SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
walgelijke stoker ben je ookquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja maar die kan niet worden opgegeven dus als hij het bij etsu uit probeert heb ik ze een stukje uit elkaar gedreven
Uhhhquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
uhhhh ben je schizo?
mn huisgenote is echt heel raar vandaag. net zei ze iets en ik begreep d'r niet en toen zei ze iets wat ze 5 minuten geleden al zei
ik denk dat ze aan paxconziekte lijdt
Ik koester je faal.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:48 schreef Etsu het volgende:
Bij deze een verzoek aan een van de GC-modjes om 'J' uit de TT te halen.
Klopt. Neem ik hem nog steeds kwalijk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:51 schreef Tchock het volgende:
Nog iets om te lachen: in Etsu's sig staat dat Pax zegt "Nee hoor, vind jou een uitstekende user" maar als je bij die post gaat kijken heeft Paxje hem weggehaald
[ afbeelding ]
nee dat heeft er nooit gestaan, maar GGMM paste het aan en pax zette originele terug vandaarquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:51 schreef Tchock het volgende:
Nog iets om te lachen: in Etsu's sig staat dat Pax zegt "Nee hoor, vind jou een uitstekende user" maar als je bij die post gaat kijken heeft Paxje hem weggehaald
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:51 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee dat heeft er nooit gestaan, maar GGMM paste het aan en pax zette originele terug vandaar
Mag ik screenshot van de editgeschiedenis? Vind het belangrijk dat dit boven water komt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee dat heeft er nooit gestaan, maar GGMM paste het aan en pax zette originele terug vandaar
nee mag niet vraag pax maar die kan het ook zienquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mag ik screenshot van de editgeschiedenis? Vind het belangrijk dat dit boven water komt.
LR had hem gegeven.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee mag niet vraag pax maar die kan het ook zien
quote:
Ja GGMM heeft hier een keer mee zitten kuttenquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:51 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |