"Jongens, wie heeft mijn processor gejatquote:Op maandag 3 november 2014 23:36 schreef BBQSausage het volgende:
Blijft toch geniaal dit. Ook al zou ik 'm nooit kopen.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:02 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik probeerde hem zn slechte woordgrappen af te leren, scrub.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:02 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Is jouw moeder een taart?
Want jij bent echt een stuk!
*and the crowd goes wild*
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
"Jongens, wie heeft mijn processor gejat"
Ay girl, have you got a mirror in your pants? Why? 'Cuz i can see myself in them.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
Deed het pijn? Toen je uit de hemel viel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:09 schreef DrNick het volgende:
Are you from Tennessee? Because you're the only 10 I see
N'aw.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:09 schreef KitKatChunky het volgende:
Mag ik je telefoon lenen, mijne is leeg? Hoezo? Ik had mijn moeder beloofd haar te bellen als ik het meisje van mijn dromen had gevonden.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
Als jij een frikandel zou zijn.. dan was je een frikandel speciaal![]()
![]()
Oh, ok. Dan mag het.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, kom net binnenvallen
Preciesquote:
Jij kwam op alle hosselpogingen af?quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kom LB bij staan, anders is ze zo alleen.
We zijn allemaal alleen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kom LB bij staan, anders is ze zo alleen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Blies er net frisse wind tegen je uiers of ben je gewoon blij om mij te zien?![]()
![]()
ok, deze is wel baas.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Blies er net frisse wind tegen je uiers of ben je gewoon blij om mij te zien?![]()
![]()
*proest*quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:13 schreef Geo4kant het volgende:
Hoi, Geo.. van 3 naar 12,4 in 3 seconde![]()
![]()
Als je dat doet dan verdien je het om drinken over je heen te krijgen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:14 schreef KitKatChunky het volgende:
Heb je zin om te dansen? Mooi, dan kan ik hier gaan zitten
Ik snap hem niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:13 schreef Geo4kant het volgende:
Hoi, Geo.. van 3 naar 12,4 in 3 seconde![]()
![]()
Het is ook een anti openingszin hahaquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je dat doet dan verdien je het om drinken over je heen te krijgen.
nawhquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Hey"
-"Hey"
"Jij bent mooi![]()
![]()
"
* VoornaamAchternaam loopt met een rood hoofd weg
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:17 schreef Monopoly het volgende:
- hey, is je vader bakker?
Want hij verkrachtte laatst de buurvrouw.
Hey, ken ik jou niet ergens van.. ben jij niet van dat programma Onder Weg Naar Mijn Hotelkamer?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:16 schreef KitKatChunky het volgende:
Waarom ken ik jou niet ergens van?
Vet schattig, je komt er nergens mee helaasquote:
Er zijn honderden openingszinnen, maar als jij nou eens zegt welke bij jou werktquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey, ken ik jou niet ergens van.. ben jij niet van dat programma Onder Weg Naar Mijn Hotelkamer?![]()
![]()
Oh ik dacht van Neuken, Kreunen, Mijn Huis Uitquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey, ken ik jou niet ergens van.. ben jij niet van dat programma Onder Weg Naar Mijn Hotelkamer?![]()
![]()
En ze moet bier halenquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik dacht van Neuken, Kreunen, Mijn Huis Uit
sex,soa,shame?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik dacht van Neuken, Kreunen, Mijn Huis Uit
Dit. Je hebt niks aan een openingszin, als ze maar bier haalt.quote:
Deze manquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit. Je hebt niks aan een openingszin, als ze maar bier haalt.
Liev.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Hey"
-"Hey"
"Jij bent mooi![]()
![]()
"
* VoornaamAchternaam loopt met een rood hoofd weg
Jaja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het gaat over zijn penis
Niet echt lekker vind ik dat witte bonen in tomatensausquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:22 schreef Monopoly het volgende:
Hele pot witte bonen in tomatensaus gegeten. Begin nu hele nare ruften te laten.
Al een SOA test gepland?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga donderdag uit in Amsterdam, we gaan het allemaal uitproberen
uitgebreid verslag graag hier na afloop!quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is jouw openingszin dan: ''Heey jij zou zo hier achter de ramen kunnen staan?''quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoeveel?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is jouw openingszin dan: ''Heey jij zou zo hier achter de ramen kunnen staan?''
Zuig aan mijn thermopeenquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeveel?
- 50euro..
Oh.. dat is niet duur voor thermopeen
Zo heb ik gisteren een lompe omelet gemaakt tegen de kater. Uien, ei, spek, tomaat en bacon. Moest met het raam open slapen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:22 schreef Monopoly het volgende:
Hele pot witte bonen in tomatensaus gegeten. Begin nu hele nare ruften te laten.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:30 schreef KitKatChunky het volgende:
Oh fuck het is al half 1
Ja ik ga slapen, kusjekroel
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:30 schreef KitKatChunky het volgende:
Oh fuck het is al half 1
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:30 schreef KitKatChunky het volgende:
Oh fuck het is al half 1
D'awhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |