Terecht.quote:Op maandag 3 november 2014 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben ik de enige dan?Het beeldje van m'n overleden hond staat er bijvoorbeeld op (gevuld met as). Dat soort dingen moet je echt niet op de grond gooien. Dan werp ik je van het balkon af.
Het leek me wel wat, maar ik vond het ook zoiets om seks te gaan hebben op jouw tafel.quote:
Ik vind het ook niks, maar door andere redenen.quote:Op maandag 3 november 2014 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben ik de enige dan?Het beeldje van m'n overleden hond staat er bijvoorbeeld op (gevuld met as). Dat soort dingen moet je echt niet op de grond gooien. Dan werp ik je van het balkon af.
Ik had het niet gewaardeerd als jullie dat hadden gedaan toen ik ernaast lag.quote:Op maandag 3 november 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Het leek me wel wat, maar ik vond het ook zoiets om seks te gaan hebben op jouw tafel.
quote:Op maandag 3 november 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Het leek me wel wat, maar ik vond het ook zoiets om seks te gaan hebben op jouw tafel.
Zoals?quote:Op maandag 3 november 2014 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks, maar door andere redenen.
Op de tafel?quote:Op maandag 3 november 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had het niet gewaardeerd als jullie dat hadden gedaan toen ik ernaast lag.
Haterquote:Op maandag 3 november 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het vegen zelf niet. Maar de lust was er sowieso al flink doordat we vooraf al flink over en weer berichten gestuurd hadden. Overigens ook een bar (die stond in mijn vorige appartementje) geprobeerd, dat beviel beter.quote:Op maandag 3 november 2014 21:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Maar voor de seks/lust voegde het niets toe dus?
Like duh. Maar natuurlijk doe ik dat niet, ik heb ook wel fatsoen.quote:Op maandag 3 november 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen ik ga seks hebben op die tafel jaquote:Op maandag 3 november 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarschuw me van tevoren, dan ga ik op tijd weg. Een orgie lijkt me dus helemaal niks.quote:Op maandag 3 november 2014 21:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alleen ik ga seks hebben op die tafel ja
Tenzij Fok orgie
Dat dus...quote:Op maandag 3 november 2014 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarschuw me van tevoren, dan ga ik op tijd weg. Een orgie lijkt me dus helemaal niks.
Ik zal wel een seintje gevenquote:Op maandag 3 november 2014 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarschuw me van tevoren, dan ga ik op tijd weg. Een orgie lijkt me dus helemaal niks.
Sinds de vraag van Yvie schiet het los ja.quote:Op maandag 3 november 2014 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gaat t over seks op tafel?
Ado zit te bellen
Als er tien man op ligt wordt het vanzelf wel warm.quote:
Ongemakkelijk oppervlak, ongemakkelijke hoogte, ongemakkelijk openbaar. Gemaakt.quote:Op maandag 3 november 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoals?
Ik ben gewoon heel zuinig op mijn stuff. En ook vrij opgeruimd. Al die rommel op de grond, ik zou niet meer in de mood zijn.
Pooltafel van Fax. Feer en haar toenmalige vriend lagen aan de ene kant van de tafel, ik aan de andere kant.quote:
Zo ben ik.quote:
Niet iedereen denkt dat.quote:Op maandag 3 november 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Like duh. Maar natuurlijk doe ik dat niet, ik heb ook wel fatsoen.![]()
En dat jullie dan moeten raden?quote:Op maandag 3 november 2014 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Orgie![]()
Tof man, allemaal warme, naakte lijven en dan aan de kromming van de piemel voelen dat t een andere is
Niet aan de grootte en dikte?quote:Op maandag 3 november 2014 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Orgie![]()
Tof man, allemaal warme, naakte lijven en dan aan de kromming van de piemel voelen dat t een andere is
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 3 november 2014 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Als er tien man op ligt wordt het vanzelf wel warm.
Ah, zo. Hoezo openbaar en gemaakt? Ik dacht eerder aan m'n bureau thuis enz.quote:Op maandag 3 november 2014 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongemakkelijk oppervlak, ongemakkelijke hoogte, ongemakkelijk openbaar. Gemaakt.
Flinke tafel is dat geweest.quote:Op maandag 3 november 2014 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pooltafel van Fax. Feer en haar toenmalige vriend lagen aan de ene kant van de tafel, ik aan de andere kant.
neu, ik zou t gewoon doebquote:Op maandag 3 november 2014 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongemakkelijk oppervlak, ongemakkelijke hoogte, ongemakkelijk openbaar. Gemaakt.
[..]
Pooltafel van Fax. Feer en haar toenmalige vriend lagen aan de ene kant van de tafel, ik aan de andere kant.
[..]
Zo ben ik.
[..]
Niet iedereen denkt dat.
Er naast, niet er op.quote:
That sucksquote:Op maandag 3 november 2014 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope, pooltafels zijn nooit verwarmd
quote:Op maandag 3 november 2014 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Orgie![]()
Pak dan een aanrecht. Kan je ook schoonvegen maar als het een schoon aanrecht is hoeft dat nietquote:Op maandag 3 november 2014 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat staat er allemaal op jullie tafels dat je het eraf moet vegen?
ook. Maar als dat n beetje t zelfde is aan de kromming.quote:Op maandag 3 november 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet aan de grootte en dikte?
Ik ddenk aan mijn eettafel thuis. Dan kunnen 40 mensen meekijken.quote:Op maandag 3 november 2014 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, zo. Hoezo openbaar en gemaakt? Ik dacht eerder aan m'n bureau thuis enz.
Ah op die manier. Ik denk al, met 3 mensen op een pooltafel slapenquote:
Zitten de keukenkastjes vaak in de weg.quote:Op maandag 3 november 2014 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pak dan een aanrecht. Kan je ook schoonvegen maar als het een schoon aanrecht is hoeft dat niet
Gewoon iets voor de ramen doen, toch?quote:Op maandag 3 november 2014 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ddenk aan mijn eettafel thuis. Dan kunnen 40 mensen meekijken.
Ik zou niet durven.quote:
Vooral Gitaar was echt een vetklep.quote:
nou, bij ons staan er n fruitschaal, n plantje en soms n kaars en dat was t wel. Hoeven we echt niet er vanaf te gooien voor seks op tafelquote:Op maandag 3 november 2014 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pak dan een aanrecht. Kan je ook schoonvegen maar als het een schoon aanrecht is hoeft dat niet
En dan ga je per ongeluk op de kaars zitten.quote:Op maandag 3 november 2014 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, bij ons staan er n fruitschaal, n plantje en soms n kaars en dat was t wel. Hoeven we echt niet er vanaf te gooien voor seks op tafel
Toch geef ik de voorkeur aan de bank dan. Kussens hebben nog nut als je die hebtquote:Op maandag 3 november 2014 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, bij ons staan er n fruitschaal, n plantje en soms n kaars en dat was t wel. Hoeven we echt niet er vanaf te gooien voor seks op tafel
nog nooit gebeurdquote:Op maandag 3 november 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan ga je per ongeluk op de kaars zitten.
bank is ook prima, maar dan moet je de kat er soms wel afgooienquote:Op maandag 3 november 2014 22:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch geef ik de voorkeur aan de bank dan. Kussens hebben nog nut als je die hebt
En een poes eropquote:Op maandag 3 november 2014 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bank is ook prima, maar dan moet je de kat er soms wel afgooien
Dat is een goede neukbank idd.quote:Op maandag 3 november 2014 22:18 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een echte neukbank. Heel diep, kun je zowat met z'n tweeën naast elkaar liggen.
Ik geloof je op je woordquote:Op maandag 3 november 2014 22:18 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een echte neukbank. Heel diep, kun je zowat met z'n tweeën naast elkaar liggen.
Something tells me you're speaking from experiencequote:Op maandag 3 november 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan ga je per ongeluk op de kaars zitten.
Die had ik, maar het loungedeel is er nu vanaf helaas.quote:Op maandag 3 november 2014 22:18 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een echte neukbank. Heel diep, kun je zowat met z'n tweeën naast elkaar liggen. Ook brede leuningen waar regelmatig een biertje of wijn op geplaatst wordt. Dat is wat minder, als je die omstoot![]()
Daar ga je al. Rule #1 bij internetdating aan huis: zorg voor fijne plekken om te neuken.quote:Op maandag 3 november 2014 22:25 schreef yats het volgende:
[..]
Die had ik, maar het loungedeel is er nu vanaf helaas.
Die heb ik nog genoegquote:Op maandag 3 november 2014 22:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Daar ga je al. Rule #1 bij internetdating aan huis: zorg voor fijne plekken om te neuken.
Nee.
En bed is toch het meest relaxed.
...en nu is ze weer weg?quote:
Lekker zacht en ruim bed inderdaadquote:Op maandag 3 november 2014 22:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Daar ga je al. Rule #1 bij internetdating aan huis: zorg voor fijne plekken om te neuken.
Nee.
quote:Op maandag 3 november 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lekker zacht en ruim bed inderdaad
Ex vond het lekker als ze op de rand van het bed genomen werd. Dan maar een kussen onder je knieënquote:
Mijn huis nodigt niet uit tot seks. Sterker nog, het hele huis is zo ingericht om vrouwen droog te maken.quote:Op maandag 3 november 2014 22:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee.
Heel goed Kaneel.quote:Op maandag 3 november 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn huis nodigt niet uit tot seks. Sterker nog, het hele huis is zo ingericht om vrouwen droog te maken.
Ik bescherm mijn maagdelijkheid
Het nodigt wel uit tot opruimen.quote:Op maandag 3 november 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn huis nodigt niet uit tot seks. Sterker nog, het hele huis is zo ingericht om vrouwen droog te maken.
Dat staat als een paal boven water dusquote:Op maandag 3 november 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vergeet de Sinister Six niet.quote:Op maandag 3 november 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel goed Kaneel.
Om zeker te zijn zou ik nog een levensgroot beeld van Spiderman in je slaapkamer zetten.
Geen ruimte voor man.quote:Op maandag 3 november 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel goed Kaneel.
Om zeker te zijn zou ik nog een levensgroot beeld van Spiderman in je slaapkamer zetten.
quote:
'the spiderman'.quote:Op maandag 3 november 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel goed Kaneel.
quote:Op maandag 3 november 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap ik. Ik probeer juist van mijn maagdelijkheid af te komen.quote:Op maandag 3 november 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon door het huis plaatsen. Doc Ock op de overloop, Vulture op het dak, etc.quote:Op maandag 3 november 2014 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Kaneel zijn kamer zo groot is.
Go get 'em tiger!quote:
Thijs, als je een vrouw zou zijn dan zou ik met je willen samenwonen.quote:Op maandag 3 november 2014 22:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon door het huis plaatsen. Doc Ock op de overloop, Vulture op het dak, etc.
[..]
Go get 'em tiger!
Ik ben jaloers nu. Snel wat Tupac klassiekers op YouTube zoekenquote:Op maandag 3 november 2014 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Thijs, als je een vrouw zou zijn dan zou ik met je willen samenwonen.
Lukt het Straw maar niet om je piemel te vinden?quote:Op maandag 3 november 2014 22:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Snap ik. Ik probeer juist van mijn maagdelijkheid af te komen.
Gisteren vroeg je iedereen nog met je samen te wonen,quote:Op maandag 3 november 2014 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent van de markt toch?quote:Op maandag 3 november 2014 22:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben jaloers nu. Snel wat Tupac klassiekers op YouTube zoeken
Ik laat het nog even bezinkenquote:Op maandag 3 november 2014 22:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon door het huis plaatsen. Doc Ock op de overloop, Vulture op het dak, etc.
[..]
Go get 'em tiger!
quote:Op maandag 3 november 2014 22:18 schreef artelligence het volgende:
Ook brede leuningen waar regelmatig een biertje of wijn op geplaatst wordt. Dat is wat minder, als je die omstoot![]()
Hoe doe je dat dan precies?quote:Op maandag 3 november 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Traumaquote:Op maandag 3 november 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lukt het Straw maar niet om je piemel te vinden?
Dat kun je lopen gek!!quote:Op maandag 3 november 2014 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik laat het nog even bezinkenZe woont wel dichtbij... 6 km.
Ik ben wispelturigquote:Op maandag 3 november 2014 22:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gisteren vroeg je iedereen nog met je samen te wonen,
nu alleen maar vrouwen dus nog?
Hahahaquote:Op maandag 3 november 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bezinkenquote:Op maandag 3 november 2014 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hele huis barbie roze hebbenquote:Op maandag 3 november 2014 22:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan precies?
En is er ook zoiets voor mannen?
quote:Op maandag 3 november 2014 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Ja ja, je krijgt een nieuw glas van me.
Da's lastig nuquote:Op maandag 3 november 2014 22:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bezinken![]()
Beetje enthousiasme tonen
Sorry knul, we zullen het bij meeten houden.quote:Op maandag 3 november 2014 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
DADELIJK IS ZE WEG! EN WORDT ZE UITGEWOOND DOOR EEN NEGER!quote:Op maandag 3 november 2014 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Overal saaie boeken laten liggen over schelpvariatie in slakken, een boekenkast vol comics hebben, knuffels op de slaapkamer en geen wijn in huis.quote:Op maandag 3 november 2014 22:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan precies?
En is er ook zoiets voor mannen?
Ik zou je droger maken dan de Sahara.quote:
Behoorlijk, en je krijgt er tandpijn van.quote:
Je moet ook niet aan de barbie's knagen.quote:Op maandag 3 november 2014 22:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Behoorlijk, en je krijgt er tandpijn van.
Niet nodigquote:Op maandag 3 november 2014 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Ja ja, je krijgt een nieuw glas van me.
Geen wijn in huis hebben. Rookie-mistake. Dat valt me van je tegen.quote:Op maandag 3 november 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Overal saaie boeken laten liggen over schelpvariatie in slakken, een boekenkast vol comics hebben, knuffels op de slaapkamer en geen wijn in huis.
[..]
Ik zou je droger maken dan de Sahara.
Het ligt niet aan jou maar aan mijquote:Op maandag 3 november 2014 22:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sorry knul, we zullen het bij meeten houden.
[..]
DADELIJK IS ZE WEG! EN WORDT ZE UITGEWOOND DOOR EEN NEGER!
Dat deed mijn zus vroeger.quote:Op maandag 3 november 2014 22:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan de barbie's knagen.
Weet ik kerel. Weet ik.quote:
als vrouw zou ik glibberen als een slak. Oestrogeen level door het dak.quote:Op maandag 3 november 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Overal saaie boeken laten liggen over schelpvariatie in slakken, een boekenkast vol comics hebben, knuffels op de slaapkamer en geen wijn in huis.
[..]
Je kan haar altijd nog een kuthoer noemen achteraf.quote:Op maandag 3 november 2014 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja gewoon enthousiast zijn in het algemeen nu
Onmogelijk. Straks ben je een adonis onder de 75 kilo.quote:Op maandag 3 november 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom zou ik wijn hebben?quote:Op maandag 3 november 2014 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Geen wijn in huis hebben. Rookie-mistake. Dat valt me van je tegen.
Ik zou dat inderdaad niet tijdens de date doen.quote:Op maandag 3 november 2014 22:47 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/208942]Yvie_lu[/url
] het volgende:
[..]
Je kan haar altijd nog een kuthoer noemen achteraf.
Maar niet vooraf al depri worden!
quote:Op maandag 3 november 2014 22:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan haar altijd nog een kuthoer noemen achteraf.
Maar niet vooraf al depri worden!
Het is veel lekkerder en bierdrinkers zijn leuk(er). Daaromquote:Op maandag 3 november 2014 22:47 schreef rival het volgende:
[..]
Wat is het verschil, prijzen zijn toch meestal gelijk
Voor het bezoek? Of om zelf te drinken?quote:
Shit.quote:
Ze zuipen maar bierquote:Op maandag 3 november 2014 22:49 schreef yats het volgende:
[..]
Voor het bezoek? Of om zelf te drinken?
"2 bier" (of twee vingers in de lucht) is korter dan "een biertje en een friszoet fruitige witte huiswijn"quote:Op maandag 3 november 2014 22:47 schreef rival het volgende:
[..]
Wat is het verschil, prijzen zijn toch meestal gelijk
Wijn werkt wel libidoverhogendquote:Op maandag 3 november 2014 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien is dat het antwoord op het libidovraagstuk.
Schande!quote:Op maandag 3 november 2014 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben potverdrie gewoon 2 likes op m'n datingprofiel kwijtgeraakt.
Their loss, ofzoiets.quote:Op maandag 3 november 2014 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, maar wel roze roze hoor.quote:Op maandag 3 november 2014 22:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt het toch heel mooi zachtroze had ik begrepen?
Aw. Ik heb niet eens likes. Oh wacht, die van jou.quote:Op maandag 3 november 2014 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik hou ook niet van wijn maar wat de ander drinkt maakt mij toch niks uitquote:Op maandag 3 november 2014 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het is veel lekkerder en bierdrinkers zijn leuk(er). Daarom
quote:Op maandag 3 november 2014 22:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt het toch heel mooi zachtroze had ik begrepen?
Was bij mijn ex niks van te merken. Die dronk een glaasje of twee maar van neuken kwam niks terecht. Die viel meteen in slaap.quote:
Kijk, goed punt!quote:Op maandag 3 november 2014 22:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
"2 bier" (of twee vingers in de lucht) is korter dan "een biertje en een friszoet fruitige witte huiswijn"
I beg to differ. Tenzij teveel wijnquote:Op maandag 3 november 2014 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op het moment zelf, ja. De dag daarna is het dramatisch.
Ik zeg doen.quote:Op maandag 3 november 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
Ik wil graag zwemmen om wat af te vallen. Maar de één zegt dat het geen geschikte sport is en de ander juist van wel. Argh.
Misschien niet de meest intensieve vorm, maar je gebruikt wel (bijna) al je spieren.quote:Op maandag 3 november 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
Ik wil graag zwemmen om wat af te vallen. Maar de één zegt dat het geen geschikte sport is en de ander juist van wel. Argh.
Bij mij wel...quote:
Is het wel maar je krijgt er weer brede schouders van hequote:Op maandag 3 november 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
Zwemmen is heel geschikt, ik doe het zelf ook en heb ook niet het lichaam van een afgetrainde atleet. Gewoon doen, zwempak aan en lekker baantjes trekkenquote:Op maandag 3 november 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
Daar hebben wij mannen minder last van vermoed ik.quote:Op maandag 3 november 2014 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op het moment zelf, ja. De dag daarna is het dramatisch.
Het is dat ik niet je ex ben...quote:Op maandag 3 november 2014 22:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was bij mijn ex niks van te merken. Die dronk een glaasje of twee maar van neuken kwam niks terecht. Die viel meteen in slaap.
Geen waterval is bestand tegen mijn nerdings.quote:Op maandag 3 november 2014 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onmogelijk. Straks ben je een adonis onder de 75 kilo.
Ik krijg geen bezoek. EN ik drink niet.quote:Op maandag 3 november 2014 22:49 schreef yats het volgende:
[..]
Voor het bezoek? Of om zelf te drinken?
Ik snap dit niet.quote:Op maandag 3 november 2014 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien is dat het antwoord op het libidovraagstuk.
Ja zo vervelend als je dat doetquote:Op maandag 3 november 2014 22:53 schreef artelligence
het volgende:
[..]
Het is dat ik niet je ex ben...That's my sexlife in a nutshell
Nee, van bier word ik alleen vrolijk/lacherigquote:Op maandag 3 november 2014 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is gewoon alcohol in het algemeen....
Ik drink zelf helemaal niet. Presteer ik nog wat tenminstequote:Op maandag 3 november 2014 22:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is dat ik niet je ex ben...That's my sexlife in a nutshell
Dan ben je gewoon raar.quote:Op maandag 3 november 2014 22:54 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, van bier word ik alleen vrolijk/lacherig
Wat wordt jij dan van een biertje (of meer)?quote:
Ik kop hem zelf wel even in. Ik ben voor Vitesse, de meest vreemde club van Nederland, dat zegt toch genoeg?quote:
Ja eigenlijk welquote:Op maandag 3 november 2014 22:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kop hem zelf wel even in. Ik ben voor Vitesse, de meest vreemde club van Nederland, dat zegt toch genoeg?
Nee, dat is nog niet zo raar.quote:Op maandag 3 november 2014 22:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kop hem zelf wel even in. Ik ben voor Vitesse, de meest vreemde club van Nederland, dat zegt toch genoeg?
quote:
Ja, daarom. Maar genoeg die zeggen dat je er geen gram door afvalt. Zou jammer zijn natuurlijk.quote:Op maandag 3 november 2014 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien niet de meest intensieve vorm, maar je gebruikt wel (bijna) al je spieren.
Als vrouw gebeurt dat niet zo snel.quote:Op maandag 3 november 2014 22:52 schreef rival het volgende:
[..]
Is het wel maar je krijgt er weer brede schouders van he
Het maakt me niet uit hoe ik er nu uit zie, maar wat ik er eventueel mee bereik. Merk je al wel verschil?quote:Op maandag 3 november 2014 22:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zwemmen is heel geschikt, ik doe het zelf ook en heb ook niet het lichaam van een afgetrainde atleet. Gewoon doen, zwempak aan en lekker baantjes trekken
Leuker?quote:Op maandag 3 november 2014 22:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat wordt jij dan van een biertje (of meer)?
Het is ook niet dat ik niet van je hou. Ik waardeer alles wat je doet. Het ligt niet aan jou, maar aan mij...quote:
Daar heb jij toch geen bier voor nodig?quote:
Are you breaking up with me?quote:Op maandag 3 november 2014 22:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ik niet van je hou. Ik waardeer alles wat je doet. Het ligt niet aan jou, maar aan mij...
Daar heb jij geen bier voor nodig johquote:
No, we're just taking a break.quote:
WE WERE ON A BREAK!!quote:Op maandag 3 november 2014 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
No, we're just taking a break.
Ik wel. Al zwem ik 2-3x in de week en dan ongeveer anderhalf uur aan 1 stuk door. Doe ik 120 baantjes. Duurde wel even eer ik op dat niveau was trouwens, maar daar ga ik nog wel voorbijquote:Op maandag 3 november 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit hoe ik er nu uit zie, maar wat ik er eventueel mee bereik. Merk je al wel verschil?
quote:Op maandag 3 november 2014 22:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar heb jij toch geen bier voor nodig?
Wat zijn jullie toch charming.quote:Op maandag 3 november 2014 22:57 schreef yats het volgende:
[..]
Daar heb jij geen bier voor nodig joh
Dat iemand al leuk is wil niet zeggen dat het door bier niet nog leuker kan worden toch?quote:Op maandag 3 november 2014 22:57 schreef yats het volgende:
[..]
Maar is hij dan Ross of Rachel?quote:Op maandag 3 november 2014 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
No, we're just taking a break.
Yats, papegaai me eens niet naquote:Op maandag 3 november 2014 22:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ook al iets afgevallen?quote:Op maandag 3 november 2014 22:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wel. Al zwem ik 2-3x in de week en dan ongeveer anderhalf uur aan 1 stuk door. Doe ik 120 baantjes. Duurde wel even eer ik op dat niveau was trouwens, maar daar ga ik nog wel voorbijIk merk aan mezelf dat ik dan fitter ben en beter in mijn vel zit
Ik meen het nog serieus ook. Je bent al lekker vlot van jezelf. Maar drink er gerust een biertje om, ik proost wel met je mee met mijn glas frisquote:Op maandag 3 november 2014 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie toch charming.
Jij slet.quote:Op maandag 3 november 2014 22:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb net ene Ronald op Tinder gematched.
quote:Op maandag 3 november 2014 22:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb net ene Ronald op Tinder gematched.
Daar heb ik niet zo opgelet, al merk ik wel dat ik minder buik krijgquote:
Zolang je me maar niet schattig noemt vind ik charming primaquote:Op maandag 3 november 2014 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie toch charming.
hey? hoi?quote:Op maandag 3 november 2014 22:59 schreef Faxie het volgende:
Mja ik weet nog niet of ik d'r wat ga sturen...
Gewoon doen man.quote:Op maandag 3 november 2014 22:59 schreef Faxie het volgende:
"Hoe was je weekend?"quote:Op maandag 3 november 2014 22:59 schreef Faxie het volgende:
Waarom niet?quote:Op maandag 3 november 2014 22:59 schreef Faxie het volgende:
Gewoon doen! Wat let je?quote:Op maandag 3 november 2014 22:59 schreef Faxie het volgende:
Godallemachtig, heb je je ballen eraf gekite?quote:
dubbele punt negen toch? :$quote:Op maandag 3 november 2014 22:59 schreef Faxie het volgende:
Dank u.quote:Op maandag 3 november 2014 23:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, die is prima. goed interactief. En niet te moeilijk.
Gewoon doen Fax!
Man the fuck up Fax.quote:
Nee ze zijn er stukje bij beetje af geruktquote:Op maandag 3 november 2014 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Godallemachtig, heb je je ballen eraf gekite?
Net als bij Dave dus. Gewoon doen Fax, jij hebt haar zo in je bed gesurft.quote:Op maandag 3 november 2014 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ze zijn er stukje bij beetje af gerukt
Heb je die van Dave niet nu in een potje? Dan hou je die maar vast terwijl je stuurt:quote:Op maandag 3 november 2014 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ze zijn er stukje bij beetje af gerukt
En met zo'n afwijzing ben je nog beter af dan met de twijfelquote:Op maandag 3 november 2014 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Man the fuck up Fax.
Ze kan je hooguit afwijzen.
Kom je hier uitjanken en schelden wij met je mee dat alle vrouwen kuthoeren zijn.
Ik ga straks slapen dus ik zeg het nu maar.quote:Op maandag 3 november 2014 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Man the fuck up Fax.
Ze kan je hooguit afwijzen.
Kom je hier uitjanken en schelden wij met je mee dat alle vrouwen kuthoeren zijn.
Precies.quote:Op maandag 3 november 2014 23:03 schreef rival het volgende:
[..]
En met zo'n afwijzing ben je nog beter af dan met de twijfel
Vrouwenquote:Op maandag 3 november 2014 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga straks slapen dus ik zeg het nu maar.
Vrouwen
Cool.quote:Op maandag 3 november 2014 23:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo opgelet, al merk ik wel dat ik minder buik krijg
Serieus, ik denk dat ik wel 5-6 kilo kwijt ben geraakt, als het niet meer is.
Geen idee hoe of wat met de Deense... tijd zal het leren.quote:Op maandag 3 november 2014 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Faxie gaat toch achter de Deense aan?![]()
Ik heb nog een beetje hoop voor mezelf en Latina.. Gisteren heel duidelijk laten merken wat ik ervan vind, Vannacht als ze thuis komt krijg ik er als het goed is antwoord op, anders morgen vroeg als ik opsta..
Als het goed uitpakt blijven we toch alsnog samen, en anders dan is het over..
Ik help het je hopen kerel, echt waar.quote:Op maandag 3 november 2014 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb nog een beetje hoop voor mezelf en Latina.. Gisteren heel duidelijk laten merken wat ik ervan vind, Vannacht als ze thuis komt krijg ik er als het goed is antwoord op, anders morgen vroeg als ik opsta..
quote:Op maandag 3 november 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:
Fax ik wacht tot je mij aanspreekt. Anders verwijder ik je weer hoor!
Watskeburt? Heb iets gemist, denk ik.quote:Op maandag 3 november 2014 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sinds ik werkloos ben geraakt, eind juni. Daarvoor heb ik ook wel gezwommen al was het 1-2x per week. Nu schommelt het tussen 1 en 3x. Maar het voelt elke keer prima als ik er moe maar voldaan uitkom.quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:
Fax ik wacht tot je mij aanspreekt. Anders verwijder ik je weer hoor!
Ze heeft 't zaterdag op zondag uitgemaakt.. Maar vanmorgen had ze er zelf toch best veel pijn en spijt van.. Dus ik m'n zegje gedaan..quote:Op maandag 3 november 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Watskeburt? Heb iets gemist, denk ik.
Trusten art!quote:
Hij is helemaal daarheen gereden om op 6km afstand te zitten wachten in zn auto,quote:
Tof.quote:Op maandag 3 november 2014 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sinds ik werkloos ben geraakt, eind juni. Daarvoor heb ik ook wel gezwommen al was het 1-2x per week. Nu schommelt het tussen 1 en 3x. Maar het voelt elke keer prima als ik er moe maar voldaan uitkom.
Awww. Waarom dan?quote:Op maandag 3 november 2014 23:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze heeft 't zaterdag op zondag uitgemaakt.. Maar vanmorgen had ze er zelf toch best veel pijn en spijt van.. Dus ik m'n zegje gedaan..
Werkt niet.quote:Op maandag 3 november 2014 23:10 schreef Faxie het volgende:
Nou ik heb hoi gestuurd en of ze een leuk weekend gehad heeft
Goedzo, we zijn trots op je. Mocht het ook zo ver komen, kan je dan nog wel seks hebben of moeten we je daar ook bij helpen?quote:Op maandag 3 november 2014 23:10 schreef Faxie het volgende:
Ik doe enkel schoolslag, en dat bevalt primaquote:Op maandag 3 november 2014 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Tof.
Ik moet alleen nog de borstcrawl en dergelijke leren. Maar gelukkig heb ik iemand om me daar bij te helpen. Heb namelijk mijn C nooit gehaald en weet nog bar weinig van B.
Stuur foto van je opengesperde anusquote:Op maandag 3 november 2014 23:10 schreef Faxie het volgende:
Waarschijnlijkquote:Op maandag 3 november 2014 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Werkt niet.
Nu denkt ze dat je gek bent.
En nu iets gaan doen zodat je niet de hele tijd kijkt of ze online komt en gaat typenquote:Op maandag 3 november 2014 23:10 schreef Faxie het volgende:
Nou, als je misschien fluffer zou willen zijn?quote:Op maandag 3 november 2014 23:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goedzo, we zijn trots op je. Mocht het ook zo ver komen, kan je dan nog wel seks hebben of moeten we je daar ook bij helpen?
"Seks voor Dummies - Faxie Editie"quote:Op maandag 3 november 2014 23:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goedzo, we zijn trots op je. Mocht het ook zo ver komen, kan je dan nog wel seks hebben of moeten we je daar ook bij helpen?
Ik wil toch iets meer doen uiteindelijk. De afwisseling houdt het ook interessant.quote:Op maandag 3 november 2014 23:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik doe enkel schoolslag, en dat bevalt prima
Vrouwen willen graag weten hoe je van binnen bentquote:Op maandag 3 november 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stuur foto van je opengesperde anus
quote:Op maandag 3 november 2014 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou, als je misschien fluffer zou willen zijn?
Hm... ik geloof niet dat dat baantje aan mij goed besteed zou zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou, als je misschien fluffer zou willen zijn?
Oh, dat snap ik. Maar de afwisseling bij mij zijn meestal de andere mensen die in de weg zwemmen of staan te zeveren met zijn allenquote:Op maandag 3 november 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil toch iets meer doen uiteindelijk. De afwisseling houdt het ook interessant.
Oke dan laat ik haar wel fluffer zijnquote:Op maandag 3 november 2014 23:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hm... ik geloof niet dat dat baantje aan mij goed besteed zou zijn.
Ik heb horen zeggen dat Fax wel goed betaald.quote:Op maandag 3 november 2014 23:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hm... ik geloof niet dat dat baantje aan mij goed besteed zou zijn.
Zou het geloof ik ook beledigend vinden dat je dat dan nodig zou hebben...quote:Op maandag 3 november 2014 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke dan laat ik haar wel fluffer zijn
Is dat zo? Fax?quote:Op maandag 3 november 2014 23:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb horen zeggen dat Fax wel goed betaald.
Het is meer als extraatjequote:Op maandag 3 november 2014 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou het geloof ik ook beledigend vinden dat je dat dan nodig zou hebben...
quote:
Dit?quote:Op maandag 3 november 2014 23:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb horen zeggen dat Fax wel goed betaald.
Dat vind ik dan wel erg eerlijk, ergens.quote:Op maandag 3 november 2014 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze vond dat ze mij niet kon geven wat ik verdiende..
Ik bied een marktconform salarisquote:Op maandag 3 november 2014 23:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, maar we hadden het over werk. Dus dan is geld wel redelijk belangrijk.
Is ook.quote:Op maandag 3 november 2014 23:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel erg eerlijk, ergens.
Dat zou ik even uit moeten zoekenquote:Op maandag 3 november 2014 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee wat marktconform is voor een fluffer eigenlijk.
Er zijn een heleboel dingen wel aftrekbaar volgens mij.quote:Op maandag 3 november 2014 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben derhalve ook benieuwd wat ze zal terugsturenquote:Op maandag 3 november 2014 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is ook.
Maar ik vind dat ze zichzelf tekort doet.. Ik heb helemaal niet veel nodig, ik hoef niet het beste meisje, ik wil degene waar ik voor gevallen ben...
Er zit een fluffer in KPD.. Fax weet vast wel wie ik bedoel, misschien dat hij inzicht kan bieden..quote:Op maandag 3 november 2014 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een mannelijke? Zouden die evenveel verdienen als vrouwen?quote:Op maandag 3 november 2014 23:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er zit een fluffer in KPD.. Fax weet vast wel wie ik bedoel, misschien dat hij inzicht kan bieden..
Wat, serieus?quote:Op maandag 3 november 2014 23:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er zit een fluffer in KPD.. Fax weet vast wel wie ik bedoel, misschien dat hij inzicht kan bieden..
Welterusten en keep your chin upquote:
Man en bi/hoquote:Op maandag 3 november 2014 23:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een mannelijke? Zouden die evenveel verdienen als vrouwen?
Wel nieuwsgierig naar nu.
Whehehequote:Op maandag 3 november 2014 23:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel dingen wel aftrekbaar volgens mij.
[..]
Ik ben derhalve ook benieuwd wat ze zal terugsturen
Haha ja denk dat ik het wel weetquote:Op maandag 3 november 2014 23:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Super behulpzaam iedereen hier.quote:Op maandag 3 november 2014 23:21 schreef Royco1 het volgende:
Kijk yvie hier gewoon een baan regelen.
Move over werk.nl, Fok! is here!
Dat is zo kut. Hopelijk valt het mee bij mij.quote:Op maandag 3 november 2014 23:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, dat snap ik. Maar de afwisseling bij mij zijn meestal de andere mensen die in de weg zwemmen of staan te zeveren met zijn allen
En dat was volgens haar?quote:Op maandag 3 november 2014 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze vond dat ze mij niet kon geven wat ik verdiende..
20,- p/uquote:Op maandag 3 november 2014 23:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Super behulpzaam iedereen hier.
Fax, vraag jij het?
Al snap ik het wel.quote:Op maandag 3 november 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
En dat was volgens haar?Klinkt namelijk een beetje als een standaard excuus.
Ik kan geen uur garanderenquote:Op maandag 3 november 2014 23:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hm.. nog best te doen als je een minimum afname van een uur instelt dan.
Dat is toch niet zo lastig?quote:
Ach, soms zwemmen er ook normale mensen die wel aan de kant gaan als je aan komt zwemmen. Maar het fatsoen is ver te zoeken eigenlijk.quote:Op maandag 3 november 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is zo kut. Hopelijk valt het mee bij mij.
Niet de liefde/het houden van die ik nodig zou hebben, maar ik weet dat ze een druk leven heeft met haar werk en de zorg voor haar ouders/vader.. Dus ik vind dat ze het goed genoeg doet..quote:Op maandag 3 november 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
En dat was volgens haar?Klinkt namelijk een beetje als een standaard excuus.
nee dat snap ik, niemand niet, maar daarom wil ik nog wel minimaal een uur uitbetaald krijgen natuurlijk.quote:
Eerst drie kwartier zoekenquote:Op maandag 3 november 2014 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Des te beter voor Yvie he.
Je moet dat uur toch betalen.
Precies jij snapt het, hoe beter ik ben ik mijn werk hoe sneller jij/ik klaar ben(t).quote:Op maandag 3 november 2014 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Des te beter voor Yvie he.
Je moet dat uur toch betalen.
Ja hoe is het, ik ben de Kerstman nietquote:Op maandag 3 november 2014 23:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
nee dat snap ik, niemand niet, maar daarom wil ik nog wel minimaal een uur uitbetaald krijgen natuurlijk.
Je ziet het al helemaal voor je hé?quote:Op maandag 3 november 2014 23:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies jij snapt het, hoe beter ik ben ik mijn werk hoe sneller jij/ik klaar ben(t).
Ik ben geen 20euro waard?quote:Op maandag 3 november 2014 23:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja hoe is het, ik ben de Kerstman niet
Ik klaar ben?quote:Op maandag 3 november 2014 23:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies jij snapt het, hoe beter ik ben ik mijn werk hoe sneller jij/ik klaar ben(t).
Ja, zou dat best kunnen doen misschien, denk ikquote:Op maandag 3 november 2014 23:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je ziet het al helemaal voor je hé?
De klant 'jij'. Niet jij jijquote:Op maandag 3 november 2014 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik klaar ben?
Ik ga je niet op de loonlijst zetten hoor.
Kan je alvast even oefenen.quote:Op maandag 3 november 2014 23:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, zou dat best kunnen doen misschien, denk ik
Gewoon op je rug zwemmen. Dan moeten zij voor jou aan de kant, want jij kan het niet zien.quote:Op maandag 3 november 2014 23:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, soms zwemmen er ook normale mensen die wel aan de kant gaan als je aan komt zwemmen. Maar het fatsoen is ver te zoeken eigenlijk.
Ah. Klinkt als onzekerheid.quote:Op maandag 3 november 2014 23:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet de liefde/het houden van die ik nodig zou hebben, maar ik weet dat ze een druk leven heeft met haar werk en de zorg voor haar ouders/vader.. Dus ik vind dat ze het goed genoeg doet..
Voor het geval je het echt gaat doen. Oefening baart kunst, en geen kinderen in dit geval.quote:
Oh, ik heb daar zo'n hekel aan hé (ook al bedoel je het misschien sarcastischquote:Op maandag 3 november 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon op je rug zwemmen. Dan moeten zij voor jou aan de kant, want jij kan het niet zien.
Echt? Dat is dan toch al echt?quote:Op maandag 3 november 2014 23:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor het geval je het echt gaat doen. Oefening baart kunst, en geen kinderen in dit geval.
[..]
Welterustenquote:
Ik hou wel op met gravenquote:
No keep digging!quote:Op maandag 3 november 2014 23:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Welterusten
[..]
Ik hou wel op met graven
Sorry Roy, soms weet je als man wanneer je moet stoppen.quote:
Is dat zo?quote:Op maandag 3 november 2014 23:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sorry Roy, soms weet je als man wanneer je moet stoppen.
Iedereen doet er toch minimaal een uur over om hem omhoog te krijgen?quote:Op maandag 3 november 2014 23:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij kennen de skills van Yvie niet he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |