Ik vind ze echt vreselijk alledriequote:Op zondag 2 november 2014 18:11 schreef Anne het volgende:
Die Uilen-plaat is wel van zeer slechte kwaliteit volgens mij, om uit te printen.
Ik stem even nergens op, want ik vind ze stiekem alle drie niks.
De link die ik in het andere topic gebruikte is volgens mij gewoon groot formaat.quote:Op zondag 2 november 2014 18:11 schreef Anne het volgende:
Die Uilen-plaat is wel van zeer slechte kwaliteit volgens mij, om uit te printen.
Ik stem even nergens op, want ik vind ze stiekem alle drie niks.
Die hier staat is dezelfdequote:Op zondag 2 november 2014 18:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De link die ik in het andere topic gebruikte is volgens mij gewoon groot formaat.
Ik ook eigenlijk niet......quote:Op zondag 2 november 2014 18:19 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik zie geen grijzige pixels? Niet bij de vrouw en ook niet bij de uiltjes
Zou kunnen!quote:Op zondag 2 november 2014 18:26 schreef gebakken-koekje het volgende:
maar is het niet zo dat als je het uitprint dat het verschil in kleur zo klein is dat de printer het gewoon als wit ziet? Volgens mij wel
Burdie had de platen de vorige keer omgezet toen had ik het niet meer. Misschien kan dat met deze ook?quote:Op zondag 2 november 2014 18:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Die hier staat is dezelfde.
Maar als je goed kijkt (geldt ook voor de vrouwenkleurplaat) zie je allemaal grijzige pixels in het wit. Het is niet wit-wit zeg maar, wat je moet gaan kleuren.
Dat vinden mijn stiften wat minder ben ik bang, die mengen zich dan met de inkt van de printer (omdat je het ook weer nat maakt).
Ik denk dat dat hiermee ook kan jaquote:Op zondag 2 november 2014 18:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Burdie had de platen de vorige keer omgezet toen had ik het niet meer. Misschien kan dat met deze ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |