Vrouwen zijn iets fijner dan mannen op de meeste gebieden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
Zijn vrouwen dan wel jouw doelgroep?
Je vergeet mijn schatje uit Zeist.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen ik, maar ik ben dan ook slechts een semi-vrouw
Dus je hebt keuze?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:40 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Opvallend goed eigenlijk !Ik denk dat een paar mensen mij leuk vinden.
![]()
![]()
Keus hebben is altijd goedquote:
Oh ja, da's waarquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn iets fijner dan mannen op de meeste gebieden.
[..]
Je vergeet mijn schatje uit Zeist.
Tevens: goede tt.
Zo voelen ze wel aan geloof ikquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn iets fijner dan mannen op de meeste gebieden.
Deze maisjuh weetquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vrouwen zijn fijn. Mannen zijn fijn. Ik vind allemaal mooi
Ze zijn pas fijn als je er daadwerkelijk eentje 'hebt'.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemiddag! Leuke euh, je weet welquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gewoon zelf de leiding nemenquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:45 schreef rival het volgende:
Ik krijg soms de kans niet eens om de gever te zijn
Dankbaarheid![]()
Sowiesoquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Maar 1 iemand willen en dat dan wederzijds is beter
Ieelll wat soft
Dat muziekje er ook bijquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hier een mooi filmpje van echte liefde
Oef, dat kan ik me niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ieelll wat soft
True. Of 1 iemand en dat dan wederzijds EN dan nog vrijheid hebben om met anderen te mogenquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ieelll wat soft
Die anderen samen delenquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
True. Of 1 iemand en dat dan wederzijds EN dan nog vrijheid hebben om met anderen te mogen
Die leef
Dat hoef je mij niet uit te leggen.quote:
Ikquote:
Goed filmpje.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat muziekje er ook bij
Dan zijn deze dus al wat minder romantisch :$
PARTY HARDYquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |