quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:44 schreef aeque het volgende:
En nu ben ik er wel weer klaar mee. Daag.
ja, jij. met je muts op.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:47 schreef Yvie_lu het volgende:
Hangt iemand ook nog de lichtjes op gelijk? Dan is het helemaal extra gezellig.
Nee, maar ik heb wel maretakquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:47 schreef Yvie_lu het volgende:
Hangt iemand ook nog de lichtjes op gelijk? Dan is het helemaal extra gezellig.
Luiequote:Op dinsdag 4 november 2014 02:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh moet ik weer al het werk doen?![]()
Wat zijn jullie voor mannen?
al het werk? girl please. de man zorgt voor het vlees natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh moet ik weer al het werk doen?![]()
Wat zijn jullie voor mannen?
Seksistischquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:50 schreef perro. het volgende:
[..]
al het werk? girl please. de man zorgt voor het vlees natuurlijk.
haha scherp hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, basketball aan het kijken, wees jij maar de vrouw, ben ik wel de man
Dat weet ik toch schatje, daarom mag jij de lampjes ophangen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:54 schreef perro. het volgende:
[..]
haha scherp hoor.
ik hou niet van basketbal.
Alles is stom.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
I know, dat is ook het magische eraan.![]()
Kerst is stom.
geen probleem, ik wacht wel tot het afgelopen is.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat weet ik toch schatje, daarom mag jij de lampjes ophangen.
smartassquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:57 schreef perro. het volgende:
[..]
geen probleem, ik wacht wel tot het afgelopen is.
Begin jij 'ns.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daarom niet? Genoeg leuke dingen op te noemen toch. Dus kan niet alles stom zijn.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:57 schreef Faxie het volgende:
Ik ga er maar eens vandoor. Spelletje spelen en slapen
tuurlijk welquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:58 schreef perro. het volgende:
[..]
als alles stom is heeft stom geen betekenis meer.
Rotterdamquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Begin jij 'ns.
En begin niet over lammetjes in de wei
je bent iets vergeten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 03:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Rotterdam
Vakantie
Mooie zonsondergang
Lekker biertje
B en J tijdens een leuke film
Vallende sterren
Dagjes uit
Rotterdam? Verklaar plz.quote:Op dinsdag 4 november 2014 03:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Rotterdam
Vakantie
Mooie zonsondergang
Lekker biertje
B en J tijdens een leuke film
Vallende sterren
Dagjes uit
Mooiste stad. En ik dacht ik kies iets waardoor je misschien inziet dat ik gelijk hebquote:Op dinsdag 4 november 2014 03:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Rotterdam? Verklaar plz.
BJ
Waar ga je heen met je dagje uit?
ik ben niet zo'n onderdanig type.quote:Op dinsdag 4 november 2014 03:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Waarom luister je niet naar mij? Dit is een nieuw iets?
What´s wrong?
Oh gelukkig maar dan, was even bang dat ik mijn mojo kwijt was.quote:Op dinsdag 4 november 2014 03:04 schreef perro. het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n onderdanig type.
niks mis dus jongedame.
Ik dacht ik begin gewoon met de neutralere dingen... ik weet toch niet wat hij leuk vindt. Het doel was om hem dingen niet stom te laten vindenquote:
geen nood. zal jou niet overkomen denk ik zomaar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 03:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar dan, was even bang dat ik mijn mojo kwijt was.
Nou ja, ik dacht misschien staat diequote:Op dinsdag 4 november 2014 03:06 schreef perro. het volgende:
[..]
geen nood. zal jou niet overkomen denk ik zomaar.
R'dam mooiste stad? Van NL? Kan best, misschien weet jij nog plekjes waar ik niet ben geweest.quote:Op dinsdag 4 november 2014 03:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mooiste stad. En ik dacht ik kies iets waardoor je misschien inziet dat ik gelijk heb
En Ben en Jerry ijs doet altijd wonderen
En tsja dagje uit kan overal heen, naar eigen keuze natuurlijk
hmm. maar dan is alles subjectief. nice thought tho.quote:Op dinsdag 4 november 2014 03:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik dacht ik begin gewoon met de neutralere dingen... ik weet toch niet wat hij leuk vindt. Het doel was om hem dingen niet stom te laten vinden
Niet het negatieve zien, het positieve!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 03:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
R'dam mooiste stad? Van NL? Kan best, misschien weet jij nog plekjes waar ik niet ben geweest.
Grote kans, want zoveel kom ik niet in R'dam. En dat terwijl ik er dichtbij woon
Ben en Jerry's, ja dat is lekker. Alleen veel te duur.
dat zou ik moeten zien dan. hier staat ie je in elk geval wel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 03:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht misschien staat diegewoon niet charmant
Positief is dat ik net terug ben van een vakantie en eindelijk rust kan pakken zonder 24/7 mensen om me heen te hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2014 03:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet het negatieve zien, het positieve!!
Zie je, niet alles is stomquote:Op dinsdag 4 november 2014 03:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Positief is dat ik net terug ben van een vakantie en eindelijk rust kan pakken zonder 24/7 mensen om me heen te hebben
Online is alles makkelijkquote:Op dinsdag 4 november 2014 03:09 schreef perro. het volgende:
[..]
dat zou ik moeten zien dan. hier staat ie je in elk geval wel.
eigen stelling ontkracht.quote:Op dinsdag 4 november 2014 03:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Positief is dat ik net terug ben van een vakantie en eindelijk rust kan pakken zonder 24/7 mensen om me heen te hebben
En daar weet jij alles vanquote:Op dinsdag 4 november 2014 03:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Slim, niet aan te raden, als je er eenmaal voor valt is het ten koste van je portemonnee
ik hou niet zo van zoete dingen als ijs, snoep, cake, chocolade, etc.quote:Op dinsdag 4 november 2014 03:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Slim, niet aan te raden, als je er eenmaal voor valt is het ten koste van je portemonnee
Meer voor mijquote:Op dinsdag 4 november 2014 03:13 schreef perro. het volgende:
[..]
ik hou niet zo van zoete dingen als ijs, snoep, cake, chocolade, etc.
niet? kleurt wel mooi bij het originele psv-shirt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 03:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja ooit wel gehad, toen ook al geen aanrader.
Maar wat als je vriendin zoet smaaktquote:Op dinsdag 4 november 2014 03:13 schreef perro. het volgende:
[..]
ik hou niet zo van zoete dingen als ijs, snoep, cake, chocolade, etc.
Feyenoord rood ook welquote:Op dinsdag 4 november 2014 03:13 schreef perro. het volgende:
[..]
niet? kleurt wel mooi bij het originele psv-shirt.
Warme chocomel?quote:
Niet aan likken dan maar ?quote:Op dinsdag 4 november 2014 03:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar wat als je vriendin zoet smaakt
dat eet je niet op.quote:Op dinsdag 4 november 2014 03:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar wat als je vriendin zoet smaakt
dat was de deal niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 03:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Feyenoord rood ook wel
[..]
Warme chocomel?
nee joh, zoiets zou ik nooit doen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 03:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die deal heb jij allang naar je eigen mening aangepast volgens mij.
Nee, zonder slagroom
Geen van beidequote:Op dinsdag 4 november 2014 03:19 schreef perro. het volgende:
[..]
nee joh, zoiets zou ik nooit doen.
druivensuiker of gewone suiker? keuzes keuzes.
Alleen cacao en melkquote:Op dinsdag 4 november 2014 03:21 schreef perro. het volgende:
[..]
huh? hoe maak je choco dan? niet met droste en suiker?
Nee dankje, maar lief aangeboden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 03:23 schreef perro. het volgende:
[..]
oh dat vind ik niet zo. mag wel ietsje zoet smaken.
massage erna? ben in een goede bui.
adi0s yviechickie.quote:Op dinsdag 4 november 2014 03:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan ik met een gerust hart gaan slapen
Ik hoop het ook.. En idd, dat zei ik haar ook al.. Ze moet leren haar hart meer te openen.. Ik weet dat ze om zich heen alleen maar faal relaties heeft om zich aan te refereren.. (2 gescheiden zussen, broer heeft dikke ruzie met zijn vrouw geloof ik, en haar ouders doen het eigenlijk ook niet zo best..)quote:Op maandag 3 november 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon op je rug zwemmen. Dan moeten zij voor jou aan de kant, want jij kan het niet zien.
[..]
Ah. Klinkt als onzekerheid.Hopelijk trekt ze bij.
No offense, maar voor iemand aan de andere kant van de wereld? Ik kan heel goed snappen dat ze daar geen zin in heeft.quote:Op dinsdag 4 november 2014 06:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ook weer wakker en klaar voor vertrek.. Anderhalf uur te vroeg
[..]
Ik hoop het ook.. En idd, dat zei ik haar ook al.. Ze moet leren haar hart meer te openen.. Ik weet dat ze om zich heen alleen maar faal relaties heeft om zich aan te refereren.. (2 gescheiden zussen, broer heeft dikke ruzie met zijn vrouw geloof ik, en haar ouders doen het eigenlijk ook niet zo best..)
Dus ik vind dat ze best nog wel mag vechten ipv opgeven..
"Geen zin in heeft"quote:Op dinsdag 4 november 2014 07:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
No offense, maar voor iemand aan de andere kant van de wereld? Ik kan heel goed snappen dat ze daar geen zin in heeft.
Ze zijn toch met zijn tweeën de relatie aangegaan, maanden terug. Als je er geen zin in hebt weet je dat hopelijk al veel eerder.quote:Op dinsdag 4 november 2014 07:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
No offense, maar voor iemand aan de andere kant van de wereld? Ik kan heel goed snappen dat ze daar geen zin in heeft.
Ik wil ook een soort van vakantiequote:Op dinsdag 4 november 2014 07:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog een dagje en dan soort van vakantie.
Tournamentje vandaag, dus dat is wel leuk.
Hier ook, morgen en donderdag vrijquote:Op dinsdag 4 november 2014 07:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog een dagje en dan soort van vakantie.
Tournamentje vandaag, dus dat is wel leuk.
Misschien is dat veranderd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 07:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Geen zin in heeft"Ze kwam er zelf mee aanzetten maanden terug, dat ze zelf de afstand en de tijd tussen het weerzien wel aan kan..
Gewoon in Arnhem blijven.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:36 schreef yats het volgende:
Een enkeling wist het gisteren al, maar ik kan (als ik wil) per 1 december naar Amsterdam verhuizen. Natuurlijk heb ik daar veel zin in, maar toch twijfel ik aangezien ik daar niemand ken en letterlijk in het diepe duik. Mocht iemand dus advies hebben
Blijf uit me buurtquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:36 schreef yats het volgende:
Een enkeling wist het gisteren al, maar ik kan (als ik wil) per 1 december naar Amsterdam verhuizen. Natuurlijk heb ik daar veel zin in, maar toch twijfel ik aangezien ik daar niemand ken en letterlijk in het diepe duik. Mocht iemand dus advies hebben
quote:
Nice! In die kamer van je vader's pand?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:36 schreef yats het volgende:
Maar even serieus: gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Amsterdam is natuurlijk wel een geweldige plek. Zou je daar een baan kunnen krijgen? En hoe zit het dan met je huidige stage?quote:
Mijn advies, doe het nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:36 schreef yats het volgende:
Misschien handig als je dit kan onderbouwen. En ik ben ook gewoon nieuwsgierig.quote:
Ik werk er dus reden genoegquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien handig als je dit kan onderbouwen. En ik ben ook gewoon nieuwsgierig.
Gelukkig is Amsterdam geen klein dorp waar je elkaar op elke straathoek tegenkomt.quote:
Dat zal je verbazenquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig is Amsterdam geen klein dorp waar je elkaar op elke straathoek tegenkomt.
Wellicht als je steeds in dezelfde buurt bent.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:56 schreef Solique het volgende:
Maar serieus Yats, als je de mogelijkheid krijgt en je lijkt het wat waarom zou je het niet doen.
Als je werk zoekt zou ik voordat je er ja op zegt wel al gaan rondkijken, er is werk genoeg te vinden.
[..]
Dat zal je verbazen
Ben soms oude bekenden in de meest verschillende buurten tegen gekomen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Wellicht als je steeds in dezelfde buurt bent.
Jij bent zeker het buitenland gewend?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben soms oude bekenden in de meest verschillende buurten tegen gekomen.
Maar meestal zal dat wel mee vallen inderdaad
Zal ook anders zijn voor mij daar ik Amsterdam klein vind maar ok.
Zo erg is het nu ook weer niet, maar heb nu al iets van 8 jaar in Amsterdam gewerkt waarbij ik geregeld via OV of auto overal al wel ben geweest.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent zeker het buitenland gewend?
Ik vind Amsterdam nog steeds vies groot, maar ik snap dat het kleiner lijkt als je het kent.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Zo erg is het nu ook weer niet, maar heb nu al iets van 8 jaar in Amsterdam gewerkt waarbij ik geregeld via OV of auto overal al wel ben geweest.
Ja, en wat ik begreep is het de bedoeling dat langzaam de mede-bewoonsters vertrekken en ik uiteindelijk de flat overneem.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nice! In die kamer van je vader's pand?
De kans op een baan is daar wel groter dan hier. Het lijkt mij een geweldige stad om te wonen,alleen vind ik het gek (en een beetje lastig) dat ik echt vanaf 0 moet beginnen.Mijn huidige stage is overigens afgelopen. Gisteren was de laatste dag en ik ben nu aan mijn stageverslag aan het werken. Maar dat speelt ook nog mee,die advocaat heeft aangegeven me een aanbod te willen doen,maar hij heeft dat nog niet gedaan. Voor mij is 1 ding in ieder geval duidelijk, ik wil zo snel mogelijk verhuizen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar even serieus: gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Amsterdam is natuurlijk wel een geweldige plek. Zou je daar een baan kunnen krijgen? En hoe zit het dan met je huidige stage?
Er zit zover ik weet geen termijn aan aangezien mijn vader de huisbaas is.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Yats? Voor wanneer moet je beslissen?
En kan je niet gewoon nu al wat sollicitaties schrijven naar bedrijven in A'dam en daar de reacties peilen voordat je daadwerkelijk gaat verhuizen naar een koekblik om niks
Ik zie het ook als een normale stad momenteel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam nog steeds vies groot, maar ik snap dat het kleiner lijkt als je het kent.
Kloptquote:
Dank je Solquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:18 schreef Solique het volgende:
Heb er zelf over getwijfeld om er te gaan wonen, maar de wijken waar ik nog wel in zou willen wonen ga ik qua bedragen niet halen. Geen zin om in de verkeerde wijk te gaan wonen
[..]
Ik zie het ook als een normale stad momenteel.
[..]
Klopt
Dat is dus mijn grootste reden voor twijfel (naast dat ik echt letterlijk op 0 begin). Ik wil heel graag verhuizen en Amsterdam lijkt me echt fantastisch. Maar dan moet ik wel de zekerheid van werk hebben.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:15 schreef Wolken het volgende:
Amsterdam![]()
Zeker doen Yats, mits je redelijk zeker bent er een baan te kunnen vinden op korte termijn.
Mocht ik die kant op gaan kijk ik wel voor je rond. Als ik erop in ga, woon ik in Slotervaart (direct naast de plassen)quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:25 schreef artelligence het volgende:
Ik wil in de buurt van Oosterpark wonen. Dus als iemand iets weetappartementje, alles voor mezelf (keuken/douche) voor een goede prijs
![]()
Mag overigens overal wel, wel graag binnen de ring en buiten de buurten waar het minder prettig wonen is.
Ik ben ook 80km verhuisd van mijn geboortedorp en geen moment spijt gehad. Ga op een sport en schrijf je in voor vrijwilligerswerk en je ontmoet zo snel genoeg mensen. Helemaal in Amsterdam.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:30 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is dus mijn grootste reden voor twijfel (naast dat ik echt letterlijk op 0 begin). Ik wil heel graag verhuizen en Amsterdam lijkt me echt fantastisch. Maar dan moet ik wel de zekerheid van werk hebben.
[..]
Mocht ik die kant op gaan kijk ik wel voor je rond. Als ik erop in ga, woon ik in Slotervaart (direct naast de plassen)
quote:
Dan zou ik nu alvast rond gaan kijken/speuren/etcquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:30 schreef yats het volgende:
Dat is dus mijn grootste reden voor twijfel (naast dat ik echt letterlijk op 0 begin). Ik wil heel graag verhuizen en Amsterdam lijkt me echt fantastisch. Maar dan moet ik wel de zekerheid van werk hebben.
Thijsquote:
Daar zit een goede shoarmazaak, ik zeg doen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:30 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Mocht ik die kant op gaan kijk ik wel voor je rond. Als ik erop in ga, woon ik in Slotervaart (direct naast de plassen)
Mesut is de beste in Amsterdam. Dan weet je datquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar zit een goede shoarmazaak, ik zeg doen.
Ik ben net gebeld door een recruiter voor een functie als IT-medewerker, wat net zo breed is als de titel zelf. Beheer, database, applicatieontwikkeling, etc. Klinkt heel erg interessant en ik ben erg enthousiast. Het mooie was dat ze iemand zochten voor de langere termijn, en dan langer dan 3 jaar. Als dit werkt, dan ben ik HEEL blijquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:42 schreef K44S het volgende:
Moge!
Weer een stralende dag in werkloosland!
Snap ik! zeker doen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben net gebeld door een recruiter voor een functie als IT-medewerker, wat net zo breed is als de titel zelf. Beheer, database, applicatieontwikkeling, etc. Klinkt heel erg interessant en ik ben erg enthousiast. Het mooie was dat ze iemand zochten voor de langere termijn, en dan langer dan 3 jaar. Als dit werkt, dan ben ik HEEL blij
Zoek een tijdelijke opdracht, dat kan ook. Uitzendbureaus kunnen ook helpen, maar dat weet je al.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:57 schreef K44S het volgende:
[..]
Snap ik! zeker doen.
Ik zit juist in een wat benauwde positie.
Ik verwacht in februari weer te studeren, maar heb geen zin in callcentrum werk of deur aan deur verkoop.
Dus ik zoek hier en daar naar wat vastigheid..
Jup. Helaas heeft die éne, nog steeds niet gebeld voor werk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoek een tijdelijke opdracht, dat kan ook. Uitzendbureaus kunnen ook helpen, maar dat weet je al.
Dat zou lekker zijn Thijs! Wanneer hoor je wat meer?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben net gebeld door een recruiter voor een functie als IT-medewerker, wat net zo breed is als de titel zelf. Beheer, database, applicatieontwikkeling, etc. Klinkt heel erg interessant en ik ben erg enthousiast. Het mooie was dat ze iemand zochten voor de langere termijn, en dan langer dan 3 jaar. Als dit werkt, dan ben ik HEEL blij
Ik ga nu een motivatie schrijven gebaseerd op mijn ervaringen en toegespeeld op wat ik kan en affiniteit mee heb. En dan verwacht ik snel wat te horenquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:08 schreef Wolken het volgende:
[..]
Dat zou lekker zijn Thijs! Wanneer hoor je wat meer?
Nice.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Behoorlijk. Ik merk wel dat er meer opdrachten naar me toe komen nu. Blijkbaar helpt die foto van mij in pak wel een beetjequote:Op dinsdag 4 november 2014 12:17 schreef Royco1 het volgende:
Zou goed nieuws zijn Thijs.
Ik ga vandaag mijn plan maar eens verder uitwerken.
Nee, het is gewoon hier in Nederland.quote:
LinkedIn?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Behoorlijk. Ik merk wel dat er meer opdrachten naar me toe komen nu. Blijkbaar helpt die foto van mij in pak wel een beetje
[..]
Nee, het is gewoon hier in Nederland.
Ah,dus dat is mijn fout.... ik sta in een minionpak ....quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Behoorlijk. Ik merk wel dat er meer opdrachten naar me toe komen nu. Blijkbaar helpt die foto van mij in pak wel een beetje
[..]
Nee, het is gewoon hier in Nederland.
Klinkt goed, hopelijk lukt hetquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zie DM, al was dit via Monsterboard.quote:
Hoop het ookquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou je bent er dan iig vroeg genoeg bijquote:
Ik kan je zeggen dat de ICT ook niet alles isquote:
Paar jaar geleden geweest, was toen goed feestjequote:
Kaarten zijn nog wel te doen, maar een heel weekend is echt Té duur.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou je bent er dan iig vroeg genoeg bij
Je hebt nu ruim een jaar om te sparen, moet dan wel te doen zijn lijkt mij.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:52 schreef K44S het volgende:
[..]
Kaarten zijn nog wel te doen, maar een heel weekend is echt Té duur.
Ik krijg bijna een stijve snikkel van die aftermovies.
Dat wel.....quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je hebt nu ruim een jaar om te sparen, moet dan wel te doen zijn lijkt mij.
Die tijd volgend jaar zit je dan toch weer op school?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:55 schreef K44S het volgende:
[..]
Dat wel.....
Als ik binnen ruim een jaar nog een interessante baan hebdan is het zeker een optie.
Ligt er aan hé, ik zal hoogstwaarschijnlijk op de school in kwestie, een soort test moeten afleggen om de opleiding te mogen doen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die tijd volgend jaar zit je dan toch weer op school?
Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:02 schreef Royco1 het volgende:
Dit gaat een dag worden waarop ik gewoon beter in bed had kunnen blijven liggen.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:02 schreef Royco1 het volgende:
Dit gaat een dag worden waarop ik gewoon beter in bed had kunnen blijven liggen.
Volgens mij helpt dat zelfs nog beter (zolang het maar niet mijn zak is...)quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
een uurtje tegen een zak aan trappen ook.
Yep. En dan nog even een half uurtje wat kata's met de katana.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:07 schreef K44S het volgende:
[..]
Volgens mij helpt dat zelfs nog beter (zolang het maar niet mijn zak is...)
Same here.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:02 schreef Royco1 het volgende:
O god... het sollicitatie gesprekquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weekend was wel ok jaBij jou ook hoop ik?
Ach het is een begin
Is prima toch?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weekend was wel ok jaBij jou ook hoop ik?
Ach het is een begin
Neuh lijkt mee te vallen hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:18 schreef K44S het volgende:
[..]
O god... het sollicitatie gesprek
Hoop dat ik het verkeerd heb.
Ja mijn weekend was goed hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is prima toch?
Het is geen pornofilm waar ze gelijk over seks begint...
haha ja dat wel. Vooral ook erg realistischquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja mijn weekend was goed hoor.
I want you to do me on the table.
Het zou wel lekker duidelijk zijn.
Niet?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is prima toch?
Het is geen pornofilm waar ze gelijk over seks begint...
True, ...... Gisteravond zat ik toevallig nog Suits te kijken, waar Harvey zegt:quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh lijkt mee te vallen hoor.
Maarja als ik suggesties en opmerkingen van meerdere mensen op het forum hier lees, zou je gewoon maar beter niks kunnen zeggen, want niks is goed uiteindelijk. Overal is wel commentaar op.
Nou ik kreeg laatst wel gewoon via een appje, hey, neuken?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha ja dat wel. Vooral ook erg realistisch
Gewoon het gesprek verder gaan... Was wel ok klinkt niet heel bijzonder namelijk...quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maarja als ik suggesties en opmerkingen van meerdere mensen op het forum hier lees, zou je gewoon maar beter niks kunnen zeggen, want niks is goed uiteindelijk. Overal is wel commentaar op.
Beste vrienden tellen nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik kreeg laatst wel gewoon via een appje, hey, neuken?
Ik ben maar gewoon een simpele jongen uit de stad hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bij jou wel misschien.... dat zou kunnen natuurlijk.
Jij bent de uitzondering toch?
Harvey Specterquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:21 schreef K44S het volgende:
[..]
True, ...... Gisteravond zat ik toevallig nog Suits te kijken, waar Harvey zegt:
Lit: "Wat doe je als een dame je nummer heeft?"
Har;" wachten tot ze jou belt ...".... doh..."
Dat weet ik nog niet. Zal morgen wel weer een reactie krijgen ofzoquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
Gewoon het gesprek verder gaan... Was wel ok klinkt niet heel bijzonder namelijk...
Wat heeft ze gedaan
Zo lees ik ze graagquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik kreeg laatst wel gewoon via een appje, hey, neuken?
Bedoelde dat dat als eerste in mij op zou komen om te vragen.... Maar heb je al gedaan dusquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Zal morgen wel weer een reactie krijgen ofzo
Hoe is het gisteren eigenlijk afgelopen?quote:
Krijg morgen meer te horen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is het gisteren eigenlijk afgelopen?
Spannendquote:
Bij mij is het vrij duidelijk als een dame niet binnen een dag antwoord.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Bedoelde dat dat als eerste in mij op zou komen om te vragen.... Maar heb je al gedaan dus
Als je steeds pas na een dag een reactie krijgt kan het betekenen dat het haar niet boeit of dat ze zo'n kinderachtig ik mag niet te snel reageren spelletje speelt..
Jij zelf kent haar een beetje en zou daar het antwoord op moeten kunnen bedenken...
Fok Porno SC deel 32!quote:
Oh, zijn er meer delen dan?quote:
Vraag me af wie nu de bonus-scene opneemt. En wie erin mee 'speelt'.quote:
Dat idd. En zeker niet pushenquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:30 schreef K44S het volgende:
[..]
Bij mij is het vrij duidelijk als een dame niet binnen een dag antwoord.
En als jij dan weer een vraag stelt of zo, en dan nog een keer een dag lang er over doet. Het mij ook duidelijk is.
Goed, ik ben dan ook ongelofelijk ongeduldig.
Daarbij: Als een dame daadwerkelijk geïnteresseerd is, dan zal ze er niet zo lang over doen om te appen.
Daar bij Whatsapp ik nu met een dame die wel wil daten, maar d'r agenda nogal vol zit. Goed, ik heb gezegd: Laat maar weten wanneer je dan wil.
Moeten er niet eerst audities gedaan worden dan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vraag me af wie nu de bonus-scene opneemt. En wie erin mee 'speelt'.
We weten wel al wie de Fluffer isquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beetje denigrerend om speelt zo tussen aanhalingstekens te zetten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, je kan het ook anders doen. Door te zeggen: Agenda? Welke dag heb je vrij? Woensdag? hele dag? oh, alleen in de middag, hoelaat ? 3 uur ? 3 uur... ben ik om 3 uur in .... *plaats.quote:
Altijd boeiendquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:37 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ben er weer hoor. Had er helemaal geen zin in, college over internationale conflicten, bah bah.
Ja, die fake orgasmes moeten wel echt klinken hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beetje denigrerend om speelt zo tussen aanhalingstekens te zetten.
Hard werken hoor, echte actrices deze dames.
Yup, voor 20 euro per uur. Is even slikken, maar vooruit met de geit.quote:
Ach, we kennen elkaar toch?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moeten er niet eerst audities gedaan worden dan?
Ik ken je niet zo goed Thijsquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, die fake orgasmes moeten wel echt klinken hoor.
[..]
Yup, voor 20 euro per uur. Is even slikken, maar vooruit met de geit.
[..]
Ach, we kennen elkaar toch?
Camera 1 voor jou dus.quote:
Nu alweer klaar met school?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:37 schreef Inolvidable het volgende:
Ik ben er weer hoor. Had er helemaal geen zin in, college over internationale conflicten, bah bah.
Fluffers slikken nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, die fake orgasmes moeten wel echt klinken hoor.
[..]
Yup, voor 20 euro per uur. Is even slikken, maar vooruit met de geit.
[..]
Ach, we kennen elkaar toch?
Nee mijn les is tien minuten geleden begonnen en duurt tot vijf, maar ik vond het wel genoeg voor vandaag.quote:
Je bent 'm gepeerd?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee mijn les is tien minuten geleden begonnen en duurt tot vijf, maar ik vond het wel genoeg voor vandaag.
Niet gelijk al je kruit verschieten dus!quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, zou gelijk de hele film verpesten dan aangezien dat shot over het algemeen het doel is
Rebel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee mijn les is tien minuten geleden begonnen en duurt tot vijf, maar ik vond het wel genoeg voor vandaag.
Ja.quote:
Ze missen me toch niet.quote:
Ja maar ik heb mijn P al hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet slim he, school is belangrijk.
Al had je het hele alfabet, be smart, do good in schoolquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ze missen me toch niet.
[..]
Ja maar ik heb mijn P al hoor.
Daar red je het niet mee hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ze missen me toch niet.
[..]
P?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ze missen me toch niet.
[..]
quote:
Propedeuse.quote:
Oke paps.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Al had je het hele alfabet, be smart, do good in school
Jongens het is maar een les.quote:
Propedeusequote:
Als je er een had, zou ik je doen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ik dacht het en ik heb er niet eens eén,
Ik ben verziekt![]()
Liefquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als je er een had, zou ik je doen.
Wil je een kopie van de mijne?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben verziekt![]()
Ik kan er wel 1 bij jou eraan hechten hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben verziekt![]()
Can i join you?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:52 schreef Barbusse het volgende:
Today I wanna give some people a high five. In their face. With a brick.
Eendracht maakt macht sloophamer.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:52 schreef Barbusse het volgende:
Today I wanna give some people a high five. In their face. With a brick.
Mijn schuld zeker?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben verziekt![]()
Now I feel oldquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:50 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oke paps.
[..]
Jongens het is maar een les.
[..]
Propedeuse
Wanneer beginnen we?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eendracht maakt macht sloophamer.
Clone-a-willyquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Snij je die dan zelf af en stuur je die per post?
Nee, is niet jouw schuld. Jij bent de onschuld zelvequote:Op dinsdag 4 november 2014 13:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn schuld zeker?Hoe kan ik het goedmaken?
Ja maar ik wil het goedmakenquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, is niet jouw schuld. Jij bent de onschuld zelve
Oh met zo'n mal?quote:
Uuuuh.....quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, in dat geval weet je al wat ik wil
Ik heb al besloten dat ik nooit kinderen wil.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:58 schreef K44S het volgende:
Ik denk dat ik nooit kinderen ga ,krijgen/neem.
Als ik nu al merk hoe m'n vader zich zorgen maakt over de manier hoe ik solliciteer en opzoek ben naar een baan........ En ik precies zoals m'n vader kan zijn.
Baat dat mij zorgen
Smartquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:00 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb al besloten dat ik nooit kinderen wil.![]()
Lekker zorgeloos door het leven. Ik ga ook nooit trouwen en dat soort dingen.
Kinderenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:00 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb al besloten dat ik nooit kinderen wil.![]()
Lekker zorgeloos door het leven. Ik ga ook nooit trouwen en dat soort dingen.
slecht excuusquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben oud. Dan vergeet je soms dingen
Ben wel een beetje bang dat ik een bittere eenzame vrouw word.quote:
Ik ben al bezig. Mijn werk kun je heel goed met een kuthumeur doen.quote:
Ben je toch al?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ben wel een beetje bang dat ik een bittere eenzame vrouw word.
Uhm, je was 19 toch?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Toch maar aan de katten danquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
quote:
Ja maar ik ben bang dat ik het word.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm, je was 19 toch?
Beetje vroeg om al bitter te zijn he.
Het is helaas bij mij niet iemand op het werk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben al bezig. Mijn werk kun je heel goed met een kuthumeur doen.
19 en nu al verzuurdquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ik ben bang dat ik het word.
In dat geval misschien wel jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jawel, veel fijner. Hoef dan niet te huilen enzo.
Veel veiliger.
Het is simpel fax, gewoon gezellig kletsen en af en toe eens een opmerking tussendoor. Als ik een tinderdate kan scoren lukt jou dat zeker.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neem zo'n kalequote:Op dinsdag 4 november 2014 14:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jawel, veel fijner. Hoef dan niet te huilen enzo.
Veel veiliger.
Tja da's de theorie....quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:06 schreef yats het volgende:
[..]
Het is simpel fax, gewoon gezellig kletsen en af en toe eens een opmerking tussendoor. Als ik een tinderdate kan scoren lukt jou dat zeker.
Ik ben in ieder geval geen tienermoeder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |