Leugensquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Correct, maar meestal maak je dat nog even graag duidelijk.
Wat jij nu post, ja.quote:
Ik weet niet zo goed hoe ik hierop moet reageren. Vind het een beetje eng worden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik niet hoor. 't Is zelfs lastig om van me af te komen
quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:41 schreef Royco1 het volgende:
Oh, nou bij deze dan.
Ik luister wel niet zo goed maar ik kan grommen als een herder en likken als lassie.
Ja, dit is niet een van zijn betere pogingen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik hierop moet reageren. Vind het een beetje eng worden.
Belangrijker, ben je zindelijk?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:41 schreef Royco1 het volgende:
Oh, nou bij deze dan.
Ik luister wel niet zo goed maar ik kan grommen als een herder en likken als lassie.
Gewoon een paar flinke rukken aan zijn riem geven.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik hierop moet reageren. Vind het een beetje eng worden.
Hahaquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Faxie is lief, no worriesquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus niks van.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dit is niet een van zijn betere pogingen.
Maar gewoon heel erg letten zijn underline (of hoe dat ook heet) ''in het echt is hij heel anders'
Jij kan het wetenquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dit is niet een van zijn betere pogingen.
Maar gewoon heel erg letten zijn underline (of hoe dat ook heet) ''in het echt is hij heel anders'
quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon een paar flinke rukken aan zijn riem geven.
Laten zien wie de baas is.
In het echt komt hij gelijk met vragen of je even wilt aanduwen.quote:
Sorry dat ik je teleursteldequote:Op dinsdag 4 november 2014 01:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, is geen Faxie meer van over dan
Fas kom er maar inquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:45 schreef Inolvidable het volgende:
Nee, ik wil geen man en ook geen fax.![]()
Sorry Faxie xoxo
Jij gaat voor de vrouwtjes? Ik zal fas even roepen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:45 schreef Inolvidable het volgende:
Sorry Faxie xoxo
Dan zit je hier ook goed hoor...maar kan je beter morgen overdag terugkomen!quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:45 schreef Inolvidable het volgende:
Sorry Faxie xoxo
We hebben ook nog vrouwen in de aanbieding.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:45 schreef Inolvidable het volgende:
Sorry Faxie xoxo
Vrouw? Niemand? Tijdelijk niemand?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:45 schreef Inolvidable het volgende:
Sorry Faxie xoxo
Was meer mijn schuld, ik had de lat gewoon wat hoog gelegd.quote:
Wat is dan wel je favo speeltje?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:47 schreef Inolvidable het volgende:
Ook geen vrouwen, ik heb een fobie voor vagina's.
Dan moet je een moeilijk leven hebben als vrouw zijnde.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:47 schreef Inolvidable het volgende:
Zijn ook enge dingen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:47 schreef Inolvidable het volgende:
Dat ik geen mannen wil (als zijnde relatie) wil niet zeggen dat ik geen seks heb.quote:
Als man was het moeilijker.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan moet je een moeilijk leven hebben als vrouw zijnde.
Net monsters.quote:
Dan zit je hier helemaal goedquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat ik geen mannen wil (als zijnde relatie) wil niet zeggen dat ik geen seks heb.
Een beetje seks? Wil je nu zeggen dat je eerst een man was? Maar als man had je altijd nog homo kunnen zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat ik geen mannen wil (als zijnde relatie) wil niet zeggen dat ik geen seks heb.
Wel een beetje, maar niet helemaal.
[..]
Als man was het moeilijker.
Hoe werkt dat hoofd van jou precies?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Een beetje seks? Wil je nu zeggen dat je eerst een man was? Maar als man had je altijd nog homo kunnen zijn.
Oh.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Een beetje seks? Wil je nu zeggen dat je eerst een man was? Maar als man had je altijd nog homo kunnen zijn.
Moeilijk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:51 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe werkt dat hoofd van jou precies?
Hoeft niet, want jij maakt dan gelijk de aanname dat je dan hetero zou zijn geweest en dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh.
Oeps.
Ik bedoel: als ik man was geweest.. (wat niet zo is hè) dan zou het moeilijker zijn.
Het is je vergevenquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was meer mijn schuld, ik had de lat gewoon wat hoog gelegd.
Sorry dat ik jou teleurstelde dus.
Dat is nog maar de vraag natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En zij daar dus iets aan kan veranderen schijnbaar
Jij bent anders druk aan het vissen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:52 schreef rival het volgende:
[..]
Niet dat er hier niemand op zoek is naar liefde hoor
Ik bevestig de regelquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh jij hebt seks? HOAX!! Fok!ker die seks heeft
hey jij bent een meisjequote:Op dinsdag 4 november 2014 01:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh.
Oeps.
Ik bedoel: als ik man was geweest.. (wat niet zo is hè) dan zou het moeilijker zijn.
Waar is je danseres?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ik seks zou kunnen hebben maar dat niet wil met die persoon.
En als homo is het makkelijker?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoeft niet, want jij maakt dan gelijk de aanname dat je dan hetero zou zijn geweest en dat hoeft niet.
Naar?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij bent anders druk aan het vissen.
Ah daar hebben we onze 15 jarige weer.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
hey jij bent een meisje
hoe oud ben je x
Dan heb je niks met een vagijn te maken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En als homo is het makkelijker?![]()
Liefde.quote:
Moet jij niet allang op bed liggen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
hey jij bent een meisje
hoe oud ben je x
LIG IK ALquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet jij niet allang op bed liggen?
87.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
hey jij bent een meisje
hoe oud ben je x
Ja mamaquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben het toch altijd fax
Wat precies?
hihi te oud voor jou xoxoquote:
Gelijk die moedergevoelens bij Yv.quote:
Nee ik mag gelukkig legaal drinken en auto rijden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent ook onder de 16 net als Fylax?
Je mag niet drinken en rijden Royquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik mag gelukkig legaal drinken en auto rijden.
Ja last van de ratelende eierstokken?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je schijnbaar als je een oudere vrouw bent
Begint er iets te ratelen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je schijnbaar als je een oudere vrouw bent
Zei ze heel strengquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hugs and kisses.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja last van de ratelende eierstokken?
Ja als jullie niet oppassen een slang om jullie nekquote:
Dat is wel een voordeel als je een ongeluk krijgt.quote:
Bring it on stoere.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ja als jullie niet oppassen een slang om jullie nek
Navelstreng?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ja als jullie niet oppassen een slang om jullie nek
quote:
sorry mamaquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jongeman, dat soort taal willen wij hier niet hoor.
Ja, dan voel ik me gewichtig.quote:
Niet zonder beeldmateriaal neequote:Op dinsdag 4 november 2014 02:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jongeman, dat soort taal willen wij hier niet hoor.
Ja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geeft niet, als je het maar onthoudt voor de volgende keer!
Yv is al moeder?!quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geeft niet, als je het maar onthoudt voor de volgende keer!
Je kan natuurlijk ook gewoon roken en fokken tegelijkertijd.quote:
Ik ben altijd met de auto fax, dat weet je zelf ook welquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, dacht even dat je een bepaald staion bezocht had dit weekend
quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon roken en fokken tegelijkertijd.
Ja maar ik moet eerst naar beneden he. Voordat ik daar ben...quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon roken en fokken tegelijkertijd.
Whhehequote:Op dinsdag 4 november 2014 02:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben altijd met de auto fax, dat weet je zelf ook wel
Zo'n groot huis?quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja maar ik moet eerst naar beneden he. Voordat ik daar ben...
What?quote:
Niks moet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Why?quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
ROKEN IS SMERIGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ROKEN IS SMERIGJa sigaretten heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ROKEN IS SMERIGNiemand zegt ook dat jij het moet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Hij is zichzelf niet vandaag!quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:05 schreef Royco1 het volgende:
Heeft Fax nu gewoon de zuigopmerking laten lopen?
Welke? Maak jij hem dan maar alsnog?quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:05 schreef Royco1 het volgende:
Ik hoef die opmerkingen niet eens meer te makenquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:05 schreef Royco1 het volgende:
Nee dat was ik al.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoef die opmerkingen niet eens meer te maken![]()
Jullie zijn allemaal verpest mhuahaha
Ik heb wel iets anders waar je aan mag zuigen, en dan die grijnzende smiley er achterquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Welke? Maak jij hem dan maar alsnog?
Overgewicht.quote:
Ik kwam hier al met een dirty mind hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoef die opmerkingen niet eens meer te maken![]()
Jullie zijn allemaal verpest mhuahaha
Dan zou je eerder beneden moeten zijn door de massa die wordt aangetrokken door de zwaartekracht.quote:
Anorexia dan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan zou je eerder beneden moeten zijn door de massa die wordt zwaartekracht.
Ofwel, je zegt maar wat?quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:11 schreef perro. het volgende:
leven hier.of juist niet, ligt eraan hoe je het bekijkt.
Dat 2e denk ikquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:11 schreef perro. het volgende:
Jep.quote:
Ik hou het toch op het eerste!quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:11 schreef perro. het volgende:
Behalve Yvie, die liegt ook alles bij elkaar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat mag hier niet. Altijd volledig de waarheid spreken.
Helemaal niet! Ik ben lief en zou dat nooit doenquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Behalve Yvie, die liegt ook alles bij elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwart voor elf pas les. Kan nog precies 8 uur slapen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet jij nog niet naar bed dan jongedame?
hoe oud ben je nouquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Kwart voor elf pas les. Kan nog precies 8 uur slapen.
Sorry mama....quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat mag hier niet. Altijd volledig de waarheid spreken.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helemaal niet! Ik ben lief en zou dat nooit doenOf ben je juist wel lief en lieg je daar over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Helemaal niet! Ik ben lief en zou dat nooit doenAlleen schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
[..]
Helemaal niet! Ik ben lief en zou dat nooit doenJe bent wel een beetje lief hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh dan kun je nog 2 uur wakker blijven.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Kwart voor elf pas les. Kan nog precies 8 uur slapen.
Gezien ze nog naar school gaat, niet veel ouder dan jij.quote:
daarom wil ik t wetenquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Gezien ze nog naar school gaat, niet veel ouder dan jij.
Want dan weet je of je haar kunt hosselen?quote:
19 en nu koest.quote:
Dat soort dingen vraag je toch niet aan een vrouw?quote:
Wat zijn we hier toch altijd lekker gastvrij voor nieuwe users hequote:Op dinsdag 4 november 2014 02:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat soort dingen vraag je toch niet aan een vrouw?
Zeg d'r maar dat ze tieten moet posten. Nieuwe user, en ik heb nog geen tieten gezien
Oh, schande. Iedereen weet toch dat ze door de commissie heen moeten?quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat soort dingen vraag je toch niet aan een vrouw?
Zeg d'r maar dat ze tieten moet posten. Nieuwe user, en ik heb nog geen tieten gezien
Daar hebben we de volgende hosselaar al.quote:
Journalistiek.quote:
Ja maar dat is de regel toch?quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat zijn we hier toch altijd lekker gastvrij voor nieuwe users he
quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of ben je juist wel lief en lieg je daar over?
slijmballen.quote:
Ze gaan hard he die jongensquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar hebben we de volgende hosselaar al.
Nee hoor, was niet voor niksquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet? Dus ik heb de mijne voor niks doorgestuurd?
Ja dat deed ik eerder al. Wel bijblijven.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Yvie zegt het ook al
Noem je haar een leugenaar?
hoger dan de hemel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beetje lief is al slijmballen?
Nou nou jouw lat ligt wel heel erg hoog.
Niks gezien anders.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet? Dus ik heb de mijne voor niks doorgestuurd?
Inb4 'Hoe kom ik in U terecht?'quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Koel, koel, koel. Utrecht?
odes van 255 tekens?quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik voor odes per DM stuur.
Nee.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Koel, koel, koel. Utrecht?
Dat is een fake commissie opgezet door Fax om nudies voor zichzelf te houden. De echte commissie is het kpd topic.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan zit je schijnbaar niet in de commissie.
Nog bedankt daarvoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik voor odes per DM stuur.
quote:
Yv heeft ervaring zo te lezen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stuur ze in delen.
Dan blijven ze smachten he.
Oh ik doe niet aan kpd, dus nam genoege met de goedkeurig van Faxquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is een fake commissie opgezet door Fax om nudies voor zichzelf te houden. De echte commissie is het kpd topic.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ik doe niet aan kpd, dus nam genoege met de goedkeurig van Fax
Dacht, misschien ken je vriend van me.quote:
Ja want Fax is ook zeer representatief voor het gehele mannelijk volk. Gelukkig niet zeg.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ik doe niet aan kpd, dus nam genoege met de goedkeurig van Fax
Ik bespeur een beetje haat ende nijdquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want Fax is ook zeer representatief voor het gehele mannelijk volk. Gelukkig niet zeg.
Doe eens lief tegen/over faxiequote:Op dinsdag 4 november 2014 02:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want Fax is ook zeer representatief voor het gehele mannelijk volk. Gelukkig niet zeg.
Hoezo zou hij dat niet zijn?quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:24 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dacht, misschien ken je vriend van me.
Dit is geen hossel hoor
juist. like a baws.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stuur ze in delen.
Dan blijven ze smachten he.
Nee hoor, alleen zou ik als lid van de mannelijke bevolking niet blij zijn als jij daar het boegbeeld van zou zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik bespeur een beetje haat ende nijd
Waarom niet? Wat is er mis met Fax?quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen zou ik als lid van de mannelijke bevolking niet blij zijn als jij daar het boegbeeld van zou zijn.
En daarom zal het nooit wat wordenquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen zou ik als lid van de mannelijke bevolking niet blij zijn als jij daar het boegbeeld van zou zijn.
Hij pakt ook iedereen hequote:Op dinsdag 4 november 2014 02:26 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je weer met iemands vriendinnetje liggen vozen?
In Nederland.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar studeer je dan?
Ja dit is wel een hossel hoor
Nee hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:26 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je weer met iemands vriendinnetje liggen vozen?
Niet alle mannen jammeren constant over geen matches op tinder. Dus nee, geen goed boegbeeld.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is er mis met Fax?
Had ik maar matches om over te jammerenquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet alle mannen jammeren constant over geen matches op tinder. Dus nee, geen goed boegbeeld.
Nee, want die hebben matchesquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet alle mannen jammeren constant over geen matches op tinder. Dus nee, geen goed boegbeeld.
Zo kan je op alles wel ´niet alle mannen´ van toepassing laten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hebt niet eens de fake profielen?quote:
Misschien is zijn standaard wat hoger dan de jouwequote:Op dinsdag 4 november 2014 02:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hebt niet eens de fake profielen?
En daarom is er ook niemand geschikt om als boegbeeld voor de mannelijke bevolking te praten en moet jij dus je nudies gewoon in het kpd topic plaatsen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo kan je op alles wel ´niet alle mannen´ van toepassing laten.
Schiet niet op....
Wel meer ook!quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:29 schreef Inolvidable het volgende:
Oh mijn god. Er staan op dit forum gewoon blote tieten enzo.
Nee, ik stuur ze naar wie ik wil.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:29 schreef aeque het volgende:
[..]
En daarom is er ook niemand geschikt om als boegbeeld voor de mannelijke bevolking te praten en moet jij dus je nudies gewoon in het kpd topic plaatsen.
met jou anders ook niet met dit zure gezever.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn standaard te maken? Ik tinder niet eens meer plus ik jammer niet over het niet hebben van matches?quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien is zijn standaard wat hoger dan de jouwe
quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:30 schreef perro. het volgende:
[..]
met jou anders ook niet met dit zure gezever.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:29 schreef aeque het volgende:
[..]
En daarom is er ook niemand geschikt om als boegbeeld voor de mannelijke bevolking te praten
quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:30 schreef perro. het volgende:
[..]
met jou anders ook niet met dit zure gezever.
Als je het jammeren zo storend vindt, waarom luister je er naar dan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn standaard te maken? Ik tinder niet eens meer plus ik jammer niet over het niet hebben van matches?
Niet te saai?quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:31 schreef Royco1 het volgende:
Ik vind mezelf best een goed boegbeeld.
Die zijn er ondertussen allemaal wel uitgefilterdquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hebt niet eens de fake profielen?
Ik lees het meestal.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je het jammeren zo storend vindt, waarom luister je er naar dan?
Nou ja ok, Roy zou nog wel als boegbeeld kunnen fungeren ja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:31 schreef Royco1 het volgende:
Nee hoor, zeker niet te. Maar ga ook niet alles like nee. Heb ik wel eens gedaan hoor, werkte niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:29 schreef rival het volgende:
[..]
Krijg jij geen matches?
Swipe je zelf niet te kritisch?
Dat niet alleenquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:29 schreef Inolvidable het volgende:
Oh mijn god. Er staan op dit forum gewoon blote tieten enzo.
quote:
Eensquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:31 schreef Royco1 het volgende:
Ik mag dat.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:34 schreef perro. het volgende:
[..]
doet niks af aan het feit dat je wat zuur doet.
Nu toevallig ineens he... Je klaagt weer eens om niks dusquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, zeker niet te. Maar ga ook niet alles like nee. Heb ik wel eens gedaan hoor, werkte niet.
Heb nu toevallig weer een match.
Mja ik weet nog niet of het wat is. En natuurlijk weer even afwachten of ze uberhaupt iets terug gaat zeggenquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:34 schreef rival het volgende:
[..]
Nu toevallig ineens he... Je klaagt weer eens om niks dus
Wat heeft de ozonlaag ermee te maken?quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou in dat geval namens greenpeace, ozonlaag heeft al genoeg te lijden.
Kan niet goed tegen zuur gedoequote:Op dinsdag 4 november 2014 02:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat heeft de ozonlaag ermee te maken?
Jij doet niet zuur toch? Jij bent gewoon Faxquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vandaar dat het zonnetje altijd zo schijnt hier
Aaahw liefquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij doet niet zuur toch? Jij bent gewoon Fax
De ozonlaag wordt alleen aangetast door salpeterig zuur.quote:
Zoals we al zeiden, zuur gedoe...quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:39 schreef aeque het volgende:
[..]
De ozonlaag wordt alleen aangetast door salpeterig zuur.
Zijn toch twee verschillende dingen. En jij was nog wel van de logica.quote:
Thanksquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:40 schreef perro. het volgende:
[..]
hier, heb je een kerstmuts.
is goed voor de sfeer.
Noem je mij nou een bitch.quote:
Zo jammer dit weer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |