dus maar 1 uurtje met Hong Kong?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er zit zeven uur tussen. Hier is het +8
Ik begin je steeds meer te waarderen.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:01 schreef GGMM het volgende:
Dit gaat helemaal nergens over.
Ik schaam me ook kapot voor jullie.
1 uur later dan waar jij zit.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen idee wat de tijdzone van Honk Kong is.
eerder lijkt me tochquote:Op woensdag 5 november 2014 15:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
1 uur later dan waar jij zit.
7 uur later dan hierquote:Op woensdag 5 november 2014 15:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen idee wat de tijdzone van Honk Kong is.
Het is maar hoe je het ziet. Het is daar later een nieuwe dag. Maar qua tijd is het nu hier later.quote:
Zo zie ik het.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het ziet. Het is daar later een nieuwe dag. Maar qua tijd is het nu hier later.
Je zit aan de verkeerde kant van Australië.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zit hier in tijdzone +8
[ afbeelding ]
Leg uitquote:Op woensdag 5 november 2014 15:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je zit aan de verkeerde kant van Australië.
Jij bent een australie kennert?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je zit aan de verkeerde kant van Australië.
En dat is beter omdat?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sydney, Melbourne, Brisbane en Adelaide zitten allemaal rechts
Nou nou, niet meteen zo serieus worden.quote:
Je bedoeltquote:Op woensdag 5 november 2014 15:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sydney, Melbourne, Brisbane en Adelaide zitten allemaal rechts
"Hoor altijd" ..quote:Op woensdag 5 november 2014 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nou nou, niet meteen zo serieus worden.
Hoor altijd dat het aan die kant weinig te doen is.
Krijg je zo nog een spin van 30cm in je kamer
Dingen van 30 cm zijn wij FOK!kers niet bang van. Net nog een slang van 30 cm gezien toen ik moest piesen.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nou nou, niet meteen zo serieus worden.
Hoor altijd dat het aan die kant weinig te doen is.
Krijg je zo nog een spin van 30cm in je kamer
Davy kan dat.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kunnen wij hier beoordelen of het chiller leven is in NY of LA?
Mijn stagebegeleider van een paar jaar geleden ging elk jaar naar Australië.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kunnen wij hier beoordelen of het chiller leven is in NY of LA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |