Ik mis je Robben-UI.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:37 schreef KingRoland het volgende:
Over 1 uur en 23 minuten ben ik vrij.
Begrijp ik. Ik heb een hoop klachten via mijn DM ontvangen. Hij komt wel terug hoor.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis je Robben-UI.
Mag dat gezegd worden?
Mij dm't hij niet meer. Ik krijg de indruk dat ik iets verkeerds gezegd heb.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij een ban heeft, dmt hij fanatiek met mij.
Fucking gay man.quote:
Dat geloof ik maar al te graag.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mij dm't hij niet meer. Ik krijg de indruk dat ik iets verkeerds gezegd heb.
Daar heb ik de laatste tijd wel vaker last van.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat geloof ik maar al te graag.
Je zit al op 2.0, net als mijn vorige versie beter was was dat bij jou ook zo.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik de laatste tijd wel vaker last van.
Tijd om mezelf te verbeteren. Tijd om GGMM 2.0 te worden.
*0.2quote:Op woensdag 5 november 2014 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik de laatste tijd wel vaker last van.
Tijd om mezelf te verbeteren. Tijd om GGMM 2.0 te worden.
Ja haha xDquote:Op woensdag 5 november 2014 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De jouwe ook niet, daarom maak je overal screens van.
Bedankt dat je denkt dat ik nog zo veel potentieel in me heb.quote:
Iranquote:Op woensdag 5 november 2014 15:41 schreef KingRoland het volgende:
weet iemand waar knut woont? dan gaan we met z'n allen
Wie wilt er dan ook in de woestijn wonen?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Speciaal voor Rens
[ afbeelding ]
Hier woont 2 procent van Australië.
Dat was zeer leerzaam.
Zonde.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Speciaal voor Rens
[ afbeelding ]
Dat was zeer leerzaam.
Stuur alle zionisten daarheenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Speciaal voor Rens
[ afbeelding ]
Dat was zeer leerzaam.
Arabieren ja tochquote:Op woensdag 5 november 2014 15:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie wilt er dan ook in de woestijn wonen?
Zit ik helemaal naar boven te scrollen om te zien waarom hij gebannend is, is hij helemaal niet gebannend.quote:
gefoptquote:Op woensdag 5 november 2014 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit ik helemaal naar boven te scrollen om te zien waarom hij gebannend is, is hij helemaal niet gebannend.
Leuk hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |