SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Eigenlijk wel, omdat het al vrij duidelijk is dat je mij al in je armen hebt geslotenquote:Op zondag 2 november 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent hier toch niet verbaasd over?
Maak je maar geen zorgen. Ik ga ook liever op je buik tussen je benen omhoog.quote:Op zondag 2 november 2014 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik heb je rug. Al heb ik je liever niet over mijn rug
pff liet je een ruft XDquote:Op zondag 2 november 2014 23:03 schreef essnhills het volgende:
Ja pfff, dat ben ik niet meer gewend hoor, topics openen
Ik heb ze gelukkig de afgelopen maanden al wat voorbereid op dergelijke verliezen door zelf wat minder aanwezig te zijn.quote:Op zondag 2 november 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
FOK! moet het dan wel een weekend zonder mij doen, hopelijk kunnen ze die klap verwerken.
Kan je nagaan hoe egocentrisch sommigen zijn.quote:Op zondag 2 november 2014 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, omdat het al vrij duidelijk is dat je mij al in je armen hebt gesloten
Nee, dan hoor er een t achterquote:
Zolang je je gedraagt word je gedoogd, maar we hebben liever dat je hier blijftquote:Op zondag 2 november 2014 23:02 schreef Etsu het volgende:
Ik heb SES, waar Paxcon mij altijd met open armen verwelkomt
Dat was een moeilijke periode in de FOK! geschiedenis kan ik je verzekeren.quote:Op zondag 2 november 2014 23:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ze gelukkig de afgelopen maanden al wat voorbereid op dergelijke verliezen door zelf wat minder aanwezig te zijn.
Ik gedraag me altijd, ik heb namelijk nooit een terechte negatieve note van je ontvangen.quote:Op zondag 2 november 2014 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zolang je je gedraagt word je gedoogd, maar we hebben liever dat je hier blijft
Suggereer je nu dat Etsu niet populair is binnen SES :squote:Op zondag 2 november 2014 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zolang je je gedraagt word je gedoogd, maar we hebben liever dat je hier blijft
Ik hoop dat het collectief er sterker van is geworden.quote:Op zondag 2 november 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was een moeilijke periode in de FOK! geschiedenis kan ik je verzekeren.
Bedankt voor deze details.quote:Op zondag 2 november 2014 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen. Ik ga ook liever op je buik tussen je benen omhoog.
Maak je geen zorgen #eendrachtmaaktmacht #letsdoittogetherquote:Op zondag 2 november 2014 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop dat het collectief er sterker van is geworden.
Ties02 en ik zijn dikke maatjes.quote:Op zondag 2 november 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat Etsu niet populair is binnen SES :s
#teamJohannEssquote:Op zondag 2 november 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen #eendrachtmaaktmacht #letsdoittogether
Ties is ook wel een beetje een gekke naam.quote:
katholiek hequote:Op zondag 2 november 2014 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dag meneer die niet weet wat een weesgegroetje is
quote:Op zondag 2 november 2014 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik gedraag me altijd, ik heb namelijk nooit een terechte negatieve note van je ontvangen.
Hier zijn de meningen over verdeeldquote:Op zondag 2 november 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat Etsu niet populair is binnen SES :s
Volgens mij gaat het over Etsu.quote:Op zondag 2 november 2014 23:08 schreef essnhills het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waar het over gaat
Dat vroeg ik me laatst ook af. Ik ben er niet achter gekomenquote:
oh ik bedoelde dat katholieken meestal niet zo streng gelovig zijnquote:Op zondag 2 november 2014 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook van de katholieken gek :S
Ik kan altijd op je rekenenquote:
Ik snap het niet.quote:
Hoeveel notes heeft Paxcon inmiddels in jouw notesboekje?quote:Op zondag 2 november 2014 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes kan mijn uitspraak bevestigen.
dat blijktquote:Op zondag 2 november 2014 23:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh ik bedoelde dat katholieken meestal niet zo streng gelovig zijn
Slaap lekkerquote:Op zondag 2 november 2014 23:09 schreef Etsu het volgende:
Ik ga nu met Johannes slapen, moet om 8 uur opstaanknuf & kus xxx
Iedereen.quote:Op zondag 2 november 2014 23:09 schreef Lady_Sunshine het volgende:
Schrik! Hoeveel nieuwe mensen hebben er daadwerkelijk dat lijstje ingevuld?
22. De laatste dagen heeft hij heel extreem misdragen.quote:Op zondag 2 november 2014 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoeveel notes heeft Paxcon inmiddels in jouw notesboekje?
Ja dat volgde ik wel, daar reageerde ik dan ook op.quote:Op zondag 2 november 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over Etsu.
En ik had het zonet over een weekendje weg, ik had het idee dat je dat wel kon volgen
Best veel mensenquote:Op zondag 2 november 2014 23:09 schreef Lady_Sunshine het volgende:
Hoeveel nieuwe mensen hebben er daadwerkelijk dat lijstje ingevuld?
Waar haal je dat lijstje vandaan?quote:Op zondag 2 november 2014 23:09 schreef Lady_Sunshine het volgende:
Naam: Lady_Sunshine
Leeftijd: Dat vraag je een vrouw niet...
Religie: Ja
Burgerlijke staat: Ja
Hoogst genoten opleiding: HBO
Voetbalclub: Ja
Favoriete eten: Koek
Favoriete drankje: Sprite
Lievelingsdier: De grootoorspringmuis
Lievelingskleur: Geel
Zijn er verder nog vragen?![]()
en hi!
quote:
twitter:Mortaxx twitterde op zondag 05-10-2014 om 14:02:56Vele zijn niet gelukkig te krijgen, maar mij zie je al gelukkig met weinig. reageer retweet
Wie zegt er dat ik die niet ga beantwoorden?quote:Op zondag 2 november 2014 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je niet beantwoord zeker niet nee
hier de tutorialquote:Op zondag 2 november 2014 23:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
Ess is ook een digibeet
Jullie pesten mij. Mijn computerskills raken verward.quote:Op zondag 2 november 2014 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]twitter:Mortaxx twitterde op zondag 05-10-2014 om 14:02:56Vele zijn niet gelukkig te krijgen, maar mij zie je al gelukkig met weinig. reageer retweet
Hoi! Wat is je politieke voorkeur?quote:Op zondag 2 november 2014 23:09 schreef Lady_Sunshine het volgende:
en hi!
Ik kan dit niet handelen Johannes. Kun je het stap voor stap voor me uitschrijven?quote:Op zondag 2 november 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hier de tutorial
[ afbeelding ]
Zijn account is verwijderd. Hij had te veel last van jicht.quote:Op zondag 2 november 2014 23:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Johannes, hoe heet de user op twitter die altijd met kanker scheld? Frans ....? Ik weet zijn achternaam niet meer.
Ach wat spijtig, zijn kompanen zijn zeker ook allemaal verwijderd?quote:Op zondag 2 november 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn account is verwijderd. Hij had te veel last van jicht.
twitter:
Allemaal dood RIP.quote:Op zondag 2 november 2014 23:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach wat spijtig, zijn kompanen zijn zeker ook allemaal verwijderd?
1. je selecteert een tweet. bijvoorbeeld:quote:Op zondag 2 november 2014 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan dit niet handelen Johannes. Kun je het stap voor stap voor me uitschrijven?
5. Dan druk je op invoeren.twitter:InsomniaVBL twitterde op donderdag 24-04-2014 om 01:04:12#FREESMOOFIEVBL CREW OR DIE reageer retweet
afgekeurdquote:Op zondag 2 november 2014 23:09 schreef Lady_Sunshine het volgende:
en hi!
Had deze tweet gebruikt Johannes:quote:Op zondag 2 november 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allemaal dood RIP.
[..]
1. je selecteert een tweet. bijvoorbeeld:
https://twitter.com/InsomniaVBL/status/459105487410438144
2. Dan selecteer je de volledige url van de tweet.
3. Dan druk je op dat knopje bovenaan naast de / me knop met dat vogeltje.
4. Dan gebeurt het automatisch:5. Dan druk je op invoeren.twitter:InsomniaVBL twitterde op donderdag 24-04-2014 om 01:04:12#FREESMOOFIEVBL CREW OR DIE reageer retweet
Wat was ik hier stoer he.twitter:InsomniaVBL twitterde op donderdag 29-05-2014 om 23:30:11@Team_Badr_Hari wanneer vechten bruur reageer retweet
* essnhills https://twitter.com/InsomniaVBL/status/459105487410438144quote:Op zondag 2 november 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allemaal dood RIP.
[..]
1. je selecteert een tweet. bijvoorbeeld:
https://twitter.com/InsomniaVBL/status/459105487410438144
2. Dan selecteer je de volledige url van de tweet.
3. Dan druk je op dat knopje bovenaan naast de / me knop met dat vogeltje.
4. Dan gebeurt het automatisch:5. Dan druk je op invoeren.twitter:InsomniaVBL twitterde op donderdag 24-04-2014 om 01:04:12#FREESMOOFIEVBL CREW OR DIE reageer retweet
Ik vond die succesvolle twitter acties van ons ook wel mooi.quote:Op zondag 2 november 2014 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had deze tweet gebruikt Johannes:Wat was ik hier stoer he.twitter:InsomniaVBL twitterde op donderdag 29-05-2014 om 23:30:11@Team_Badr_Hari wanneer vechten bruur reageer retweet
Nee niet de / me, maar de knop er naast.quote:Op zondag 2 november 2014 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
* essnhills https://twitter.com/InsomniaVBL/status/459105487410438144
Wat?
Oh, ik las verkeerd, ik dacht dat je zei dat ik op het knopje naast het vogeltje moest drukken.quote:Op zondag 2 november 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee niet de / me, maar de knop er naast.
[ afbeelding ]
deze
twitter:InsomniaVBL twitterde op donderdag 24-04-2014 om 01:04:12#FREESMOOFIEVBL CREW OR DIE reageer retweet
thigh gapquote:Op zondag 2 november 2014 23:19 schreef Lady_Sunshine het volgende:
[..]
Hmm wist niet dat ik door jou goedgekeurd moest worden..
Waar is je eisenlijstje?
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 2 november 2014 23:19 schreef essnhills het volgende:
Oh wauw! Ik snap dit gewoon.![]()
![]()
![]()
Toch nog iets gedaan dit weekend
Hoe oud ben je ;*quote:Op zondag 2 november 2014 23:19 schreef Lady_Sunshine het volgende:
[..]
Hmm wist niet dat ik door jou goedgekeurd moest worden..
Waar is je eisenlijstje?
Het spijt me, ik ben te lang.quote:Op zondag 2 november 2014 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
thigh gap
bikini bridge
lower back dimples
lang haar
1,70-1,75
18-22 jaar
waarom per se jonger?quote:Op zondag 2 november 2014 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
thigh gap
bikini bridge
lower back dimples
lang haar
1,70-1,75
18-22 jaar
En te dik en je hebt stekeltjes xDquote:Op zondag 2 november 2014 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het spijt me, ik ben te lang.
Hmm, ik ben veul te klein en veul te oud voor dit eisenlijstje.quote:Op zondag 2 november 2014 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
thigh gap
bikini bridge
lower back dimples
lang haar
1,70-1,75
18-22 jaar
Van mijn leeftijd zijn te srs op zoek en te dicht bij een pittig kapsel en nog een reden die ik niet in het openbaar vertelquote:Op zondag 2 november 2014 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom per se jonger?
omdat ze anders over kinderen beginnen?
De reden is dat je een efebofiel bent.quote:Op zondag 2 november 2014 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Van mijn leeftijd zijn te srs op zoek en te dicht bij een pittig kapsel en nog een reden die ik niet in het openbaar vertel
Ik ben nu heeeeel benieuwd naar die laatste redenquote:Op zondag 2 november 2014 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Van mijn leeftijd zijn te srs op zoek en te dicht bij een pittig kapsel en nog een reden die ik niet in het openbaar vertel
Spoilers zijn niet toegankelijk voor het publiek.quote:Op zondag 2 november 2014 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En nodeloos kwetsend over mijn gewicht.quote:Op zondag 2 november 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
Ik begin enigszins een karikatuur van mezelf te worden
Als ze dat hebben is rest van het figuur ook goed. Je zou ook zichtbare ribben oid kunnen noemen maar daar is geen mooi woord voorquote:Op zondag 2 november 2014 23:23 schreef Paxcon het volgende:
ik ging even googlen
waarom wil je thigh gaps en bikini brigde
Haha dat maakt mij net te oud en net iets te klein..quote:Op zondag 2 november 2014 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
thigh gap
bikini bridge
lower back dimples
lang haar
1,70-1,75
18-22 jaar
Dat is waar, maar deze reden draait niet om uiterlijkquote:Op zondag 2 november 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De reden is dat je een efebofiel bent.
hoe oud ben jequote:Op zondag 2 november 2014 23:24 schreef Lady_Sunshine het volgende:
[..]
Haha dat maakt mij net te oud en net iets te klein..
Maar ik heb wel 2 dimples!
Zelf ben je geestelijk nog 18, dat hadden we al wel door hoor.quote:Op zondag 2 november 2014 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is waar, maar deze reden draait niet om uiterlijk
In dat geval zal ik je proberen gerust te stellen met de mededeling dat ik geen twitteraccount heb.quote:Op zondag 2 november 2014 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja kom nou. Als jij zelfs al begint te twitteren is voor mij de maat vol hoor :$
waarom geen huisje boompje beestjequote:Op zondag 2 november 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ze dat hebben is rest van het figuur ook goed. Je zou ook zichtbare ribben oid kunnen noemen maar daar is geen mooi woord voor
oh ik 15quote:Op zondag 2 november 2014 23:27 schreef Lady_Sunshine het volgende:
[..]
Die kus die deed 't 'm.. Ik ben 30
Nee dat nietquote:Op zondag 2 november 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geestelijk 14 bedoelde ik.
Dat is ook zoquote:Op zondag 2 november 2014 23:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
had meer betrekking op dat je vond dat leeftijdsgenoten te serieus zijn
Kan ik niet echt uitleggen. Ben er gewoon niet aan toe ofzo die vastigheidquote:Op zondag 2 november 2014 23:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar ik bedoel: waarom wil je geen huisje boompje beestje
Dat punt bereikte ik ook een aantal maanden terug.quote:Op zondag 2 november 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
Ik begin enigszins een karikatuur van mezelf te worden
quote:Op zondag 2 november 2014 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan ik niet echt uitleggen. Ben er gewoon niet aan toe ofzo die vastigheid
En ik ben 24! Dit kan geen toeval zijnquote:Op zondag 2 november 2014 23:30 schreef Lady_Sunshine het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik 22 lijk.. en ik voel me 24.. Dus daar ergens
ben je lekkerquote:Op zondag 2 november 2014 23:30 schreef Lady_Sunshine het volgende:
[..]
Illuminati confirmed.quote:Op zondag 2 november 2014 23:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik ben 24! Dit kan geen toeval zijn
Hoi leeftijdsgenoot!quote:Op zondag 2 november 2014 23:30 schreef Lady_Sunshine het volgende:
[..]
Weet je wat het is ouwe reus, al die mensen hier verwachten de mortaxx die zij kennen van FOK! Die wil ik niet teleurstellen dus bij iedere gelegenheid die zich voor doet voer ik weer die act op.quote:Op zondag 2 november 2014 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat punt bereikte ik ook een aantal maanden terug.
Wees gewoon jezelf flapdrolquote:Op zondag 2 november 2014 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet je wat het is ouwe reus, al die mensen hier verwachten de mortaxx die zij kennen van FOK! Die wil ik niet teleurstellen dus bij iedere gelegenheid die zich voor doet voer ik weer die act op.
We all know that feel broquote:Op zondag 2 november 2014 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet je wat het is ouwe reus, al die mensen hier verwachten de mortaxx die zij kennen van FOK! Die wil ik niet teleurstellen dus bij iedere gelegenheid die zich voor doet voer ik weer die act op.
* essnhills Driehoek vormt boven hoofd met handen en duister riedeltje fluitquote:
Nu weet ik niet meer wanneer ik jouw posts serieus moet nemen.quote:Op zondag 2 november 2014 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ik ben. Wie is de echte mortaxx. Ken jij hem?quote:Op zondag 2 november 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wees gewoon jezelf flapdrol
Dat is die jongen die mij op zijn schouder laat rustenquote:Op zondag 2 november 2014 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ik ben. Wie is de echte mortaxx. Ken jij hem?
BNW is gewoon het beste subforum.quote:Op zondag 2 november 2014 23:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
* essnhills Driehoek vormt boven hoofd met handen en duister riedeltje fluit
Zekers, ik ben daar te weinig geweest de laatste tijd.quote:Op zondag 2 november 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
BNW is gewoon het beste subforum.
Matig man lees maar terug of niet.quote:
Wow, hoezo dan? Complot?quote:Op zondag 2 november 2014 23:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zekers, ik ben daar te weinig geweest de laatste tijd.
Ben blij dat ik dit heb rechtgezet.quote:Op zondag 2 november 2014 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wow gelukkig
anders was mijn leven een leugen
nee man moest arsenal kijkenquote:
Een ernstig complot met het doel mij een leven te geven.quote:Op zondag 2 november 2014 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, hoezo dan? Complot?
[..]
Ben blij dat ik dit heb rechtgezet.
Ohquote:Op zondag 2 november 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee man moest arsenal kijken
en was beetje bezig dus kon geen streampje pakken
De kans bestaat dat Mortaxx JUIST enkel online zijn waarde aard durft te tonen.quote:Op zondag 2 november 2014 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu weet ik niet meer wanneer ik jouw posts serieus moet nemen.
wel zeer moeilijk programma voor de boeg manquote:
Internet heeft door zijn anonimiteit meerdere mogelijkheden. Bijvoorbeeld echt jezelf zijn of juist iemand compleet anders.quote:Op zondag 2 november 2014 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De kans bestaat dat Mortaxx JUIST enkel online zijn waarde aard durft te tonen.
Dit tragische verhaal ligt erg gecompliceerd.
Heel soms denk ik ook wel eens een leven te hebben, maar dan kijk ik in de spiegel en dan denk ik: Johannes, jij hoort thuis op FOK! en nergens anders!quote:Op zondag 2 november 2014 23:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een ernstig complot met het doel mij een leven te geven.
Maar ik zal niet opgeven en hier tegen blijven vechten!
Misschien is de "act" Mortaxx juist wel de echte Mortaxx en is het enige wat hem interesseert daadwerkelijk thigh gaps en back dimples.quote:Op zondag 2 november 2014 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gedraag mij online zeker 45 kilo lichter dan ik daadwerkelijk benquote:Op zondag 2 november 2014 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Internet heeft door zijn anonimiteit meerdere mogelijkheden. Bijvoorbeeld echt jezelf zijn of juist iemand compleet anders.
was het met je eens.quote:Op zondag 2 november 2014 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Southampton gaat degraderen
~Insomnia_, juli 2014
Online doe ik alsof ik iemand met stekeltjes ben.quote:Op zondag 2 november 2014 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gedraag mij online zeker 45 kilo lichter dan ik daadwerkelijk ben
Hier moet ik even over nadenkenquote:Op zondag 2 november 2014 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nonsens. Je hebt een zeer atletisch lichaamquote:Op zondag 2 november 2014 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De woorden hebben de verkeerde volgorde. Nu kan ik niet goed meezingen.quote:Op zondag 2 november 2014 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben mezelf in al die jaren niet of nooit geweest
Doei hequote:
Als Danny Vera het niet heeft gecufferd is het niet interessant.quote:Op zondag 2 november 2014 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben mezelf in al die jaren niet of nooit geweest
Uiterlijk is niet belangrijk op internet.quote:Op zondag 2 november 2014 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is de leest bij de verkeerde gangmaker!quote:Op zondag 2 november 2014 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
De woorden hebben de verkeerde volgorde. Nu kan ik niet goed meezingen.
Slaap lekker in het verre WF JCquote:
Tot ziens!quote:Op zondag 2 november 2014 23:40 schreef Lady_Sunshine het volgende:
Ik ga slapen mensen..
Vermoeiend,al die eerste indrukken![]()
Trusten!
Slaap lekker!quote:Op zondag 2 november 2014 23:40 schreef Lady_Sunshine het volgende:
Ik ga slapen mensen..
Vermoeiend,al die eerste indrukken![]()
Trusten!
Ik meen laatst gezien te hebben dat Danny Vera 2 jaar terug in mijn land was.quote:Op zondag 2 november 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Danny Vera het niet heeft gecufferd is het niet interessant.
Dat bedoel ik!quote:Op zondag 2 november 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is de leest bij de verkeerde gangmaker!
Mortaxx geeft niet om regels. Als hij de tekst wil verdraaien dan doet hij dat zonder ook maar een seconde minder te slapen.quote:Op zondag 2 november 2014 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
De woorden hebben de verkeerde volgorde. Nu kan ik niet goed meezingen.
Ik had graag hetzelfde kunnen zeggen gister, maar ja. Die gemiste ontmoeting zal mij nog een leven lang blijven achtervolgen.quote:Op zondag 2 november 2014 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nonsens. Je hebt een zeer atletisch lichaam
Of iedereen met elkaar gaat whatsappen.quote:Op zondag 2 november 2014 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uiterlijk is niet belangrijk op internet.
Tenzij iedereen foto's gaat sturen natuurlijk
Hij is binnenkort ook in Borger, een befaamde plek in Drenthe.quote:Op zondag 2 november 2014 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik meen laatst gezien te hebben dat Danny Vera 2 jaar terug in mijn land was.
Vreemd dat niet groot op radio en tv is aangekondigd.
Ik zal de juiste volgorde van de woorden in mijn hoofd blijven herhalen tot ze weer goed klinkenquote:Op zondag 2 november 2014 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mortaxx geeft niet om regels. Als hij de tekst wil verdraaien dan doet hij dat zonder ook maar een seconde minder te slapen.
[..]
Ik had graag hetzelfde kunnen zeggen gister, maar ja. Die gemiste ontmoeting zal mij nog een leven lang blijven achtervolgen.
Sterker nog. Zonder iets te weten over andermans uiterlijk blijft het allemaal slechts spannender en mystieker. Helaas is zowel jou als mij dit niet helemaal goed afgegaan.quote:Op zondag 2 november 2014 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uiterlijk is niet belangrijk op internet.
Tenzij iedereen foto's gaat sturen natuurlijk
daar ben ik op vakantie geweestquote:Op zondag 2 november 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is binnenkort ook in Borger, een befaamde plek in Drenthe.
niet in Groningen helaas.
Uiteraard, dat is niet meer dan logisch.quote:Op zondag 2 november 2014 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of iedereen met elkaar gaat whatsappen.
Dan is uiterlijk tot op zekere hoogte belangrijk, gelukkig vindt LR mij een lustobject
Ik hem ook maar dat spreekt voor zich.
ik heb geen atletisch lichaamquote:Op zondag 2 november 2014 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mortaxx geeft niet om regels. Als hij de tekst wil verdraaien dan doet hij dat zonder ook maar een seconde minder te slapen.
[..]
Ik had graag hetzelfde kunnen zeggen gister, maar ja. Die gemiste ontmoeting zal mij nog een leven lang blijven achtervolgen.
Jij lijkt me vrij oud van geest Essnhills.quote:Op zondag 2 november 2014 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is niet meer dan logisch.
Ik app alleen niet zoveel, dat vind ik alleen meer irritant. Dat gebzzt op m'n telefoon de hele tijd.
Ik ook wel eens, met mijn ouders op de camping.quote:
Gelukkig hebben we dit redelijk goed kunnen opvangen door in een mystieke stalker routine over te gaan.quote:Op zondag 2 november 2014 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sterker nog. Zonder iets te weten over andermans uiterlijk blijft het allemaal slechts spannender en mystieker. Helaas is zowel jou als mij dit niet helemaal goed afgegaan.
Dat moeten zware ritjes zijn geweest.quote:Op zondag 2 november 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
En dan fietsen in de omgeving, toen was ik nog jong dus ik had de melk doping nog niet ontdekt.
Pas op je woorden. Je mag alles over Ess zeggen maar je ontneemt haar de club van 24 nietquote:Op zondag 2 november 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij lijkt me vrij oud van geest Essnhills.
Ik denk dat jij in echt 83 bent, en je als 24 voordoet op het internet.
Dat houd het alsnog allemaal wel erg mysterieus ja. Je weet nooit of je bekeken wordt je weet slechts wie er kijkt als je bekeken wordt.quote:Op zondag 2 november 2014 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dit redelijk goed kunnen opvangen door in een mystieke stalker routine over te gaan.
precies hetzelfdequote:Op zondag 2 november 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook wel eens, met mijn ouders op de camping.
En dan fietsen in de omgeving, toen was ik nog jong dus ik had de melk doping nog niet ontdekt.
Soms app ik best veel, maar het is ook wel lekker om internet een dagje uit te zetten.quote:Op zondag 2 november 2014 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is niet meer dan logisch.
Ik app alleen niet zoveel, dat vind ik alleen meer irritant. Dat gebzzt op m'n telefoon de hele tijd.
Ja, sleuren op kop en mijn vader die dan wint in de sprintquote:Op zondag 2 november 2014 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat moeten zware ritjes zijn geweest.
Hihi. Dit is grappig om te lezen. In het echte leven hoor ik namelijk steeds andersom, van bijvoorbeeld collega's, dat ze niet geloven dat ik 'al' 24 ben. In zowel gedrag als uiterlijk lijk ik jongerquote:Op zondag 2 november 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij lijkt me vrij oud van geest Essnhills.
Ik denk dat jij in echt 83 bent, en je als 24 voordoet op het internet.
Ik vind jou anders een KEURIGE user.quote:Op zondag 2 november 2014 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi. Dit is grappig om te lezen. In het echte leven hoor ik namelijk steeds andersom, van bijvoorbeeld collega's, dat ze niet geloven dat ik 'al' 24 ben. In zowel gedrag als uiterlijk lijk ik jonger
Het zou zomaar kunnenquote:Op zondag 2 november 2014 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
precies hetzelfde
misschien stonden we op dezelfde camping
Ik vind het zo'n gedoe, dat getrek aan me steeds. Als m'n telefoon gaat heb ik het idee dat ik meteen moet antwoorden. Maar ik bepaal zelf wel wanneer ik op iets antwoord.quote:Op zondag 2 november 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Soms app ik best veel, maar het is ook wel lekker om internet een dagje uit te zetten.
[..]
Ja, sleuren op kop en mijn vader die dan wint in de sprint
Bedanktquote:Op zondag 2 november 2014 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind jou anders een KEURIGE user.
Ik ken het wel hoor. Maar soms is het wel irritant als je iets heel kleins vraagt wat iemand in 10 seconden kan beantwoorden en dat iemand er dan twee dagen mee wacht.quote:Op zondag 2 november 2014 23:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n gedoe, dat getrek aan me steeds. Als m'n telefoon gaat heb ik het idee dat ik meteen moet antwoorden. Maar ik bepaal zelf wel wanneer ik op iets antwoord.
Dat begrijp ik, dat heb ik zelf namelijk ook wel eensquote:Op zondag 2 november 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken het wel hoor. Maar soms is het wel irritant als je iets heel kleins vraagt wat iemand in 10 seconden kan beantwoorden en dat iemand er dan twee dagen mee wacht.
Wat zal iedereen een lol hebben zeg.quote:Op zondag 2 november 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen is die lolletjes aan het visualiseren.
In mijn geval zelden het geval. Ik bezit de expertise niet om kort en bondig te reageren. RIPquote:Op zondag 2 november 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken het wel hoor. Maar soms is het wel irritant als je iets heel kleins vraagt wat iemand in 10 seconden kan beantwoorden en dat iemand er dan twee dagen mee wacht.
Installeer Untappd en word mijn mattie. Sinds gister heb ik ook zowaar wat foto's geuploadquote:Op zondag 2 november 2014 23:53 schreef Paxcon het volgende:
Ik stuur johannes af en toe foto'sBijvoorbeeld van een bierflesje.
Is dat net zoiets als Tinder?quote:Op zondag 2 november 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Installeer Untappd en word mijn mattie. Sinds gister heb ik ook zowaar wat foto's geupload
Stuur maar een leuke foto danquote:Op zondag 2 november 2014 23:53 schreef Paxcon het volgende:
Ik stuur johannes af en toe foto'sBijvoorbeeld van een bierflesje.
Ik ga helemaal stuk hier.quote:Op zondag 2 november 2014 23:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat zal iedereen een lol hebben zeg.
Ik ben in de praktijk ook vrij vaak lang van stof. Misschien is dat geschiedenisstudenten eigen.quote:Op zondag 2 november 2014 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In mijn geval zelden het geval. Ik bezit de expertise niet om kort en bondig te reageren. RIP
Het is om precies te zijn alles behalve Tinder. Je zal zelden 2 apps vinden met minder raakvlakken dan Untappd en Tinderquote:Op zondag 2 november 2014 23:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als Tinder?
want aan al dat gedoe doe ik niet
Dat is in Revenge niet zo moeilijkquote:Op zondag 2 november 2014 23:55 schreef essnhills het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je een serie aan het kijken bent en dan medelijden krijgt met 1 van de rollen? Dat je er zelf een beetje verdrietig van word?
Mijn telefoon kan untappd niet aanquote:Op zondag 2 november 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Installeer Untappd en word mijn mattie. Sinds gister heb ik ook zowaar wat foto's geupload
Ik ben blij dat je er plezier van hebt.quote:Op zondag 2 november 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stuur maar een leuke foto dan
Het laatste bericht van jou is van 31 oktober
[..]
Ik ga helemaal stuk hier.
quote:[..]
Ik ben in de praktijk ook vrij vaak lang van stof. Misschien is dat geschiedenisstudenten eigen.
Dat denk ik wel.quote:Op zondag 2 november 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben in de praktijk ook vrij vaak lang van stof. Misschien is dat geschiedenisstudenten eigen.
Ik heb even geen leuke foto's voor je denk ikquote:Op zondag 2 november 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stuur maar een leuke foto dan
Het laatste bericht van jou is van 31 oktober
[..]
Ik ga helemaal stuk hier.
[..]
Ik zie het al, een bier appquote:Op zondag 2 november 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is om precies te zijn alles behalve Tinder. Je zal zelden 2 apps vinden met minder raakvlakken dan Untappd en Tinder
[..]
Dat is in Revenge niet zo moeilijk
Wel eens, maar sinds ik zo'n pathe unlimited heb kijk ik meer films dan series.quote:Op zondag 2 november 2014 23:55 schreef essnhills het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je een serie aan het kijken bent en dan medelijden krijgt met 1 van de rollen? Dat je er zelf een beetje verdrietig van word?
Daarin kan het ook. Maar wel minder intens dan in een serie vind ik.quote:Op zondag 2 november 2014 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel eens, maar sinds ik zo'n pathe unlimited heb kijk ik meer films dan series.
Gewoon een mooie selfie vind ik ook primaquote:Op zondag 2 november 2014 23:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb even geen leuke foto's voor je denk ik
Ik zie er momenteel niet uit, ik wil niet dat je zo'n beeld van me krijgtquote:Op zondag 2 november 2014 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een mooie selfie vind ik ook prima
Het is zondagavond. Na een lui weekend hoef je er niet goed uit te zien.quote:Op zondag 2 november 2014 23:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zie er momenteel niet uit, ik wil niet dat je zo'n beeld van me krijgt
Dan wil ik de vorige foto die je aan Fylax hebt gestuurdquote:Op zondag 2 november 2014 23:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zie er momenteel niet uit, ik wil niet dat je zo'n beeld van me krijgt
Met welke serie had jij dat dan?quote:Op zondag 2 november 2014 23:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarin kan het ook. Maar wel minder intens dan in een serie vind ik.
Oh, ik heb dat best wel vaak eigenlijkquote:Op zondag 2 november 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan wil ik de vorige foto die je aan Fylax hebt gestuurd
[..]
Met welke serie had jij dat dan?
Je hebt gelijk, ik heb een foto gemaakt en verstuurdquote:Op zondag 2 november 2014 23:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is zondagavond. Na een lui weekend hoef je er niet goed uit te zien.
??quote:Op maandag 3 november 2014 00:01 schreef essnhills het volgende:
Het is maandag.
En we komen samen.
SMS al je namen.
En vergeet niet die ene dame.
SMS!
Goed zoquote:Op maandag 3 november 2014 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb een foto gemaakt en verstuurd
Ik zei net tegen mezelf dat het bijna maandag was, en toen schoot ineens die reclame van Hi in m'n hoofd.quote:
Dat is de foto dat wij fietsenquote:Op zondag 2 november 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan wil ik de vorige foto die je aan Fylax hebt gestuurd
[..]
Met welke serie had jij dat dan?
Oh die heb ik nooit gehad :Squote:Op maandag 3 november 2014 00:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is de foto dat wij fietsen
en die vond ik achteraf vrij lelijk
Bedanktquote:Op maandag 3 november 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh die heb ik nooit gehad :S
Desondanks ben ik blij met je foto.
En ook met die van LR.
Ik vond dat vroeger toen ik nog een kleine Johannes was erg cool Buffyquote:Op maandag 3 november 2014 00:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik heb dat best wel vaak eigenlijk![]()
Ik ben zo'n type die vaak half huilend zit te kijken![]()
Ik had het daarnet met Buffy the Vampire Slayer.
Het duistere verleden van Rupert Giles kwam net naar voren en nu wil Miss Calender niet meer met hem daten.quote:Op maandag 3 november 2014 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond dat vroeger toen ik nog een kleine Johannes was erg cool Buffy
Maar ik zag alleen af en toe een aflevering, maar inmiddels heb ik de seizoenen gedownload en heb ik het twee jaar geleden allemaal netjes op volgorde bekeken.
Bij welk moment werd je emotioneel?
Oh dan ben je nog maar ergens in seizoen 2 ofzo?quote:Op maandag 3 november 2014 00:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het duistere verleden van Rupert Giles kwam net naar voren en nu wil Miss Calender niet meer met hem daten.
Ja. ik ben net begonnen.quote:Op maandag 3 november 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh dan ben je nog maar ergens in seizoen 2 ofzo?
Bedanktquote:Op maandag 3 november 2014 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, oké, dan zal ik niets verder verklappen
Slaap lekkerquote:Op maandag 3 november 2014 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat ik maar eens naar bed ga, welterusten allemaal
Jammer dit.quote:Op maandag 3 november 2014 16:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit nu vennootschapsbelasting te bestuderen, dus ben heel druk. Sorry Inso.
Link?quote:Op maandag 3 november 2014 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij was vies racistisch bezig man
Tot halverwege gekomen. Inso, pls.quote:Op maandag 3 november 2014 16:14 schreef Insomnia_ het volgende:
FB / Niet blij met de Zwarte Pieten banner
Hij maakt zichzelf gewoon belachelijk.quote:Op maandag 3 november 2014 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot halverwege gekomen. Inso, pls.
Dat je Fylax niet mag is begrijpelijk, maar doe eens niet zo treurig.
Met die weggeef'show' van hemquote:Op maandag 3 november 2014 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij maakt zichzelf gewoon belachelijk.
Omdat hij zich niet gedraagt als een stereotype Turk?quote:Op maandag 3 november 2014 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij maakt zichzelf gewoon belachelijk.
Kan, maar daarom hoef je toch niet hem iedere dag af te zeiken?quote:Op maandag 3 november 2014 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
En hem niet mogen is het niet alleen.
Ik heb absoluut een schurfthekel aan m
Ga janken. Laat Inso lekker doen wat die wil.quote:Op maandag 3 november 2014 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat hij zich niet gedraagt als een stereotype Turk?
[..]
Kan, maar daarom hoef je toch niet hem iedere dag af te zeiken?
Je gedraagt je gvd als een kleuter
Jawel. Ik heb niet vaak een hekel aan mensen maar wel aan Fylax dus zolang ie hier post zal ik wel doorgaan helaas.quote:Op maandag 3 november 2014 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan, maar daarom hoef je toch niet hem iedere dag af te zeiken?
Je gedraagt je gvd als een kleuter
quote:Op maandag 3 november 2014 16:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga janken. Laat Inso lekker doen wat die wil.
En dat gaat trouwen.quote:Op maandag 3 november 2014 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb niet vaak een hekel aan mensen maar wel aan Fylax dus zolang ie hier post zal ik wel doorgaan helaas.
Ik zie niet in hoe dit relevant is?quote:
Is goed met je jongen.quote:Op maandag 3 november 2014 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dit relevant is?
Je kan ook 24/7 janken over friendzones en dem feels.
ik verveelde mequote:Op maandag 3 november 2014 16:27 schreef Fok-it het volgende:
Negeer hem gewoon als je hem niet mag.
En sinds wanneer wordt mijn patent op abo`s weggeven gejat?Niet helemaal de bedoeling
Als ik iemand niet mag doe ik dat ja.quote:Op maandag 3 november 2014 16:27 schreef Fok-it het volgende:
Negeer hem gewoon als je hem niet mag.
Nou je mag hem toch niet?quote:Op maandag 3 november 2014 16:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik iemand niet mag doe ik dat ja.
Ik heb een hekel aan hem en vooral z'n hypocriete gedrag.quote:Op maandag 3 november 2014 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou je mag hem toch niet?Problem solved
quote:Op maandag 3 november 2014 16:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan hem en vooral z'n hypocriete gedrag.
Dus hij kan 'm krijgen.
O jawel hoor.quote:Op maandag 3 november 2014 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]Hij gaat hier toch niet weg dus je hebt er zo weinig aan
Je hebt wel mijn jaarlijkse sinterklaasactie verneukt nu maargoedquote:Op maandag 3 november 2014 16:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gaat weer open met de volgende weggeefshow.
Moet je doen. Kijken we wie er als eerst weg is.quote:Op maandag 3 november 2014 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb niet vaak een hekel aan mensen maar wel aan Fylax dus zolang ie hier post zal ik wel doorgaan helaas.
Oeps.. Wou jij zoiets ook doen?quote:Op maandag 3 november 2014 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt wel mijn jaarlijkse sinterklaasactie verneukt nu maargoed
Ik houd het altijd netjes binnen de regels uiteraard.quote:Op maandag 3 november 2014 16:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet je doen. Kijken we wie er als eerst weg is.
Je hebt je waarschuwing gehad. Doe ermee wat je wilt.quote:Op maandag 3 november 2014 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik houd het altijd netjes binnen de regels uiteraard.
Ik zou trouwens eens kijken naar de persoonlijke aanvallen van Kaneelstokje.
Normaal gesproken wel ja. Maar wie weet verzin ik wel wat andersquote:
Ben jij een jood dan?quote:Op maandag 3 november 2014 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Welke NSB'er heeft er nu weer lopen reporten trouwens?
Misschien kun je mij vertellen waar er uberhaubt regels zijn gebroken?quote:Op maandag 3 november 2014 16:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt je waarschuwing gehad. Doe ermee wat je wilt.
Nja t is eigenlijk gewoon toeval hoor dat het nu bijna sinterklaas is.quote:Op maandag 3 november 2014 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel ja. Maar wie weet verzin ik wel wat anders
Misschien straks.quote:Op maandag 3 november 2014 16:39 schreef Fok-it het volgende:
ONZ / Absurde quiz #6 Oorlog voeren
Beter doen jullie hier aan mee
Goed topic
Ja hoor. De doe normaal regel.quote:Op maandag 3 november 2014 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kun je mij vertellen waar er uberhaubt regels zijn gebroken?
heb je al geleerd?quote:Op maandag 3 november 2014 16:39 schreef supersof het volgende:
ik heb energy gehaald
rip
kan niet wakker blijvenwoensdag tentamen en heb alleen maar geslapen
Misschien kun je Fylax eens normaal laten doen? Dat doet ie namelijk nooit, hij is altijd aan het zieken.quote:Op maandag 3 november 2014 16:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja hoor. De doe normaal regel.
Iedereen is welkom hier. En jij doet niet normaal.
Ik ga er verder geen wellis nietus verhaal van maken. Dit is mijn uitspraak en daarmee moet u het doen.
ik heb samenvattingen gemaakt afgelopen weken maar sommige hoofdstukken moet ik nog doen maar geen zin in manquote:
Frank Visser.quote:Op maandag 3 november 2014 16:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja hoor. De doe normaal regel.
Iedereen is welkom hier. En jij doet niet normaal.
Ik ga er verder geen wellis nietus verhaal van maken. Dit is mijn uitspraak en daarmee moet u het doen.
De kunst is om fok af te sluiten je laptop uit te doen en ervoor te gaan zitten inderdaad. Lastige stap altijdquote:Op maandag 3 november 2014 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb samenvattingen gemaakt afgelopen weken maar sommige hoofdstukken moet ik nog doen maar geen zin in man
Gewoon doen sof, is stom maar het helpt je wel.quote:Op maandag 3 november 2014 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb samenvattingen gemaakt afgelopen weken maar sommige hoofdstukken moet ik nog doen maar geen zin in man
het ergste is dat ik nu pas op fok zitquote:Op maandag 3 november 2014 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De kunst is om fok af te sluiten je laptop uit te doen en ervoor te gaan zitten inderdaad. Lastige stap altijd
ik doe gewoon beidequote:Op maandag 3 november 2014 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De kunst is om fok af te sluiten je laptop uit te doen en ervoor te gaan zitten inderdaad. Lastige stap altijd
maar ik denk nu dat ik die toets toch wel haalquote:Op maandag 3 november 2014 16:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gewoon doen sof, is stom maar het helpt je wel.
Dat kan ik echt niet want aan het eind van de dag heb ik dan 1 pagina samengevatquote:Op maandag 3 november 2014 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik doe gewoon beideheb linkerhelft van mn scherm FOK! en rechterhelft van mn scherm collegeaantekeningen en een wetbundel voor mn neus
werkt prima
Nja als je alles goed kent is er niets aan de hand. Maar als je de hoofdstukken die je nog niet hebt samengevat nog niet zo goed kent en juist die hoofdstukken worden het meest gevraagd heb je wel een probleem..quote:Op maandag 3 november 2014 16:42 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ik denk nu dat ik die toets toch wel haal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |