Vrouwen zijn iets fijner dan mannen op de meeste gebieden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
Zijn vrouwen dan wel jouw doelgroep?
Je vergeet mijn schatje uit Zeist.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen ik, maar ik ben dan ook slechts een semi-vrouw
Dus je hebt keuze?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:40 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Opvallend goed eigenlijk !Ik denk dat een paar mensen mij leuk vinden.
![]()
![]()
Keus hebben is altijd goedquote:
Oh ja, da's waarquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn iets fijner dan mannen op de meeste gebieden.
[..]
Je vergeet mijn schatje uit Zeist.
Tevens: goede tt.
Zo voelen ze wel aan geloof ikquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn iets fijner dan mannen op de meeste gebieden.
Deze maisjuh weetquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vrouwen zijn fijn. Mannen zijn fijn. Ik vind allemaal mooi
Ze zijn pas fijn als je er daadwerkelijk eentje 'hebt'.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemiddag! Leuke euh, je weet welquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gewoon zelf de leiding nemenquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:45 schreef rival het volgende:
Ik krijg soms de kans niet eens om de gever te zijn
Dankbaarheid![]()
Sowiesoquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Maar 1 iemand willen en dat dan wederzijds is beter
Ieelll wat soft
Dat muziekje er ook bijquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hier een mooi filmpje van echte liefde
Oef, dat kan ik me niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ieelll wat soft
True. Of 1 iemand en dat dan wederzijds EN dan nog vrijheid hebben om met anderen te mogenquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ieelll wat soft
Die anderen samen delenquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
True. Of 1 iemand en dat dan wederzijds EN dan nog vrijheid hebben om met anderen te mogen
Die leef
Dat hoef je mij niet uit te leggen.quote:
Ikquote:
Goed filmpje.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat muziekje er ook bij
Dan zijn deze dus al wat minder romantisch :$
PARTY HARDYquote:
"Zit ie er al in?"quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed filmpje.
Dat vrouwtje ligt er onder van: whatever, schiet nou maar op.
Oef.quote:
Wat houdt het in?quote:
Maar 1 iemand willen of dat tweede?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:50 schreef yats het volgende:
[..]
Oef, dat kan ik me niet meer herinneren
Nohhhquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef.
Pijnlijke herinneringen dit.
Even chocola eten maar.
Ik bel je zodra ik erachter ben :$quote:
Gewoon hetzelfde terugvragenquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef.
Pijnlijke herinneringen dit.
Even chocola eten maar.
Dat dusquote:
Ik snap je prima.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je mijn post niet gewoon snapt
Dat tweede. Dat eerste is nog niet zo lang geleden.quote:
Ja. Het waren er veel dus heb ik maar een beperkt groepje laten doorgaan naar de "volgende ronde".quote:
Maar veel is ook iets, dan kan ik ze niet gelijk behandelen en voel ik mij gemeen.quote:
Oké.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nohhh![]()
[..]
Ik bel je zodra ik erachter ben :$
Vrouwen waarbij je een echo hoort als je klaarkomt, word je niet vrolijk van.quote:
Kekekekekeke.quote:
Via een datingsite? Of je hebt gewoon ineens heel veel aanspraak irl?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:54 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ja. Het waren er veel dus heb ik maar een beperkt groepje laten doorgaan naar de "volgende ronde".
[..]
Maar veel is ook iets, dan kan ik ze niet gelijk behandelen en voel ik mij gemeen.
Volgens mij ben jij wel een eckte ecktequote:
Hahahah, zo schattig dat geluidje.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat muziekje er ook bij
Dan zijn deze dus al wat minder romantisch :$
Hou op met me hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen waarbij je een echo hoort als je klaarkomt, word je niet vrolijk van.
[..]
Kekekekekeke.
Ja tochquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:57 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Hahahah, zo schattig dat geluidje.![]()
De slakken zijn niet beschikbaar in mijn land.
Haha, was dat wat je me vertelde? Dat laatste moet je schijt aan hebben.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:54 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ja. Het waren er veel dus heb ik maar een beperkt groepje laten doorgaan naar de "volgende ronde".
[..]
Maar veel is ook iets, dan kan ik ze niet gelijk behandelen en voel ik mij gemeen.
Geen ervaring meequote:Op dinsdag 4 november 2014 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrouwen waarbij je een echo hoort als je klaarkomt, word je niet vrolijk van.
Feer is mannelijker dan ik.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel een eckte eckte
Racismequote:Op dinsdag 4 november 2014 11:57 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Hahahah, zo schattig dat geluidje.![]()
De slakken zijn niet beschikbaar in mijn land.
Dat doe ik altijd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hou op met me hoor
Ben animal pr0n aan het kijken :$
Ohmyquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer is mannelijker dan ik.
[..]
Racisme
[..]
Dat doe ik altijd.
Ik heb een heel boek met animal pr0n.
Jij en je quizzenquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo frustrerend, ik kan deze quiz maar niet 100%
http://www.jetpunk.com/us(...)eas-territories-quiz
Om een andere reden.quote:
En die reden is? Of ga je weer cryptisch en omslachtig doen?quote:
Ja, goh ze willen wel maar ik vind het ergens nog wat te vroeg.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Via een datingsite? Of je hebt gewoon ineens heel veel aanspraak irl?
Kan er blijven naar luisteren.quote:
Yes.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:58 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, was dat wat je me vertelde? Dat laatste moet je schijt aan hebben.
Ze gunnen mij ook niets.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer is mannelijker dan ik.
[..]
Racisme
[..]
Dat doe ik altijd.
Ik heb een heel boek met animal pr0n.
Staan helaas maar weinig plaatjes van seksende dieren in.quote:
Iedere dag werken aan slimmer worden.quote:
Het is al 12 uur geweestquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:04 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ja, goh ze willen wel maar ik vind het ergens nog wat te vroeg.
[..]
Kan er blijven naar luisteren.Belgje.
[..]
Yes.
[..]
Ze gunnen mij ook niets.
Ahhh op die manierquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:04 schreef Subpoena het volgende:
[..]
[..]
[..]
Yes.
[..]
Ze gunnen mij ook niets.
Ik haal het fok gemiddelde van 30 cm helaas niet. Dus dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:04 schreef rival het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je een grote hebt
Ja gvd, laat maar weer danquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staan helaas maar weinig plaatjes van seksende dieren in.
[..]
Iedere dag werken aan slimmer worden.
Iemand die 30 heeft heeft echt een kutlevenquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik haal het fok gemiddelde van 30 cm helaas niet. Dus dat valt wel mee.
Zeikerd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja gvd, laat maar weer dan
K ga wel pissen
Omdat?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
Iemand die 30 heeft heeft echt een kutleven
Soms luister ik gewoon even graag naar m'n eigen gezeikquote:
Ik leer al genoegquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staan helaas maar weinig plaatjes van seksende dieren in.
[..]
Iedere dag werken aan slimmer worden.
Ik heb mijn slaapkledij nog aan. Luie dinsdag vandaag.quote:
Toen plassen pissen werd is het gezeik pas echt begonnen!quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms luister ik gewoon even graag naar m'n eigen gezeik
Lig er zelfs nog inquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:09 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ik heb mijn slaapkledij nog aan. Luie dinsdag vandaag.
Ah, komt wel goed. En welke echte club bedoelde je?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:04 schreef Subpoena het volgende:
[..]
[..]
[..]
Yes.
[..]
Ze gunnen mij ook niets.
Het is dan ook soms wel even een zen momentje.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms luister ik gewoon even graag naar m'n eigen gezeik
Ik zou niet weten waarom je dan een kutleven zou hebben?quote:
Ik zou willen dat ik het je na kon zeggenquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:09 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Omdat 'ie bij vrijwel geen enkele dame past zonder pijn te doen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je dan een kutleven zou hebben?
Jij weetquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
Toen plassen pissen werd is het gezeik pas echt begonnen!
Dus dat.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is dan ook soms wel even een zen momentje.
Ik ben er net uit. Zo maar even aankleden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:09 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Omdat je dan nooit even lekker los kan gaan, dan ga je weg voor moord manquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je dan een kutleven zou hebben?
Moet dat geval er dan helemaal in perse?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat 'ie bij vrijwel geen enkele dame past zonder pijn te doen?
Fok!ers hebben toch geen seksquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aankleden is overratedquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben er net uit. Zo maar even aankleden.
Omdat echte stoten onmogelijk isquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Something, something omtrekquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet dat geval er dan helemaal in perse?
Je spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:12 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat echte stoten onmogelijk is
Omdat er zoveel bloed naar dat ding moet dat je licht in het hoofd word?
High fivequote:
Even lekker knallen zit er dus niet bij, altijd voorzichtig doenquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Meeste vrouwen willen toch wel goed hard geneukt worden. Je kan niet hard stoten als hij zo groot is dat ie dwars door de baarmoeder heen beukt. Dat doet zeer. En niet zo'n klein beetje ook.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha ik ben toch om 10u opgestaan maar aankleden is er nog niet van gekomen.quote:
Die met dat mooie rood witte shirt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, komt wel goed. En welke echte club bedoelde je?
Ik heb geen 30 cm, dus nee.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring?
quote:
Sorry, deed het geen pijn?quote:
En die mooie F?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:14 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Haha ik ben toch om 10u opgestaan maar aankleden is er nog niet van gekomen.
[..]
Die met dat mooie rood witte shirt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch goed bezig. Lig er ook nog inquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:14 schreef Subpoena het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ditquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meeste vrouwen willen toch wel goed hard geneukt worden. Je kan niet hard stoten als hij zo groot is dat ie dwars door de baarmoeder heen beukt. Dat doet zeer. En niet zo'n klein beetje ook.
Bij elke geile Chick flauwvallenquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:12 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat echte stoten onmogelijk is
Omdat er zoveel bloed naar dat ding moet dat je licht in het hoofd word?
De gemiddelde vagina is zelfs minder diep dan de gemiddelde penis dacht ik. Even googlenquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meeste vrouwen willen toch wel goed hard geneukt worden. Je kan niet hard stoten als hij zo groot is dat ie dwars door de baarmoeder heen beukt. Dat doet zeer. En niet zo'n klein beetje ook.
Nee ok, gelukkigquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee joh, hij was al keihard natuurlijk.
Nee, dat zegt me niets. Of bedoelde je die club met een F als logo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Moet kunnen af en toequote:Op dinsdag 4 november 2014 12:14 schreef Subpoena het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe ik, maar om een andere redenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Lig je dan, met je paal boven water. Of opgezette tent.quote:
Ja ok.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:14 schreef rival het volgende:
[..]
Even lekker knallen zit er dus niet bij, altijd voorzichtig doen
Ik hoor de ervaring spreken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En wat word je wakker op de eerste hulp, staat er ineens een bloedgeile verpleegster naast je. Ga je weerquote:
whehequote:Op dinsdag 4 november 2014 12:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lig je dan, met je paal boven water. Of opgezette tent.
Een meisje zei me ooit "Ga niet alleen maar zacht lief en langzaam doen, dat kunnen we zelf ook wel"quote:
Nah, veel te afgetraindquote:
En mijn ex maar zeggen dat ik niet zo wild moest zijnquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een meisje zei me ooit "Ga niet alleen maar zacht lief en langzaam doen, dat kunnen we zelf ook wel"
Ik bedoelde meer het stuk door de baarmoeder heen beuken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een meisje zei me ooit "Ga niet alleen maar zacht lief en langzaam doen, dat kunnen we zelf ook wel"
Niet met 30cm gelukkig. Wel met een grootte die me zeer deed.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet met 30cm gelukkig. Wel met een grootte die me zeer deed.
Een waarheid als een koe. Ik zeg ook altijd, hem strelen kan ik zelf ook wel, maar een mond er omheen gaat me niet zelf lukken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkig maar danquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah, veel te afgetraind
Kan wel tegen een (hihaho) stootje :$
:$quote:
Ohmyquote:
Ik wacht nog steeds op degenie die hier op in haakt met "Nou, daar heb je bij mij geen last vanquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat lijkt me klote...Dan ben je bezig,en dat blijkt het pijn te doen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met de hand kan ik het zelf beter, doe het al jarenquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:20 schreef yats het volgende:
[..]
Een waarheid als een koe. Ik zeg ook altijd, hem strelen kan ik zelf ook wel, maar een mond er omheen gaat me niet zelf lukken.
Ik heb dan ook geen 30cmquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op degenie die hier op in haakt met "Nou, daar heb je bij mij geen last van"
quote:
Neen. Die andere.quote:
Haha maar bijna half 1 vind ik toch wat erover om (alleen) nog in bed te liggen. Hup opstaan !quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:15 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Toch goed bezig. Lig er ook nog in![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:16 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat zegt me niets. Of bedoelde je die club met een F als logo?
Boehoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
En je leek nog wel zo verstandig.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:21 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Neen. Die andere.
[..]
Haha maar bijna half 1 vind ik toch wat erover om (alleen) nog in bed te liggen. Hup opstaan !
[..]
Boehoe.
Hoe ging dat gezegde ook alweer...quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met de hand kan ik het zelf beter, doe het al jaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arme schatten
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
En vagina voelt anders gewoon een stuk lekkerder hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe ging dat gezegde ook alweer...
"De strakste binnenkant, is nog steeds je eigen hand."
Dacht ik.
Bij deze dan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op degenie die hier op in haakt met "Nou, daar heb je bij mij geen last van"
quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nou, ze weten hem toch best goed te gebruiken, anders waren er geen Koreanen meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arme schatten"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Allicht.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En vagina voelt anders gewoon een stuk lekkerder hoor
Maak dat je partner maar duidelijk ja. Ik ben een keer gebeten, en dat deed best zeerquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:23 schreef Dqod het volgende:
Logisch toch. Je kent je eigen lichaam gewoon 't best en wat je zelf lekker vindt
het gaat toch niet om de grootte maar om wat je er mee doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arme schatten
Een beetje plagen kun je wel tegen toch?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:21 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Neen. Die andere.
[..]
Haha maar bijna half 1 vind ik toch wat erover om (alleen) nog in bed te liggen. Hup opstaan !
[..]
Boehoe.
Of die koreaanse vrouwen hebben "Tsja, je mot wat" instellingquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ze weten hem toch best goed te gebruiken, anders waren er geen Koreanen meer.
Tja, lullig voor zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arme schattenMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Dat wil ik wel geloven, jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht.
[..]
Maak dat je partner maar duidelijk ja. Ik ben een keer gebeten, en dat deed best zeer
Dat is volgens mij tot op zekere hoogte waarquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het gaat toch niet om de grootte maar om wat je er mee doet?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht.
[..]
Maak dat je partner maar duidelijk ja. Ik ben een keer gebeten, en dat deed best zeer
Bijten is leuk, maar niet daarin. Dat sla ik over.quote:
Noo.quote:
Je moet hem wel voelenquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het gaat toch niet om de grootte maar om wat je er mee doet?
Note to self; buy a straightjacket voor wanneer ik rival eens ontmoetquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:25 schreef rival het volgende:
[..]
En likken en strelen en een vinger naar binne......
Oeps, liet me even gaan
nee ok. Dat zou ik ook niet doen hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:26 schreef yats het volgende:
[..]
Bijten is leuk, maar niet daarin. Dat sla ik over.
quote:
Ik zei tegen haar: "Gebruik anders zachtjes je tanden eens."quote:
Gevoel is beterquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En vagina voelt anders gewoon een stuk lekkerder hoor
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee ok. Dat zou ik ook niet doen hoor
Jij ook he, anders zou ik het je niet sturen he. Ik moest die grap gewoon even maken toen je begon over Amsterdam.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:24 schreef yats het volgende:
[..]
Een beetje plagen kun je wel tegen toch?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Note to self; buy a straightjacket voor wanneer ik rival eens ontmoet
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:27 schreef rival het volgende:
[..]
Gevoel is beter
Maar kan mezelf toch echt sneller helpen dan een ander dat kan
I know...En je bent welkom,dat had ik je toch al gestuurd?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:27 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Jij ook he, anders zou ik het je niet sturen he. Ik moest die grap gewoon even maken toen je begon over Amsterdam.
Dat was al bijna eens eh? Toen ging het alleen niet doorquote:
hosselquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:29 schreef yats het volgende:
[..]
I know...En je bent welkom,dat had ik je toch al gestuurd?
Mijn stomme stomme schuldquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat was al bijna eens eh? Toen ging het alleen niet door
quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:29 schreef yats het volgende:
[..]
I know...En je bent welkom,dat had ik je toch al gestuurd?
quote:
Ja gvd, ga jezelf maar spankenquote:
Petsen op de billetjes.quote:
Dat is ook echt de enige reden die ik kan bedenken waarvoor ik wel een spanking zou ondergaan!quote:
Wow :$quote:
quote:
Dus dat eh. DUS DAT!quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:33 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is ook echt de enige reden die ik kan bedenken waarvoor ik wel een spanking zou ondergaan!
Leer ik dat ik dat nooit meer doe
Alle mannen willen je ineens na je uitspraak.quote:
Misschien krijg ik ooit nog zo'n buitenkans! Ik kan alleen maar hopenquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dus dat eh. DUS DAT!
Gemiste kans jongen
Voel me onveilig nu. What have I done!quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Alle mannen willen je ineens na je uitspraak.
Ineens?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Alle mannen willen je ineens na je uitspraak.
Wie weetquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien krijg ik ooit nog zo'n buitenkans! Ik kan alleen maar hopen
Jij bent er toch ook altijd bij he als iemand zo'n uitspraken doet.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voel me onveilig nu. What have I done!
* Dqod sluit haarzelf op in huis tot nader bericht
Dan pak ik die je met 2 handen aan!quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wie weet
Nu ga ik lunch maken en Penny Dreadful kijken. Daaaaaaag![]()
That's my secret, i'm always there.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:36 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Jij bent er toch ook altijd bij he als iemand zo'n uitspraken doet.
Al gezien, wel aardige seriequote:Op dinsdag 4 november 2014 12:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wie weet
Nu ga ik lunch maken en Penny Dreadful kijken. Daaaaaaag![]()
quote:
Toen ik met hem een poar ging nem'n hosselde hij zo die serveersterquote:
Hij kwam in zijn sokquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik hoor ineens een keiharde kreun uit de kamer van mijn huisgenoot wtf. Alsof ie heel raar wakker werd ofzo
Beter dan op een zaterdagochtend half slaperig naar het toilet lopen en je huisgenote boven je gillend klaar horen komenquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik hoor ineens een keiharde kreun uit de kamer van mijn huisgenoot wtf. Alsof ie heel raar wakker werd ofzo
Of je stalkt mij.quote:
Alleen 2 andere dudes hierquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:42 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Beter dan op een zaterdagochtend half slaperig naar het toilet lopen en je huisgenote boven je gillend klaar horen komenAlhoewel
Nee ik zit helaas vaker op fok dan jij...quote:
Zelfs ik ben een grotere hosselbaas dan Faxiequote:
Need help?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:42 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Beter dan op een zaterdagochtend half slaperig naar het toilet lopen en je huisgenote boven je gillend klaar horen komenAlhoewel
Nou prijs je gelukkig hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen 2 andere dudes hier
Niemand is een grotere baas dan Faxie!quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zelfs ik ben een grotere hosselbaas dan Faxie
Als ik naar Amsterdam ga heb ik 3 huisgenotes.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen 2 andere dudes hier
quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:44 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik naar Amsterdam ga heb ik 3 huisgenotes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
[..]
Voel je niets van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik zit helaas vaker op fok dan jij...
Huh hoezo?quote:
Helpen met de volgende dudequote:Op dinsdag 4 november 2014 12:44 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ze wel tot een hoogtepunt
Jij hebt tenminste een vriendin gehad jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zelfs ik ben een grotere hosselbaas dan Faxie
[..]
Voel je niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Wat is deze Rival?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand is een grotere baas dan Faxie!
[..]
Alles kan kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee zelfsquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een vriendin gehad ja
En dat op jouw leeftijdquote:
Ze heeft een vriend. Al paar jaar geloof ik. Maar ze spreekt wel vaak met andere gasten af....verdacht wel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
Helpen met de volgende dude
Vrouwen willen het niet bij 1 laten!
Kan prima met vrouwen samenleven hoor, niks mis mee. Maar met gasten (de juiste dan) net iets relaxter. Niet van die ransapen dan hè.quote:
Ja dat wel, maar dan nog.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:46 schreef yats het volgende:
[..]Ik klooi niet met relaties. Been there, done that, didn't even get the t-shirt.
Wajoo.quote:
En met mijn gewicht. Ik ben een leuke jongenquote:
Minder haar in het putjequote:Op dinsdag 4 november 2014 12:47 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend. Al paar jaar geloof ik. Maar ze spreekt wel vaak met andere gasten af....verdacht wel.
[..]
Kan prima met vrouwen samenleven hoor, niks mis mee. Maar met gasten (de juiste dan) net iets relaxter. Niet van die ransapen dan hè.
Ik heb altijd het idee dat iedereen denkt dat ik toch wel maagd benquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dan nog.
[..]
Wajoo.
Dat zeggen we toch ook steeds?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En met mijn gewicht. Ik ben een leuke jongen
Ik loop niet voor niets bij de psychquote:
Ik heb het met mijn eigen ogen gezien. zodra hij met zijn rode sportwagen de hoek om kwam kreeg niemand meer aandacht van de aanwezige vrouwenquote:
Niet perse verdacht, heb ook zat 'gewone' vriendinnenquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:47 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend. Al paar jaar geloof ik. Maar ze spreekt wel vaak met andere gasten af....verdacht wel.
[..]
Word ik weer gecockblocked door mijn autoquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het met mijn eigen ogen gezien. zodra hij met zijn rode sportwagen de hoek om kwam kreeg niemand meer aandacht van de aanwezige vrouwen
Fax, ben jij dat?quote:
Ik kreeg gisteren nog het voorstel. Getrouwd en een kindje.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:46 schreef yats het volgende:
[..]Ik klooi niet met relaties. Been there, done that, didn't even get the t-shirt.
Sorry, zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat je zo leuk bent toch?
Zonde als je dingen uit moet leggen
Niet?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat iedereen denkt dat ik toch wel maagd ben
Wat lach jij nou weerquote:
I know. Ik ook. Maar wat zij allemaal met die gasten uitspookt is me nog niet duidelijkquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
Niet perse verdacht, heb ook zat 'gewone' vriendinnen
Ik kwam daar met een Opel, ik was bij voorbaat kansloosquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Word ik weer gecockblocked door mijn auto
Try itquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:52 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
I know. Ik ook. Maar wat zij allemaal met die gasten uitspookt is me nog niet duidelijk
Als jij mij zou zijn, zou ik jou zijn, en dan was ik niet aanwezig op het forum hoor. Dan was ik hele andere dingen aan het doen nuquote:
Zou je dat wel willen? Een Utrecht CS zijn?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als jij mij zou zijn, zou ik jou zijn, en dan was ik niet aanwezig op het forum hoor. Dan was ik hele andere dingen aan het doen nu
Dan was jij nu Faxie aan het doen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als jij mij zou zijn, zou ik jou zijn, en dan was ik niet aanwezig op het forum hoor. Dan was ik hele andere dingen aan het doen nu
Serieus? Pfff, dan hoop ik dat zij een open relatie hebben anders zou het echt sneu zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:51 schreef Subpoena het volgende:
Ik kreeg gisteren nog het voorstel. Getrouwd en een kindje.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zou je dat wel willen? Een Utrecht CS zijn?
Juist niet geloof ik.quote:
Tja, the flesh is weak he.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:54 schreef yats het volgende:
[..]
Serieus? Pfff, dan hoop ik dat zij een open relatie hebben anders zou het echt sneu zijn.
Nee, ik zou de slagbomen laten dalen en een rondje om de kerk rijdenquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gastquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, ik zou de slagbomen laten dalen en een rondje om de kerk rijden
Ik nooit. Ik kom sneller dan het licht.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Buurmeisje, heb je dan ook altijd vertraging?
Jij draagt een pakje van The Flash?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik nooit. Ik kom sneller dan het licht.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neen, ik vroeg het zelfs nog. "Ze moet niet alles weten he, ze is nogal een vrij jaloers type.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:54 schreef yats het volgende:
[..]
Serieus? Pfff, dan hoop ik dat zij een open relatie hebben anders zou het echt sneu zijn.
Ik betwijfel dat, lichtsnelheid is 1.079253×109km/h en treinen gaan echt niet zo snel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ok...Hij is niet door de selectie gekomen neem ik aan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:58 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Neen, ik vroeg het zelfs nog. "Ze moet niet alles weten he, ze is nogal een vrij jaloers type."
Hij doet het al een tijdje, niets nieuws voor hem dus.
Makkelijk welquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt als een geschikte gast.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:58 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Neen, ik vroeg het zelfs nog. "Ze moet niet alles weten he, ze is nogal een vrij jaloers type."
Zo foutquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:58 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Kansloosquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:58 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Neen pech voor hem! Ben toch blij dat ik het weet want ik blijf liever weg uit zo situaties hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ok...Hij is niet door de selectie gekomen neem ik aan?
Zelfs zonder die situatie zou het niets worden. Hij was wat cheesy.quote:
Want?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Fietsen doet zeerJezus
Staand fietsen is verrot
Neuh. Het is alleen lastig dat ik niet op mijn zadel kan zittenquote:
Dat heb je zelf in de handquote:
Ach ja, #firstworldproblemsquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neuh. Het is alleen lastig dat ik niet op mijn zadel kan zitten
Ja, maar of ik die 'fans' wil is dan weer een ander verhaalquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Jij hebt genoeg 'fans' om elk weekend seks te kunnen hebben toch
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar of ik die 'fans' wil is dan weer een ander verhaal
Dan moet je het gewoon vaker achter elkaar doen ipv alleen hard.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wou dat ik iemand zo hard geneukt had dat er de aankomende week alleen nog maar stof uit mijn lul komt zetten
Pfff, wat kieskeurig toch weer.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar of ik die 'fans' wil is dan weer een ander verhaal
Nou, vrijwilligers?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:17 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dan moet je het gewoon vaker achter elkaar doen ipv alleen hard.
Zo werkt dat niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wou dat ik iemand zo hard geneukt had dat er de aankomende week alleen nog maar stof uit mijn lul komt zetten
Elke dag door 100 kansloze DM's heenploegenquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pfff, wat kieskeurig toch weer.
Ik vraag me af hoe het is een vrouw op FOK! te zijn
Ik word niet geil van iedereen neequote:Op dinsdag 4 november 2014 13:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pfff, wat kieskeurig toch weer.
Ik vraag me af hoe het is een vrouw op FOK! te zijn
Ik weet niet wie je dat verteld heeft, maar neequote:Op dinsdag 4 november 2014 13:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Elke dag door 100 kansloze DM's heenploegenZe hebben het maar zwaar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |