Jijquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:50 schreef bondage het volgende:
Hoe durven ze, zelfs wiki snapt het niet. Je moet friet naar patat linken, niet andersom![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Patates_frites
Ik nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:53 schreef KitKatChunky het volgende:
Gaan er mensen hier naar prspct xl 20?
Hoe dan, beide 1 .. of samen lepelen uit de mclfurry's een voor een.. ?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar Geo, ik zou best 2 McFlurry's willen delen met je
Dit klinkt als een omschrijving van een date met mij.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:53 schreef KitKatChunky het volgende:
Gaan er mensen hier naar prspct xl 20?
Ik krijg nooit 1 McFlurry op eigenlijkquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe dan, beide 1 .. of samen lepelen uit de mclfurry's een voor een.. ?![]()
Maar het was meer zo van, als je maar 1 flurry had.
Wutquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik krijg nooit 1 McFlurry op eigenlijkDus ja hoor
Ik eet niet veelquote:
bondage lieve schat, wat haat je?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:01 schreef bondage het volgende:
TR gemacht trouwens voor wijziging titel.
Ja oke, maar een mcflurry is toch niet veel?quote:
Soms ja maar meestal is het wel een beetje teveelquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja oke, maar een mcflurry is toch niet veel?![]()
Ja na een Mac menu wel, maar als je gewoon in de stad bent en een flurry haalt krijg je die toch wel op?
Nietsquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
bondage lieve schat, wat haat je?
Hahaha awquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Een Happy Meal is trouwens voldoende voor mij
Too easy..quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Een Happy Meal is trouwens voldoende voor mij
Nou, vertelquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:06 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat ik bestel als ik naar de Mac ga.
omdat er xl in de naam staat, of wil je mij hosselen en meenemen naar prspct?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit klinkt als een omschrijving van een date met mij.
Geen zinquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan kom je daar uitOf ligt het te lekker en kun je niet kiezen?
Dan liever gewoon Hertog ijs.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Volgende keer maar een voorraadje Ben & Jerry's aanleggen dan.
Geen idee wat het voor feest isquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
omdat er xl in de naam staat, of wil je mij hosselen en meenemen naar prspct?
Ik vind de 3 chocolade erg lekker.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan ook. Hun koffieijs vind ik wel goed te doen.
Voor jezelf?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Big tasty / 1955
2x Chili chicken
Cheese burger
Wrap honing mosterd
Onion rings / Nuggets
jeetje man. Dat kost ook gewoon een fortuin hahaquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Big tasty / 1955
2x Chili chicken
Cheese burger
Wrap honing mosterd
Onion rings / Nuggets
quote:
Geen frietjes en drinken?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Big tasty / 1955
2x Chili chicken
Cheese burger
Wrap honing mosterd
Onion rings / Nuggets
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
dan heb je zaterdag wel weinig besteld
de voedingswaarde is vast ook niet heel hoog?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De Mac vult bij mij amper. Normaal gesproken eet ik 's middags vier plakken brood, en dat is vaak al te veel.
Friet ben ik niet heel erg dol op. Eet ik een paar van en geef ik meestal ook weg als ik een menu eet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen frietjes en drinken?
Wat ben je kwijt gemiddeld als je zo eet bij de mac? 18euro?
Mac vind ik ook niet bepaald vullen. Beetje zelfde als met chinees, je zit een uur vol en daarna weer hongerquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De Mac vult bij mij amper. Normaal gesproken eet ik 's middags vier plakken brood, en dat is vaak al te veel.
Denk het niet nee. Maar ik eet de laatste tijd nooit meer Mac, is geen tijd meer voor op de vrijdagen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
de voedingswaarde is vast ook niet heel hoog?
Beetje slapjes, soms veel te zout idd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
De friet van de Mac vind ik wel kut eigenlijk
Ik vind die dunne frietjes juist lekkerquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
De friet van de Mac vind ik wel kut eigenlijk
Beter iemand die het koopt en weg geeft dan zo iemand die zegt geen friet te hoeven en dan toch "effe een paar" frietjes pakt..quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Friet ben ik niet heel erg dol op. Eet ik een paar van en geef ik meestal ook weg als ik een menu eet.
15 euro zoiets ja.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter iemand die het koopt en weg geeft dan zo iemand die zegt geen friet te hoeven en dan toch "effe een paar" frietjes pakt..
[ afbeelding ]
Dit jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beetje slapjes, soms veel te zout idd.
Dan word ik binnenkort weer boos aangekeken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:21 schreef Ro-ald het volgende:
Niet naar LB luisteren gewoon patat zeggen.
Twister fries zijn wel baas ja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:22 schreef KitKatChunky het volgende:
Mac friet is kak. Twister fries van de Bk zijn goddelijk!
Pardon!?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan wordt ik binnenkort weer boos aangekeken.
Raak je daar niet opgewonden van?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan word ik binnenkort weer boos aangekeken.
knapperig. En met paprika volgens mijquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Twister fries zijn wel baas ja.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:22 schreef KitKatChunky het volgende:
Mac friet is kak. Twister fries van de Bk zijn goddelijk!
BBQ tochquote:
Jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
knapperig. En met paprika volgens mij
Ik zie mezelf al staan met een zweepquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Ook niet als LB het doet en klaarstaat met de zweep?
Schopje KEL dit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al staan met een zweep
Ninja edit, ik verzin geen dingenquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:26 schreef bondage het volgende:
Maar wat was het nou? Ninja-edit van BBQ of quote-edit door LB?
Idd. BBQ over de knie en meppen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:
Ohja, daar word ik wel opgewonden van ja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Ook niet als LB het doet en klaarstaat met de zweep?
dat is een beetje disturbing?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ohja, daar word ik wel opgewonden van ja.
Ik ookquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
BBQ bij LB over de knie, moest lachen
Ah ja, mijn vermoeden is bevestigd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ninja edit, ik verzin geen dingen
Dat gaat niet goed?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
En ik lach zelden hardop, kun je nagaan
Die heeft een feestje bij iemand nuquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]wat zal "dat kind" wel niet denken
Moet je aan beide uiteindes even een stoel neerzetten want als hij krom moet staan om op de knie te liggen raakt hij LB der knie denk ik nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je aan beide uiteindes even een stoel neerzetten want als hij krom moet staan om op de knie te liggen raakt hij LB der knie denk ik niet
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je aan beide uiteindes even een stoel neerzetten want als hij krom moet staan om op de knie te liggen raakt hij LB der knie denk ik niet
Ja, ik ook...quote:
Kevlar buttimplant, ja?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:31 schreef KitKatChunky het volgende:
Lb heeft gewoon even een keukentrapje nodig dan. En bbq een kevlar buttimplant
Een wat?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:31 schreef KitKatChunky het volgende:
die groeit wel terug. Tenzij je de kevlar in die huid laag kan verweven. Ik ben niet zo op de hoogte van de laatste kevlar implantsquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kevlar buttimplant, ja?
Sowieso is je opper- en lederhuid dan niet veilig, ken je biologie.
Ach ja, tegenwoordig maken ze alles van kevlar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:31 schreef KitKatChunky het volgende:
quote:
Alleen bondagequote:Op dinsdag 4 november 2014 23:34 schreef DrNick het volgende:
Zeg bondage, doe je alleen bondage of ook ander bdsm-spul?
83.000 post van jequote:
of glasvezelquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach ja, tegenwoordig maken ze alles van kevlar.
Sowieso iemand god noemenquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:36 schreef DrNick het volgende:
Ik moet eens stoppen met bondage bondagegod te noemen
Whatever floats your boat enzoquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb overigens niets tegen andere fetishes, boeit me gewoon minder.
Ik zit hier sedert 2011, en heb nimmer bagger van ons BBQ gespot.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vrij weinig kwaliteit te vinden hoor.
LB zegt het en wat LB zegt is waar ONZ / [ONZ-SC #557] Geogekkiequote:Op dinsdag 4 november 2014 23:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vrij weinig kwaliteit te vinden hoor.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:40 schreef bondage het volgende:
[..]
LB zegt het en wat LB zegt is waar ONZ / [ONZ-SC #557] Geogekkie
Dit is juist. Als LB wat zegt is het zo, zie sigquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:40 schreef bondage het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dit is juist. Als LB wat zegt is het zo, zie sig
Jij hebt heel UDOWU dan ook gemist.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik zit hier sedert 2011, en heb nimmer bagger van ons BBQ gespot.
Klopt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jij bent een ervaringsexpert natuurlijk.
Ohquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:40 schreef bondage het volgende:
[..]
*meldtquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:46 schreef bondage het volgende:
Die tegenwoordig allemaal in GRTD zitten
PUB SCquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Tijdje in gepost maar daar post ik niet meer.
Hard to get dit dat.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn hart stelen om me daarna te negeren. Rip ik.
Meh, ging beetje oke beetje niet oke.
Klopt. Daarna GRTDOJW, en toen GRTD.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:49 schreef bondage het volgende:
Was dat trouwens in de beginjaren niet geen reet te doen op je werk?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:49 schreef bondage het volgende:
Was dat trouwens in de beginjaren niet geen reet te doen op je werk?
Minimalismequote:Op dinsdag 4 november 2014 23:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt. Daarna GRTDOJW, en toen GRTD.
Verwarrend hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt. Daarna GRTDOJW, en toen GRTD.
Hmm, zal ff checken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:50 schreef BBQSausage het volgende:
En ze hebben heul geen 5000 delen, maar dat kan jij vast ook wel makkelijk zien bondage.
*krastquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hard to get dit dat.
Zelfde bij mijn examens, maar we zullen zien
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:50 schreef BBQSausage het volgende:
En ze hebben heul geen 5000 delen, maar dat kan jij vast ook wel makkelijk zien bondage.
SELECT COUNT(*) FROM `fok_topic` WHERE `topic_chain_id` = 323quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ergens rond deel 300, naar 700 gestegen etc.
Hebben ze hun telling dan halverwege weer aangepast?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jawel hoor.
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=17
quote:
Ja ach, misschien rolt er nog wel een voldoende uitquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
*krast
Ach, volgende keer beterrr.
Blijkbaar met de nummering lopen vogelen...quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:55 schreef BBQSausage het volgende:
Topicreeks: Geen reet te doen
Kijk dan.
Zo bedoelde ik het nietquote:
Meer dan 5037quote:
dit is engquote:
Universum -> melkwegstelsel -> aarde-> Nederland -> Drenthe -> Assen -> Marsdijk -> thuis -> bed.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 00:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je hebt ons niet doodgereden, dus het is je vergeven
neequote:Op woensdag 5 november 2014 00:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Universum -> melkwegstelsel -> aarde-> Nederland -> Drenthe -> Assen -> Marsdijk -> thuis -> bed.
Gedetailleerd genoeg?
Dat is Interstellaquote:
Film van Christopher Nolanquote:Op woensdag 5 november 2014 00:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh.
Die is ook awesome. Wat is Interstellar dan? Ik typ dit helemaal blind omf.
quote:
quote:
Bazenquote:Op woensdag 5 november 2014 00:08 schreef LittleBrownie het volgende:
18. 193 Mexicanobakker
19. 192 LittleBrownie
Nu welquote:Op woensdag 5 november 2014 00:10 schreef bondage het volgende:
Is jullie trouwens nog nooit de registratiedatum en tijd van Monitor opgevallen?
Aron, ik weet niet of ik dan kanquote:
Nog niet?quote:Op woensdag 5 november 2014 00:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Aron, ik weet niet of ik dan kan
Awesomequote:Op woensdag 5 november 2014 00:10 schreef bondage het volgende:
Is jullie trouwens nog nooit de registratiedatum en tijd van Monitor opgevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |