Terecht.quote:Op maandag 3 november 2014 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben ik de enige dan?Het beeldje van m'n overleden hond staat er bijvoorbeeld op (gevuld met as). Dat soort dingen moet je echt niet op de grond gooien. Dan werp ik je van het balkon af.
Het leek me wel wat, maar ik vond het ook zoiets om seks te gaan hebben op jouw tafel.quote:
Ik vind het ook niks, maar door andere redenen.quote:Op maandag 3 november 2014 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben ik de enige dan?Het beeldje van m'n overleden hond staat er bijvoorbeeld op (gevuld met as). Dat soort dingen moet je echt niet op de grond gooien. Dan werp ik je van het balkon af.
Ik had het niet gewaardeerd als jullie dat hadden gedaan toen ik ernaast lag.quote:Op maandag 3 november 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Het leek me wel wat, maar ik vond het ook zoiets om seks te gaan hebben op jouw tafel.
quote:Op maandag 3 november 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Het leek me wel wat, maar ik vond het ook zoiets om seks te gaan hebben op jouw tafel.
Zoals?quote:Op maandag 3 november 2014 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks, maar door andere redenen.
Op de tafel?quote:Op maandag 3 november 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had het niet gewaardeerd als jullie dat hadden gedaan toen ik ernaast lag.
Haterquote:Op maandag 3 november 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het vegen zelf niet. Maar de lust was er sowieso al flink doordat we vooraf al flink over en weer berichten gestuurd hadden. Overigens ook een bar (die stond in mijn vorige appartementje) geprobeerd, dat beviel beter.quote:Op maandag 3 november 2014 21:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Maar voor de seks/lust voegde het niets toe dus?
Like duh. Maar natuurlijk doe ik dat niet, ik heb ook wel fatsoen.quote:Op maandag 3 november 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen ik ga seks hebben op die tafel jaquote:Op maandag 3 november 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarschuw me van tevoren, dan ga ik op tijd weg. Een orgie lijkt me dus helemaal niks.quote:Op maandag 3 november 2014 21:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alleen ik ga seks hebben op die tafel ja
Tenzij Fok orgie
Dat dus...quote:Op maandag 3 november 2014 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarschuw me van tevoren, dan ga ik op tijd weg. Een orgie lijkt me dus helemaal niks.
Ik zal wel een seintje gevenquote:Op maandag 3 november 2014 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarschuw me van tevoren, dan ga ik op tijd weg. Een orgie lijkt me dus helemaal niks.
Sinds de vraag van Yvie schiet het los ja.quote:Op maandag 3 november 2014 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gaat t over seks op tafel?
Ado zit te bellen
Als er tien man op ligt wordt het vanzelf wel warm.quote:
Ongemakkelijk oppervlak, ongemakkelijke hoogte, ongemakkelijk openbaar. Gemaakt.quote:Op maandag 3 november 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoals?
Ik ben gewoon heel zuinig op mijn stuff. En ook vrij opgeruimd. Al die rommel op de grond, ik zou niet meer in de mood zijn.
Pooltafel van Fax. Feer en haar toenmalige vriend lagen aan de ene kant van de tafel, ik aan de andere kant.quote:
Zo ben ik.quote:
Niet iedereen denkt dat.quote:Op maandag 3 november 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Like duh. Maar natuurlijk doe ik dat niet, ik heb ook wel fatsoen.![]()
En dat jullie dan moeten raden?quote:Op maandag 3 november 2014 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Orgie![]()
Tof man, allemaal warme, naakte lijven en dan aan de kromming van de piemel voelen dat t een andere is
Niet aan de grootte en dikte?quote:Op maandag 3 november 2014 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Orgie![]()
Tof man, allemaal warme, naakte lijven en dan aan de kromming van de piemel voelen dat t een andere is
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 3 november 2014 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Als er tien man op ligt wordt het vanzelf wel warm.
Ah, zo. Hoezo openbaar en gemaakt? Ik dacht eerder aan m'n bureau thuis enz.quote:Op maandag 3 november 2014 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongemakkelijk oppervlak, ongemakkelijke hoogte, ongemakkelijk openbaar. Gemaakt.
Flinke tafel is dat geweest.quote:Op maandag 3 november 2014 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pooltafel van Fax. Feer en haar toenmalige vriend lagen aan de ene kant van de tafel, ik aan de andere kant.
neu, ik zou t gewoon doebquote:Op maandag 3 november 2014 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongemakkelijk oppervlak, ongemakkelijke hoogte, ongemakkelijk openbaar. Gemaakt.
[..]
Pooltafel van Fax. Feer en haar toenmalige vriend lagen aan de ene kant van de tafel, ik aan de andere kant.
[..]
Zo ben ik.
[..]
Niet iedereen denkt dat.
Er naast, niet er op.quote:
That sucksquote:Op maandag 3 november 2014 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope, pooltafels zijn nooit verwarmd
quote:Op maandag 3 november 2014 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Orgie![]()
Pak dan een aanrecht. Kan je ook schoonvegen maar als het een schoon aanrecht is hoeft dat nietquote:Op maandag 3 november 2014 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat staat er allemaal op jullie tafels dat je het eraf moet vegen?
ook. Maar als dat n beetje t zelfde is aan de kromming.quote:Op maandag 3 november 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet aan de grootte en dikte?
Ik ddenk aan mijn eettafel thuis. Dan kunnen 40 mensen meekijken.quote:Op maandag 3 november 2014 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, zo. Hoezo openbaar en gemaakt? Ik dacht eerder aan m'n bureau thuis enz.
Ah op die manier. Ik denk al, met 3 mensen op een pooltafel slapenquote:
Zitten de keukenkastjes vaak in de weg.quote:Op maandag 3 november 2014 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pak dan een aanrecht. Kan je ook schoonvegen maar als het een schoon aanrecht is hoeft dat niet
Gewoon iets voor de ramen doen, toch?quote:Op maandag 3 november 2014 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ddenk aan mijn eettafel thuis. Dan kunnen 40 mensen meekijken.
Ik zou niet durven.quote:
Vooral Gitaar was echt een vetklep.quote:
nou, bij ons staan er n fruitschaal, n plantje en soms n kaars en dat was t wel. Hoeven we echt niet er vanaf te gooien voor seks op tafelquote:Op maandag 3 november 2014 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pak dan een aanrecht. Kan je ook schoonvegen maar als het een schoon aanrecht is hoeft dat niet
En dan ga je per ongeluk op de kaars zitten.quote:Op maandag 3 november 2014 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, bij ons staan er n fruitschaal, n plantje en soms n kaars en dat was t wel. Hoeven we echt niet er vanaf te gooien voor seks op tafel
Toch geef ik de voorkeur aan de bank dan. Kussens hebben nog nut als je die hebtquote:Op maandag 3 november 2014 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, bij ons staan er n fruitschaal, n plantje en soms n kaars en dat was t wel. Hoeven we echt niet er vanaf te gooien voor seks op tafel
nog nooit gebeurdquote:Op maandag 3 november 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan ga je per ongeluk op de kaars zitten.
bank is ook prima, maar dan moet je de kat er soms wel afgooienquote:Op maandag 3 november 2014 22:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch geef ik de voorkeur aan de bank dan. Kussens hebben nog nut als je die hebt
En een poes eropquote:Op maandag 3 november 2014 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bank is ook prima, maar dan moet je de kat er soms wel afgooien
Dat is een goede neukbank idd.quote:Op maandag 3 november 2014 22:18 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een echte neukbank. Heel diep, kun je zowat met z'n tweeën naast elkaar liggen.
Ik geloof je op je woordquote:Op maandag 3 november 2014 22:18 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een echte neukbank. Heel diep, kun je zowat met z'n tweeën naast elkaar liggen.
Something tells me you're speaking from experiencequote:Op maandag 3 november 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan ga je per ongeluk op de kaars zitten.
Die had ik, maar het loungedeel is er nu vanaf helaas.quote:Op maandag 3 november 2014 22:18 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een echte neukbank. Heel diep, kun je zowat met z'n tweeën naast elkaar liggen. Ook brede leuningen waar regelmatig een biertje of wijn op geplaatst wordt. Dat is wat minder, als je die omstoot![]()
Daar ga je al. Rule #1 bij internetdating aan huis: zorg voor fijne plekken om te neuken.quote:Op maandag 3 november 2014 22:25 schreef yats het volgende:
[..]
Die had ik, maar het loungedeel is er nu vanaf helaas.
Die heb ik nog genoegquote:Op maandag 3 november 2014 22:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Daar ga je al. Rule #1 bij internetdating aan huis: zorg voor fijne plekken om te neuken.
Nee.
En bed is toch het meest relaxed.
...en nu is ze weer weg?quote:
Lekker zacht en ruim bed inderdaadquote:Op maandag 3 november 2014 22:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Daar ga je al. Rule #1 bij internetdating aan huis: zorg voor fijne plekken om te neuken.
Nee.
quote:Op maandag 3 november 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lekker zacht en ruim bed inderdaad
Ex vond het lekker als ze op de rand van het bed genomen werd. Dan maar een kussen onder je knieënquote:
Mijn huis nodigt niet uit tot seks. Sterker nog, het hele huis is zo ingericht om vrouwen droog te maken.quote:Op maandag 3 november 2014 22:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee.
Heel goed Kaneel.quote:Op maandag 3 november 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn huis nodigt niet uit tot seks. Sterker nog, het hele huis is zo ingericht om vrouwen droog te maken.
Ik bescherm mijn maagdelijkheid
Het nodigt wel uit tot opruimen.quote:Op maandag 3 november 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn huis nodigt niet uit tot seks. Sterker nog, het hele huis is zo ingericht om vrouwen droog te maken.
Dat staat als een paal boven water dusquote:Op maandag 3 november 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vergeet de Sinister Six niet.quote:Op maandag 3 november 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel goed Kaneel.
Om zeker te zijn zou ik nog een levensgroot beeld van Spiderman in je slaapkamer zetten.
Geen ruimte voor man.quote:Op maandag 3 november 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel goed Kaneel.
Om zeker te zijn zou ik nog een levensgroot beeld van Spiderman in je slaapkamer zetten.
quote:
'the spiderman'.quote:Op maandag 3 november 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel goed Kaneel.
quote:Op maandag 3 november 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap ik. Ik probeer juist van mijn maagdelijkheid af te komen.quote:Op maandag 3 november 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon door het huis plaatsen. Doc Ock op de overloop, Vulture op het dak, etc.quote:Op maandag 3 november 2014 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Kaneel zijn kamer zo groot is.
Go get 'em tiger!quote:
Thijs, als je een vrouw zou zijn dan zou ik met je willen samenwonen.quote:Op maandag 3 november 2014 22:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon door het huis plaatsen. Doc Ock op de overloop, Vulture op het dak, etc.
[..]
Go get 'em tiger!
Ik ben jaloers nu. Snel wat Tupac klassiekers op YouTube zoekenquote:Op maandag 3 november 2014 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Thijs, als je een vrouw zou zijn dan zou ik met je willen samenwonen.
Lukt het Straw maar niet om je piemel te vinden?quote:Op maandag 3 november 2014 22:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Snap ik. Ik probeer juist van mijn maagdelijkheid af te komen.
Gisteren vroeg je iedereen nog met je samen te wonen,quote:Op maandag 3 november 2014 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent van de markt toch?quote:Op maandag 3 november 2014 22:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben jaloers nu. Snel wat Tupac klassiekers op YouTube zoeken
Ik laat het nog even bezinkenquote:Op maandag 3 november 2014 22:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon door het huis plaatsen. Doc Ock op de overloop, Vulture op het dak, etc.
[..]
Go get 'em tiger!
quote:Op maandag 3 november 2014 22:18 schreef artelligence het volgende:
Ook brede leuningen waar regelmatig een biertje of wijn op geplaatst wordt. Dat is wat minder, als je die omstoot![]()
Hoe doe je dat dan precies?quote:Op maandag 3 november 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Traumaquote:Op maandag 3 november 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lukt het Straw maar niet om je piemel te vinden?
Dat kun je lopen gek!!quote:Op maandag 3 november 2014 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik laat het nog even bezinkenZe woont wel dichtbij... 6 km.
Ik ben wispelturigquote:Op maandag 3 november 2014 22:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gisteren vroeg je iedereen nog met je samen te wonen,
nu alleen maar vrouwen dus nog?
Hahahaquote:Op maandag 3 november 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bezinkenquote:Op maandag 3 november 2014 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hele huis barbie roze hebbenquote:Op maandag 3 november 2014 22:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan precies?
En is er ook zoiets voor mannen?
quote:Op maandag 3 november 2014 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Ja ja, je krijgt een nieuw glas van me.
Da's lastig nuquote:Op maandag 3 november 2014 22:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bezinken![]()
Beetje enthousiasme tonen
Sorry knul, we zullen het bij meeten houden.quote:Op maandag 3 november 2014 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
DADELIJK IS ZE WEG! EN WORDT ZE UITGEWOOND DOOR EEN NEGER!quote:Op maandag 3 november 2014 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Overal saaie boeken laten liggen over schelpvariatie in slakken, een boekenkast vol comics hebben, knuffels op de slaapkamer en geen wijn in huis.quote:Op maandag 3 november 2014 22:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan precies?
En is er ook zoiets voor mannen?
Ik zou je droger maken dan de Sahara.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |