The rosie project heb ik laatst ook gelezen erg leuk. Ben benieuwd alleen wat je van het einde vindquote:Op donderdag 13 november 2014 14:30 schreef davako het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik net uit. Ik had dit boek wat sneller uit dan ingecalculeerd waardoor ik genoodzaakt was een boek te kopen bij de AKO op het station.
Het is het volgende boek geworden.
[ afbeelding ]
Wat een ontzettend geestig en leuk geschreven boek is dat zeg!
Hey, die van Murakami heb ik ook net uit. Heb hem 2 sterren gegeven op goodreadsquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:15 schreef Maria2.0 het volgende:
Net uit:
[ afbeelding ]
Was weer helemaal top, ik ben groot fan van Murakami.
Ook net uit:
[ afbeelding ]
Vond het mwah, de personages gingen me op mijn zenuwen werken.
En nu op pagina 100 van:
[ afbeelding ]
Hoe is die over Amy? Ik heb 'al' haar CD's en was/ben groot fan. Is het boek het lezen waard?quote:
Weet ik nog niet, moet nog beginnenquote:Op zondag 16 november 2014 11:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe is die over Amy? Ik heb 'al' haar CD's en was/ben groot fan. Is het boek het lezen waard?
Nou het eind vond ik ook kut, maar ik hou wel van een eind dat je met een rotgevoel achterlaat haha. The Remains of the Day van Ishiguro is wat dat betreft ook zo'n kutboek, zalig.quote:Op zondag 16 november 2014 11:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hey, die van Murakami heb ik ook net uit. Heb hem 2 sterren gegeven op goodreads. Vond het echt een anti-climax en w.m.b. waren er veel losse eindjes.
Hoe is die een beetje?quote:
Oh die is zooooooo leukquote:
Hoe bevalt die? Heb haar eerdere biografieen gelezen, waren erg mooiquote:
Mooi! Ook leuk om een deel van de Heineken geschiedenis te lezen.quote:Op zondag 23 november 2014 12:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe bevalt die? Heb haar eerdere biografieen gelezen, waren erg mooi
Ja die is zeker leuk!quote:
quote:
Al uit ondertussen? Heb je meer van Orwell klaarliggen om te lezen?quote:
Lees 't nu pasquote:Op maandag 24 november 2014 22:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Al uit ondertussen? Heb je meer van Orwell klaarliggen om te lezen?
Ik heb 1984 bijna uit en ben van plan daarna aan de domineesdochter te beginnen.
Down and Out in Paris and London is een aanraderquote:Op maandag 24 november 2014 22:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Al uit ondertussen? Heb je meer van Orwell klaarliggen om te lezen?
Ik heb 1984 bijna uit en ben van plan daarna aan de domineesdochter te beginnen.
Die heb ik toevallig. Ga 'm binnenkort lezen, eerst ander werk voltooienquote:Op zondag 30 november 2014 11:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Down and Out in Paris and London is een aanrader
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Down_and_Out_in_Paris_and_London_(boek)
Vind persoonlijk zijn Journalistieke werk veel beter dan zijn romans.
Heb ik net uitgelezen, erg goed boek moet ik zeggen over een herlevende adolf hitlerquote:
quote:Op zondag 30 november 2014 12:28 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Dat vond ik echt een geweldig boek.Moet 't maar snel eens gaan herlezen.
Ik lees de nieuwste thriller van R.J. Ellory:
Zeer sterk, zoals al zijn boeken eigenlijk.
Oh gelukkig ben ik niet de enige! Ik zag dat je Skippy ging lezen en wilde nog zeggen dat ik het een afschuwelijk boek vond, maar ik wilde je er niet vooraf mee beïnvloedenquote:Op maandag 1 december 2014 21:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik heb die dooie Skippy na 100 bladzijdes opgegeven, en dat doe ik echt niet snel, maar het kan me allemaal geen barst boeien en ik vind het ook erg vervelend geschreven.
Dus nu lees ik:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Oh gelukkig ben ik niet de enige! Ik zag dat je Skippy ging lezen en wilde nog zeggen dat ik het een afschuwelijk boek vond, maar ik wilde je er niet vooraf mee beïnvloeden. Ik vond het boek niet om door te komen en heb 'm toch uitgelezen - doodzonde van de tijd.
Het was geen vraag aan mij maar ik heb hem ook net gelezen en heb wel een meningquote:Op donderdag 13 november 2014 15:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
The rosie project heb ik laatst ook gelezen erg leuk. Ben benieuwd alleen wat je van het einde vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
quote:
Ben er helemaal verslaafd aan, hij kan zo mooi schrijvenquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]![]()
Ik ben nog bij Liefde nu. Wat een geweldenaar is Knausgard.
Even gegoogeld en klinkt goed! Wil ik ook wel lezen, thx!quote:Op woensdag 3 december 2014 00:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ben er helemaal verslaafd aan, hij kan zo mooi schrijven, wat heerlijk dat er nog wat boeken zijn, en dat deel 6 ook nog moet komen.
Engelen vallen langzaam van hem ook al gehad? Iedereen is (terecht!) lyrisch over de Mijn Strijd-serie, maar ik vind Engelen vallen langzaam ook écht briljant. Totaal anders dan Mijn Strijd, maar absoluut een van mijn lievelingsboeken.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ben er helemaal verslaafd aan, hij kan zo mooi schrijven, wat heerlijk dat er nog wat boeken zijn, en dat deel 6 ook nog moet komen.
Bedankt voor de tip! Is de NL'se versie goed te doen of kan je beter de Engelse pakken dan?quote:Op zondag 7 december 2014 12:39 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Engelen vallen langzaam van hem ook al gehad? Iedereen is (terecht!) lyrisch over de Mijn Strijd-serie, maar ik vind Engelen vallen langzaam ook écht briljant. Totaal anders dan Mijn Strijd, maar absoluut een van mijn lievelingsboeken.
O, ik zie nu net dat Dido dat boek nu leest. Veel plezier ermee! Bij de Engelse voorkant zie je dus ook echt de engelen langzaam vallen.
Ik vond de Nederlandse vertaling prima te doen. Volgens mij is het door dezelfde vertaalster vertaald als de Mijn Strijd-serie, dus als je die in het Nederlands waardeert, dan kun je bij Engelen vallen langzaam ook zonder problemen de Nederlandse versie nemen.quote:Op zondag 7 december 2014 13:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Is de NL'se versie goed te doen of kan je beter de Engelse pakken dan?
Mooi zo! En zijn debuut, heb je die ook gelezen (en wat vond je daarvan)?quote:Op zondag 7 december 2014 13:13 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ik vond de Nederlandse vertaling prima te doen. Volgens mij is het door dezelfde vertaalster vertaald als de Mijn Strijd-serie, dus als je die in het Nederlands waardeert, dan kun je bij Engelen vallen langzaam ook zonder problemen de Nederlandse versie nemen.
ja ik ben nu aan het lezen over Kaïn en Abel. Wow, het is zo ontzettend mooi! Ik heb nog nooit zoiets als dit gelezen en ik ben blij dat ik hierna nog zes delen Mijn Strijd kan lezenquote:Op zondag 7 december 2014 12:39 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Engelen vallen langzaam van hem ook al gehad? Iedereen is (terecht!) lyrisch over de Mijn Strijd-serie, maar ik vind Engelen vallen langzaam ook écht briljant. Totaal anders dan Mijn Strijd, maar absoluut een van mijn lievelingsboeken.
O, ik zie nu net dat Dido dat boek nu leest. Veel plezier ermee! Bij de Engelse voorkant zie je dus ook echt de engelen langzaam vallen.
Nope. Volgens mij is dat boek ook (nog) niet in het Nederlands vertaald. Zal eens kijken of 't wel in het Engels of Duits te vinden is.quote:Op zondag 7 december 2014 13:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Mooi zo! En zijn debuut, heb je die ook gelezen (en wat vond je daarvan)?
Dat is een heerlijk vooruitzicht, inderdaad.quote:Op zondag 7 december 2014 19:20 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ja ik ben nu aan het lezen over Kaïn en Abel. Wow, het is zo ontzettend mooi! Ik heb nog nooit zoiets als dit gelezen en ik ben blij dat ik hierna nog zes delen Mijn Strijd kan lezen
en nu snel op een bankje in Amsterdam zitten?quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:56 schreef oh-oh het volgende:
En deze nacht in een keer deze uitgelezen:
[ afbeelding ]
Mooi hequote:Op dinsdag 9 december 2014 13:56 schreef oh-oh het volgende:
En deze nacht in een keer deze uitgelezen:
[ afbeelding ]
Jaquote:
Vanwaar de 'quote:
Omdat ik het echt een ongekend saai kutboek vond!quote:Op woensdag 10 december 2014 07:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vanwaar de ''?
Die andere cover vind ik trouwens mooier
Medestander!quote:Op woensdag 10 december 2014 12:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ik het echt een ongekend saai kutboek vond!
quote:Op woensdag 10 december 2014 13:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Medestander!
Ik vond het ook helemaal niets.
Dit was een beter geweest:
[ afbeelding ]
Ik heb het luisterboek gedaan (aanrader, de Luisterbieb app, staan een hoop leuke boeken tussen en is gratis!) om eens wat anders te luisteren tijdens het fietsen. Maar wat een deprimerend geheel zeg.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]Het is echt dat het maar een dun boek was, maar jezus wat was ik blij dat ie geen 80 werd ja
quote:Op woensdag 10 december 2014 13:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Niets mis met een deprimerend boek idd, maar dit trok ik erg slecht.
Ben daarna ook nog begonnenn aan het luisterboek voor Augustus van Williams, maar dat heb ik na een half uur afgezet. Ook zelfkwelling kent grenzen.
En ik maar denken dat het aan mij lagquote:Op woensdag 10 december 2014 12:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ik het echt een ongekend saai kutboek vond!
Omdat het boek zulke lovende kritieken kreeg en er vást een moment zou komen dat het interessant werdquote:Op woensdag 10 december 2014 18:31 schreef oh-oh het volgende:
Echt he,Ik zat me de hele tijd af te vragen waarom ik doorlas
quote:Op woensdag 10 december 2014 18:47 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Omdat het boek zulke lovende kritieken kreeg en er vást een moment zou komen dat het interessant werd
Ik ga weer verder in A time for everything
quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:42 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Het was geen vraag aan mij maar ik heb hem ook net gelezen en heb wel een meningJe hebt idd gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet het vervolg nog steeds lezen![]()
Ik vond het einde vooral erg afgeraffeld
I solemnly swear i'm up to no good
Hoe is deze? Ik ben erg gecharmeerd van hem als televisiepersoonlijkheid, maar hoe is hij als schrijver? (Ken hem oorspronkelijk van Qi en als acteur)quote:
Derde deel van zijn autobiografie, heb het als audioboek, hij leest het zelf voor en het is net als de vorige twee delen erg mooi en diep ontroerendquote:Op donderdag 11 december 2014 22:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoe is deze? Ik ben erg gecharmeerd van hem als televisiepersoonlijkheid, maar hoe is hij als schrijver? (Ken hem oorspronkelijk van Qi en als acteur)
Bedanktquote:Op donderdag 11 december 2014 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Derde deel van zijn autobiografie, heb het als audioboek, hij leest het zelf voor en het is net als de vorige twee delen erg mooi en diep ontroerend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |