SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
walgelijke stoker ben je ookquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja maar die kan niet worden opgegeven dus als hij het bij etsu uit probeert heb ik ze een stukje uit elkaar gedreven
Uhhhquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
uhhhh ben je schizo?
mn huisgenote is echt heel raar vandaag. net zei ze iets en ik begreep d'r niet en toen zei ze iets wat ze 5 minuten geleden al zei
ik denk dat ze aan paxconziekte lijdt
Ik koester je faal.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:48 schreef Etsu het volgende:
Bij deze een verzoek aan een van de GC-modjes om 'J' uit de TT te halen.
Klopt. Neem ik hem nog steeds kwalijk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:51 schreef Tchock het volgende:
Nog iets om te lachen: in Etsu's sig staat dat Pax zegt "Nee hoor, vind jou een uitstekende user" maar als je bij die post gaat kijken heeft Paxje hem weggehaald
[ afbeelding ]
nee dat heeft er nooit gestaan, maar GGMM paste het aan en pax zette originele terug vandaarquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:51 schreef Tchock het volgende:
Nog iets om te lachen: in Etsu's sig staat dat Pax zegt "Nee hoor, vind jou een uitstekende user" maar als je bij die post gaat kijken heeft Paxje hem weggehaald
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:51 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee dat heeft er nooit gestaan, maar GGMM paste het aan en pax zette originele terug vandaar
Mag ik screenshot van de editgeschiedenis? Vind het belangrijk dat dit boven water komt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee dat heeft er nooit gestaan, maar GGMM paste het aan en pax zette originele terug vandaar
nee mag niet vraag pax maar die kan het ook zienquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mag ik screenshot van de editgeschiedenis? Vind het belangrijk dat dit boven water komt.
LR had hem gegeven.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee mag niet vraag pax maar die kan het ook zien
quote:
Ja GGMM heeft hier een keer mee zitten kuttenquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:51 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Ja GGMM heeft hier een keer mee zitten kutten
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mi gado
screenshots van posts maken en dan editten
DM eens screenshot van editgeschiedenis?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mi gado
screenshots van posts maken en dan editten
Waarom zou Pax dan twee weken later die post gaan aanpassenquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:56 schreef Etsu het volgende:
GC / [GRTD #4828] Saaie zaterdagavond
En post 285.
Spreekt ook voor zich dat Mortaxx liegt.
Omdat ik telkens op zijn uitspraak terugkwam, je kent me toch.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou Pax dan twee weken later die post gaan aanpassen
Oh ja, vervelende etter.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik telkens op zijn uitspraak terugkwam, je kent me toch.
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die J in de TT is een mooi eerbetoon aan de band tussen Paxcon en mij.
Mijn chick gaat niet vreemd johquote:
Heb je de tweet van inso en mij al geretweet om Knut vrij te krijgen?quote:
hoezo zou je een sc lurkenquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:59 schreef Etsu het volgende:
Wisten jullie dat dit topic 297 lurkers heeft?
Nee hoor eentje,quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:59 schreef Etsu het volgende:
Zo veel?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:59 schreef Etsu het volgende:
weet jij tquote:
heeft niks met F5'en te maken debielquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hoor eentje,
JR zit als een malle te F5'en.
nee nog nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je de tweet van inso en mij al geretweet om Knut vrij te krijgen?
mss ook maar iets starten om LR vrij te krijgen
Hoe weet je nou dat het 297 unieke lurkers zijnquote:Op woensdag 5 november 2014 00:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet jij t
[..]
heeft niks met F5'en te maken debiel
Pics van je vriendinquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn chick gaat niet vreemd joh
Daarbij is dit geen indo, als je niet oppast royeren johannes en ik je nog van de nasigoden lijst.
Nee, maar nadat ik daar over had geklaagd heeft Danny die functie standaard in FOK! ingebouwd. Houd je muis boven de TT.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:00 schreef DrNick het volgende:
Trouwens, de volgteltool bestaat toch niet meer?
Vrijdag ga ik nasi maken johannesquote:Op woensdag 5 november 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pics van je vriendin
haar nasi
Wat een functiequote:Op woensdag 5 november 2014 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, maar nadat ik daar over had geklaagd heeft Danny die functie standaard in FOK! ingebouwd. Houd je muis boven de TT.
quote:Op woensdag 5 november 2014 00:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat het 297 unieke lurkers zijn
debiel.
Nee, dan krijg je banquote:Op woensdag 5 november 2014 00:01 schreef Elan het volgende:
Is er al een klacht ingediend door de jankmuilen over die racistische smilies
is dat de reden?quote:Op woensdag 5 november 2014 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je ban
#FREELITTLERABBIT
Dat heb je er gewoon zelf bijgeplakt doh.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dus houd je dikke smoelwerk dicht
Jep door mijquote:Op woensdag 5 november 2014 00:01 schreef Elan het volgende:
Is er al een klacht ingediend door de jankmuilen over die racistische smilies
quote:Op woensdag 5 november 2014 00:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat heb je er gewoon zelf bijgeplakt doh.
Net als die verzonnen chat laatst met JR.
ik vraag me af waarom die nog blauw isquote:Op woensdag 5 november 2014 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee weet niet
wel iets in die richting denk ik
waarom heeft die ban dan, een mod met een banquote:Op woensdag 5 november 2014 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je ban
#FREELITTLERABBIT
crewbash denk ik maar weet niet zekerquote:Op woensdag 5 november 2014 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
waarom heeft die ban dan, een mod met een ban
Terecht.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
maar de leiding hire is pro piet fundamentalist
iedereen die tegen piet is is hun vijand man
quote:Op woensdag 5 november 2014 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Terecht.
Aanpassen of oprotten.
Danny is een held
quote:Op woensdag 5 november 2014 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Terecht.
Aanpassen of oprotten.
Danny is een held
jancees zn posts werden aangepastquote:Op woensdag 5 november 2014 00:04 schreef Elan het volgende:
Wel raar dat Retry of zo geen ban had gekregen die ging laatst ook klagen over pietje
Baasquote:Op woensdag 5 november 2014 00:03 schreef Tchock het volgende:
Eén van de twee functies in FOK! waar ik mezelf toch wel verantwoordelijk voor voel. BUG / Volgteltool
De andere is overigens dat er "Kuttopic" staat op de ontvolgknop als je dat in je menu aan zet.
Als dit jouw forum zou zijn had je Etsu ook ban gegeven voor homoplaatjes waar of niet.quote:
nee absoluut nietquote:Op woensdag 5 november 2014 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Als dit jouw forum zou zijn had je Etsu ook ban gegeven voor homoplaatjes waar of niet.
quote:Op woensdag 5 november 2014 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Als dit jouw forum zou zijn had je Etsu ook ban gegeven voor homoplaatjes waar of niet.
quote:
Ik vind Elan een zeer geschikte gozer dus hij heeft wel degelijk iets bereiktquote:Op woensdag 5 november 2014 00:05 schreef Etsu het volgende:
elan kind wanneer ga je eindelijk eens trouwen, studeren, werken? je bent al dertig en je hebt nog niks bereikt in je leven
quote:Op woensdag 5 november 2014 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zou eigenlijk niemand bannen zolang ze geen schade maken op t forum of iets doen tegen de wet
Etsu heeft weer een oestrogeenaanval.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:05 schreef Etsu het volgende:
elan kind wanneer ga je eindelijk eens trouwen, studeren, werken? je bent al dertig en je hebt nog niks bereikt in je leven
dan zou mortaxx binnen 5 minuten ban hebbenquote:Op woensdag 5 november 2014 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zou eigenlijk niemand bannen zolang ze geen schade maken op t forum of iets doen tegen de wet
vrijheid tochquote:Op woensdag 5 november 2014 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Jouw mening is hier niet rullevant.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind Elan een zeer geschikte gozer dus hij heeft wel degelijk iets bereikt
Ik weiger mij te conformeren aan de door de maatschappij opgelegde algeheel geldende norm en wens mij te profileren als individu.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:05 schreef Etsu het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2014 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik weiger mij te conformeren aan de door de maatschappij opgelegde algeheel geldende norm en wens mij te profileren als individu.
Jij als homo zou deze motivatie moeten accepteren en koesteren ik verwacht dus geen wederwoord of gezeik.
ja maar die hoeven niet wegquote:Op woensdag 5 november 2014 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
En satanisten dan.
Je hebt toch ook een uitgesproken mening over bepaalde zaken.
quote:Op woensdag 5 november 2014 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
En satanisten dan.
Je hebt toch ook een uitgesproken mening over bepaalde zaken.
quote:
Uitgeluld, Elan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ken weinig zulke goede homos als jij maat
Users als Fylax danquote:
Macht corrumpeertquote:Op woensdag 5 november 2014 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Users als Fylax dan
Geloof echt niet dat je zo ruimdenkend zou zijn als jij hier de chef was.
jawel hoor.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Users als Fylax dan
Fylax zou dan eraf liggen, en terecht.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Users als Fylax dan
je dikke moederquote:Op woensdag 5 november 2014 00:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Was er een discussie dan?
Met je PMS altijd gelijk kuthoer.
Gelukkig onze band nog altijd zeer sterkquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die J in de TT is een mooi eerbetoon aan de band tussen Paxcon en mij.
Dat kan prima samen gaan?quote:Op woensdag 5 november 2014 00:11 schreef Elan het volgende:
Extreem uitgesproken mening maar pretendeert te gelijk super tolerant te zijn.
Je moet je bek houden over Inso, Elan.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:11 schreef Elan het volgende:
Ik vind die Inso altijd zo hypocriet.
Extreem uitgesproken mening maar pretendeert te gelijk super tolerant te zijn.
Een mannelijke versie van Thatcher is hij.
Hoi Johannes.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben weer terug van isketch spelen.
Lukt je toch niet ik zeg gewoon tegen Danny dat je wat lelijks gezegd hebt over zwarte piet dan ben je meteen opgedonderd.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet je bek houden over Inso, Elan.
Geen kwaad woord over hem, of ik zorg dat je een ban krijgt.
Moet je bewijs hebben.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Lukt je toch niet ik zeg gewoon tegen Danny dat je wat lelijks gezegd hebt over zwarte piet dan ben je meteen opgedonderd.
Mag ik ook meedoen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat eventueel als anderen weg zijn. :$
Bordspellen.
Zoals Game of Thrones.
Uitgesproken zijn zonder ergens daadwerkelijk conclusies aan te verbinden is als een pistool zonder kogels.quote:
Dus als je een mening hebt moet de rest die jouw mening niet deelt maar wegquote:Op woensdag 5 november 2014 00:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Uitgesproken zijn zonder ergens daadwerkelijk conclusies aan te verbinden is als een pistool zonder kogels.
Ja, Paxconziekte is sinds vanavond een erkend psychisch ziektebeeld. Voorheen was het maar een beetje vaag.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe gaat het Etsu?
Is er nog wat leuks gebeurd toen ik weg was?
Moet ik dit als bedreiging interpreteren?quote:Op woensdag 5 november 2014 00:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Roep gewoon Fylax op als getuige we verzinnen wel iets jochie.
Dat Fylax hier nu niet isquote:Op woensdag 5 november 2014 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet ik dit als bedreiging interpreteren?
Als je heel uitgesproken bent is dat wel een logisch gevolg ja zie Danny.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus als je een mening hebt moet de rest die jouw mening niet deelt maar weg
Ik vind het maar een vreemde gedachtengang.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je heel uitgesproken bent is dat wel een logisch gevolg ja zie Danny.
Je kunt niet tolereren dat anderen er andere denkbeelden op na houden dat ondermijnd je positie namelijk.
Helemaal als je later de politiek in wilt.
Dat laat ik over aan jouw fantasie maar je bent bij deze gewaarschuwd.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet ik dit als bedreiging interpreteren?
Het is Elan.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vreemde gedachtengang.
Nou, ik ga maar in een hoekje zitten en huilen omdat ik bang voor je ben.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat laat ik over aan jouw fantasie maar je bent bij deze gewaarschuwd.
Waarom heeft hij een pepernoten UI?quote:Op woensdag 5 november 2014 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, Paxconziekte is sinds vanavond een erkend psychisch ziektebeeld. Voorheen was het maar een beetje vaag.
Dat kan.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vreemde gedachtengang.
Hij wil met de rest meelopen.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een pepernoten UI?
Is hij pro zwarte piet en anti LR?
Ik word nooit boos, jij reageert juist altijd zeer geagiteerdquote:Op woensdag 5 november 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een pepernoten UI?
Is hij pro zwarte piet en anti LR?
Voor de duidelijkheid, ik denk niet dat hij anti LR is.
Voordat hij boos wordt op mij.
Maar ik heb geen veroordeling.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan.
Je bent imo pas geloofwaardig als je aan je veroordelingen uiteindelijk een daad verbindt.
Maar dat moet ieder voor zich weten natuurlijk .
Dus ik ben trendsetterquote:Op woensdag 5 november 2014 00:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij wil met de rest meelopen.
Wie de rest is, is nog onbekend.
Net wilde je me nog pijpen je bent echt een enorm hypocriet persoontje met serieuze stemmingsstoornissen.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, ik ga maar in een hoekje zitten en huilen omdat ik bang voor je ben.
Sukkel.
Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik zelden mad ben.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik word nooit boos, jij reageert juist altijd zeer geagiteerd
Duidelijkquote:Op woensdag 5 november 2014 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik zelden mad ben.
Dus als ik mad ben is dat met goede reden.
Dat Sierd jequote:Op woensdag 5 november 2014 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Duidelijk
Ik zal dit in m'n achterhoofd houden.
Zo kan je 't ook zien.quote:
Bloedt je kut weer? Je scheldt alleen maar.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Net wilde je me nog pijpen je bent echt een enorm hypocriet persoontje met serieuze stemmingsstoornissen.
Hoe is het met Oscar?quote:Op woensdag 5 november 2014 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oscar is ook een (trend)setter.
Klopt. Maar wie ben ik om dat voor anderen te bepalen?quote:Op woensdag 5 november 2014 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Je veroordeelt bepaald gedrag.
Daarin ben je soms zelfs extreem uitgesproken.
Die heb je toch niet in groep 8?quote:Op woensdag 5 november 2014 00:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Fylax is druk aan het leren voor z'n toetsen
quote:Op woensdag 5 november 2014 00:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je heel uitgesproken bent is dat wel een logisch gevolg ja zie Danny.
Je kunt niet tolereren dat anderen er andere denkbeelden op na houden dat ondermijnd je positie namelijk.
Helemaal als je later de politiek in wilt.
Lief. Geef hem maar een kusje namens mij.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Prima, hij wordt zoals altijd vertroeteld.
Als je echt van je idealen overtuigd zou zijn dan zou je wel bezig zijn om anderen te overtuigen.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar wie ben ik om dat voor anderen te bepalen?
Wat een onzin zeg. Je kunt ook je idealen accepteren en voor jezelf houden in plaats van ze al dan niet subtiel aan anderen op te dringen. En dat komt van mij, iemand die altijd erg graag in discussie gaat.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je echt van je idealen overtuigd zou zijn dan zou je wel bezig zijn om anderen te overtuigen.
Dan hoeft niet door ze af te branden of af te kraken maar kan ook op een subtielere manier.
Gewoon accepteren dat het niet anders is (wat jij pretendeert te doen) kan A betekenen dat je niet volledig achter je eigen standpunten staat of B overtuigingskracht mist om deze onder de man/vrouw te brengen.
Jaquote:Op woensdag 5 november 2014 00:21 schreef Etsu het volgende:
Zal ik ook een pepernotenUI nemen nu we hebben gezien dat Paxcon een trendsetter is?
Oke, ik zal vanaf nu actief gaan evangeliseren in dit topic. Dat zal de stemming vast beter maken.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je echt van je idealen overtuigd zou zijn dan zou je wel bezig zijn om anderen te overtuigen.
Dan hoeft niet door ze af te branden of af te kraken maar kan ook op een subtielere manier.
Gewoon accepteren dat het niet anders is (wat jij pretendeert te doen) kan A betekenen dat je niet volledig achter je eigen standpunten staat of B overtuigingskracht mist om deze onder de man/vrouw te brengen.
Dat is dan wel een enorm zwaktebod, juist als er sprake is van overtuiging kun je je denkbeelden goed onder woorden brengen.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Je kunt ook je idealen accepteren en voor jezelf houden in plaats van ze al dan niet subtiel aan anderen op te dringen. En dat komt van mij, iemand die altijd erg graag in discussie gaat.
gewoon zelf doenquote:Op woensdag 5 november 2014 00:24 schreef Etsu het volgende:
waar is dat topic waar je UI's kan aanvragen enzo
Volgens mij welquote:Op woensdag 5 november 2014 00:26 schreef DrNick het volgende:
Hee Paxcon, hebben we dezelfde kruidnoten?
Gaat niet alleen over geloof hoor.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke, ik zal vanaf nu actief gaan evangeliseren in dit topic. Dat zal de stemming vast beter maken.
Maar je hele stelling steunt er op dat het zwak is om je mening niet te verkondigen. Daar ben ik het niet mee eens. Juist sommige mensen (inclusief mijzelf) zouden wat vaker hun mening voor zich moeten houden.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is dan wel een enorm zwaktebod, juist als er sprake is van overtuiging kun je je denkbeelden goed onder woorden brengen.
Dat je vervolgens wat weerstand zal krijgen is verder geen probleem maar het geeft wel aan dat je karakter hebt.
Nee kaulo veel werkquote:Op woensdag 5 november 2014 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat kan ik niet man
wil jij voor mij doen?dan krijg jij 1% van de aandelen in ons bedrijfje
Goed topicquote:Op woensdag 5 november 2014 00:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Of via dit handige topic mijn uitleg volgen
CRE / Glitterplaatjes topic #1
http://i.fok.nl/usericons/257651/15679kj.pngquote:Op woensdag 5 november 2014 00:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee kaulo veel werk
tenzij je een .png (of hoe dat heet) van dat mannetje hebt
Dat is geen pngquote:Op woensdag 5 november 2014 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://i.fok.nl/usericons/257651/15679kj.png
Ik zie toch duidelijk .png staan.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is geen pngOf althans, het is niet wat Pax bedoelt.
Nu staat er jpg, of gif, of weer pngquote:
Dat vind ik persoonlijk nogal stom ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar je hele stelling steunt er op dat het zwak is om je mening niet te verkondigen. Daar ben ik het niet mee eens. Juist sommige mensen (inclusief mijzelf) zouden wat vaker hun mening voor zich moeten houden.
Die jpg doet het helemaal nietquote:Op woensdag 5 november 2014 00:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu staat er jpg, of gif, of weer png
http://i.imgur.com/JrqOd6T.jpg
http://i.imgur.com/JrqOd6T.gif
http://i.imgur.com/JrqOd6T.png
nah ik bedoel dat je enkel dat hoofd hebt zonder achtergrondquote:Op woensdag 5 november 2014 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://i.fok.nl/usericons/257651/15679kj.png
ja jonge daarom wil ik dat topicquote:Op woensdag 5 november 2014 00:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nah ik bedoel dat je enkel dat hoofd hebt zonder achtergrond
maar die zal je wel niet hebben dus dan moet je hem eerst uitknippen
en dat is kutwerk
Deze? GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #96quote:Op woensdag 5 november 2014 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja jonge daarom wil ik dat topic
jij met je 'zelf doen'
jezussss
Na de tragedie van 2006 waar er 20 mods geband werden en nooit meer terugkeerde, zie ik het somber in.quote:
jaaaquote:Op woensdag 5 november 2014 00:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze? GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #96
Ik vind het vooral niet zo aan mij bestemd om voor andere mensen in te moeten vullen wat ze moeten doen/denken/leven. Ik kan continu met iedereen beef maken en mijn mening vertellen maar ik kan dat ook soms voor me houden. Vooral omdat ik met de meeste mensen totaal geen 1 raakvlak heb qua mening.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat niet alleen over geloof hoor.
Zoals gezegd een goede redevoerder kan zijn visie ook op een niet negatieve dan wel belerende manier aan de man of vrouw brengen waardoor het anderen ook aan het denken zet.
Maar goed je bent nog jong
Hoezo er zijn toch niet meer mods verbannen of wel.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Na de tragedie van 2006 waar er 20 mods geband werden en nooit meer terugkeerde, zie ik het somber in.
Net een ander deel jaquote:Op woensdag 5 november 2014 00:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Alleen ik heb een ander deel van het plaatje gebruikt dan jij denk ik
quote:Op woensdag 5 november 2014 00:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Of via dit handige topic mijn uitleg volgen
CRE / Glitterplaatjes topic #1
Moest hardop lachenquote:Op woensdag 5 november 2014 00:34 schreef Etsu het volgende:
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #99
MED / het vertrek van...quote:Op woensdag 5 november 2014 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo er zijn toch niet meer mods verbannen of wel.
Het gaat er toch ook niet om of je mensen de les moet lezen maar als individuen er denkbeelden of opvattingen staan die haaks staan op jouw wereldbeeld of opvattingen over wat goed of slecht is dan is het raar als je wel hun daden gaat veroordelen maar deze daden vervolgens niet koppelt aan een persoon.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het vooral niet zo aan mij bestemd om voor andere mensen in te moeten vullen wat ze moeten doen/denken/leven. Ik kan continu met iedereen beef maken en mijn mening vertellen maar ik kan dat ook soms voor me houden. Vooral omdat ik met de meeste mensen totaal geen 1 raakvlak heb qua mening.
neequote:Op woensdag 5 november 2014 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
zou een kruidnoten ui ook leuk zijn bij mijne
Een roe zou je wellicht iets meer gezag en uitstraling geven bij het gajes van KLB.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
jaquote:Op woensdag 5 november 2014 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
Geef me 10 minuten.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #99
Sigaretten?quote:Op woensdag 5 november 2014 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
spannend hoor
dan ga ik even roken om de tijd te doden.
neequote:Op woensdag 5 november 2014 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kan jij die maken :$ of iets anders in sinterklaasthema
Interessant.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Etsu rookt alleen de dampen van het brandende schaamhaar van zijn vijanden.
quote:Op woensdag 5 november 2014 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Etsu rookt alleen de dampen van het brandende schaamhaar van zijn vijanden.
quote:Op woensdag 5 november 2014 00:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die zijn wel tof ja. Sigaren over het algemeen wel.
Een vriend van mij heeft zo'n sigaar gerookt op vakantie in de Cuba bar. Toen was hij de stoerste jongen van de stad.quote:
En jij dan?quote:Op woensdag 5 november 2014 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft zo'n sigaar gerookt op vakantie in de Cuba bar. Toen was hij de stoerste jongen van de stad.
quote:Op woensdag 5 november 2014 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
niet louter chocoladesigaretten roken
linkquote:
Nee hoor het ging over Adolf Hitler, helemaal niet over Noord Korea.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Knut ging weer los over Noord Korea en zo dan weet je wat de gevolgen zijn.
Maar dat ging FL_Freak ook en die heeft geen ban.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Knut ging weer los over Noord Korea en zo dan weet je wat de gevolgen zijn.
Dat klopt.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je UI zegt "Oranje Bóven Oranje bóven"
Er zit eigenlijk meer een K-klank in maar daar is niets leuks van te maken.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt.
JIj kan echt goed liplezen.
De essentie is hetzelfde.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee hoor het ging over Adolf Hitler, helemaal niet over Noord Korea.
Zie je dat nu pas?quote:Op woensdag 5 november 2014 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een enorme eer dat ik in je sig sta.
Nee, ik heb hem er juist bijgenaaid.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben jij solidair met LR?
Ik had al een heel mooi plaatje voor je gemaakt
jaquote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kan jij die maken :$ of iets anders in sinterklaasthema
Nee hoor.quote:
We zoeken nog een nieuwe VBL mod.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een enorme eer dat ik in je sig sta.
Had 't direct na je post er in gezet.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem er juist bijgenaaid.
Zoals je weet duld ik enkel Ajacieden in de crew.
[..]
ja
Fylax en VBL gaat niet goed samen.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
We zoeken nog een nieuwe VBL mod.
Fylax een idee?
Mortaxx wil dit ook.
Inso wordt gek.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
We zoeken nog een nieuwe VBL mod.
Fylax een idee?
Mortaxx wil dit ook.
Ik heb mijn steun al toegezegd aan #teaminsomnia.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fylax een idee?
Mortaxx wil dit ook.
Je moet mij steunen voor een ander forum niet voor VBL.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb mijn steun al toegezegd aan #teaminsomnia.
Maar Fylax staat op 2.
Inso_ was een hele goede aspirant mod in het cl topic vandaag.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb mijn steun al toegezegd aan #teaminsomnia.
Maar Fylax staat op 2.
ik stem voorquote:Op woensdag 5 november 2014 00:47 schreef Elan het volgende:
Etsu voor VBL-mod
Kan die zijn eigen forum niet in
Oke, deal.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je moet mij steunen voor een ander forum niet voor VBL.
Link?quote:Op woensdag 5 november 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gramulanion blijkt trouwens een racist te zijn, hij is ontmaskerd door een forum admin.
jij gaat geen mod worden manquote:Op woensdag 5 november 2014 00:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je moet mij steunen voor een ander forum niet voor VBL.
Ja, klopt. Dan mondt niet elk live-topic uit in een Jessica-gif-verzameling.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:47 schreef Elan het volgende:
Gewoon johannes mod maken duh enige dat die echt goed zou kunnen natuurlijk.
Ach iedereen heeft zijn zwakke punten (zie GGMM)quote:Op woensdag 5 november 2014 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, klopt. Dan mondt niet elk live-topic uit in een Jessica-gif-verzameling.
en Linkse_Boomknuffelaarquote:Op woensdag 5 november 2014 00:47 schreef Elan het volgende:
Johannes is een vrije jongen die je niet moet binden in het keurslijf van een mod.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:47 schreef Elan het volgende:
Dat vind ik stom.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:49 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb nu sneeuw toegevoegd aan m'n UI
Heel mooi, wie is dat?quote:Op woensdag 5 november 2014 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
#neverforget #cryforlr
[ afbeelding ]
voeg er ook nog een wasmachine bijquote:Op woensdag 5 november 2014 00:49 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb nu sneeuw toegevoegd aan m'n UI
:squote:Op woensdag 5 november 2014 00:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
voeg er ook nog een wasmachine bij
Eigenlijk zeg je gewoon dat je hem liever niet als collega hebt.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Johannes is een vrije jongen die je niet moet binden in het keurslijf van een mod.
In principe wel ja, alhoewel ik niet meedoe aan de hele discussie.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach iedereen heeft zijn zwakke punten (zie GGMM)
Je bent wel voor zwarte piet toch?
Vast wel.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dan niet meer hier post.
hoezo niet?quote:Op woensdag 5 november 2014 00:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat ondersteunt online-image-editor.com niet
Jij hebt een heel raar beeld van mij.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, klopt. Dan mondt niet elk live-topic uit in een Jessica-gif-verzameling.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat mag niet van Karina.
Hier staat wel wat leuk materiaal.
B&H / Jessica Alba #2
Jou notes geven, jatoch.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
Waarom zou je mod willen zijn? als slaafje fungeren leuk
Oh godquote:Op woensdag 5 november 2014 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt een heel raar beeld van mij.
Zo heb ik dat vandaag opgelost
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |