..geef het wat tijd..dan begrijp je het allemaalquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:27 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Ahh, dit is de bron van ons meningsverschil en de reden waarom jij ons niet begrijpt. Zolang dit een feit voor je is, is het een zinloze discussie.
Ik begrijp ook ineens waarom sommige van je antwoorden voor mijn gevoel zo dromerig of zweverig van aard zijn.
Ehh, ik denk dat ik een volstrekt andere conclusie getrokken heb ... en ik denk dat ik niet de enige ben, gezien de twee antwoorden voorafgaand aan degene van mij waarop je reageerdequote:Op vrijdag 21 november 2014 13:36 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
..geef het wat tijd..dan begrijp je het allemaal
Het was geen conclusiequote:Op vrijdag 21 november 2014 13:40 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Ehh, ik denk dat ik een volstrekt andere conclusie getrokken heb ... en ik denk dat ik niet de enige ben, gezien de twee antwoorden voorafgaand aan degene van mij waarop je reageerde
Dat was het wel, want jij concludeert op basis van mijn antwoord dat ik het wat tijd moet geven 'om het allemaal te begrijpen'.quote:
Wie zegt dat dat een conclusie is? Dat is mijn mening..quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:43 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Dat was het wel, want jij concludeert op basis van mijn antwoord dat ik het wat tijd moet geven 'om het allemaal te begrijpen'.
Een mening waarin je feiten negeert en je lekker richt op een droomwereld waar alles fijn is.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:45 schreef Spellmeista het volgende:
Ohw wacht laat ik het dan anders zeggen zodat je het begrijpt. Het is allemaal mijn mening..
De beste wereldquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:52 schreef nikao het volgende:
[..]
Een mening waarin je feiten negeert en je lekker richt op een droomwereld waar alles fijn is.
Dream on zou ik zeggen.
Groot verschil tussen mensen en dieren is dat mensen genetisch gemanipuleerd zijn en dieren niet. Waar denk je dat al dat "junk"DNA vandaan komt?quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:15 schreef R0N1N het volgende:
[..]
1.De mens geen dier, stamt af van Neanderthalers, evolutie vergelijken met technologische ontwikkeling ... *zucht* Je hebt er weinig van begrepen he?
2. aangevallen worden door een leeuw heeft niets met natuur te maken ...
OK, I'm out.
Ik sluit me bij nikao aan. Deze discussie heeft geen enkel nut als jij de meest simpele feiten keihard gaat ontkennen of verdraaien.
Jo Jappie77 wie/wat heeft onze genen dan gemanipuleerd? Ohw wacht..dat waren we zelf he!quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:31 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Groot verschil tussen mensen en dieren is dat mensen genetisch gemanipuleerd zijn en dieren niet. Waar denk je dat al dat "junk"DNA vandaan komt?
uhm what?... Wat bedoel je met 'genetisch gemanipuleerd'?quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:31 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Groot verschil tussen mensen en dieren is dat mensen genetisch gemanipuleerd zijn en dieren niet. Waar denk je dat al dat "junk"DNA vandaan komt?
Volgens de oudste geschriften op Aarde, de sumerische kleitabletten is de huidige mens geschapen door een ras buitenaardse wezens genaamd de Annunaki door ons te kruisen met een primitief mens wat in die tijd op de aarde leefde en de genen van de Annunaki zelf om als slaaf voor hun te werken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:35 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Jo Jappie77 wie/wat heeft onze genen dan gemanipuleerd? Ohw wacht..dat waren we zelf he!thx for the answer
Ik zal je een geheim verklappen: "Als je mij begrijpt, begrijp je de wereld".quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:39 schreef nikao het volgende:
[..]
uhm what?... Wat bedoel je met 'genetisch gemanipuleerd'?
En beantwoord zelf je vraag eens?
en je weet dat junk DNA niet uniek is voor de mens en dat planten en dieren het ook hebben en sterker nog, dat we een deel van die 'junk DNA' delen met de dieren?
en je weet dat junk DNA een 'misnomer' is en dat het wel degelijk funties heeft?
Dat weet ik dan ook weer niet..ik was er helaas niet bij in die tijd..klinkt als een mooi verhaal..heb je misschien daar ook wat bronnen van?quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:41 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Volgens de oudste geschriften op Aarde, de sumerische kleitabletten is de huidige mens geschapen door een ras buitenaardse wezens genaamd de Annunaki door ons te kruisen met een primitief mens wat in die tijd op de aarde leefde en de genen van de Annunaki zelf om als slaaf voor hun te werken.
omg, seriously?quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:41 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Volgens de oudste geschriften op Aarde, de sumerische kleitabletten is de huidige mens geschapen door een ras buitenaardse wezens genaamd de Annunaki door ons te kruisen met een primitief mens wat in die tijd op de aarde leefde en de genen van de Annunaki zelf om als slaaf voor hun te werken.
Jouw harde feiten hoeven niet op waarheid gebaseerd te zijn..ohw maar wacht..je hebt gelijk..ohwnee toch niet? Je wilt niet discussiëren met mij. Waar haal jij jouw 100% waarheid vandaan? Het is juist supertof dat mensen in andere dingen geloven. Anders zou het wel een groot zielig rotzooitje worden he?quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:47 schreef nikao het volgende:
[..]
omg, seriously?
Dus je verkiest de interpretaties van cherry pickende fantasten van super oude geschriften boven de harde feiten die we heden ten dage kunnen verzamelen?
Dat hele verhaal is gebaseerd op de discutabele 'interpretatie/vertaling' van 1 persoon.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:47 schreef nikao het volgende:
omg, seriously?
Dus je verkiest de interpretaties van 1 cherry pickende fantast van super oude geschriften boven de harde feiten die we heden ten dage kunnen verzamelen?
Het is ontzettend hypocriet; als jij nu een ongeluk krijgt of een hartaanval of whatever, dan hoop je ook op een ambulance (die uberhaupt bestaat omdat mensen dingen ontwikkelen op basis van feiten) en op artsen die wat kunnen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:51 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Jouw harde feiten hoeven niet op waarheid gebaseerd te zijn..ohw maar wacht..je hebt gelijk..ohwnee toch niet? Je wilt niet discussiëren met mij. Waar haal jij jouw 100% waarheid vandaan? Het is juist supertof dat mensen in andere dingen geloven. Anders zou het wel een groot zielig rotzooitje worden he?
Wat ik wens: "Dat we een sprookjeswereld krijgen". Ohw nee, nu heb ik het gezegd..kom maar op! Nogmaals het duurt niet lang meer.
Dan nog..ook al wordt het afgebrandt, dan maakt het nog niks uit. Jij bewijst niks en hij bewijst niks..en ik ook nog niet dussssss..quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:54 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat hele verhaal is gebaseerd op de discutabele 'interpretatie/vertaling' van 1 persoon.
Erich Von Däniken.
Het boek: "Waren de goden kosmonauten" wordt reeds in het voorwoord (Nederlandse uitgave) afgebrand.
Zoals ik al zei ik jouw wereld..quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:55 schreef nikao het volgende:
[..]
Het is ontzettend hypocriet; als jij nu een ongeluk krijgt of een hartaanval of whatever, dan hoop je ook op een ambulance (die uberhaupt bestaat omdat mensen dingen ontwikkelen op basis van feiten) en op artsen die wat kunnen.
ohw.. en het is de definitie dat een feit op waarheid gebaseerd is..
ALLE 'huisdieren' (koeien, paarden, kippen, varkens, schapen, katten, honden enz, enz.) zijn genetisch gemanipuleerd. Door de mens.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:31 schreef Japie77 het volgende:
Nee, maar JIJ bent degene met een extraordinaire claim. (en zolang je daar geen splinter bewijs voor hebt ... hebben wij gelijkquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:56 schreef Spellmeista het volgende:
Dan nog..ook al wordt het afgebrandt, dan maakt het nog niks uit. Jij bewijst niks en hij bewijst niks..en ik ook nog niet dussssss..
De hersenscheten van één persoon die binnen dat vakgebied door niemand serieus wordt genomen, kun je toch onmogelijk als de keiharde waarheid neerplempen. Zelfs al bestaat er een astronomisch kleine kans dat ie in de goede richting zit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:56 schreef Spellmeista het volgende:
Dan nog..ook al wordt het afgebrandt, dan maakt het nog niks uit. Jij bewijst niks en hij bewijst niks..en ik ook nog niet dussssss..
So you're telling me there is a change?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
De hersenscheten van één persoon die binnen dat vakgebied door niemand serieus wordt genomen, kun je toch onmogelijk als de keiharde waarheid neerplempen. Zelfs al bestaat er een astronomisch kleine kans dat ie in de goede richting zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |