SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Had ik al gedaan.quote:
Wow, mijn droombaanquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, bij deze heb jij een baan als chefkok en heb jij de zorg om iedere middag iedereen van nasi a la Johannes te voorzien.
quote:
Paxcon zal hem niet veel doen, gok ik.quote:
Of je draait je laptop even om.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan iemand het plaatje in de OP even omdraaien?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan iemand het plaatje in de OP even omdraaien?
Nee johquote:
Paxcon en ikquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:39 schreef essnhills het volgende:
Zijn er nog dames aanwezig die wel eens naar concerten gaan?
Ja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:39 schreef essnhills het volgende:
Zijn er nog dames aanwezig die wel eens naar concerten gaan?
Ik zei niet voor niets specifiek dames, schatjequote:
Neequote:
Jeetje jij discriminantquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zei niet voor niets specifiek dames, schatje
Dan trek je de kabels uit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet want er zitten allemaal kabels in.
Ga ik jou niet vertellen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:39 schreef badschaap het volgende:
Wie hebben er allemaal een ban nu dan?
Bans worden niet besproken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:39 schreef badschaap het volgende:
Wie hebben er allemaal een ban nu dan?
Ik ook als jij een ban krijgtquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als Johannes een ban heeft, neem ik ook een ban uit solidariteit
Gewoon, wat je leuk vindt?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeMaar ik ga eigenlijk nooit, maar morgen wel, en ik weet niet wat ik aan moet
Ik probeerde het nog wel te verzachten met het 'schatjequote:Op dinsdag 4 november 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jeetje jij discriminant
oké ik zwijg wel eventjes
Je mag toch wel zeggen wie er een ban heeft? Alleen de reden niet toch?quote:
Littlerabbitquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je mag toch wel zeggen wie er een ban heeft? Alleen de reden niet toch?
Geen idee, ik lul maar wat. Vind ik leuk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je mag toch wel zeggen wie er een ban heeft? Alleen de reden niet toch?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ik lul maar wat. Vind ik leuk.
Ja euhhh ik heb even een 'ik heb een uitpuilende kast dus ik heb niks om te dragen'- momentje. En die zijn zeldzaam bij mij dus ik kan het niet goed handelenquote:
Ik wil niet met jou samenwerkenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent mijn secretaresse.
Paxcon krijgt er geen een, die moet het verdienen.
Oké top, hier ben ik het wel mee eensquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent mijn secretaresse.
Paxcon krijgt er geen een, die moet het verdienen.
Dit stemt mij gelukkigquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook als jij een ban krijgt
Wij kunnen ook niet samenwerken. Ik doe notariële werkzaamheden, waartoe jij niet bevoegd bent en jij doet je eigen ding waarvan ik niet eens weet wat je wilt doen.quote:
bevoegd in onzinnig lullen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wij kunnen ook niet samenwerken. Ik doe notariële werkzaamheden, waartoe jij niet bevoegd bent en jij doet je eigen ding waarvan ik niet eens weet wat je wilt doen.
Ik beheer de financien welquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wij kunnen ook niet samenwerken. Ik doe notariële werkzaamheden, waartoe jij niet bevoegd bent en jij doet je eigen ding waarvan ik niet eens weet wat je wilt doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |