Goh je meent het.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit topic heeft een moderator nodig.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:16 schreef Typisch het volgende:
wie is deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gamezzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:17 schreef KingRoland het volgende:
Ik noem hem James, geen games of gamez dat klinkt gay
Maak mij blauw.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:18 schreef Karina het volgende:
Kan het weer over de wedstrijd gaan heren? Dan kan ik weer gaan kijken.
Danku.
Je kan ook kijken zonder te modereren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:18 schreef Karina het volgende:
Danku.
Niet zo gepietkeerd he.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:18 schreef Karina het volgende:
Danku.
Ja mevrouw.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:18 schreef Karina het volgende:
Danku.
SPOILER: Basel-LudogoretsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kinderachtig gedrag uit VBL.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:18 schreef Karina het volgende:
Danku.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
en direct verdwijnen er postsquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Klinkt te ingewikkeld.
Dit topic heeft een moderator nodig.
Eindelijkquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:18 schreef Karina het volgende:
Danku.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |