"Jongens, wie heeft mijn processor gejatquote:Op maandag 3 november 2014 23:36 schreef BBQSausage het volgende:
Blijft toch geniaal dit. Ook al zou ik 'm nooit kopen.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:02 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik probeerde hem zn slechte woordgrappen af te leren, scrub.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:02 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Is jouw moeder een taart?
Want jij bent echt een stuk!
*and the crowd goes wild*
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
"Jongens, wie heeft mijn processor gejat"
Ay girl, have you got a mirror in your pants? Why? 'Cuz i can see myself in them.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
Deed het pijn? Toen je uit de hemel viel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:09 schreef DrNick het volgende:
Are you from Tennessee? Because you're the only 10 I see
N'aw.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:09 schreef KitKatChunky het volgende:
Mag ik je telefoon lenen, mijne is leeg? Hoezo? Ik had mijn moeder beloofd haar te bellen als ik het meisje van mijn dromen had gevonden.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
Als jij een frikandel zou zijn.. dan was je een frikandel speciaal![]()
![]()
Oh, ok. Dan mag het.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, kom net binnenvallen
Preciesquote:
Jij kwam op alle hosselpogingen af?quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kom LB bij staan, anders is ze zo alleen.
We zijn allemaal alleen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kom LB bij staan, anders is ze zo alleen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Blies er net frisse wind tegen je uiers of ben je gewoon blij om mij te zien?![]()
![]()
ok, deze is wel baas.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Blies er net frisse wind tegen je uiers of ben je gewoon blij om mij te zien?![]()
![]()
*proest*quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:13 schreef Geo4kant het volgende:
Hoi, Geo.. van 3 naar 12,4 in 3 seconde![]()
![]()
Als je dat doet dan verdien je het om drinken over je heen te krijgen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:14 schreef KitKatChunky het volgende:
Heb je zin om te dansen? Mooi, dan kan ik hier gaan zitten
Ik snap hem niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:13 schreef Geo4kant het volgende:
Hoi, Geo.. van 3 naar 12,4 in 3 seconde![]()
![]()
Het is ook een anti openingszin hahaquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je dat doet dan verdien je het om drinken over je heen te krijgen.
nawhquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Hey"
-"Hey"
"Jij bent mooi![]()
![]()
"
* VoornaamAchternaam loopt met een rood hoofd weg
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:17 schreef Monopoly het volgende:
- hey, is je vader bakker?
Want hij verkrachtte laatst de buurvrouw.
Hey, ken ik jou niet ergens van.. ben jij niet van dat programma Onder Weg Naar Mijn Hotelkamer?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:16 schreef KitKatChunky het volgende:
Waarom ken ik jou niet ergens van?
Vet schattig, je komt er nergens mee helaasquote:
Er zijn honderden openingszinnen, maar als jij nou eens zegt welke bij jou werktquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey, ken ik jou niet ergens van.. ben jij niet van dat programma Onder Weg Naar Mijn Hotelkamer?![]()
![]()
Oh ik dacht van Neuken, Kreunen, Mijn Huis Uitquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey, ken ik jou niet ergens van.. ben jij niet van dat programma Onder Weg Naar Mijn Hotelkamer?![]()
![]()
En ze moet bier halenquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik dacht van Neuken, Kreunen, Mijn Huis Uit
sex,soa,shame?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik dacht van Neuken, Kreunen, Mijn Huis Uit
Dit. Je hebt niks aan een openingszin, als ze maar bier haalt.quote:
Deze manquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit. Je hebt niks aan een openingszin, als ze maar bier haalt.
Liev.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Hey"
-"Hey"
"Jij bent mooi![]()
![]()
"
* VoornaamAchternaam loopt met een rood hoofd weg
Jaja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het gaat over zijn penis
Niet echt lekker vind ik dat witte bonen in tomatensausquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:22 schreef Monopoly het volgende:
Hele pot witte bonen in tomatensaus gegeten. Begin nu hele nare ruften te laten.
Al een SOA test gepland?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga donderdag uit in Amsterdam, we gaan het allemaal uitproberen
uitgebreid verslag graag hier na afloop!quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is jouw openingszin dan: ''Heey jij zou zo hier achter de ramen kunnen staan?''quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoeveel?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is jouw openingszin dan: ''Heey jij zou zo hier achter de ramen kunnen staan?''
Zuig aan mijn thermopeenquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeveel?
- 50euro..
Oh.. dat is niet duur voor thermopeen
Zo heb ik gisteren een lompe omelet gemaakt tegen de kater. Uien, ei, spek, tomaat en bacon. Moest met het raam open slapen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:22 schreef Monopoly het volgende:
Hele pot witte bonen in tomatensaus gegeten. Begin nu hele nare ruften te laten.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:30 schreef KitKatChunky het volgende:
Oh fuck het is al half 1
Ja ik ga slapen, kusjekroel
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:30 schreef KitKatChunky het volgende:
Oh fuck het is al half 1
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:30 schreef KitKatChunky het volgende:
Oh fuck het is al half 1
D'awhquote:
quote:
Zet daar nog een D voor.quote:
Tof.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:56 schreef Dagoduck het volgende:
DOA, die heb ik nog als 7'' Kijk maar, 4e van rechtsonder:
[ afbeelding ]
Zoek je nog cd's/singles van Nirvana?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:56 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Niet per sé, heb je wat dan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zoek je nog cd's/singles van Nirvana?
I like your stylequote:Op dinsdag 4 november 2014 00:56 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
die zou bij ons al zn laatste waarschuwing te pakken hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:12 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn dag is weer goed. Ik dacht dat mijn dag kut begon omdat ik me weer eens had verslapen, maar onze nieuwe stagiaire is nu al de eerste twee dagen te laat, en is er vandaag pas om half 1.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:12 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn dag is weer goed. Ik dacht dat mijn dag kut begon omdat ik me weer eens had verslapen, maar onze nieuwe stagiaire is nu al de eerste twee dagen te laat, en is er vandaag pas om half 1.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zou bij ons al zn laatste waarschuwing te pakken hebben
Altijd fijn, dat iemand anders het nog kutter doetquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:12 schreef BBQSausage het volgende:
Heb gisteren met ze in bespreking gezeten, samen met een collega en m'n baas, en ze krijgen nu een week de tijd om alles wel goed te maken. Vrijdag komt hun coördinator van school langs, dus dan kunnen we direct aangeven of ze mogen blijven, of dat hij maar een nieuwe stage-plek voor ze moet gaan zoeken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]hoe is het nog gegaan met hun opdracht gisteren?
Helemaal als het de eerste dagen zijnquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zou bij ons al zn laatste waarschuwing te pakken hebben
Ja, kan ik echt van genieten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Altijd fijn, dat iemand anders het nog kutter doet
Ja, maar d'r scooter was kapot, en die ging ze ter plekke even repareren, dus nu is de hele scooter uit elkaar gehaald.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Helemaal als het de eerste dagen zijn
ja, de baas is hier best streng op te laat komen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Helemaal als het de eerste dagen zijn
Wat je dan doet is on the spot bellen dat je het ov moet pakken ofzo en dat je dus een half uurtje later bent ofzoquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar d'r scooter was kapot, en die ging ze ter plekke even repareren, dus nu is de hele scooter uit elkaar gehaald.
Allebei of 1 persoon?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb gisteren met ze in bespreking gezeten, samen met een collega en m'n baas, en ze krijgen nu een week de tijd om alles wel goed te maken. Vrijdag komt hun coördinator van school langs, dus dan kunnen we direct aangeven of ze mogen blijven, of dat hij maar een nieuwe stage-plek voor ze moet gaan zoeken.
nee hoor, gewoon een erkenning van haar awesomenessquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon een erkenning van haar awesomeness
Ja, precies.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat je dan doet is on the spot bellen dat je het ov moet pakken ofzo en dat je dus een half uurtje later bent ofzo
Verslapen dusquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, precies.En ze wist gisteren al dat die scooter niet goed werkte, heeft ze het vandaag blijkbaar toch weer geprobeerd, en had dus geen alternatief. Terwijl ze idd in een half uurtje met de bus hier kan zijn, zegt ze om 11:00 al dat ze er pas om half 1 kan zijn.
The fuck.
Allebei, ze hebben beiden die opdracht behoorlijk verneukt, en het moet ze toch echt wel in een weekje lukken om het nu wel goed aan te pakken.. Anders is het gewoon echt zonde van de tijd en moeite om ze hier nog rond te laten lopen.quote:
pics van de stagiairequote:Op dinsdag 4 november 2014 11:12 schreef BBQSausage het volgende:
Ja. Daar ga ik ook gewoon van uit idd.quote:
Precies, lekker rustig. Alle tijd nemen, het is toch maar stage.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Ze werd wakker om 11 uur en dacht shit, snel bellen. Uurtje om aan te kleden en haar ding te doen om vervolgens de bus te pakken.
Fuck iedereen fuck allesquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies, lekker rustig. Alle tijd nemen, het is toch maar stage.
als het echt moet kan ik onder de 10 minuten van mijn bed tot mijn auto komenquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Ze werd wakker om 11 uur en dacht shit, snel bellen. Uurtje om aan te kleden en haar ding te doen om vervolgens de bus te pakken.
Ik ook, als ik een auto hadquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het echt moet kan ik onder de 10 minuten van mijn bed tot mijn auto komen
en hoe zitten jouw krulletjes dan?quote:
Ik had vanochtend ook maar tien minuten de tijd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het echt moet kan ik onder de 10 minuten van mijn bed tot mijn auto komen
2 minuten kammen, gewoon zoals het altijd zitquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en hoe zitten jouw krulletjes dan?
nicequote:Op dinsdag 4 november 2014 11:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
2 minuten kammen, gewoon zoals het altijd zit
dat klinkt als veel werk hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
2 minuten kammen, gewoon zoals het altijd zit
soms kam ik mijn baard ook. gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:42 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dat klinkt als veel werk hoor.
Heb jij een baard?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms kam ik mijn baard ook. gewoon omdat het kan
was jij er zaterdag niet meer toen mijn cam eindelijk werkte op tc?quote:
ja.quote:
Jij was "Gi"?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was jij er zaterdag niet meer toen mijn cam eindelijk werkte op tc?
jaquote:
dat terwijl ik redelijk incognite was omdat de bureaulamp half in de cam scheenquote:
Dat viel wel meequote:Op dinsdag 4 november 2014 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
[..]
dat terwijl ik redelijk incognite was omdat de bureaulamp half in de cam scheen
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dankje
jij ook!
jouw lach
inb4: hossel
welke foto?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Je lijkt zoveel anders dan op de foto
Waarheid welquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dankje
jij ook!
jouw lach
inb4: hossel
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Mensen die roken en het richting mij blazen!!!!!
Foboquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke foto?
en nja, nieuwe bril, nieuwe baard en volgens mij heb ik al lang nergens een foto gepost
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:52 schreef LittleBrownie het volgende:
heb ik daar een foto op?quote:
Jaquote:
Ik.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:54 schreef KitKatChunky het volgende:
wie doen er allemaal aan movember mee?
Alleen snor laten staan vind ik zo nasty.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:54 schreef KitKatChunky het volgende:
wel de hele maand dan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik.
Heb een moustache trui aan
snel weghalen danquote:
picsquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik.
Heb een moustache trui aan
dan gaat je creep gehalte gelijk een factor 100 omhoog hahaquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Alleen snor laten staan vind ik zo nasty.
Ik deed dat bij sof toen ze vervelend was. Ze was boos. Ik voelde me schuldigquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Neequote:
Gewoon nieuwe plaatsenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dan gaat je creep gehalte gelijk een factor 100 omhoog haha
ik zie geen foto in mijn foboquote:
Ik zie het ook niet bij je :squote:
Ik heb me al maanden niet geschoren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:54 schreef KitKatChunky het volgende:
Heb jij hem ook zo oversized?quote:
dat ben jij helemaal nietquote:
Het is een oversized trui. Ik heb een XS en lijkt een Lquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb jij hem ook zo oversized?
dat dan weer welquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
zou deze chick raken, ookal is het LB niet.
Damnquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het is een oversized trui. Ik heb een XS en lijkt een L
Zou der doenquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:59 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
het modelmeisje is aantrekkelijk is wat ik zeg
Nee, ik bedoel dat ik echt een foto in Gi's FoBo zag een week ofzo geledenquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:59 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
het modelmeisje is aantrekkelijk is wat ik zeg
Hij loopt je gewoon te trollen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik echt een foto in Gi's FoBo zag een week ofzo geleden
Wat?quote:
Sinds wanneer trollt hijquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij loopt je gewoon te trollen.
Dat dat zo groot moetquote:
Draag hem ook off shoulderquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat dat zo groot moet
Ik vind het een beetje heel erg oversized
volgens mij heb ik die al best lang geleden weg gehaaldquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik echt een foto in Gi's FoBo zag een week ofzo geleden
Linkquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die al best lang geleden weg gehaald
ik zag laatst zelfs een LB bij mensen die je misschien kent op fb
heb je het nu over mij?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Misschien heeft hij dat altijd al gedaan, maar hebben wij dat nooit doorgehad.
link naar wat?quote:
Beetje gek hoor, Nick.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een beetje warm water over me heen laten stromen; niets geks.
is toch een beetje gek hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een beetje warm water over me heen laten stromen; niets geks.
Ja hequote:
Die kwam ineens voorbij op mijn internet jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:28 schreef Fok-it het volgende:
Nick post ook disturbing filmpjes in kpd
Oh wacht ik post in ONZ
Onz matigste forum wat er is in feite.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja he
[..]
Die kwam ineens voorbij op mijn internet ja
ONZ
Alleen omdat er bloed bij zatquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja he
[..]
Die kwam ineens voorbij op mijn internet ja
ONZ
Wtf dit moet ik zienquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen omdat er bloed bij zatVerder was hij niet vies hoor
Die man heeft vast een gescheurde darmwand ofzo nuquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen omdat er bloed bij zatVerder was hij niet vies hoor
Naar die mensen die ik zou kennenquote:
Welk filmpjequote:Op dinsdag 4 november 2014 12:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die man heeft vast een gescheurde darmwand ofzo nu
Fokitquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:28 schreef Fok-it het volgende:
Nick post ook disturbing filmpjes in kpd
Oh wacht ik post in ONZ
oh dat zou ik moeten nakijkenquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Naar die mensen die ik zou kennen
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2160434/1/101#146277286
He bbyquote:
Kpdquote:
Ja hoor, druk met leren enzoquote:
Mooimooi. Ga je je P in een jaar halen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor, druk met leren enzo
Met jou dan?
Doe er nu al meer dan een jaar overquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooimooi. Ga je je P in een jaar halen?
Ja goed goed ook weer aan de studie. Alleen nu zowel sport als studie-ontwijkend gedrag aan het vertonen dus
Ohja tuurlijk. Je bent al in je tweede jaar bezigquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Doe er nu al meer dan een jaar over
Jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja tuurlijk. Je bent al in je tweede jaar bezig![]()
Dierverzorging. Ik wilde eerst bbl gaan doen en hele zomer gesolliciteerd en afgewezen voor bedrijven helaasquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja
Maat welke studie doe je?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:12 schreef DrNick het volgende:
Mutti heeft gewoon de autosleutel meegenomen/verstopt_
Echt hequote:Op dinsdag 4 november 2014 13:14 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Dat schijnt die van mij ook nog wel eens te flikken bij mijn broertje.
Succes broeder Nickquote:
Ook van mijn kant en groet Porkie terug.quote:
Zal ik ook doen als ik zo´n kind had.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:12 schreef DrNick het volgende:
Kan jij autorijden danquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:12 schreef DrNick het volgende:
Ja ze moeten wokken of zo zag ikquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:43 schreef Sardu het volgende:
Whahahaha![]()
Gekke belgen die zuunig moeten zijn met stroom in de winter.![]()
Ik denk dat ik hier de CV nog een stukje hoger zet.![]()
Gezellig toch? Lekker met je familie naar zo'n all you can eat vreetschuur.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:12 schreef d4v1d het volgende:
Waarom heeft die anders een autosleutel nodig
Om die van z'n ex te bekrassen!quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:12 schreef d4v1d het volgende:
Waarom heeft die anders een autosleutel nodig
Picsquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:17 schreef KitKatChunky het volgende:
Het is wel een stuk frisser met dit nieuwe kapsel
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:17 schreef KitKatChunky het volgende:
Het is wel een stuk frisser met dit nieuwe kapsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |