Ik ben over de 2 meter dus ik kan totaal niet goed zitten, vooral niet als de man voor je de stoel helemaal achteruit doetquote:Op woensdag 5 november 2014 10:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heen gelukkig via Hong Kong en daar 3 dagen gezeten.
Terug was ik 55 uur wakker met 3 uur "slaap"
Vragen voor een stoel met meer ruimte. Protip, neem de achterste rij als daar 1 stoel minder is dan de rij ervoor. Dan kan je je benen aan de zijkant van de rij voor je steken.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben over de 2 meter dus ik kan totaal niet goed zitten, vooral niet als de man voor je de stoel helemaal achteruit doet
Klopt! Ik had voor het overstappen een stoel bij de nooduitgang (extra voor betaald), maar het langste stuk kwam daarna en toen werd ik juist moequote:Op woensdag 5 november 2014 10:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vragen voor een stoel met meer ruimte. Protip, neem de achterste rij als daar 1 stoel minder is dan de rij ervoor. Dan kan je je benen aan de zijkant van de rij voor je steken.
Hoe vloog je?quote:Op woensdag 5 november 2014 10:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Klopt! Ik had voor het overstappen een stoel bij de nooduitgang (extra voor betaald), maar het langste stuk kwam daarna en toen werd ik juist moe. Ik had een plaats bij het gangpad maar als ik mijn been daar neerzette liep er binnen 2 minuten een stewardess tegenaan
Kon ook in een helicopter toch XDquote:
Met de kano xDquote:Op woensdag 5 november 2014 10:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kon ook in een helicopter toch XD
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Heeft Australie ook een lobby Rens.
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:02 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:36 schreef JanCees het volgende:
Even een topic voor vanavond aangemaakt
quote:
Jullie gaan tegelijkertijd ook Bayern kijken héquote:Op woensdag 5 november 2014 11:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga op bed liggen en naar de tv kijken. Ondertussen een boek engels lezenquote:Op woensdag 5 november 2014 11:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie gaan tegelijkertijd ook Bayern kijken hé
ik begin wel met Ajax, gisteren 1 helft Real - Liverpool gekeken, viel wat tegen, 2e helft het schakelkanaal, Juve - Olympiakos was het leukst eigenlijkquote:Op woensdag 5 november 2014 11:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie gaan tegelijkertijd ook Bayern kijken hé
En Arsenal - Anderlecht afterafquote:Op woensdag 5 november 2014 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik begin wel met Ajax, gisteren 1 helft Real - Liverpool gekeken, viel wat tegen, 2e helft het schakelkanaal, Juve - Olympiakos was het leukst eigenlijk
Soort van Voorgerecht, nagerecht en een toetje?quote:Op woensdag 5 november 2014 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik begin wel met Ajax, gisteren 1 helft Real - Liverpool gekeken, viel wat tegen, 2e helft het schakelkanaal, Juve - Olympiakos was het leukst eigenlijk
zoiets jaquote:Op woensdag 5 november 2014 11:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Soort van Voorgerecht, nagerecht en een toetje?
Danny lijkt helemaal niet op Hitler. Hij heeft geen snor en is zo kaal als een biljartbal. Daarnaast had Hitler seks met zijn minderjarige nichtje.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij zei dat je met Danny als pro-piet geen anti-pieten nodig hebt omdat het is alsof je Adolf Hitler aan je zijde hebt staan
Haha best leukquote:Op woensdag 5 november 2014 09:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij zei dat je met Danny als pro-piet geen anti-pieten nodig hebt omdat het is alsof je Adolf Hitler aan je zijde hebt staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |