Jupquote:Op woensdag 5 november 2014 12:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En gewoon het volgende topic in een ander subforum starten? Dan knalt zij hem weer terug?
Ach, ik heb ze altijd zo de mond gesnoerd. Zelfde als in t GYM topic nuquote:Op woensdag 5 november 2014 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van mij mag het ook best in GC, of ergens anders maar domme users zal je altijd blijven houden, waar het ook staat. En slowchats worden vaak niet actief gemod, dat is niet te doen, dat wordt full time werk.
Report gewoon alles.
unintentional punquote:Op woensdag 5 november 2014 13:17 schreef KomtTijd... het volgende:
maakt het geen flikker uit waar een SC staat,
Ga je doen in Deventer?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:02 schreef stbabylon het volgende:
Geen pauze, eerder naar huis (of nou ja, naar Deventer)
Psst, we worden hier in de gaten gehouden door de gymmembers!quote:Op woensdag 5 november 2014 13:06 schreef Ang3l het volgende:
Ach, ik heb ze altijd zo de mond gesnoerd. Zelfde als in t GYM topic nu
Ain;t no hatin' angel!
![]()
Ik zat al te giechelenquote:
Ok, ik zie nu echt Howie die z'n leuter in je oor steekt.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:25 schreef Cue_ het volgende:
Backstreet boys in m'n oor![]()
Das lang geleden
Omdat je een ziek ventje bent?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, ik zie nu echt Howie die z'n leuter in je oor steekt.
Why?
True. Homo.quote:
Kom dat eens ff hier zeggen. Ingeolied. En voorovergebogen.quote:
Zoals altijd, ik zeg hier, prima, en daarna blijf je toch in je dorp, I'm safequote:Op woensdag 5 november 2014 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom dat eens ff hier zeggen. Ingeolied. En voorovergebogen.
Ik zeg niet dat je HIER moet zeggen. Ik zeg dat je DAT hier moet zeggen.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals altijd, ik zeg hier, prima, en daarna blijf je toch in je dorp, I'm safe.
Meh, goed punt, maar tochquote:Op woensdag 5 november 2014 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je HIER moet zeggen. Ik zeg dat je DAT hier moet zeggen.
Dus als je voor m'n neus staat en "dat" zegt, dan heb je gelijk, met je matige grapje
Een maand geleden nog. 3FM 90's request.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:25 schreef Cue_ het volgende:
Backstreet boys in m'n oor![]()
Das lang geleden
Of ik t heb gehoord is een tweedequote:Op woensdag 5 november 2014 13:48 schreef KomtTijd... het volgende:
Een maand geleden nog. 3FM 90's request..
Nioet je tong uitsteken naar me als je niet van plan bent 'm goed te gaan gebruiken! Cocktease!quote:
Heb je een beetje last van jood-gebrek ofzo?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nioet je tong uitsteken naar me als je niet van plan bent 'm goed te gaan gebruiken! Cocktease!
Best wel eigenlijkquote:Op woensdag 5 november 2014 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je een beetje last van jood-gebrek ofzo?
Ik merk hetquote:
Je weet dat ik liever hetero's heb, schatjequote:Op woensdag 5 november 2014 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik merk het.
Heeft ie een heel [HOMO] voor zichzelf, moet ie nog mij hebben.
Je mag er "voor mij" bij lezenquote:
Heb je hem weer met zijn Israel/Palestina geneuzel hoor.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je een beetje last van jood-gebrek ofzo?
Waarom denk je dat dat reservaat is uitgevonden?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat ik liever hetero's heb, schatje
En sowieso is {HOMO} zowat uitgestorven.
Waarom denk je dat ik andere sc's op ben gaan zoeken?
Ik ben bang dat het vooral om die eerste reden is.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat ik liever hetero's heb, schatje
En sowieso is {HOMO} zowat uitgestorven.
Waarom denk je dat ik andere sc's op ben gaan zoeken?
*fluistert in je oor* Je hoeft niet bang te zijn.............quote:Op woensdag 5 november 2014 13:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het vooral om die eerste reden is.
Ja, voed ons dan gvd ook!quote:Op woensdag 5 november 2014 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dat reservaat is uitgevonden?.
Ho ho, IK heb het niet uitgevonden hoor, ik wijs je er alleen maar opquote:
Ja nee ho, fraai is dat. Druk je snor maar weer.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ho ho, IK heb het niet uitgevonden hoor, ik wijs je er alleen maar op.
Consider my moustache pressed sirquote:Op woensdag 5 november 2014 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nee ho, fraai is dat. Druk je snor maar weer.
ja, voor jochie ben je veels te oudquote:
You did NOT just go there!quote:Op woensdag 5 november 2014 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, voor jochie ben je veels te oud.
Oh, I went there femalequote:Op woensdag 5 november 2014 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You did NOT just go there!
*pakt 3 druppels glijmiddel en rent achter HW aan*
Dan blaas (no pun intended) ik je wel omverquote:Op woensdag 5 november 2014 14:25 schreef Ang3l het volgende:
We weten allemaal dat ik je qua jeugdigheid, flexibiliteit en snelheid voorbij streef
RUN FOREST, RUN!
Oeh, a blowjob from heatwave!quote:Op woensdag 5 november 2014 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan blaas (no pun intended) ik je wel omver.
Of t nu intended was of niety, ik vond t wel ff lekkere punfun!quote:
Ik had er een disclaimer bij gezet voor een reden ja!quote:Op woensdag 5 november 2014 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of t nu intended was of niety, ik vond t wel ff lekkere punfun!
Disclaim my ass, straight-bitchboy!quote:Op woensdag 5 november 2014 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had er een disclaimer bij gezet voor een reden ja!.
I will not claim or disclaim your exit holequote:Op woensdag 5 november 2014 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Disclaim my ass, straight-bitchboy!![]()
Waarom moeten we hier om juichen. Oh wacht, huur, dat is nog steeds heel lastig om iets te kunnen bekijken he? Sorry, ben de kopersmarkt van koophuizen gewend.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:31 schreef Cue_ het volgende:
Ik mag maandag sowieso 2 woningen bekijkenen misschien nog 1 extra
![]()
2 op goede locatie, die derde redelijk
Zelfs in Enschede blijkbaar.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom moeten we hier om juichen. Oh wacht, huur, dat is nog steeds heel lastig om iets te kunnen bekijken he?
Dat ook, maar ook dat er een leuk huisje op staatquote:Op woensdag 5 november 2014 15:18 schreef stbabylon het volgende:
Waarom moeten we hier om juichen. Oh wacht, huur, dat is nog steeds heel lastig om iets te kunnen bekijken he? Sorry, ben de kopersmarkt van koophuizen gewend.
Als ik alleen ben gooi ik mezelf ook in de eerste de beste plekquote:Op donderdag 6 november 2014 08:10 schreef Cue_ het volgende:
Zo grappi . In een trein kies ik vaak de eerste vrije plek uit, want dan zeker van een plaatsje.
Maar er zijn heeeel veel mensen die fucking ver doorlopen voordat ze uberhaupt gaan zitten, terwijl daar net zo weinig al dan niet minder plek is.
#snapikniet
quote:Op donderdag 6 november 2014 08:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik alleen ben gooi ik mezelf ook in de eerste de beste plekTenzij er een ranzige vent naast zit
Ik zit nooit in de trein maar ik hoorde laatst een collega die van Arnhem naar Amsterdam moet wel steen en been klagen dat eerste klas altijd vol is. Dat het net een veewagen is.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:44 schreef stbabylon het volgende:
Hmm, ik herken het probleem niet. Altijd voldoende plek in de 1ste klas
Van het zomer had ik wel een favoriet plekje bovenin, mooi naar de dames kijken op Amsterdam CS
Ontmoedigingsbeleidquote:Op donderdag 6 november 2014 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet verdomme altijd op het trapje zitten als ik naar Amsterdam wil
quote:Op donderdag 6 november 2014 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet verdomme altijd op het trapje zitten als ik naar Amsterdam wil
Moet je nagaan hoe de paupers zich voelen op die lijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit nooit in de trein maar ik hoorde laatst een collega die van Arnhem naar Amsterdam moet wel steen en been klagen dat eerste klas altijd vol is. Dat het net een veewagen is.
Zwolle - Lelystad > half volquote:Op donderdag 6 november 2014 08:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit nooit in de trein maar ik hoorde laatst een collega die van Arnhem naar Amsterdam moet wel steen en been klagen dat eerste klas altijd vol is. Dat het net een veewagen is.
Natuurlijk, iedereen wil naar Utrecht!quote:Op donderdag 6 november 2014 09:00 schreef CherryLips het volgende:
In de spits naar Utrecht? Vrijwel altijd staan.
Mensen die niet naast iemand durven te gaan zittenquote:Op donderdag 6 november 2014 08:10 schreef Cue_ het volgende:
Zo grappi . In een trein kies ik vaak de eerste vrije plek uit, want dan zeker van een plaatsje.
Maar er zijn heeeel veel mensen die fucking ver doorlopen voordat ze uberhaupt gaan zitten, terwijl daar net zo weinig al dan niet minder plek is.
#snapikniet
Mwah, sinds stairway "dood" is is mijn motivatie een stuk lagerquote:Op donderdag 6 november 2014 09:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk, iedereen wil naar Utrecht!
Ik ga altijd zitten, daar waar de trap is waar ik uitstap. Of het moet een lange rit zijn en altijd moeten staan enzo.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2166995/1/100#
146359203]donderdag 6 november 2014 09:34[/url] schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja als je vaker met een trein gaat die altijd overvol zit: stap eens ergens anders in (helemaal schering of helemaal voorin bijvoorbeeld). Het is maar zelden dat echt de hele trein vol zit.
Dat is engquote:Op donderdag 6 november 2014 09:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Mensen die niet naast iemand durven te gaan zitten
Ja neeee, iedereen stapt hier in dus dat doe ik ook!quote:Op donderdag 6 november 2014 09:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja als je vaker met een trein gaat die altijd overvol zit: stap eens ergens anders in (helemaal schering of helemaal voorin bijvoorbeeld). Het is maar zelden dat echt de hele trein vol zit.
Niet vanuit Zwolle/Amersfoort. De trein uit Utrecht is wel druk heb ik gemerkt. Maar ik sta dan denk ik ook bij het verkeerde deel. Zijn vaak twee treinstellen en ik pak die direct onder de stationshal, niet verstandig.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:00 schreef CherryLips het volgende:
In de spits naar Utrecht? Vrijwel altijd staan.
Vanaf januariquote:Op donderdag 6 november 2014 09:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk, iedereen wil naar Utrecht!
Oh niet alleen diep van binnen hoorquote:Op donderdag 6 november 2014 09:44 schreef CherryLips het volgende:
Zelfs HW is diep van binnen een klein autistje
Met de trein ook, inschatten hoe hard hij remt en waar de deuren ongeveer stoppenquote:Op donderdag 6 november 2014 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh niet alleen diep van binnen hoor.
Maar dat zijn wel dingen die je jezelf aanleert na verloop van tijd, anders ben je overal de lul.
Er zijn hele groepen met mensen die, voordat ze kunnen zien waar de trein gaat stoppen, plots gaan verplaatsen als de trein eraan komt. Altijd prachtig om te zien.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met de trein ook, inschatten hoe hard hij remt en waar de deuren ongeveer stoppen
Ik ook, maar laatst kwam ik er dus laatst achter dat een trein die ik vrij geregeld neem en soms maar 4 wagons groot is en dus veel te druk, achterin vaak toch nog wel zitplaats heeft.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga altijd zitten, daar waar de trap is waar ik uitstap. Of het moet een lange rit zijn en altijd moeten staan enzo.
quote:Op donderdag 6 november 2014 09:48 schreef stbabylon het volgende:
Er zijn hele groepen met mensen die, voordat ze kunnen zien waar de trein gaat stoppen, plots gaan verplaatsen als de trein eraan komt. Altijd prachtig om te zien.
DAn moet de lengte van de rit het wel waard zijn om evt dat pokkeind te lopen.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:48 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ook, maar laatst kwam ik er dus laatst achter dat een trein die ik vrij geregeld neem en soms maar 4 wagons groot is en dus veel te druk, achterin vaak toch nog wel zitplaats heeft.
Neuh, gewoon naar die blauwe bordjes kijken en je weet precies waar hij stil gaat staan.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met de trein ook, inschatten hoe hard hij remt en waar de deuren ongeveer stoppen
Met deze specifieke trein moet ik nog overstappen dus waar ik uitstap maakt vrij weinig uit. Als ik de volgende maar op de goede plek zit.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
DAn moet de lengte van de rit het wel waard zijn om evt dat pokkeind te lopen.
Mwah, niet iedere machinist is even goed in remmen.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neuh, gewoon naar die blauwe bordjes kijken en je weet precies waar hij stil gaat staan.
Nouja tis handig als je bij de overstap of dicht bij een trap uitkomt of bij de goede ingang van de volgende treinquote:Op donderdag 6 november 2014 09:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Met deze specifieke trein moet ik nog overstappen dus waar ik uitstap maakt vrij weinig uit. Als ik de volgende maar op de goede plek zit.
En Schiphol - Leiden is wel lang genoeg om te willen zitten.
Meestal staan ze toch wel binnen een paar meter van hun bordje stil. Op een paar meter nauwkeurig op de goeie plek staan is meestal voldoende om vooraan te staan.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, niet iedere machinist is even goed in remmen.
Ja, dan weet je waar de voorkant zit. Dat is alleen interessant als je helemaal voorin wil zitten. Zegt niks over de positie van deuren voor 1ste/2de klasquote:Op donderdag 6 november 2014 09:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Meestal staan ze toch wel binnen een paar meter van hun bordje stil. Op een paar meter nauwkeurig op de goeie plek staan is meestal voldoende om vooraan te staan.
Werkt iig beter dan inschatten hoe snel hij remt want dat is echt altijd anders.
overstap is op het zelfde perron en als ik moet wachten ga ik toch ijsberen, dus dan IJsbeer ik wel de goeie kant op.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja tis handig als je bij de overstap of dicht bij een trap uitkomt of bij de goede ingang van de volgende trein
Tis beetje afhankelijk hoe ze de wagons aan elkaar koppelen waar de eerste klas zit. Dat is beetje gokken volgens mijquote:Op donderdag 6 november 2014 09:56 schreef stbabylon het volgende:
Ja, dan weet je waar de voorkant zit. Dat is alleen interessant als je helemaal voorin wil zitten. Zegt niks over de positie van deuren voor 1ste/2de klas
nee Ok maar aan de hand daarvan kun je over het algemeen de andere deuren ook wel inschatten.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dan weet je waar de voorkant zit. Dat is alleen interessant als je helemaal voorin wil zitten. Zegt niks over de positie van deuren voor 1ste/2de klas
Ik heb op mijn opstapstations vaak twee plekken waar 'mijn' deur stopt. Dus kom een aardig eind.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
nee Ok maar aan de hand daarvan kun je over het algemeen de andere deuren ook wel inschatten.
Valt soms vies tegenquote:Op donderdag 6 november 2014 09:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neuh, gewoon naar die blauwe bordjes kijken en je weet precies waar hij stil gaat staan.
Ik vanmiddag. Hij's jarig. Papa Angel birthday.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:14 schreef Cue_ het volgende:
Bijna zaterdag![]()
En dan op m'n brakke zondag naar m'n pa toe
In de metro kun je dat handig zien aan de lichten boven de deur. Ik sta in de trein ook wel eens bij de verkeerde kant. Maar goed, zo ben ik dan ookquote:Op donderdag 6 november 2014 09:55 schreef stbabylon het volgende:
Sinds een paar dagen hoor ik bij de omroep een prachtige naar ik dacht, Duitse uitvinding: vertellen aan welke kant het perron zit.
Is in Singapore idd ookquote:Op donderdag 6 november 2014 09:54 schreef Q. het volgende:
Japan
Je weet altijd precies hoe lang de trein is en waar de deuren zijn en mensen gaan keurig in de rij staan bij het instappen.
Ik vraag me af hoe zij reageren als ze in Nederland in een tram ofzo willen stappenquote:
Aziaten zijn sowieso altijd in paniek hier, ze zijn idd enorme discipline gewend overal, hier snappen ze er helemaal niets van.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe zij reageren als ze in Nederland in een tram ofzo willen stappen
Blinde paniek.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe zij reageren als ze in Nederland in een tram ofzo willen stappen
Orde en regelmaat!!!!quote:Op donderdag 6 november 2014 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aziaten zijn sowieso altijd in paniek hier, ze zijn idd enorme discipline gewend overal, hier snappen ze er helemaal niets van.
Ach gossiequote:Op donderdag 6 november 2014 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aziaten zijn sowieso altijd in paniek hier, ze zijn idd enorme discipline gewend overal, hier snappen ze er helemaal niets van.
Het zit er gewoon enorm in. Ook als ze bijv niet weten dan je op een knop moet drukken om de deuren te openen in de tram. Dan rijdt die dus gewoon weg, echt de totale paniek dan!quote:Op donderdag 6 november 2014 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Orde en regelmaat!!!!
Grappig, want dat staat dan weer haaks op de chaos die in die grote steden dlijkt te heersen door drukte, knipperende neon, plaatjes en felheid overal. Dat vind IK dus juist weer chaos en paniek als westerling..
Die laten gewoon hun spullen midden in de stationshal staan en gaan dan naar de plee en zijn dan helemaal in paniek als alles gejat is.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als mijn slag mensen.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zit er gewoon enorm in. Ook als ze bijv niet weten dan je op een knop moet drukken om de deuren te openen in de tram. Dan rijdt die dus gewoon weg, echt de totale paniek dan!.
Dat je gewoon 1 halte te ver rijdt en weer terug kan lopen oid komt niet in ze op gewoon...
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als mijn slag mensen.
Door thuis te zittenquote:Op donderdag 6 november 2014 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik vraag me altijd af hoe dat soort mensen nog zo oud zijn geworden....
Blijkbaar niet dusquote:
Of proberen zo goed mogelijk voorbereid te zijn. En bij onverwachtse dingen angstaanvallen krijgen, en dan proberen te doen alsof t goed is. En evt extra haltes op de koop toenemen (of hoe dat gezegde ook gaatquote:Op donderdag 6 november 2014 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Blijkbaar niet dus.
Zou wel beter zijn voor iedereen.
Gewoon niet zo druk maken om dit soort dingen, het is niet alsof je opeens naar de 5de dimensie wordt geschoten hoor, er rijdt een bus/tram de andere kant op, you'll fucking live.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of proberen zo goed mogelijk voorbereid te zijn. En bij onverwachtse dingen angstaanvallen krijgen, en dan proberen te doen alsof t goed is. En evt extra haltes op de koop toenemen (of hoe dat gezegde ook gaat)
Zo zie je dat klein houden en TE veel structuur het zelf nadenken belemmerd.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zit er gewoon enorm in. Ook als ze bijv niet weten dan je op een knop moet drukken om de deuren te openen in de tram. Dan rijdt die dus gewoon weg, echt de totale paniek dan!.
Dat je gewoon 1 halte te ver rijdt en weer terug kan lopen oid komt niet in ze op gewoon...
Vertel dat aan al die provincialen die een dagje Amsterdam gaan doen en denken dat als ze één halte te ver gaan dat ze dan meteen vermoord worden. Dat is alleen zo in Rotterdam.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon niet zo druk maken om dit soort dingen, het is niet alsof je opeens naar de 5de dimensie wordt geschoten hoor, er rijdt een bus/tram de andere kant op, you'll fucking live.
Nou dat IS in Amsterdam ook wel een beetje, maar dan 2 haltes.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Vertel dat aan al die provincialen die een dagje Amsterdam gaan doen en denken dat als ze één halte te ver gaan dat ze dan meteen vermoord worden. Dat is alleen zo in Rotterdam.
De hele Nederlandse maatschappij is tegenwoordig gebouwd op het zo min mogelijk laten nadenken van mensen. Alles moet helemaal afgebakend zijn en als er iets niet helemaal 100% geregeld is raakt men helemaal in paniek.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo zie je dat klein houden en TE veel structuur het zelf nadenken belemmerd.
Uiteraard, ik heb gewoon geleerd, al dan niet door ervaring, dat er maar weinig echt heel erg problematisch is. Soms irritant natuurlijk, maar de meeste problemen zijn echt verre van een probleemquote:Op donderdag 6 november 2014 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo zie je dat klein houden en TE veel structuur het zelf nadenken belemmerd.
Was het maar zoquote:Op donderdag 6 november 2014 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Vertel dat aan al die provincialen die een dagje Amsterdam gaan doen en denken dat als ze één halte te ver gaan dat ze dan meteen vermoord worden. Dat is alleen zo in Rotterdam.
Mja. Dat is dan bij Aziaten (generalisatie, maar sowieso japan hong kong en singapore) dus niet. Die worden zo klein gehouden dat ze zelf niet na hoeven te denken en een soort van kinds zijn gebleven in hun reacties. Betutteld.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, ik heb gewoon geleerd, al dan niet door ervaring, dat er maar weinig echt heel erg problematisch is. Soms irritant natuurlijk, maar de meeste problemen zijn echt verre van een probleem.
Indonesische vrouwtjes zijn al helemaal dramatischquote:Op donderdag 6 november 2014 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Dat is dan bij Aziaten (generalisatie, maar sowieso japan hong kong en singapore) dus niet. Die worden zo klein gehouden dat ze zelf niet na hoeven te denken en een soort van kinds zijn gebleven in hun reacties. Betutteld.
Ah niet, als je de metro naar Gaasperplas neemt, is er niks aan de hand bij de laatste haltequote:Op donderdag 6 november 2014 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat IS in Amsterdam ook wel een beetje, maar dan 2 haltes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:In het begin vond ik de serie wel goed maar achter een tijdje begint het toch serieus te vervelen. Waar zijn de series van vroeger naar toe. Gelijk Dallas waar iedereen massaal voor thuis bleef. Of Charlie's angels of the cosby show. Hennie's soundmixshow of wedden dat?! Met wijlen Jos brink. Het is nostalgie en heimwee naar vroeger betere tijden. Wel een dikke pluim voor andere nieuwe series zoals house of cards of the americans die vind ik top! Ook ons vlaamse velden is keigoed! Meer van zulke series aub? Of falcon crest kan dat niet op dvd worden uitgebracht?
Minpunten:
Slecht verhaal, Saai, Onechte special effects, ongeloofwaardig plot
Dallas, Dynasty, Falcon Crest.quote:
Ik vond t echt een soort kindvrouwtjes. Totaal niet opgewassen tegen 5 min zonder airco, of een metro die 2 min te laat is of een file of wat dan ook. Blinde paniek!quote:Op donderdag 6 november 2014 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Indonesische vrouwtjes zijn al helemaal dramatisch.
Maar dat zal idd wel kloppen ja.
Ga er anders serieus op in.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dallas, Dynasty, Falcon Crest.
2 van die 3 hebben een reboot gekregen... slaan niet meer aan.
Helaas. Das war einmal.
Buiten ONZ is toch alles serieus?quote:
http://m.rtvu.nl/nieuws/1251500quote:Op donderdag 6 november 2014 13:31 schreef Q. het volgende:
Weer iemand van de Domtoren gesprongen, kwam er net langs toen de ziekenbroeders er een wit kleed overheen legden.
Tof! Welke wijken?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:37 schreef Cue_ het volgende:
De 3e woning gaat ook door. Maandag dus drie woningen zien
"Hekken ? Daar mag toch geen misverstand over bestaan. Plaatsen die hekken en college van B & W , niet denken, praten, maar doen ! Het zal je kind/partner maar zijn."quote:
Gewoon zo'n metalen kooi eromheen, dat zal ze leren.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:55 schreef Cue_ het volgende:
Waar gaan ze dat hek neerzetten dan? Beetje zonde van het uitzicht lijkt me dan
Iedereen naar boven met een betonnen bal om hun enkels, springen ze niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon zo'n metalen kooi eromheen, dat zal ze leren.
Springen ze wel weer ergens anders vanaf. Symptoombestrijding zo'n hek.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon zo'n metalen kooi eromheen, dat zal ze leren.
Lekker die smalle scheve trapjes opquote:Op donderdag 6 november 2014 13:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Iedereen naar boven met een betonnen bal om hun enkels, springen ze niet.
Ik was van de zomer in Veere, daar hadden ze ook een soort net om de top gespannen.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:00 schreef stbabylon het volgende:
In Zwolle ook een valnet/hek om de toren. Zie je niks van.
Neehee, je leven is een geschenk van God, hoe ellendig je het ook vindt. Alleen GOD DEN HERE mag bepalen wanneer je dood gaat. Of de overheid in geval van oorlog.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:12 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso belachelijk dat je verplicht wordt om te blijven leven tot je een natuurlijke dood sterft, je hebt er toch niet zelf voor gekozen om te leven, laat mensen lekker.
quote:Op donderdag 6 november 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
CRE / Creatief kleuren - 2e ronde: 'vrouw'!
Volwassen mensen die kleurplaten maken.
Only @ FOK!
Is een hele hype hoor, ook buiten fok. " Kleuren voor volwassenen" Tig (kleur)boeken voor te koop in alle boekwinkels / Ako's etcquote:Op donderdag 6 november 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
Only @ FOK!
Nerd is denk ik niet het juist woordquote:Op donderdag 6 november 2014 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt de nerd van dit topic he
Een splet naast een grote toren midden in de stad heeft een grote impact (no pun). Een spoorlijn buiten de stad, hebben veel minder mensen last van.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Springen ze wel weer ergens anders vanaf. Symptoombestrijding zo'n hek.
Ik vind wel dat er een begeleidingstraject bij hoort. Zo maar een pil van de drogist, zonder bedenktijd, lijkt mij niet een goed idee.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:12 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso belachelijk dat je verplicht wordt om te blijven leven tot je een natuurlijke dood sterft, je hebt er toch niet zelf voor gekozen om te leven, laat mensen lekker.
'Bijzonder.'quote:Op donderdag 6 november 2014 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nerd is denk ik niet het juist woord
Vijf dagen bedenktijd, net als bij een abortus.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er een begeleidingstraject bij hoort. Zo maar een pil van de drogist, zonder bedenktijd, lijkt mij niet een goed idee.
Idiocracyquote:Op donderdag 6 november 2014 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is een hele hype hoor, ook buiten fok. " Kleuren voor volwassenen" Tig (kleur)boeken voor te koop in alle boekwinkels / Ako's etc
Dus je wil rond alle grote torens hekken gaan plaatsen? En langs alle spoorlijnen dan ook maar gelijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een splet naast een grote toren midden in de stad heeft een grote impact (no pun). Een spoorlijn buiten de stad, hebben veel minder mensen last van.
"Wilt u paracetamol of cyaankali?"quote:Op donderdag 6 november 2014 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er een begeleidingstraject bij hoort. Zo maar een pil van de drogist, zonder bedenktijd, lijkt mij niet een goed idee.
Ik wil niet dat er een lijk voor me neus uit elkaar spat als ik door de binnenstad wandel. Call me weird.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus je wil rond alle grote torens hekken gaan plaatsen? En langs alle spoorlijnen dan ook maar gelijk.
Eindelijk van het Zwarte Piet gezeur af!quote:Op donderdag 6 november 2014 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Wat hebben we het toch zwaar in dit land, de whatsapp-vinkjes zijn onze grootste zorg.
Hekken om de torens op de grond plaatsen dan, zodat je er met een ruime boog omheen moet lopen.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil niet dat er een lijk voor me neus uit elkaar spat als ik door de binnenstad wandel. Call me weird.
Ik wil het ook niet zien... eigenlijk...quote:Op donderdag 6 november 2014 14:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Hekken om de torens op de grond plaatsen dan, zodat je er met een ruime boog omheen moet lopen.
Schutting bouwen om elke toren heen! Dé oplossing voor zelfmoord.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet zien... eigenlijk...
Mwah, er zijn mensen waarvoor ik er geld voor over zou hebbenquote:Op donderdag 6 november 2014 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil niet dat er een lijk voor me neus uit elkaar spat als ik door de binnenstad wandel. Call me weird.
Ja maar dan niet hun ingewanden op je schone kleren krijgen hè?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, er zijn mensen waarvoor ik er geld voor over zou hebben.
Als het moet heb ik het er voor over, wel mooie plek om nog even op het lijk te spugenquote:Op donderdag 6 november 2014 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar dan niet hun ingewanden op je schone kleren krijgen hè?
Of een net bovenin...quote:Op donderdag 6 november 2014 14:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Schutting bouwen om elke toren heen! Dé oplossing voor zelfmoord.
Oh, zo'n net waar je dan uit kunt kruipen en alsnog dan verder kunt vallen?quote:
Ik moet om het hele topic lachen. Zal wel niet de bedoeling zijn zekerquote:Op donderdag 6 november 2014 15:42 schreef CherryLips het volgende:
R&P / Extreme ruzie
Hete thee in m'n neus
Dan zouden die kleurboeken voor volwassenen wel een kleine oplage hebben.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
Only @ FOK!
quote:Op donderdag 6 november 2014 15:42 schreef CherryLips het volgende:
R&P / Extreme ruzie
Hete thee in m'n neus
Je zoekt...quote:Op donderdag 6 november 2014 14:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh, zo'n net waar je dan uit kunt kruipen en alsnog dan verder kunt vallen?
quote:Maar weinig scooterrijders lijken te weten dat een ritje onder het Rijksmuseum door je een boete oplevert. Ze gaan nog massaal in de fout.
De scooters waren al verboden, maar om ze te stoppen zijn er onlangs camera's geplaatst die de nummerborden van de brommers registreren zodat er een boete van 95 euro opgestuurd kan worden. In acht dagen tijd werden er al 386 boetes uitgedeeld. Dat meldt Metro.
Het camerasysteem werkt 24 uur per dag, dus ook 's nachts worden scooterrijders beboet als ze door de tunnel rijden. In eerste instantie gaat het om een proef van een jaar.
"Gemeente Amsterdam eindigt dit jaar voor het eerst in de geschiedenis met een positief resultaat"quote:
Toch weer een mooi systeem. Alleen jammer dat het een proef is voor een stadsbreed systeem voor als ze daadwerkelijk snorscooters op alle fietspaden gaan verbieden.quote:
Snorscooters? Is dat inclusief elektrische fietsen dan?quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Toch weer een mooi systeem. Alleen jammer dat het een proef is voor een stadsbreed systeem voor als ze daadwerkelijk snorscooters op alle fietspaden gaan verbieden.
Zo moeilijk moet het toch niet zijn om een ' ja ' of ' nee' gevoel te krijgen bij een woning?quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Zou je niet eens ophouden? Straks zie je door de bomen het bos niet meer!
Hoe eerder die dingen van de fietspaden weg zijn hoe beter! Kolere dingen!quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Toch weer een mooi systeem. Alleen jammer dat het een proef is voor een stadsbreed systeem voor als ze daadwerkelijk snorscooters op alle fietspaden gaan verbieden.
Maar straks zit je met drie "ja"'s en dan zit je met een dilemmaquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo moeilijk moet het toch niet zijn om een ' ja ' of ' nee' gevoel te krijgen bij een woning?![]()
En bij twijfel kan ik sowieso qua koop natuurlijk altijd nog een keer gaan kijken.
liever drie ja, dan 7 nee'squote:Op vrijdag 7 november 2014 09:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Maar straks zit je met drie "ja"'s en dan zit je met een dilemma
Nee, een elektrische fiets heeft geen kenteken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Snorscooters? Is dat inclusief elektrische fietsen dan?
Ja inderdaad, goed voor de doorstroming in de stad als brommers en scooters die 25km/h gaan op de rijbaan moeten rijden, lekker auto's en bussen en alles vertragen. Goed plan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe eerder die dingen van de fietspaden weg zijn hoe beter! Kolere dingen!
Ohja das waar. Die fietsen met hulpmotor die je vroeger had, hadden die dat wel?quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, een elektrische fiets heeft geen kenteken.
Alsof die dingen 25 rijdenquote:[..]
Ja inderdaad, goed voor de doorstroming in de stad als brommers en scooters die 25km/h gaan op de rijbaan moeten rijden, lekker auto's en bussen en alles vertragen. Goed plan.
Geen idee, denk het niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohja das waar. Die fietsen met hulpmotor die je vroeger had, hadden die dat wel?
[..]
Alsof die dingen 25 rijden
Dat gaat er al helemaal nooit doorkomen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:14 schreef Cue_ het volgende:
Ach ze willen de bebouwde kom ook een 30km zone van maken dacht ik, dus dan past het wel goed bij elkaar
Oei, gaat van de bontkraagjespot afquote:
Ze gaat ook niet in t bos wonenquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zou je niet eens ophouden? Straks zie je door de bomen het bos niet meer!
Niemand wil ze eigenlijk hebben. Als fietser wil je de te snelle scooters van de fietspaden af, maar als autorijder wil je die trage krengen van de weg af. Zit je continu in te chatten of je er nu wel of niet naast kan, omdat ze ook nog eens zo smal zijn, maar wel wendbaar. Tergend irritant.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe eerder die dingen van de fietspaden weg zijn hoe beter! Kolere dingen!
quote:
Ik ook niet. Op de fiets rij je rechts, en de snorscooters en snorbrommers halen je links in. Klaar. Ik zou er 10x meer last van hebben als ze op de rijbaan rijden en ik zit achter zo'n ding 25 te rijden. En dan heb ik het ook nog niet eens over de technische zaken. Alle verkeerslichten in Amsterdam moeten anders afgesteld worden, rekening gaan houden met een snelheid van 25 km/h waardoor de ontruimingstijd langer wordt, waardoor de cyclustijd langer wordt, waardoor iedereen bij ieder stoplicht langer voor rood staat. Daardoor kan ook gelijk de complete dienstregeling van trams en bussen aangepast gaan worden. Enorm goed uitgedacht plan weer van de wethouder+gemeenteraad, alle snorscooters op de rijbaanquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat is trouwens het probleem met die dingen? Ik heb er eigenlijk nooit last van op de fiets.
Ik druk ze met mijn gele waggie gewoon standaard weer terug dat fietspad opquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Op de fiets rij je rechts, en de snorscooters en snorbrommers halen je links in. Klaar. Ik zou er 10x meer last van hebben als ze op de rijbaan rijden en ik zit achter zo'n ding 25 te rijden. En dan heb ik het ook nog niets over de technische zaken. Alle verkeerslichten in Amsterdam moeten anders afgesteld worden, rekening gaan houden met een snelheid van 25 km/h waardoor de ontruimingstijd langer wordt, waardoor de cyclustijd langer wordt, waardoor iedereen bij ieder stoplicht langer voor rood staat. Daardoor kan ook gelijk de complete dienstregeling van trams en bussen aangepast gaan worden. Enorm goed uitgedacht plan weer van de wethouder+gemeenteraad, alle snorscooters op de rijbaan.
Alles binnen de ring van Amsterdam willen ze dat gaan doorvoeren. Superhandig ook, want ze verzinnen dat je dan ook een helm op moet. Dus al die mensen die van buiten de ring komen moeten dan opeens halverwege een helm gaan dragenquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik druk ze met mijn gele waggie gewoon standaard weer terug dat fietspad op
T wordt ook niet consequent doorgevoerd. Nu moet je als brommer./scooter echt weten of opletten of je op dit specifieke fietspad wel/niet mag rijden. Gewoon niet handig.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Alles binnen de ring van Amsterdam willen ze dat gaan doorvoeren. Superhandig ook, want ze verzinnen dat je dan ook een helm op moet. Dus al die mensen die van buiten de ring komen moeten dan opeens halverwege een helm gaan dragen!
Daar zullen de Ajaxfans het denk ik niet helemaal mee eens zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens Amsterdammers bestaat er toch niks buiten de ring?
Jij woont niet in een stad waar de fietspaden al zwaar overbelast zijn met fietsers die een gelijke snelheid hebben. Dan kan je die scooters die veel sneller gaan er echt niet bij hebben. Levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat is trouwens het probleem met die dingen? Ik heb er eigenlijk nooit last van op de fiets.
Dat.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg: Executeren al die scooterrijders. Scheelt ook gelijk een hoop criminaliteit, want ik zie een duidelijk verband.
Het is zonder die scooters al een slagveldquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij woont niet in een stad waar de fietspaden al zwaar overbelast zijn met fietsers die een gelijke snelheid hebben. Dan kan je die scooters die veel sneller gaan er echt niet bij hebben. Levensgevaarlijk.
Pardon?quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij woont niet in een stad waar de fietspaden al zwaar overbelast zijn met fietsers
Ik ben echt nog nooit buiten de ring geweestquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens Amsterdammers bestaat er toch niks buiten de ring?
Je woont toch buiten de ring?quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben echt nog nooit buiten de ring geweest
Ja maar ik bedoel als ik in amsterdam benquote:
Vinger in de keel en laxeermiddelen werkt zo last-minute beter denk ik.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ang3l Jij bent goed in de ergste optie er uit te vissen:
Powertraining (lesje met gewichtjes en aerobics achtige dingen) of buikspierkwartiertje+cardio+kracht?
Voor morgen moet er 300 gram af...
Zeker een goed plan ja. Het gaat om de binnenstad en daar gaat het de doorstroming echt niet aantasten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, een elektrische fiets heeft geen kenteken.
[..]
Ja inderdaad, goed voor de doorstroming in de stad als brommers en scooters die 25km/h gaan op de rijbaan moeten rijden, lekker auto's en bussen en alles vertragen. Goed plan.
De snorfietsen mogen van mij inderdaad ook verboden worden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niemand wil ze eigenlijk hebben. Als fietser wil je de te snelle scooters van de fietspaden af, maar als autorijder wil je die trage krengen van de weg af. Zit je continu in te chatten of je er nu wel of niet naast kan, omdat ze ook nog eens zo smal zijn, maar wel wendbaar. Tergend irritant.
Ik zeg: Executeren al die scooterrijders. Scheelt ook gelijk een hoop criminaliteit, want ik zie een duidelijk verband.
een keer goed sporten scheelt echt een boel hoorquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vinger in de keel en laxeermiddelen werkt zo last-minute beter denk ik.
Met een regenpak aan!quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een keer goed sporten scheelt echt een boel hoor
na de sauna ga ik zo veel drinken dat ik juist zwaarder benquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Met een regenpak aan!
Of gewoon naar de sauna.
En vezelvrij eten.
300 gram op één dag? Allemaal zweetquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een keer goed sporten scheelt echt een boel hoor
Power.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
Powertraining (lesje met gewichtjes en aerobics achtige dingen) of buikspierkwartiertje+cardio+kracht?
nee hoorquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
300 gram op één dag? Allemaal zweet
dealquote:
Make angel proud!quote:
Ik zou 2 kilo aankomenquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor
Natuurlijk schommelt het wel een beetje zo verdeeld over een week maar in een week met braaf sporten en eten ben ik zo 2 kilo kwijt hoor
het gaat om alles binnen de a10.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker een goed plan ja. Het gaat om de binnenstad en daar gaat het de doorstroming echt niet aantasten.
Euhm ik ga toch afhaken. Ik ga naar de sauna vanavond ipv sportenquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Make angel proud!
Ik ga vanavond ook weer ff.
Waarom moet er in godsnaam 300 gr af?quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
Omdat ik dan een nieuw tiental op de weegschaal heb staan en daar zin in hebquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom moet er in godsnaam 300 gr af?
Aah ik snap je helemaal!quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Omdat ik dan een nieuw tiental op de weegschaal heb staan en daar zin in heb
1.2 kilo zou beter zijn, want dan ben ik 20 kilo kwijt, maar 300 gram leek mij een haalbaarder doel zo op de korte termijnquote:
In een dag? Jaquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
1.2 kilo zou beter zijn, want dan ben ik 20 kilo kwijt, maar 300 gram leek mij een haalbaarder doel zo op de korte termijn
Nou, de kleren vallen nog niet van mijn reet hoorquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
Wel killing voor je garderobe diten zo met de feestdagen heb ik echt geen geld voor nieuwe dingen
Bij mij wel, van vorig jaar passen nog 3 of 4 jurkjes, verder nietsquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, de kleren vallen nog niet van mijn reet hoorEn ik heb al genoeg te kleine kleren weggegooid.. en ja, geaccepteerd dat een mt. 34 er niet meer in zit
Je gata t er af zweten ipv trainen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Euhm ik ga toch afhaken. Ik ga naar de sauna vanavond ipv sportenOok leuk. En ik zal braaf een aantal flinke baantjes zwemmen. En naar de sauna toe lopen ipv de bus pakken
Oh ik ben ook van het gaatjes dichtnaaien enzo, ons bint zunig!quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bij mij wel, van vorig jaar passen nog 3 of 4 jurkjes, verder niets
Alle vestjes, jasjes etc zijn sowieso te groot...
Ik heb de laatste maanden natuurlijk wel wat bij gekocht maar ik kom echt niet voorbij een half dozijn echt goed zittende en passende outfits (en dan nog is waarschijnlijk de legging die ik draag te groot, of het onderjurkje eigenlijk aan vervanging toe, of het vestje stiekem kapot onder de oksel of zo)
Ik wa slaatst 68.8Kgquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Omdat ik dan een nieuw tiental op de weegschaal heb staan en daar zin in heb
300 gr kun je er het beste gewoon afneuken toch!quote:
Ha! Ik kan me nog herinneren dat jij net zoveel woog als ikquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wa slaatst 68.8Kg
68.8!!!! WTF?!
Ik heb een normaal gewicht volgens de BMI dinges, voor iemand van 1.83m
NORMAAL!
Ik wil helemala niet normaal zijn.
Ik voel em dik.
Hou op hou op.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
300 gr kun je er het beste gewoon afneuken toch!
Die van mij is bijna onderweg.. Bye bye, 300 grquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hou op hou op.
"Mijn vent" zit nog verder weg dan de jouwe
Welja, geef de hond maar de schuld.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:26 schreef missbehavin het volgende:
Huuuh, overal bloedspatten op de trap, onhandig hoor, zo'n loopse teef in huis. Snel maat zo'n charming broekje voor haar halen
quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welja, geef de hond maar de schuld.
ķlinkt aangenamer toch?quote:
Oh ik ook wel hoor, en zelf kleding maken (dus een klein gaatje is echt geen uitdaging) maar dit zijn allemaal wel dingen die gewoon echt op hun eind zijnquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik ben ook van het gaatjes dichtnaaien enzo, ons bint zunig!
kut, vergeten vlees uit de vriezer te halen!quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:28 schreef missbehavin het volgende:
Aargh ik heb honger! Krijg meteen zin in uitgebreid koken, ossobuco ofzo
Erg he?quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ha! Ik kan me nog herinneren dat jij net zoveel woog als ikFatso!
Mwhahahaha sure babequote:Op vrijdag 7 november 2014 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg he?
Maar spier weegt zwaar.
That's my story and I'm sticking to it like fat to an angel.
Hebben we t over een hond of t vriendinnetje van je zoon?quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:26 schreef missbehavin het volgende:
Huuuh, overal bloedspatten op de trap, onhandig hoor, zo'n loopse teef in huis. Snel maar zo'n charming broekje voor haar halen
quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:27 schreef missbehavin het volgende:
Ze likt ze wel zelf weer op, dat scheelt
Je hebt echt nog honger na zo'n opmerking?quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:28 schreef missbehavin het volgende:
Aargh ik heb honger! Krijg meteen zin in uitgebreid koken, ossobuco ofzo
Voordeel van een autist is dat ie niet zo snel aan de vriendin isquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben we t over een hond of t vriendinnetje van je zoon?
Dat laatste is wel erg vals dan heIk weet dat t meestal niet zo botert tussen schoonmoeder en dochter, maar toch!
My ass is perfect! Wordt net op whatsapp gezegd!quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwhahahaha sure babeNow move your fat ass, you're blocking my view...
Ik heb vaak hongerquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Je hebt echt nog honger na zo'n opmerking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |