Ik ben een van je fans. Schrijf elke week fanmail :$quote:
Ook niet de dagelijkse foto van mijn bruine ster?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word niet geil van iedereen nee
Johquote:
Johquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word niet geil van iedereen nee
Die lees ik allemaal met liefdequote:Op dinsdag 4 november 2014 13:21 schreef Dqod het volgende:
Duidelijke TT
[..]
Ik ben een van je fans. Schrijf elke week fanmail :$
Voel me vereerd nuquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die lees ik allemaal met liefde
Ja, blijkbaar denkt iedereen hier dat ik wel geil word van iedereenquote:
Er komen veel treinen langs Utrecht CS, maar lang niet allemaal.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar denkt iedereen hier dat ik wel geil word van iedereen
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er komen veel treinen langs Utrecht CS, maar lang niet allemaal.
Okay
Ik stop
Oja! En wat ik ook mooi vond is dat er een bordspel gemaakt werd, waarin ik het centrale punt zou zijn, en wanneer je langs mij komt moet je 10 beurten overslaan om te douchenquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er komen veel treinen langs Utrecht CS, maar lang niet allemaal.
Okay
Ik stop
Lekker belangrijk toch wat andere denken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar denkt iedereen hier dat ik wel geil word van iedereen
Alleen een beetje vervelend, want door die roddels en gedachten wordt er ook anders op me gereageerdquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk toch wat andere denken.
Ik vraag me af wat ik zou zijn op zo'n bordspelquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja! En wat ik ook mooi vond is dat er een bordspel gemaakt werd, waarin ik het centrale punt zou zijn, en wanneer je langs mij komt moet je 10 beurten overslaan om te douchenTerecht wel, ik kan echt vies neuken.
De pion?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ik zou zijn op zo'n bordspel
Ja dat kan wel vervelend zijn denk ik.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen een beetje vervelend, want door die roddels en gedachten wordt er ook anders op me gereageerd
Donequote:Op dinsdag 4 november 2014 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
Dms
welke?![]()
Ik zie ze zo tegemoet you obvious fuckers
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat kan wel vervelend zijn denk ik.
I know that feel, maar wanneer iemand niet de moeite wil doen om te weten hoe iemand echt is, dan zijn ze 't evenmin waard. Right?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen een beetje vervelend, want door die roddels en gedachten wordt er ook anders op me gereageerd
Klopt. Maar om hier prettig te blijven posten wil ik soms wel het een en ander even duidelijk stellenquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
I know that feel, maar wanneer iemand niet de moeite wil doen om te weten hoe iemand echt is, dan zijn ze 't evenmin waard. Right?
jaloers, ik ben het!quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:21 schreef Dqod het volgende:
Duidelijke TT
[..]
Ik ben een van je fans. Schrijf elke week fanmail :$
Waarheid ditquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
I know that feel, maar wanneer iemand niet de moeite wil doen om te weten hoe iemand echt is, dan zijn ze 't evenmin waard. Right?
True, true.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt. Maar om hier prettig te blijven posten wil ik soms wel het een en ander even duidelijk stellen
Ditquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
True, true.
Ik kan er iig zelf niet zo mee zitten. Jij en een aantal anderen weten genoeg over me, de rest boeit me uiteindelijk toch geen flikker
Krijg je lamme armen van hoor. En steeds nieuwe vullingen moeten kopen voor m'n vulpen :$quote:
quote:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
True, true.
Ik kan er iig zelf niet zo mee zitten. Jij en een aantal anderen weten genoeg over me, de rest boeit me uiteindelijk toch geen flikker
Dat is zeker wel stukken minder dan. En ook wel jammer dat die mensen die je liefhebt dan niet beter lijken te wetenquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helemaal mee eensMaar ik merk dat de roddels en gedachten over worden gedragen op de mensen die ik liefheb op dit forum
En daar wil ik dus wel even een stokje voor steken
![]()
Nou lekker aardig weer hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
True, true.
Vroegah ging dat nog wel veel sneller hier. Dan was je nu al 4 topics verder ofzoquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:30 schreef aeque het volgende:
Godsamme doen jullie eens rustig. Ben even pauze houden en gelijk een nieuw topic.
Jij bent een buffy-fan, dus je hebt automatisch al Dqodpuntenquote:
Vooral jammer dat andere mensen mijn leven blijkbaar zo interessant vinden en beter weten hoevaak ik neuk en met wie dan ikzelfquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is zeker wel stukken minder dan. En ook wel jammer dat die mensen die je liefhebt dan niet beter lijken te weten
Maar die zouden dan toch juist beter moeten weten?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helemaal mee eensMaar ik merk dat de roddels en gedachten over worden gedragen op de mensen die ik liefheb op dit forum
En daar wil ik dus wel even een stokje voor steken
![]()
Wat boeit het hoeveel iemand neukt en met wie?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral jammer dat andere mensen mijn leven blijkbaar zo interessant vinden en beter weten hoevaak ik neuk en met wie dan ikzelf
Right back at yaquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent een buffy-fan, dus je hebt automatisch al Dqodpunten
Heb ik nog wat gemist verder?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vroegah ging dat nog wel veel sneller hier. Dan was je nu al 4 topics verder ofzo
Ik moest een beetje hinniken om dezequote:Op dinsdag 4 november 2014 13:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral jammer dat andere mensen mijn leven blijkbaar zo interessant vinden en beter weten hoevaak ik neuk en met wie dan ikzelf
In b4 "mij" :$quote:
Preciesquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat boeit het hoeveel iemand neukt en met wie?
Nou, wanneer mensen om wie je geeft/ vrienden e.d dat gaan geloven d.m.v anderen kan ik me best voorstellen dat 't dan niet leuk meer isquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:34 schreef S95Sedan het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je je daar uberhaupt druk over zou maken maar hee, ieder zijn ding
Jou mis ik toch altijd, elk moment van de dag dat ik niet bij je ben.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
In b4 "mij" :$
Nah, valt wel mee I guess. De rest kun je lezen
Er helemaal in is het beste toch.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik maak me niet druk hoor. Jullie gaan er zo op in
Wow :$ Jeetje :$quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Jou mis ik toch altijd, elk moment van de dag dat ik niet bij je ben.![]()
Ja moet ik nog een beetje gaan teruglezen ook.
Zo diep mogelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |