Graag.quote:
Ik vind het juist wel leuk dat je interesse toont.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn stagebegeleider van een paar jaar geleden ging elk jaar naar Australië.
Maargoed ik hou mij er maar buiten.
Nee ik wil je niet meetenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:19 schreef Geo4kant het volgende:
Not sure if trolling of de oude achterlijke Dj day v die typt
maar op deze manier komen wij weinig te weten, het is daar half 12 en je zit nog achter je pc, de stad in en rapporterenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk dat je interesse toont.
Waar zit je nou? Bij Perth?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk dat je interesse toont.
Moet morgen weer vroeg op, ga dan de boel verkennen. Vandaag al overal rondgeleid.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar op deze manier komen wij weinig te weten, het is daar half 12 en je zit nog achter je pc, de stad in en rapporteren
Wat is daar de leeftijd voor drank?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet morgen weer vroeg op, ga dan de boel verkennen. Vandaag al overal rondgeleid.
18quote:Op woensdag 5 november 2014 15:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat is daar de leeftijd voor drank?
wel een streng drink & drive beleidquote:Op woensdag 5 november 2014 15:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
18![]()
Gelukkig geen 21. Had het van te voren natuurlijk al gecheckt.
Nou sorry hoor, ik heb die conversatie gezien en dat zag er niet uit als een grap.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Er is geen "meer", nooit gewild. Was een grap.
Sowieso belachelijk hoge boetes voor alles en nog wat, maar het helpt wel. Wat een enorme schone straten.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel een streng drink & drive beleid
Haha ja ik geloof je.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Er is geen "meer", nooit gewild. Was een grap.
Was in DM sukkelquote:Op woensdag 5 november 2014 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik heb die conversatie gezien en dat zag er niet uit als een grap.
Weet ik. Die heeft davy doorgestuurd.quote:
Zou mij niets verbazenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik. Die heeft davy doorgestuurd.
Daar stond toch een ban op?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik. Die heeft davy doorgestuurd.
Ik vind het nogal kinderachtig om net te doen alsof je iemand wil meeten om dan vervolgens op het laatste moment af te haken.quote:
Leuk GGMMquote:Op woensdag 5 november 2014 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kinderachtig om net te doen alsof je iemand wil meeten om dan vervolgens op het laatste moment af te haken.
En dan komen met "het was allemaal een grapje"
Klopt, blijkt diep te zitten bij je, daarom haal je het elke 4 maanden weer eens aan.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat wist je al omdat we dit gesprek eerder hadden gehad
Gewoon tijgernootjespaketten sturen.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kinderachtig om net te doen alsof je iemand wil meeten om dan vervolgens op het laatste moment af te haken.
Je geheugen is niet echt top.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, blijkt diep te zitten bij je, daarom haal je het elke 4 maanden weer eens aan.
Brabanders waren toch zo eensgezind?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, blijkt diep te zitten bij je, daarom haal je het elke 4 maanden weer eens aan.
Wat jou overkwam is kut.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is dit nou? ik dacht altijd dat de PSVers close warenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso als je een realistische PSV'er bent dan ben je vrij eenzaamquote:Op woensdag 5 november 2014 15:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat is dit nou? ik dacht altijd dat de PSVers close waren
Davy schijnt 3 dagen voor het PSV-stadion gewacht te hebben.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat jou overkwam is kut.
Ik zou Davy niet ergens heen laten komen en niet komen opdagen, ik had dan al lang duidelijk gemaakt dat het voor de grap was.
Arme GGMM inderdaadquote:Op woensdag 5 november 2014 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat jou overkwam is kut.
Ik zou Davy niet ergens heen laten komen en niet komen opdagen, ik had dan al lang duidelijk gemaakt dat het voor de grap was.
Maar de manier waarop je het hebt opgelost was fantastisch. Dat mag gezegd worden.quote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 5 november 2014 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar de manier waarop je het hebt opgelost was fantastisch. Dat mag gezegd worden.
Uiteraard. Die gooi ik nooit weg.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Graag gedaanHeb je mijn kaart nog?
Davy en 3 dagen zonder eten? Je gelooft het zelfquote:Op woensdag 5 november 2014 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy schijnt 3 dagen voor het PSV-stadion gewacht te hebben.
Het was de eerste keer dat hij naar het stadion zou gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |