Met je auto op een menigte inrijden een idee?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:28 schreef Questular het volgende:
pfff ik post hier voor mij gevoel al 30 jaar, nog sta ik niet tussen de Gym members en heb ik nog nooit een naam topic gehad.... echt, als hetro blanke man krijg je geen eerlijke kans mee.
Ik ga een brief schrijven naar mijn dorpsvertegenwoordiger.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
T is hier net de publieke omroep. Negers, blanken, zwarten, homo's, tranny's, moslims, ajaxfans, iemand met een honda en gewone mensen.
Ik kan hier als provenciaal maar moeilijk mee omgaan.
Waar rijd je dan in?quote:
Ga weg vieze white CIS male bah #beatpatriarchyquote:Op woensdag 5 november 2014 13:28 schreef Questular het volgende:
pfff ik post hier voor mij gevoel al 30 jaar, nog sta ik niet tussen de Gym members en heb ik nog nooit een naam topic gehad.... echt, als hetero blanke man krijg je geen eerlijke kans meer.
Mens ik kom uit een klein gehucht in Brabant. Provincialer kende't nie hebbequote:Op woensdag 5 november 2014 13:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
T is hier net de publieke omroep. Negers, blanken, zwarten, homo's, tranny's, moslims, ajaxfans, iemand met een honda en gewone mensen.
Die icons worden al 300 jaar niet meer geupdate.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:28 schreef Questular het volgende:
pfff ik post hier voor mij gevoel al 30 jaar, nog sta ik niet tussen de Gym members en heb ik nog nooit een naam topic gehad.... echt, als hetero blanke man krijg je geen eerlijke kans meer.
*reported*quote:Op woensdag 5 november 2014 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga weg vieze white CIS male bah #beatpatriarchy
Eindhoven een gehucht noemenquote:Op woensdag 5 november 2014 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens ik kom uit een klein gehucht in Brabant. Provincialer kende't nie hebbe
Ik denk dat laatste.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:37 schreef Eleiko het volgende:
Die icons worden al 300 jaar niet meer geupdate.
Ik heb ooit nog eens een RfC ingediend om voor topicreeksen automatisch de UI van de 30-40-50 meest postende users in de OP te zetten bij het openen van een nieuw topic van die reeks, maar ik werd of uitgelachen door arrogante Fok-ontwikkelaars of ze begrepen niet wat ik bedoelde.
Ik ben niet in Eindhoven geboren. Ik woon er nu alleen al 8 jaar.quote:
Nog even en ik noem je "huilie" hoor!quote:
pfff Limburg is sjoen!quote:Op woensdag 5 november 2014 13:40 schreef seto het volgende:
de gedachte dat er hier mensen posten die niet in de randstad wonen
Paarse spinners klinken erg gayquote:Op woensdag 5 november 2014 13:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niet iets met paarse spinners in elk geval.
I do. I do know.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:41 schreef Eleiko het volgende:
M.b.t. die gymchick: ik zou wel het nodige op haar buik willen kliederen en dat het dan zo haar broekje inloopt. Know what I'm saying?
Ook nog 6 jaar rondgehangenquote:
Je eerste postfail in lange tijd.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:40 schreef seto het volgende:
de gedachte dat er hier mensen posten die niet in de randstad wonen
Wat dan wel?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niet iets met paarse spinners in elk geval.
ik heb de lift naar boven genomen netquote:Op woensdag 5 november 2014 13:33 schreef Awesome_ het volgende:
Ik kom wel weer terug als er mensen hier nog liften.
Denken dat dit niet zo isquote:Op woensdag 5 november 2014 13:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je eerste postfail in lange tijd.
Mensen die denken dat de wereld ophoud buiten de Randstad
oh, dan ben ik weer terug.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik heb de lift naar boven genomen net
De lift, de lift... echte mannen lopen trap!quote:Op woensdag 5 november 2014 13:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik heb de lift naar boven genomen net
Checkquote:Op woensdag 5 november 2014 13:33 schreef Awesome_ het volgende:
Helaas.quote:
vind je het heel erg als ik je niet als rolmodel/boegbeeld zie voor een 'echte man'?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De lift, de lift... echte mannen lopen trap!
Kun je nagaan, als IK al trap loop!quote:Op woensdag 5 november 2014 13:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
vind je het heel erg als ik je niet als rolmodel/boegbeeld zie voor een 'echte man'?
Ik moet t nog met de PS3 doen... en die controller begint t te begeven. Als ik te hard rammel dan denkt ie dat ik knoppen indruk en dan komen de zombies op me afquote:
Een echte man heeft een ster. Heb jij een sterretje? Nee he. Jij hebt een rondje.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je nagaan, als IK al trap loop!
Sowieso ben ik net zo goed een echte man, maar dat terzijde. Stereotype macho man daarentegen, nee, dan geef ik je gelijk.
Al had ik een vierkantje, dan gaat je dat nog geen pun intended reet aanquote:Op woensdag 5 november 2014 14:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
Een echte man heeft een ster. Heb jij een sterretje? Nee he. Jij hebt een rondje.
Weet ikquote:Op woensdag 5 november 2014 14:15 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat is praktisch Friesland, Maastricht e.o. ftw
Ben wel blij dat je even toelicht dat je een echte man bent, dacht even dat je plassertje erop genaaid wasquote:Op woensdag 5 november 2014 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso ben ik net zo goed een echte man, maar dat terzijde. Stereotype macho man daarentegen, nee, dan geef ik je gelijk.
Waarheid.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:28 schreef Questular het volgende:
Excuusnegers heb je bij de commerciëlen ook. Kijk maar eens die modellenprogramma's. Dr zit altijd zo'n lelijke negerin bij die zogenaamd topmodel moet wordenquote:Op woensdag 5 november 2014 13:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Langs de kant van de weg gaan staan met je duim omhoog en een kartonnen bordje. Zijn altijd van die vieze krakers.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:33 schreef Awesome_ het volgende:
Brabantquote:Op woensdag 5 november 2014 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens ik kom uit een klein gehucht in Brabant. Provincialer kende't nie hebbe
Ontwikkelaar zijn en op FOK! zitten. Dan heb je het wel gemaakt sociaal gezien.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die icons worden al 300 jaar niet meer geupdate.
Ik heb ooit nog eens een RfC ingediend om voor topicreeksen automatisch de UI van de 30-40-50 meest postende users in de OP te zetten bij het openen van een nieuw topic van die reeks, maar ik werd of uitgelachen door arrogante Fok-ontwikkelaars of ze begrepen niet wat ik bedoelde.
Met de trap gaanquote:Op woensdag 5 november 2014 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind het ook ranzig als vette henk praat over zn poeremetater in kontje van meisje tot eikel. Bedoel,,dat gaat toch stinken inmdie slaapkamer? Daar zit toch poep achter?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:10 schreef Champy het volgende:
Leven en laten leven
Haha jatog
Hey Weissman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |