SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Had ik al gedaan.quote:
Wow, mijn droombaanquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, bij deze heb jij een baan als chefkok en heb jij de zorg om iedere middag iedereen van nasi a la Johannes te voorzien.
quote:
Paxcon zal hem niet veel doen, gok ik.quote:
Of je draait je laptop even om.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan iemand het plaatje in de OP even omdraaien?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan iemand het plaatje in de OP even omdraaien?
Nee johquote:
Paxcon en ikquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:39 schreef essnhills het volgende:
Zijn er nog dames aanwezig die wel eens naar concerten gaan?
Ja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:39 schreef essnhills het volgende:
Zijn er nog dames aanwezig die wel eens naar concerten gaan?
Ik zei niet voor niets specifiek dames, schatjequote:
Neequote:
Jeetje jij discriminantquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zei niet voor niets specifiek dames, schatje
Dan trek je de kabels uit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet want er zitten allemaal kabels in.
Ga ik jou niet vertellen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:39 schreef badschaap het volgende:
Wie hebben er allemaal een ban nu dan?
Bans worden niet besproken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:39 schreef badschaap het volgende:
Wie hebben er allemaal een ban nu dan?
Ik ook als jij een ban krijgtquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als Johannes een ban heeft, neem ik ook een ban uit solidariteit
Gewoon, wat je leuk vindt?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeMaar ik ga eigenlijk nooit, maar morgen wel, en ik weet niet wat ik aan moet
Ik probeerde het nog wel te verzachten met het 'schatjequote:Op dinsdag 4 november 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jeetje jij discriminant
oké ik zwijg wel eventjes
Je mag toch wel zeggen wie er een ban heeft? Alleen de reden niet toch?quote:
Littlerabbitquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je mag toch wel zeggen wie er een ban heeft? Alleen de reden niet toch?
Geen idee, ik lul maar wat. Vind ik leuk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je mag toch wel zeggen wie er een ban heeft? Alleen de reden niet toch?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ik lul maar wat. Vind ik leuk.
Ja euhhh ik heb even een 'ik heb een uitpuilende kast dus ik heb niks om te dragen'- momentje. En die zijn zeldzaam bij mij dus ik kan het niet goed handelenquote:
Ik wil niet met jou samenwerkenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent mijn secretaresse.
Paxcon krijgt er geen een, die moet het verdienen.
Oké top, hier ben ik het wel mee eensquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent mijn secretaresse.
Paxcon krijgt er geen een, die moet het verdienen.
Dit stemt mij gelukkigquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook als jij een ban krijgt
Wij kunnen ook niet samenwerken. Ik doe notariële werkzaamheden, waartoe jij niet bevoegd bent en jij doet je eigen ding waarvan ik niet eens weet wat je wilt doen.quote:
bevoegd in onzinnig lullen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wij kunnen ook niet samenwerken. Ik doe notariële werkzaamheden, waartoe jij niet bevoegd bent en jij doet je eigen ding waarvan ik niet eens weet wat je wilt doen.
Ik beheer de financien welquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wij kunnen ook niet samenwerken. Ik doe notariële werkzaamheden, waartoe jij niet bevoegd bent en jij doet je eigen ding waarvan ik niet eens weet wat je wilt doen.
Is er niet een bepaald kledingstuk waar jij je altijd goed in voelt?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja euhhh ik heb even een 'ik heb een uitpuilende kast dus ik heb niks om te dragen'- momentje. En die zijn zeldzaam bij mij dus ik kan het niet goed handelen
Op basis van art. 24 lid 1 Wna ben ik enkel daartoe bevoegd.quote:
M'n favoriete spijkerbroek is 3 weken geleden uit elkaar gevallenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Is er niet een bepaald kledingstuk waar jij je altijd goed in voelt?En anders ook rekening houden met het lange staan, bier wat eventueel gegooid wordt etc.
Klinkt prima. Casual, comfortabel. Eventueel leuk aankleden met sieraden oid. Goed schoeisel is het belangrijkst.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n favoriete spijkerbroek is 3 weken geleden uit elkaar gevallen![]()
Hakken was ik sowieso niet van plan nee![]()
Misschien een spijkerbroek met tuniekje ofzo
Whehe.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wij allemaal.
gvd wat mis ik hem nu al
Ik doe m'n sneakers aan waar ik ook lange horecadagen mee loopquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt prima. Casual, comfortabel. Eventueel leuk aankleden met sieraden oid. Goed schoeisel is het belangrijkst.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehe.
Ik dacht, laat ik positief doen.
Hoe vordert je huisje?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe m'n sneakers aan waar ik ook lange horecadagen mee loopDat moet goedkomen
Niet alleen regardsquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:52 schreef badschaap het volgende:
[..]
jesus wat een plakkaat![]()
Trouwens een brief kan je toch altijd afsluiten met regards, ?
O, je hebt het huisje.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Maar fijn dat het afvallen zo goed gaat en alles!
Ehm, ja goed hoor. Ik woon er nu maar er moet nog wat gebeuren.. Heel de woonkamer moet nog behangen worden en de gang moet nog behangen + deel geschilderd worden en daardoor kan ik in de woonkamer geen kasten oid vullen want die moeten nog opgetild worden dus het is echt één grote bende. En ik heb (ja goh hoe kan het ook anders) de komende twee weken geen tijd dus ehm ja
. Dat gaan mn ouders weer doen denk ik zo..
En verder eueeueueu ja. Ben ik bietje moe. Ik had zondag eerste vrije dag na 13 dagen gewerkt te hebben
. DERTIEN
![]()
![]()
Wow.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Maar fijn dat het afvallen zo goed gaat en alles!
Ehm, ja goed hoor. Ik woon er nu maar er moet nog wat gebeuren.. Heel de woonkamer moet nog behangen worden en de gang moet nog behangen + deel geschilderd worden en daardoor kan ik in de woonkamer geen kasten oid vullen want die moeten nog opgetild worden dus het is echt één grote bende. En ik heb (ja goh hoe kan het ook anders) de komende twee weken geen tijd dus ehm ja
. Dat gaan mn ouders weer doen denk ik zo..
En verder eueeueueu ja. Ben ik bietje moe. Ik had zondag eerste vrije dag na 13 dagen gewerkt te hebben
. DERTIEN
![]()
![]()
Ohh, haha heb je het gemist. Jaaa, ik heb het zzooo nicee. Echt waar het is fantastisch en het wordt zo mooooooiquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
O, je hebt het huisje.Ik heb echt al lang niets meer van je gelezen zo te zien.
Gefeliciteerd! En veel succes met klussen. Of ja, je ouders dan.
Omdat ze anders kunnen krassen op het laminaat, en dat wil ik niet hequote:Op dinsdag 4 november 2014 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow.
Gelukkig helpen je ouders mee. Anders zat je een jaar in een half-af huis.
Waarom moeten kasten opgetild worden?
Ik wil wel foto's zien.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, haha heb je het gemist. Jaaa, ik heb het zzooo nicee. Echt waar het is fantastisch en het wordt zo mooooooi!!
En ik heb ein-de-lijk een wasmachine en ik kan nu zelf wassen en omg ben daar zo blij mee![]()
![]()
Een echte GRTD hooligan heeft de fotos al gezien.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil wel foto's zien.Ben erg benieuwd hoe het er nu uitziet en wat het straks gaat worden.
Ja, komen er aan als het mooi is hahahaquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil wel foto's zien.Ben erg benieuwd hoe het er nu uitziet en wat het straks gaat worden.
Jaaaquote:
Ik ben weer een kilo aangekomen wat nuquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, komen er aan als het mooi is hahaha![]()
.
[ afbeelding ]
Deze bank iig gekocht..Komt pas over 1,5 week ofzo
maar toch, no hurries..
[..]
Jaaa
Soms lijkt het net of ik een leven heb buiten FOK!.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een echte GRTD hooligan heeft de fotos al gezien.
Het is in ieder geval een zeer grootte woonkamer.
Minder bier. (protip)quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben weer een kilo aangekomen wat nu
Wow, supermooi.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
maar toch, no hurries..
[..]
Jaaa
Ow zoquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ze anders kunnen krassen op het laminaat, en dat wil ik niet he.
Ziet er comfy uitquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
maar toch, no hurries..
[..]
Jaaa
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Chocola eten?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Thanksquote:
Hij zit echt super mega comfy, serieus.. zoooo fucking lekkerquote:
Weet niet man. Zie er eerlijk gezegd een beetje tegenop om 12 uur film te kijken. :$quote:
Lastige kleur inderdaad, maar wel heel erg leuk. Springt er lekker uit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chocola eten?
[..]
Thanks. Het was de eerste bank waarvan ik meteen zei 'jaa die is mooooi!' toen ik hem net zag staan
. Dusja, dan maar kopen he
. Heb nog wel beetje getwijfeld over de kleur want ja, dan moet je wel alles op die bank afstellen.. Maar dat gaat wel lukken
.
[..]
Hij zit echt super mega comfy, serieus.. zoooo fucking lekker
Uhuquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Lastige kleur inderdaad, maar wel heel erg leuk. Springt er lekker uit.
Om half één 's nachts pizza bestellen, fucking mooooooi.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:59 schreef Tchock het volgende:
Wat leven we in een geweldige tijd dat ik nu iets kan bestellen bij bol en dat het dan morgen in mijn huis is
Een voor een dan tok :$ niet achter elkaarquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet man. Zie er eerlijk gezegd een beetje tegenop om 12 uur film te kijken. :$
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Een voor een dan tok :$ niet achter elkaar
Doktertje? :$quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat er in de planning staat.
Zou je trouwens spelletjes met me willen spelen?
Maar wat als dat forum je leven is?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:06 schreef badschaap het volgende:
huilie huilie doen dan. Er zijn ergere dingen dan bans op een forum![]()
Nee.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:06 schreef badschaap het volgende:
huilie huilie doen dan. Er zijn ergere dingen dan bans op een forum![]()
Dat eventueel als anderen weg zijn. :$quote:
Hij bedoelt wat ik aan je vroeg.quote:
je moet yahtzee spelenquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat eventueel als anderen weg zijn. :$
Bordspellen.
Zoals Game of Thrones.
Altijd al willen proberen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat eventueel als anderen weg zijn. :$
Bordspellen.
Zoals Game of Thrones.
dan niet neequote:Op dinsdag 4 november 2014 23:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar wat als dat forum je leven is?
pimpampetquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet yahtzee spelen
dat is echt baas
Zeker.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet yahtzee spelen
dat is echt baas
Ja man echt baas om te spelenquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker.
Zo verslavend was dat vroeger. Ik moet echt weer spellen enz kopen. Ik vind dat eigenlijk heel erg leuk, maar had nooit mensen om me heen om mee te spelen.
Heb ik niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet yahtzee spelen
dat is echt baas
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Altijd al willen proberen.
Game of Thrones ook :$
huehuehuehuequote:
Kaartspellen zijn ook baas.quote:
ik ook hahahaquote:
kaartspellen escaleren hier altijd helemaal uit de handquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaartspellen zijn ook baas.Maar moet je vaak met meer dan twee personen doen.
herkenbaarquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:11 schreef supersof het volgende:
Ik kan niet tegen mijn verlies echt vervelend
Dat is hier met Monopoly. Echtelijke ruzie tussen mijn ouders.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kaartspellen escaleren hier altijd helemaal uit de hand
Geen last van.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:11 schreef supersof het volgende:
Broertje ook niet. Gaat altijd met dingen gooien.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:11 schreef supersof het volgende:
wattequote:Op dinsdag 4 november 2014 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op basis van art. 24 lid 1 Wna ben ik enkel daartoe bevoegd.
Dus ga maar de wc's schoonmaken ofzo, ik moet namelijk heel veel schijten.
in jouw of mijn bedquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:13 schreef essnhills het volgende:
Jullie moeten gewoon gaan Keezen natuurlijk
Lust je chili?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen last van.
Maar ik verlies dan ook niet.
Keezen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:13 schreef essnhills het volgende:
Jullie moeten gewoon gaan Keezen natuurlijk
De mijne natuurlijk, ik heb echt geen zin om nog naar buiten te gaanquote:
ik ga altijd vals spelen danquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Broertje ook niet. Gaat altijd met dingen gooien.
Briljant spelquote:
bedrijfseconomie?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had je maar notariswet of bedrijfseco moeten nemen.
Hij probeert dat ook. Maar hij is veel te doorzichtig.quote:
Inderdaad. Erg tof.quote:
lukt me vaak nog goed ookquote:
nog nooit gezienquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:15 schreef badschaap het volgende:
[..]
bedrijfseconomie?
Als je werkloos thuis wilt zitten misschien
Als alles goed gaat, ga je dan mijn favoriete fokster ontmoeten.quote:
kan hij niks aan doenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:16 schreef essnhills het volgende:
Mens-erger-je-niet met kaarten![]()
In teams
hij doet dat niet eens gekquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:16 schreef badschaap het volgende:
[..]
Het is vooral géén massale opleiding.
alpha's![]()
Domme uitspraak.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:16 schreef badschaap het volgende:
[..]
Het is vooral géén massale opleiding.
alpha's![]()
Wie wie wie?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als alles goed gaat, ga je dan mijn favoriete fokster ontmoeten.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:17 schreef badschaap het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat hij dat doet?
Hij doet tenminste een respectabele opleiding
Hebben we het al eens over gehad toch? :$quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:18 schreef badschaap het volgende:
Begrijpend lezen is héél moeilijk kennelijk.
moet jij zeggen met je 2,8quote:
Geniaal spel, yahtzeequote:Op dinsdag 4 november 2014 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
maar yahtzee is echt beste spel
ging ik spelen toen ik in tent sliep laatst
echt camping spelquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
maar yahtzee is echt beste spel
ging ik spelen toen ik in tent sliep laatst
DM 't nog eens. Ik kan namen niet onthouden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben we het al eens over gehad toch? :$
Toen je vroeg wie ik zou daten.
jawel hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:19 schreef badschaap het volgende:
[..]
heeft niks met begrijpend lezen te maken, maargoed.
Alpha's
Nee.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
jawel hoor
je moet begrijpend lezen om te kunnen snappen waar de stof over gaat en zo de vragen kan oplossen
Bedanktquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:20 schreef badschaap het volgende:
[..]
Nee.
Misschien bij wiskunde A, maar dat is voor debieletjes
Bij wisB ookquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:20 schreef badschaap het volgende:
[..]
Nee.
Misschien bij wiskunde A, maar dat is voor debieletjes
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:22 schreef badschaap het volgende:
[..]
Jij heb het nooit gehad, dus shut it.
gewoon risk of axis and alliesquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet je wat ik altijd een klote spel vond
kolonisten van catan
rechtseco ook goed?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had je maar notariswet of bedrijfseco moeten nemen.
450?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:29 schreef Etsu het volgende:
weten jullie hoeveel kratten bier je mag kopen bij de AH? dus per persoon zeg maar
Is geen limiet aan. Of nou ja, je kunt niet meer kopen dan ze hebben.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:29 schreef Etsu het volgende:
weten jullie hoeveel kratten bier je mag kopen bij de AH? dus per persoon zeg maar
zoveel je wilt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:29 schreef Etsu het volgende:
oh mooiquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is geen limiet aan. Of nou ja, je kunt niet meer kopen dan ze hebben.
6 per keerquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:29 schreef Etsu het volgende:
helemaal leukquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
as vrijdag organiseren we een housewarming
wordt helemaal te gek
mag ik ook komenquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
wordt helemaal te gek
Klopt, vaak wel. Om te voorkomen dat mensen alle kratten kopen en dan kunnen doorverkopen met veel winst. Maar als het niet in de aanbieding is maakt het echt niet uit, al koop je elk biertje in de hele winkel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh mooi
want bij actie is er wel max zeg maar dus vroeg me af
Waar is dit?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
wordt helemaal te gek
zin anquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
wordt helemaal te gek
quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:59 schreef Mortaxx het volgende:
Vrouwen op het internet#kannietvandieslettenhouden
wow ik ook nuquote:
Ja echt hè. Dat dit kan in Nederland.quote:
wat een kutmodquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja echt hè. Dat dit kan in Nederland.
Ik eis uitlegquote:
Je deed mans.quote:
Kijk maar uit anders kom ik op dezelfde avond naar Groningen en nodig johannes en paxcon uit voor een brand bij de tintelier. EN WAAR GAAN ZE DAN HEEN DENK JEquote:
geen idee? en om eerlijk te zijn interesseert het me ook vrij weinig want paxcon en johannes komen as vrijdag ookquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk maar uit anders kom ik op dezelfde avond naar Groningen en nodig johannes en paxcon uit voor een brand bij de tintelier. EN WAAR GAAN ZE DAN HEEN DENK JE
Klaagbaak is als het dorpscafe, mannen onder elkaar. Je vergeet dat iedereen kan meelezen en dan verval je wel eens in machogebral.quote:
AFGEKEURD!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Klaagbaak is als het dorpscafe, mannen onder elkaar. Je vergeet dat iedereen kan meelezen en dan verval je wel eens in machogebral.
Aha, dusquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Klaagbaak is als het dorpscafe, mannen onder elkaar. Je vergeet dat iedereen kan meelezen en dan verval je wel eens in machogebral.
was een goede observatie van mijn kant?quote:
je bent zelf afgekeurdquote:
jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aha, dus
[..]
was een goede observatie van mijn kant?
nee hoor want ik heb goede genenquote:
Slaap lekker sof. Je kunt gerust gaan dromen nu we deze onaanvaardbare uitspraak van Mortaxx aan de kaak hebben gesteld.quote:
Schoon op zijn Belgisch natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou.. af en toe ruikt die behoorlijk onfris
troll niet zoquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou.. af en toe ruikt die behoorlijk onfris
ik bedoelde niet dat jij was afgekeurd natuurlijk, alleen die verklaringquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg wordt tegen me gebruikt
Ik vind het nog steeds een beetje vreemd dat mortaxx zo over ons praat. Maar het is hem vergeven, mannen zijn soms wat onhandig hequote:Op dinsdag 4 november 2014 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Slaap lekker sof. Je kunt gerust gaan dromen nu we deze onaanvaardbare uitspraak van Mortaxx aan de kaak hebben gesteld.
Ach ik ben het wel gewend om met m'n jeugdzondes om de oren te worden geslagenquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ik bedoelde niet dat jij was afgekeurd natuurlijk, alleen die verklaring
Wij kunnen inmiddels wel wat hebben inderdaad.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een beetje vreemd dat mortaxx zo over ons praat. Maar het is hem vergeven, mannen zijn soms wat onhandig he
oke gelukkigquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach ik ben het wel gewend om met m'n jeugdzondes om de oren te worden geslagen
Lijkt het hier op fok.be of wat?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Schoon op zijn Belgisch natuurlijk.
durf je toch nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat gebeurt er als ik jou op de blokkeerlijst zet? verdwijnen dan al je posts? en quotes?
Dit vraag ik me ook af maar heb geen abo. Zou het waard zijn er een voor de nemen. Wil jij het proberen? Ook een dm block aubquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat gebeurt er als ik jou op de blokkeerlijst zet? verdwijnen dan al je posts? en quotes?
snap ikquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
klopt, zou jouw posts niet willen missen
DM block heeft iedereen alquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit vraag ik me ook af maar heb geen abo. Zou het waard zijn er een voor de nemen. Wil jij het proberen? Ook een dm block aub
Ik zal het wel een keer proberen bij een nobuddyquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit vraag ik me ook af maar heb geen abo. Zou het waard zijn er een voor de nemen. Wil jij het proberen? Ook een dm block aub
Hoi etsu!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
snap ik
ga je nu nog 'hoi' zeggen of ben ik weer een uitzondering?
een wetenschapper zou deze hypothese aan een empirische test onderwerpen. Dus Paxcon, ben je een hbo-er of wo-er?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:44 schreef Paxcon het volgende:
maar het was ook gewoon puur hypotetisch
:s je zet me voor het blokquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
een wetenschapper zou deze hypothese aan een empirische test onderwerpen. Dus Paxcon, ben je een hbo-er of wo-er?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jahoor
mj?
mmo
mooi
ja mooi
nog wat gedaan vandaag?
nee
jij
nee ik ook niet
oke haha
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jahoor
mj?
mmo
mooi
ja mooi
nog wat gedaan vandaag?
nee
jij
nee ik ook niet
oke haha
ja maar die kan niet worden opgegeven dus als hij het bij etsu uit probeert heb ik ze een stukje uit elkaar gedrevenquote:
Als je goed zou hebben opgelet wil eigenlijk niemand datquote:
uhhhh ben je schizo?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jahoor
mj?
mmo
mooi
ja mooi
nog wat gedaan vandaag?
nee
jij
nee ik ook niet
oke haha
Ik snap je zin niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja maar die kan niet worden opgegeven dus als hij het bij etsu uit probeert heb ik ze een stukje uit elkaar gedreven
Paxconziekte is het nieuwe ebola.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
uhhhh ben je schizo?
mn huisgenote is echt heel raar vandaag. net zei ze iets en ik begreep d'r niet en toen zei ze iets wat ze 5 minuten geleden al zei
ik denk dat ze aan paxconziekte lijdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |