Ik ben een van je fans. Schrijf elke week fanmail :$quote:
Ook niet de dagelijkse foto van mijn bruine ster?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word niet geil van iedereen nee
Johquote:
Johquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word niet geil van iedereen nee
Die lees ik allemaal met liefdequote:Op dinsdag 4 november 2014 13:21 schreef Dqod het volgende:
Duidelijke TT
[..]
Ik ben een van je fans. Schrijf elke week fanmail :$
Voel me vereerd nuquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die lees ik allemaal met liefde
Ja, blijkbaar denkt iedereen hier dat ik wel geil word van iedereenquote:
Er komen veel treinen langs Utrecht CS, maar lang niet allemaal.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar denkt iedereen hier dat ik wel geil word van iedereen
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er komen veel treinen langs Utrecht CS, maar lang niet allemaal.
Okay
Ik stop
Oja! En wat ik ook mooi vond is dat er een bordspel gemaakt werd, waarin ik het centrale punt zou zijn, en wanneer je langs mij komt moet je 10 beurten overslaan om te douchenquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er komen veel treinen langs Utrecht CS, maar lang niet allemaal.
Okay
Ik stop
Lekker belangrijk toch wat andere denken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar denkt iedereen hier dat ik wel geil word van iedereen
Alleen een beetje vervelend, want door die roddels en gedachten wordt er ook anders op me gereageerdquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk toch wat andere denken.
Ik vraag me af wat ik zou zijn op zo'n bordspelquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja! En wat ik ook mooi vond is dat er een bordspel gemaakt werd, waarin ik het centrale punt zou zijn, en wanneer je langs mij komt moet je 10 beurten overslaan om te douchenTerecht wel, ik kan echt vies neuken.
De pion?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ik zou zijn op zo'n bordspel
Ja dat kan wel vervelend zijn denk ik.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen een beetje vervelend, want door die roddels en gedachten wordt er ook anders op me gereageerd
Donequote:Op dinsdag 4 november 2014 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
Dms
welke?![]()
Ik zie ze zo tegemoet you obvious fuckers
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat kan wel vervelend zijn denk ik.
I know that feel, maar wanneer iemand niet de moeite wil doen om te weten hoe iemand echt is, dan zijn ze 't evenmin waard. Right?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen een beetje vervelend, want door die roddels en gedachten wordt er ook anders op me gereageerd
Klopt. Maar om hier prettig te blijven posten wil ik soms wel het een en ander even duidelijk stellenquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
I know that feel, maar wanneer iemand niet de moeite wil doen om te weten hoe iemand echt is, dan zijn ze 't evenmin waard. Right?
jaloers, ik ben het!quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:21 schreef Dqod het volgende:
Duidelijke TT
[..]
Ik ben een van je fans. Schrijf elke week fanmail :$
Waarheid ditquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
I know that feel, maar wanneer iemand niet de moeite wil doen om te weten hoe iemand echt is, dan zijn ze 't evenmin waard. Right?
True, true.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt. Maar om hier prettig te blijven posten wil ik soms wel het een en ander even duidelijk stellen
Ditquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
True, true.
Ik kan er iig zelf niet zo mee zitten. Jij en een aantal anderen weten genoeg over me, de rest boeit me uiteindelijk toch geen flikker
Krijg je lamme armen van hoor. En steeds nieuwe vullingen moeten kopen voor m'n vulpen :$quote:
quote:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
True, true.
Ik kan er iig zelf niet zo mee zitten. Jij en een aantal anderen weten genoeg over me, de rest boeit me uiteindelijk toch geen flikker
Dat is zeker wel stukken minder dan. En ook wel jammer dat die mensen die je liefhebt dan niet beter lijken te wetenquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helemaal mee eensMaar ik merk dat de roddels en gedachten over worden gedragen op de mensen die ik liefheb op dit forum
En daar wil ik dus wel even een stokje voor steken
![]()
Nou lekker aardig weer hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
True, true.
Vroegah ging dat nog wel veel sneller hier. Dan was je nu al 4 topics verder ofzoquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:30 schreef aeque het volgende:
Godsamme doen jullie eens rustig. Ben even pauze houden en gelijk een nieuw topic.
Jij bent een buffy-fan, dus je hebt automatisch al Dqodpuntenquote:
Vooral jammer dat andere mensen mijn leven blijkbaar zo interessant vinden en beter weten hoevaak ik neuk en met wie dan ikzelfquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is zeker wel stukken minder dan. En ook wel jammer dat die mensen die je liefhebt dan niet beter lijken te weten
Maar die zouden dan toch juist beter moeten weten?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helemaal mee eensMaar ik merk dat de roddels en gedachten over worden gedragen op de mensen die ik liefheb op dit forum
En daar wil ik dus wel even een stokje voor steken
![]()
Wat boeit het hoeveel iemand neukt en met wie?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral jammer dat andere mensen mijn leven blijkbaar zo interessant vinden en beter weten hoevaak ik neuk en met wie dan ikzelf
Right back at yaquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent een buffy-fan, dus je hebt automatisch al Dqodpunten
Heb ik nog wat gemist verder?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vroegah ging dat nog wel veel sneller hier. Dan was je nu al 4 topics verder ofzo
Ik moest een beetje hinniken om dezequote:Op dinsdag 4 november 2014 13:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral jammer dat andere mensen mijn leven blijkbaar zo interessant vinden en beter weten hoevaak ik neuk en met wie dan ikzelf
In b4 "mij" :$quote:
Preciesquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat boeit het hoeveel iemand neukt en met wie?
Nou, wanneer mensen om wie je geeft/ vrienden e.d dat gaan geloven d.m.v anderen kan ik me best voorstellen dat 't dan niet leuk meer isquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:34 schreef S95Sedan het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je je daar uberhaupt druk over zou maken maar hee, ieder zijn ding
Jou mis ik toch altijd, elk moment van de dag dat ik niet bij je ben.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
In b4 "mij" :$
Nah, valt wel mee I guess. De rest kun je lezen
Er helemaal in is het beste toch.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik maak me niet druk hoor. Jullie gaan er zo op in
Wow :$ Jeetje :$quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Jou mis ik toch altijd, elk moment van de dag dat ik niet bij je ben.![]()
Ja moet ik nog een beetje gaan teruglezen ook.
Zo diep mogelijkquote:
Behalve bij groter dan 20cm denk ik wel..quote:
Ja en dan weet je dat dat je vrienden niet zijn. Mooi moment om te 'fuck you' te zeggen en vrienden te zoeken die wel verder kijken dan hun neus lang is.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, wanneer mensen om wie je geeft/ vrienden e.d dat gaan geloven d.m.v anderen kan ik me best voorstellen dat 't dan niet leuk meer is
Ja dat kunnen jullie vrouwen beter bepalen dan ik.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Behalve bij groter dan 20cm denk ik wel..
Oh zo groot heb ik nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goed ze je kennen/hoe lang ze al je vrienden zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja en dan weet je dat dat je vrienden niet zijn. Mooi moment om te 'fuck you' te zeggen en vrienden te zoeken die wel verder kijken dan hun neus lang is.
Ohquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hierbij past die awkward pinguïn perfectquote:
Alleen over de achterkant heb je het nu hopelijk?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha ja hequote:Op dinsdag 4 november 2014 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hierbij past die awkward pinguïn perfectMet boven rood en onder blauw
Bij de achterkant gaat 'ie er niet in hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:38 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Alleen over de achterkant heb je het nu hopelijk?
Zo hard, zo lang, zo vaak, zo snel en zo diep mogelijkquote:
Ze polarbears are my lunch ;squote:
Dit valt me dan weer tegen van je TGND.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij de achterkant gaat 'ie er niet in hoor
Tot je helemaal uitgeput bentquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo hard, zo lang, zo vaak en zo snel mogelijk
Jij ontvangt wel graag iets in je poeperd?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit valt me dan weer tegen van je TGND.
BAM BAM BAM :$quote:
Rawrquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo hard, zo lang, zo vaak, zo snel en zo diep mogelijk
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij ontvangt wel graag iets in je poeperd?
You're a badassquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Why do you think dinosaurs are extinct?
I ate them all!!!!
Dit idd. You broke my hear.. dickquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit valt me dan weer tegen van je TGND.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:41 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dit idd. You broke my hear.. dick
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan ze toch ook niet met die gag in.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Tot je uit ligt te hijgen en een dankjewel zeggen eigenlijk nog teveel moeite is
dank je wel?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Tot je uit ligt te hijgen en een dankjewel zeggen eigenlijk nog teveel moeite is
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Sowieso eerst een sigaret, daarvoor zeg ik niksquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dambjewehquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan ze toch ook niet met die gag in.
Nee vindt ik niet, als er wat is dan zeg ik dat en ookal heb ik 'mot' met vrienden die ik al tientallen jaren ken dan weet ik dat het zo weer over is.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goed ze je kennen/hoe lang ze al je vrienden zijn.
Verder eensch
hhhhnnnnnnngggggquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Zou dat zeker met je doen. Knuffelenquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms, maar soms ook gewoon een grote knuffelbeer.
Jointquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso eerst een sigaret, daarvoor zeg ik niks
Nee. Maar ik ben sowieso niet van het ontvangen van fallusvorminge objecten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dqodje blijkbaar wel.quote:
iemand bedanken voor de lekkere seksquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Geef jij nooit bedankjes? Ik krijg ze wel
Waarom zou je moeten bedanken? of dat moeten krijgen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Geef jij nooit bedankjes? Ik krijg ze wel
Even betterquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ben sowieso niet van het ontvangen van fallusvorminge objecten.
Niet zozeer in de vorm van een fallus, maar ik heb niks tegen een beetje rectale stimulatie, neequote:Op dinsdag 4 november 2014 13:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ben sowieso niet van het ontvangen van fallusvorminge objecten.
[..]
Dqodje blijkbaar wel.
Ik ookquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik laat mijn dankbaarheid wel merken...
Nee dank jequote:Op dinsdag 4 november 2014 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
In de vorm van je aanwezigheid zeker?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ey, wie weet waar het toe leidtquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
She wants to cuddle
She wants to cuddle
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:43 schreef Dqod het volgende:
Ik zeg ook niet gauw dank je wel. I think "that was awesome" about covers it anyway
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:45 schreef Dqod het volgende:
Volgens mij is het ook prima te horen wanneer ik het waardeer
Seks met mij is meer zo'n gespierde brandweerman die een lief klein kitten uit een brandend huis helpt!quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
iemand bedanken voor de lekkere seks
Dat is als klappen na een film in de bios of een vliegtuig die landt
Haha, in dat geval wil ik wel knuffelenquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ey, wie weet waar het toe leidt
Not that that's a promise tho
bijvoorbeeld....quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
In de vorm van je aanwezigheid zeker?
Hehehequote:
Watquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
Seks met mij is meer zo'n gespierde brandweerman die een lief klein kitten uit een brandend huis helpt!
Bedankjes waardig!
Schouderklopjes waardigquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
Seks met mij is meer zo'n gespierde brandweerman die een lief klein kitten uit een brandend huis helpt!
Bedankjes waardig!
Good, I guessquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, in dat geval wil ik wel knuffelen
Weet niet waarom dat moet, het overkomt me welquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je moeten bedanken? of dat moeten krijgen.
Ik kwam een beetjequote:Op dinsdag 4 november 2014 13:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet zozeer in de vorm van een fallus, maar ik heb niks tegen een beetje rectale stimulatie, nee
quote:
quote:
awyeahquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:45 schreef Dqod het volgende:
Volgens mij is het ook prima te horen wanneer ik het waardeer
Dod, ik heb een klein fototje van mijn slang gevonden toen ze nog een baby was.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bijvoorbeeld....
denk ik
maar dank je wel zeggen. Nee
Ik zou dan echt serieus zeggen 'doe normaal'quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
Weet niet waarom dat moet, het overkomt me wel
Niet van het kaliber "stille genieter"quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet van het kaliber "stille genieter"
GUILTAAAYYY
Awwww, zou om m'n nek leggen en doen alsof het knuffelbaar isquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dod, ik heb een klein fototje van mijn slang gevonden toen ze nog een baby was.
[ afbeelding ]
So yeah, thank youquote:
terwijl stil moeten zijn ook wel weer wat geils heeftquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet van het kaliber "stille genieter"
GUILTAAAYYY
Echt he!quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
terwijl stil moeten zijn ook wel weer wat geils heeft
Van die mensen dat je niet weet of ze genieten. Amper hijgen of kreunen als ze komen
wat een afknapper vind ik dat
Ze was lief toen ze volwassen was en niet meer in mijn vingers beet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Awwww, zou om m'n nek leggen en doen alsof het knuffelbaar is
Dus datquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van die mensen dat je niet weet of ze genieten. Amper hijgen of kreunen als ze komen
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze was lief toen ze volwassen was en niet meer in mijn vingers beet.
Ja echt!quote:
hand voor je mond... tape.. genoeg manierenquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dus dat
Maar stil moeten zijn is idd wel leuk. Ik hou het alleen niet echt heel lang vol
[..]!
Zal binnenkort eens even een fotootje opzoeken van mijn ex-slang
Dat is best wel asoquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt!
Dat je volop bezig ben en dan ineens die vent van je afgaat en zegt zo dat was lekker. Dankje wel![]()
![]()
And your mood.... its gone!
Zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Wow...quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
Bedankjes waardig!
Precies!quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt!
Dat je volop bezig ben en dan ineens die vent van je afgaat en zegt zo dat was lekker. Dankje wel![]()
![]()
Ik slaak altijd een oerkreet en trommel mezelf op de borstkas.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zal toch echt m'n stembanden door moeten zagenquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hand voor je mond... tape.. genoeg manieren
Wowquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt!
![]()
Moeten we hier foto's posten van onze slang?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dus dat
Maar stil moeten zijn is idd wel leuk. Ik hou het alleen niet echt heel lang vol
[..]!
Hahaha gvdquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik slaak altijd een oerkreet en trommel mezelf op de borstkas.
Jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moeten we hier foto's posten van onze slang?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:56 schreef rival het volgende:
Iemand die niet stil kan blijven stil proberen te laten zijn
Dat er ineens zo'n kreun niet meer te houden blijkt en eruit schiet
Dat is vrij simpel, gewoon abrupt stoppen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:56 schreef rival het volgende:
Hoe gemeen. Je weet toch dat je vrouwen niet mag laten wachtenquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is vrij simpel, gewoon abrupt stoppen.
Dat wil ik zienquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan gebruik ik de gordijnen als een liaan.
Snap ik wel. Mijn mossel ookquote:
Als die vrouwen gewoon luisteren dan gebeurd dat niet hequote:Op dinsdag 4 november 2014 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe gemeen. Je weet toch dat je vrouwen niet mag laten wachten
Ja dat gebeurt niet zomaar natuurlijkquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat wil ik zien
[..]
Snap ik wel. Mijn mossel ook
Dat doe je toch alleen vlak voor het hoogtepuntquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is vrij simpel, gewoon abrupt stoppen.
Ja jongeuh :$quote:
oh ben je er zo eentjequote:Op dinsdag 4 november 2014 13:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als die vrouwen gewoon luisteren dan gebeurd dat niet he
Dat is erg leuk ja. En haar helemaal kapotneuken ondertussenquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:56 schreef rival het volgende:
Wanneer goed getimedquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doe je toch alleen vlak voor het hoogtepunt
Ja, dat was het idee erachter ookquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doe je toch alleen vlak voor het hoogtepunt
ja dat, anders heb je zo'n zwakjes laf orgasmequote:
Dan hoef je geen stilte te verwachtenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat is erg leuk ja. En haar helemaal kapotneuken ondertussen![]()
Dan heb je die juist niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat, anders heb je zo'n zwakjes laf orgasme
die zijn kut![]()
Ja. Daar word ik echt strontchagrijnig vanquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat, anders heb je zo'n zwakjes laf orgasme
die zijn kut![]()
Jawel, een volle zak en chagrijnige partnerquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je stopt heb je helemaal niks toch
ja datquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Daar word ik echt strontchagrijnig van
Dat is dan wel het leukstequote:Op dinsdag 4 november 2014 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Daar word ik echt strontchagrijnig van
Zit je net op je hoogtepunt, gaat 'ie stoppenquote:
Tot je doorhebt dat je er dan ook niet meer in mag, dan vind je dat niet meer leukquote:
Goed punt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tot je doorhebt dat je er dan ook niet meer in mag, dan vind je dat niet meer leuk
Dan doet die het niet goed, dan ben je al te laat gestoptquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zit je net op je hoogtepunt, gaat 'ie stoppenDan blijft je orgasme wel doorgaa maar ongestimuleerd
Godverdomme
Whahaha heel irritantquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zit je net op je hoogtepunt, gaat 'ie stoppenDan blijft je orgasme wel doorgaan maar ongestimuleerd
Godverdomme
Dat laatste zal na afgelopen weekend nog wel even het geval zijnquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:08 schreef Dqod het volgende:
Heel simpel. Of geen orgasme, maar wel keigoede seks, of een orgasme waar je een week later nog van onder de indruk bent godverredomme
Er is geen tussenweg?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:08 schreef Dqod het volgende:
Heel simpel. Of geen orgasme, maar wel keigoede seks, of een orgasme waar je een week later nog van onder de indruk bent godverredomme
En zo hoort dat dusquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat laatste zal na afgelopen weekend nog wel even het geval zijn
ja dat je gewoon stuk bentquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:08 schreef Dqod het volgende:
Een lafjes orgasme is geen tussenweg nee, ook niet wanneer de seks verder wel goed wasquote:
Juist!quote:
Waarom niet?quote:
okquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een lafjes orgasme is geen tussenweg nee, ook niet wanneer de seks verder wel goed was
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja! En wat ik ook mooi vond is dat er een bordspel gemaakt werd, waarin ik het centrale punt zou zijn, en wanneer je langs mij komt moet je 10 beurten overslaan om te douchenTerecht wel, ik kan echt vies neuken.
Ben ik nu veeleisend?quote:
quote:
Doeiquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar gatverdamme, het is tijd om naar m'n werk te gaan!
FFFUUUUUUUUUUU
Dus ik zeg latah, geile sletjons :$![]()
Werk ze Dkutjequote:Op dinsdag 4 november 2014 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar gatverdamme, het is tijd om naar m'n werk te gaan!
FFFUUUUUUUUUUU
Dus ik zeg latah, geile sletjons :$![]()
Anders heb je een probleem, dat weet ikquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
Anders heb je een probleem, dat weet ik
Maar goed getimed dus, paar keer achter elkaar...
En dan de ontlading
Nee eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ken je ook vrouwen die niet veeleisend zijn eigenlijk?
Wil niet eens zonder zequote:Op dinsdag 4 november 2014 14:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Maar toch kunnen we niet zonder ze he
Herkenbaarquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja jij blijkbaar niet hequote:
ik weet genoeg dingenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat kan nou belangrijker zijn dan wij hier.
Moet je ook niet doen. Je bent een tof wijf, dat is voor mij genoeg om te weten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
True, true.
Jij had 18,2, niet liegen he VAquote:
yeah rightquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:56 schreef S95Sedan het volgende:
Grootste e-peen contest?
Ik win toch wel so dont bother
Mijne is niet de grootste hier, ik ben wel de beste hierquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:56 schreef S95Sedan het volgende:
Grootste e-peen contest?
Ik win toch wel so dont bother
Was.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
Mijne is niet de grootste hier, ik ben wel de beste hier
En dat is het belangrijkste!quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
Gaat wel de goede kant op lees ikquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik daag je uit tot een duel!
Of wacht, nee dat klinkt zelfs mij te fout
Hoi knuffelvriendjequote:Op dinsdag 4 november 2014 15:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat wel de goede kant op lees ik
Ja beetje wel hequote:Op dinsdag 4 november 2014 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik daag je uit tot een duel!
Of wacht, nee dat klinkt zelfs mij te fout
Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
Beterquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
Gaat goed met mij over het algemeen
Met jou? Druk?
Is ze al zwanger?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter
Gaat prima, qua werk druk ja, qua prive leuke uitstapjes
Dus je geeft het toe, mooiquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
2 jaar geleden zou ik die twijfel nog met je delen
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
JaJammer. Ik had wel kekke oom willen zijn voor het manneke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samen met Lego spelen en gamen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nog steeds gelukkig getrouwd?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter
Gaat prima, qua werk druk ja, qua prive leuke uitstapjes
Dan mag je daar nog wel een extra 5 jaar op wachten voordat het zover is.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer. Ik had wel kekke oom willen zijn voor het manneke.
Samen met Lego spelen en gamen
Niet getrouwd haha, wel gelukkigquote:
Weet ik, mooi zoquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan mag je daar nog wel een extra 5 jaar op wachten voordat het zover is.
Oke oke voor mijn kind 2 jaar tops maar dan nog.
[..]
Niet getrouwd haha, wel gelukkig
quote:
Nouja, als niemand aan 2,5 uur voldoende had, zal daar wel rekening mee gehouden worden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had aan 2,5 uur niet eens genoeg. Niemand eigenlijk. Wel alle onderdelen ingevuld, maar niet zo uitgebreid als ik wilde. En ook niet het minimaal aantal woorden gehaald.
Dat je zo op die manier hapt zegt ook wel wat eigenlijkquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van 'betrouwbare' bronnen? Laat me niet lachen _o-
Ik moet toch wachten, dus moet wat doenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je zo op die manier hapt zegt ook wel wat eigenlijk
De meerderheid had niet genoeg aan die 2,5 uur. En dan zo'n oude knar die in je nek hijgt dat je nog maar zoveel minuten hebt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, als niemand aan 2,5 uur voldoende had, zal daar wel rekening mee gehouden worden.
Minimumaantal woorden.
Dat is alleen leuk als richtlijn voor de leerling zodat hij/zij weet wat er ongeveer verwacht wordt.
Meh. Ik ben een stresskip.quote:
En dan fissa?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Succes Feer
Ik heb donderdag nog hypothesen en statistiek en dan zijn mijn tentamens ook weer klaar
En dan werkenquote:
Dat weet je helemaal niet. Of hebben we allemaal dezelfde vrouw in bed gehad?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ah, volgende week begint school wel weer voor mij, maar eerste week weer dus nog even rustigquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan werken![]()
Maar wel volgende week vrijWel werken, maar geen school
*knuffel*quote:
sorry what you say?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Meh. Ik ben een stresskip.
Morgen Engels. Dat is wel een walk in the park.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Meh. Ik ben een stresskip.
Morgen Engels. Dat is wel een walk in the park.
Succes beidequote:Op dinsdag 4 november 2014 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Succes Feer
Ik heb donderdag nog hypothesen en statistiek en dan zijn mijn tentamens ook weer klaar
Dank je! Jij ook.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Succes Feer
Je dacht meteen dat het over jou ging en in negatieve zin...quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik moet toch wachten, dus moet wat doen
Why so serious?quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:01 schreef yats het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet. Of hebben we allemaal dezelfde vrouw in bed gehad?
Altijd makkelijk ontkennen als het te heet onder je voeten wordtquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
Je dacht meteen dat het over jou ging en in negatieve zin...
Dat zegt toch al wat
Dat kan ik ook aan jou vragen. Alsof je dat kunt 'meten'.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:47 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan ik ook aan jou vragen. Alsof je dat kunt 'meten'.
Ik roep maar gewoon wat om reacties uit te lokken yatsiequote:Op dinsdag 4 november 2014 16:47 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan ik ook aan jou vragen. Alsof je dat kunt 'meten'.
Good of youquote:
Ah,ik dacht al.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ik roep maar gewoon wat om reacties uit te lokken yatsie
Hoe moet ik nou weten hoe iedereen hier het doet? Je kan dat idd niet meten. Daarom snap ik je serieuze reactie niet
Food makes me horny. De gevolgen daarvan zijn idd gevaarlijkquote:
Verdwijnt er wel eens iets dan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Food makes me horny. De gevolgen daarvan zijn idd gevaarlijk
quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
In evolutiebiologie noemen ze het de 4 F's.quote:
Gevaarlijker dan de gevolgen van je eten afpakken?quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat maar, ik ben niet grappigquote:
De straffen hierop zijn zeker niet mild, neequote:Op dinsdag 4 november 2014 17:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gevaarlijker dan de gevolgen van je eten afpakken?
Als mijn gevoel klopt waar dit toe leidt, kan ik er weldegelijk om lachenquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat maar, ik ben niet grappig
Come at me broquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
De straffen hierop zijn zeker niet mild, nee
Dus het is niet verstandig om een eitje voor je te bakken en het dan toch niet te geven?quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
De straffen hierop zijn zeker niet mild, nee
Met iets aan komen lopen waarvan je weet dat ze het heel lekker vinden...quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:05 schreef yats het volgende:
[..]
Dus het is niet verstandig om een eitje voor je te bakken en het dan toch niet te geven?
Ik denk dat dqod me dan ter plekke zonder verdoving zou castrerenquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:40 schreef rival het volgende:
[..]
Met iets aan komen lopen waarvan je weet dat ze het heel lekker vinden...
Hele lieve blik in je ogen, je hand vooruit... Wanneer ze het dan net willen pakken met een dankbare blik eet je het snel zelf op
living on the edge? #yoloquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij meer sex, danger, food
Niet zo bang zijn, je mag ze best een beetje pesten hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:43 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat dqod me dan ter plekke zonder verdoving zou castreren
Yats denkt zeker dat ze bijtenquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:46 schreef rival het volgende:
[..]
Niet zo bang zijn, je mag ze best een beetje pesten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |