abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147029777
quote:
14s.gif Op woensdag 26 november 2014 02:10 schreef R0N1N het volgende:
Mij lijkt het dan het verstandigste om allereerst:

Banken opsplitsen. Spaarbank & Zakelijke bank. Spaarbank nationaliseren. (+Zorg, post, gas, stroom, OV) Geld creatie in handen van de staat. Geen rente meer op staatsleningen.
Geen bonus die niet voor een buitengewone prestatie staat.

Langzaam maar zeker toewerken naar het oprichten van volledig geautomatiseerde fabrieken & processen, wederom in handen van de staat. (die overigens ook anders ingericht dient te worden, met veel meer macht voor het volk, zoals per referendum.)

Met de opbrengsten, samen met de belastingen voor commerciële bedrijven, wordt het zogeheten basis inkomen verstrekt. Wie nog werkt krijgt daarvoor gewoon loon daar bovenop, hetzij dan wel minder dan nu.

Strikte scheiding van pers, commerciële bedrijven & politiek. ( & rechterlijke macht)
Overstappen moet wel kunnen, maar politicus, media (pers) magnaat & directeur van commerciële bedrijven gaat niet samen.

& nu ga ik pas echt vloeken in de kerk (hoewel in tru valt dat dan gelukkig mee) ...
Lobbyen strafbaar maken & Geen Multi- of Internationals toestaan. Nederlandse bedrijven dienen dus in Nederlandse handen te zijn, zonder dat deze niet nederlandse kunnen bezitten. Overnames zijn niet gewenst. Dit alles om te zorgen dat (de volgens plan krimpende) commerciële sector enige politieke druk, chantage of andere duistere agenda's kan opvoeren. Tevens dient het juist de concurrentie, zonder het MKB naar de knoppen te helpen. (tot alles uiteindelijk is geautomatiseerd)

My 2 cents, maar denk dat we dan al een eind moeten komen.
Flinke dictatuur heb je dan nodig, dat heb jij er wel voor over? :o
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')