Leugensquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Correct, maar meestal maak je dat nog even graag duidelijk.
Wat jij nu post, ja.quote:
Ik weet niet zo goed hoe ik hierop moet reageren. Vind het een beetje eng worden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik niet hoor. 't Is zelfs lastig om van me af te komen
quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:41 schreef Royco1 het volgende:
Oh, nou bij deze dan.
Ik luister wel niet zo goed maar ik kan grommen als een herder en likken als lassie.
Ja, dit is niet een van zijn betere pogingen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik hierop moet reageren. Vind het een beetje eng worden.
Belangrijker, ben je zindelijk?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:41 schreef Royco1 het volgende:
Oh, nou bij deze dan.
Ik luister wel niet zo goed maar ik kan grommen als een herder en likken als lassie.
Gewoon een paar flinke rukken aan zijn riem geven.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik hierop moet reageren. Vind het een beetje eng worden.
Hahaquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Faxie is lief, no worriesquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus niks van.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dit is niet een van zijn betere pogingen.
Maar gewoon heel erg letten zijn underline (of hoe dat ook heet) ''in het echt is hij heel anders'
Jij kan het wetenquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dit is niet een van zijn betere pogingen.
Maar gewoon heel erg letten zijn underline (of hoe dat ook heet) ''in het echt is hij heel anders'
quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon een paar flinke rukken aan zijn riem geven.
Laten zien wie de baas is.
In het echt komt hij gelijk met vragen of je even wilt aanduwen.quote:
Sorry dat ik je teleursteldequote:Op dinsdag 4 november 2014 01:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, is geen Faxie meer van over dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |