Beeldscherm van pc of dergelijke?quote:Op maandag 3 november 2014 18:33 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn tv is kapot en ik heb geen geld voor de reparatiekosten of een nieuwe tv
Daar gaat m'n gametijd.
Ja heb ik nog ergens staan, is niet fantastisch maar beter iets dan nietsquote:Op maandag 3 november 2014 18:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Beeldscherm van pc of dergelijke?
Jup, maar DS4 controller werkt nog niet. Ze zijn er op xda hard mee bezig volgens mij.quote:Op maandag 3 november 2014 19:14 schreef Donderjagers het volgende:
Iemand Remote Play app op een android toestel al geprobeerd? De connectie valt bij mij steeds weg wanneer ik de DS4 controller activeer.
PS home button + Share button ingedrukt houden een paar seconden. Dan gaat de controller in 'connection mode' en wordt ie los gekoppeld van je PS4, en kan je em dus aan je Z3 hangen.quote:Op maandag 3 november 2014 21:16 schreef Donderjagers het volgende:
Het is heel vaag.
Wanneer Remote Play geactiveerd is druk ik op de home button op de DS4 om de DS4 te koppelen aan mijn Xperia Z3. De sensor gaat dan rood branden.
Vervolgens gaat de Playstation terug naar het scherm om een user te kiezen. Als ik voor mijn standaard user kies (die gekoppeld is met PS+) wordt mijn verbinding verbroken met de PS4.
Als ik kies voor een ''gast gebruiker'' kan ik wel gewoon navigeren door XMB via mijn Xperia Z3 met de DS4.
Wanneer de PS4 gekoppeld is met mijn Z3 kan ik wel navigeren door XMB met de toetsen op het scherm van mijn Z3. Totdat ik dus de DS4 probeer te koppelen...
Gisteren heel even geprobeerd, maar kwam idd ook niet in een game. Tot hoe laat loopt die alpha vanavond? Tot 19:00 uur toch? Dan ben ik misschien nèt thuis om het nog eens te proberenquote:Op maandag 3 november 2014 22:01 schreef Mystikvm het volgende:
Heb die Evolve Alpha nog niet kunnen spelen. Matchmaking issues, kan geen game joinen. Morgen loopt hij af, maar ben ik er niet.
Jammer dan
Ja dat merk ik ook, heb een captain vermoord, staat ie een tijdje later weer gewoon voor je neus.quote:Op dinsdag 4 november 2014 06:27 schreef Aurelius het volgende:
De tering, hoe krijg ik die Orcs permanent dood in Shadow of Mordor?!?
Ik heb dat ook gehad volgens mij, ik zweerde echt dat ik die captain afmaakte, maar ging daarna zelf dood. Misschien registreert het spel dat dan niet ofzo. Of hij kan net aan wegrennen ofzo waardoor hij twee dingen tegelijk doet (vluchten/dood gaan)?quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:05 schreef janrad het volgende:
[..]
Ja dat merk ik ook, heb een captain vermoord, staat ie een tijdje later weer gewoon voor je neus.
Was dat niet ook in de film het geval?quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij komt hij alleen niet meer terug, wanneer je zijn hoofd er af hakt
Dit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Ja, daar heb ik ook last van. Eentje door het vuur getrapt en vervolgens omgelegd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 06:27 schreef Aurelius het volgende:
De tering, hoe krijg ik die Orcs permanent dood in Shadow of Mordor?!?
Dat is toch juist tof?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:02 schreef Nicky2309 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook last van. Eentje door het vuur getrapt en vervolgens omgelegd.
Kom ik hem even later weer tegen met verband om z'n hoofd....
Ja, dat had ik al door. Ze zien er dan ook anders uit in het overzichtsscherm. Alleen is hoofd afhakken nogal random als je een execution als finisher gebruikt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Is dan wel weer humor. SoM is zowiezo heerlijk om te spelen vind ik.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:02 schreef Nicky2309 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook last van. Eentje door het vuur getrapt en vervolgens omgelegd.
Kom ik hem even later weer tegen met verband om z'n hoofd....
Jup.. Via de PSN storequote:Op dinsdag 4 november 2014 10:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hebben jullie GTA gepreorderd? Zo ja, waar?
Volgens mij doe je dat met een combat finisher altijd. Ik heb vrij weinig orcs terug zien komen namelijkquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:06 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al door. Ze zien er dan ook anders uit in het overzichtsscherm. Alleen is hoofd afhakken nogal random als je een execution als finisher gebruikt.
Volgens mij wel... Eurootje of 10 tegenover een bol.com om maar iets te noemen.quote:
Je kan ze ook op een creatieve manier ombrengen door een pijl in een kampvuur te schieten als er een captain dichtbij staat. Of je schiet een homp vlees naar beneden zodat ze door de aanstormende beesten worden verscheurd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:06 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al door. Ze zien er dan ook anders uit in het overzichtsscherm. Alleen is hoofd afhakken nogal random als je een execution als finisher gebruikt.
Jup.. Maar bij sommige games vind ik het fijner om hem digitaal te hebben en dan ben ik bereid om daar iets meer van mijn niet-zo-zuurverdiende centen aan te spenderenquote:
Waarom dan? Om de lens te sparen of gebruiksgemak ofzo?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jup.. Maar bij sommige games vind ik het fijner om hem digitaal te hebben en dan ben ik bereid om daar iets meer van mijn niet-zo-zuurverdiende centen aan te spenderen
All4games.nlquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Niet, heb m al op ps3 uitgespeeld.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gebruiksgemak\ luiheid; Mancave is op zolder, maar PS4 staat meer dan regelmatig beneden. Heb zo ook minder past van het ejectprobleemquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom dan? Om de lens te sparen of gebruiksgemak ofzo?
Persoonlijk vind ik fysieke kopieën altijd het relaxt, maar daar komt ook de show-off factor bij kijken
Enig idee hoe betrouwbaar zijn zij met het bezorgen op de release dag?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
All4games.nl
edit: zie dat hij daar nu wel iets duurder is dan toen ik een pre-order plaatste
Logisch, heb je overigens veel last van het ejectprobleem? Heb het tot dusverre gelukkig nog maar 1 keer gehad.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gebruiksgemak\ luiheid; Mancave is op zolder, maar PS4 staat meer dan regelmatig beneden. Heb zo ook minder past van het ejectprobleem
Heb GTA V ook al op de X360 (cadeau) dus ook geen zin om die game nogmaals in de kast te zetten
Geen idee. Is mijn eerste bestelling daarquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Enig idee hoe betrouwbaar zijn zij met het bezorgen op de release dag?
Vaker dan ik wil.. Eigenlijk regelmatig. Heb nu een test lopen die nu een week naar tevredenheid werkt: PS4 op een rubberen tegel gezet met een uitsparing voor die vinnetjes zodat de PS4 daar niet op steuntquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Logisch, heb je overigens veel last van het ejectprobleem? Heb het tot dusverre gelukkig nog maar 1 keer gehad.
Weleens wat bij dat All4games besteld... Geen problemen mee gehad itt een Bol.com, die leveren bij mij bijna nooit op de afgesproken datumquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen idee. Is mijn eerste bestelling daarReviews zijn wisselend, maar ze hebben wel een echt keurmerk + staan relatief hoog aangeschreven op Tweakers.
edit: ze zijn sowieso niet meer de goedkoopste
http://tweakers.net/price(...)v-playstation-4.html
edit 2: Nedgame
Die paar euro verschil maakt niet zoveel uit, betrouwbaarheid en snelheid is belangrijker imho.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen idee. Is mijn eerste bestelling daarReviews zijn wisselend, maar ze hebben wel een echt keurmerk + staan relatief hoog aangeschreven op Tweakers.
edit: ze zijn sowieso niet meer de goedkoopste
http://tweakers.net/price(...)v-playstation-4.html
edit 2: Nedgame
Is het afhankelijk van warmte dan ofzo? Zo ja, dan moet ik daar ook snel wat op verzinnen, mijn PS ligt in de ruimte in de kast onder de TV. Lijkt me ook niet erg verstandig qua luchtroulatiequote:Op dinsdag 4 november 2014 11:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vaker dan ik wil.. Eigenlijk regelmatig. Heb nu een test lopen die nu een week naar tevredenheid werkt: PS4 op een rubberen tegel gezet met een uitsparing voor die vinnetjes zodat de PS4 daar niet op steunt
Bij alle webshops kan het eens misgaan. Of dat nu een Bol is een All4games is, waar mensen werken worden fouten gemaakt. Enige manier om hem echt op de releasedatum te krijgen is via de PSN store. Ik weet even niet of het tot 4 november of t/m 4 november was, maar dan krijg je via de PSN store nog $300k extra cashquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Die paar euro verschil maakt niet zoveel uit, betrouwbaarheid en snelheid is belangrijker imho.
Wat moet je dan doen als die vast staatquote:De enige oplossing hiervoor is de stroomkabel uit de PlayStation trekken. Sony raadt gebruikers dit echter af omdat dit andere nadelige gevolgen zou kunnen hebben voor de console.
Ontwerpfout maar Sony ontkent dat uiteraard.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is het afhankelijk van warmte dan ofzo? Zo ja, dan moet ik daar ook snel wat op verzinnen, mijn PS ligt in de ruimte in de kast onder de TV. Lijkt me ook niet erg verstandig qua luchtroulatie
Ik ga denk ik de stad wel in om hem te halen, wacht nu denk ik anderhalve maand om hem weer te spelen omdat ik persé een PS4 moest hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij alle webshops kan het eens misgaan. Of dat nu een Bol is een All4games is, waar mensen werken worden fouten gemaakt. Enige manier om hem echt op de releasedatum te krijgen is via de PSN store. Ik weet even niet of het tot 4 november of t/m 4 november was, maar dan krijg je via de PSN store nog $300k extra cash
Heb bij mij het idee dat het puur die vinnen zijn. De PS4 drukt op die vinnen, werkt hem onder\ tegen de ejectknop op en dan begint het geouweteringhoer.. Dat de warmte daar invloed op heeft klinkt wel logisch; hoe warmer hoe sneller dat rubberen vinnetje gaat lopen ouweteringhoeren?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Die paar euro verschil maakt niet zoveel uit, betrouwbaarheid en snelheid is belangrijker imho.
[..]
Is het afhankelijk van warmte dan ofzo? Zo ja, dan moet ik daar ook snel wat op verzinnen, mijn PS ligt in de ruimte in de kast onder de TV. Lijkt me ook niet erg verstandig qua luchtroulatie
Dan loop je wel $1 mio misquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ga denk ik de stad wel in om hem te halen, wacht nu denk ik anderhalve maand om hem weer te spelen omdat ik persé een PS4 moest hebben
Klopt, enige wat je kan doen is bij een bepaalde shop blijven als je weet dat die de afgesproken data meestal haalt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij alle webshops kan het eens misgaan. Of dat nu een Bol is een All4games is, waar mensen werken worden fouten gemaakt. Enige manier om hem echt op de releasedatum te krijgen is via de PSN store. Ik weet even niet of het tot 4 november of t/m 4 november was, maar dan krijg je via de PSN store nog $300k extra cash
500k singleplayer verdien je zo met een paar missies en online heb ik nog 11 miljoen ofzo. Geen gemis dus verder!quote:
Het is sowieso een ontwerpfout. Waarom laat je die console niet op alle hoeken steunen (zoals ieder apparaat?) ipv de 2 tyfusvinnetjes? Dat apparaat staat vaak ook instabiel (wiebelt etc)quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ontwerpfout maar Sony ontkent dat uiteraard.
Durf ik niet te zeggen maar klinkt logisch iddquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb bij mij het idee dat het puur die vinnen zijn. De PS4 drukt op die vinnen, werkt hem onder\ tegen de ejectknop op en dan begint het geouweteringhoer.. Dat de warmte daar invloed op heeft klinkt wel logisch; hoe warmer hoe sneller dat rubberen vinnetje gaat lopen ouweteringhoeren?
Bij mij is de console een aantal keren midden in de nacht uit zichzelf aangegaan vanuit standby mode om te gaan ejecten, de console was toen echt niet meer warm ofzo want ik lag al uren te slapen, lijkt me dus dat warmte niet de oorzaak is.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb bij mij het idee dat het puur die vinnen zijn. De PS4 drukt op die vinnen, werkt hem onder\ tegen de ejectknop op en dan begint het geouweteringhoer.. Dat de warmte daar invloed op heeft klinkt wel logisch; hoe warmer hoe sneller dat rubberen vinnetje gaat lopen ouweteringhoeren?
Sneller is iets anders als "de oorzaak".quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij mij is de console een aantal keren midden in de nacht uit zichzelf aangegaan vanuit standby mode om te gaan ejecten, de console was toen echt niet meer warm ofzo want ik lag al uren te slapen, lijkt me dus dat warmte niet de oorzaak is.
2e batch schijnt beter te zijn, kijk naar een serienummer die begint met 2. Verder moet je ff van die pookhoesjes kopen!quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:00 schreef jackson het volgende:
Weet iemand al of de huidige PS4 controllers verschillen van de eerste lichting? Die pookjes blijven hier slijten alsof er geen morgen meer is maar continu naar de winkel rennen is niet mijn hobby. Wilde pas ermee terug gaan als er daadwerkelijk nieuwe geleverd worden, die beter zijn, anders schroef ik er wel andere sticks in.
Dank!quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
2e batch schijnt beter te zijn, kijk naar een serienummer die begint met 2. Verder moet je ff van die pookhoesjes kopen!
Heb je geen gameshop in de buurt? Daar liggen ze meestal wel op voorraad voor een tientje ofzoquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Dank!
Ja, al gedaan maar die zijn nog niet binnen. Wil het liefst die Grip-it dingen maar ik ga geen 10 pond verzendkosten betalen voor een levering van 5 pond. Zie nog nergens waar ik ze voor weinig kan over laten komen.
Hij komt uit de Betuwe. In dat achtergestelde gebied heb je alleen maar veevoederhandelarenquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heb je geen gameshop in de buurt? Daar liggen ze meestal wel op voorraad voor een tientje ofzo
Geen specifieke game-shop als in een game-mania of iets dergelijks. Bij welke keten heb jij ze zo zien liggen dan? Voor mij is alles binnen NL in de buurt, mijn auto rijdt op water.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heb je geen gameshop in de buurt? Daar liggen ze meestal wel op voorraad voor een tientje ofzo
Dit!quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hij komt uit de Betuwe. In dat achtergestelde gebied heb je alleen maar veevoederhandelaren
Had jij die weekly nu al gedaan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen specifieke game-shop als in een game-mania of iets dergelijks. Bij welke keten heb jij ze zo zien liggen dan? Voor mij is alles binnen NL in de buurt, mijn auto rijdt op water.
[..]
Dit!
Hou die rust Teunisquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Had jij die weekly nu al gedaan?
Ah nee kan natuurlijk pas vanaf vandaag. Stom van me.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Hou die rust Teunis. Ik kan er allemaal ook niks aan doen, zoals je leest kom ik uit de Betuwe en die mensen hebben allemaal een klap van de molen gehad. Dat heb je ook vaak, molens in die gebieden.
Geen idee, heb ik die gedaan ja?
Had zomaar gekund dat ik die gedaan had anders hoor... Ik ben nogal van het hoereren met Destiny, ik tippel de verschillende vriendengroepen af en join overal maar een beetje.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ah nee kan natuurlijk pas vanaf vandaag. Stom van me.
Waarom je stuur je het niet op naar Sony, daarvoor heb je garantie.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gebruiksgemak\ luiheid; Mancave is op zolder, maar PS4 staat meer dan regelmatig beneden. Heb zo ook minder past van het ejectprobleem
Heb GTA V ook al op de X360 (cadeau) dus ook geen zin om die game nogmaals in de kast te zetten
Omdat ik overal op internet lees dat Sony geen idee heeft wat het is en hoe ze het op moeten lossen? Dooie paarden, daar trekken we niet aan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Waarom je stuur je het niet op naar Sony, daarvoor heb je garantie.
Ik heb twee controllers. De oudste controller heeft een serienummer beginnende met een 2. Mijn nieuwe controller (die net iets anders is aan de pookjes) begint juist met een 1.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
2e batch schijnt beter te zijn, kijk naar een serienummer die begint met 2. Verder moet je ff van die pookhoesjes kopen!
Pookhoesjes?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is gewoon een bekend probleem bij sony.Als je hem opstuurt krijg je een nieuwe ps4quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omdat ik overal op internet lees dat Sony geen idee heeft wat het is en hoe ze het op moeten lossen? Dooie paarden, daar trekken we niet aan.
Nee hoor, dan krijg je eerst een mooi emailtje met hoe je het op kan lossen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:19 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Is gewoon een bekend probleem bij sony.Als je hem opstuurt krijg je een nieuwe ps4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Ja, ik zag de eerste gameplay beelden onlangs en dat zag er eigenlijk prima uit... Multiplayer-sessie gedaan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:41 schreef videonatic het volgende:
Nieuwe call of duty is me er wel weer eentje hoorvanmorgen even een eerste sessie gehad.
Net eens geprobeerd mijn probleempje aan te kaarten bij Sony. Ook op dat vlak liggen ze mijlenver achter op Microsoft, wat een bende is die websitequote:Op dinsdag 4 november 2014 14:19 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Is gewoon een bekend probleem bij sony.Als je hem opstuurt krijg je een nieuwe ps4
stuur maar deze kant opquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:59 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.playstationlif(...)e-giveaway/#/slide/1
hier kan je er ook nog een paar vinden.
En beach bedankt dat je er een naar me toe stuurde manWas alleen net voorzien en zag je berichtje te laat
Maar nogmaals bedankt gast![]()
(Misschien kan je friday12 er blij mee maken, die gast wil ook spelen las ik )
klik de link hierboven danquote:
Bedanktquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:59 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
En beach bedankt dat je er een naar me toe stuurde manWas alleen net voorzien en zag je berichtje te laat
Hier wel, en ging prima.quote:
[ afbeelding ]
Spamquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:48 schreef Pheno het volgende:
Er zijn nog gewoon keys op FOK! te krijgen hoorhttp://frontpage.fok.nl/s(...)ta-van-the-crew.html
Dat koop je in de winkelquote:
First person naar de hoeren gaan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wow, je kan GTAV op de ps4/one geheel first person spelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.ign.com/videos(...)first-person-trailer
ziet er legit uit....
Leuk! Altijd goed om een fightergame te hebben voor wanneer er vrienden over de vloer zijn!quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:57 schreef Chrizs het volgende:
Aantal aankomemde plus releases (US)
December
Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition
Secret Ponchos
More TBC
January
inFAMOUS: First Light
The Swapper
More TBC
bron??quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:57 schreef Chrizs het volgende:
December
Secret Ponchos
More TBC
January
The Swapper
More TBC
fuck it, i'll buy itquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wow, je kan GTAV op de ps4/one geheel first person spelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.ign.com/videos(...)first-person-trailer
ziet er legit uit....
geef ook gelijk even je user en pw, dan zorgen wij dat ie veilig blijftquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:21 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik gebruik dit forum ff als notitieblok, graag niemand mijn aantekeningen overnemen.
https://thecrew-redeemcode.ubi.com/default/login
TGP-QMCG-F7DQ-CAV8-3CCY
Wilde het net posten. Komt rechtstreeks van de officiele playstation blog en is dus waarquote:
ja las t net ook ja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wilde het net posten. Komt rechtstreeks van de officiele playstation blog en is dus waar
Supernice, wilde alle vier de games nog wel eens proberen!
ziet er al beter uitquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:57 schreef Chrizs het volgende:
December
Secret Ponchos
More TBC
January
The Swapper
More TBC
waar was je nou zaterdag?quote:
maar niet ff hoi zeggen he?quote:
er zijn vaak ook andere mensen waar ik hoi tegen moet zeggenquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar niet ff hoi zeggen he?
stom kind
jij bent kutquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
er zijn vaak ook andere mensen waar ik hoi tegen moet zeggen
en ik vind varkenoord maar gewoon kut eigenlijk
skate the greatquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:17 schreef Cikx het volgende:
Check Skate en Jelle van Gamekings hun Twitter voor codes van The Crew
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:51 schreef Verbodsbord het volgende:
Man man man, GTA V first-person mode ziet er een potje ziek uit zeg
Sowieso halen!
Vanmiddag toevallig een potje kunnen doen, ik was het monster. Vond het niet bijster spannend verder.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:53 schreef Jimbo het volgende:
pff evolve
die beta heeft het nog geen seconde gedaan
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:51 schreef Verbodsbord het volgende:
Sowieso halen!
Dit dus. Ik ben gezwichtquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Eerst had ik geen interesse in GTAV, na het zien van die beelden staat hij in de pre-order
Compleet met je eens! Lijkt me echt veel gaver!quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:51 schreef Verbodsbord het volgende:
Sowieso halen!
Ja, precies genoegquote:
Nou, dit inderdaad... Zit er nu wel heel sterk aan te denken om hem te halenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Eerst had ik geen interesse in GTAV, na het zien van die beelden staat hij in de pre-order
hier nog eenquote:
en, ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:21 schreef Vlaggenroof het volgende:
Bijna tijd voor assassin creed 👏
Of ben ik als enige die ernaar uitkijkt?
Baggerspel? AAA?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:25 schreef Jimbo het volgende:
Injustice is wel een bagger spel, maarjawel eindelijk eens wat AAA games de lijst in
Fixedquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:05 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
First person naar de hoeren gaan.
Eindelijk current-gen.
[ afbeelding ]
injustice was groot man, maar ik vind t zelf niet leuk wegspelen.quote:
Nee hoor, heb er weer zin in!quote:Op woensdag 5 november 2014 09:21 schreef Vlaggenroof het volgende:
Makkelijk toch? De graphics wen je binnen een uur aan, daarna speel je hetzelfde spel als vorig jaar.quote:
maar wel in first person dan hequote:Op woensdag 5 november 2014 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Makkelijk toch? De graphics wen je binnen een uur aan, daarna speel je hetzelfde spel als vorig jaar.
het isj uist het enige wat ik zou gebruiken ;Dquote:Op woensdag 5 november 2014 10:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zou ik toch niet gebruiken.
Ik wacht wel tot volgend jaar zomer als er even wat minder releases zijn en ie voor 20-30 euro nieuw te koop is.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het isj uist het enige wat ik zou gebruiken ;D
Maar ik wacht wel even een week of 2-3 tot ik hem voor een prikkie kan oppikken ergens van iemand die hem toch niet meer wil spelen
Ja fijn, want we hebben nog niet genoeg first person shootersquote:
doen jullie ook wel eens bf raids? Was gezellig gister als enige zonder destinyquote:Op woensdag 5 november 2014 10:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja fijn, want we hebben nog niet genoeg first person shooters
Nou ik hoef de game niet nog een keer hoor, heb er al zo veel uur inzitten op de Xbox 360...
Heb beide gespeeld. PC controls waren beter maar met controller was prima te doen.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:30 schreef Typisch het volgende:
Dragon Age Inquisition ziet er zo baas uit.
Heeft iemand de eerdere delen op de console gespeeld? Ben nu bezig met Origins op de PC en ik zie niet zo hoe deze gameplay goed kan werken op de PS4.
Same herequote:Op woensdag 5 november 2014 10:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het isj uist het enige wat ik zou gebruiken ;D
Maar ik wacht wel even een week of 2-3 tot ik hem voor een prikkie kan oppikken ergens van iemand die hem toch niet meer wil spelen
even kijkje nemenquote:Op woensdag 5 november 2014 10:40 schreef n8n het volgende:
Bioware speelt op twitch met de nieuwe DA als ik met niet vergis.
ik zal als ik jou was dragon age 2 overslaanquote:Op woensdag 5 november 2014 10:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
even kijkje nemen
tegen de tijd dat hij uit komt ben ik misschien net klaar met dragon age 2, maar denk het niet
kan ik hem mooi tweede hands oppikken.
Destijd gedaan ja, na een uur of 2 in Drago Age 2 was ik het zat.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
ik zal als ik jou was dragon age 2 overslaan
Open world shooters? Straks de nieuwe Far Cry, maar voor de rest nog niks. Je beleeft de GTA wereld echt wel compleet anders vanuit first person, helemaal als je kijkt naar het besturen van voertuigen etc. De graphics zijn ook compleet opnieuw opgebouwd, het is geen gimmick ofzo.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nou ik hoef de game niet nog een keer hoor, heb er al zo veel uur inzitten op de Xbox 360...
laat maar ff weten of t iets is al je hem koopt.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:30 schreef Typisch het volgende:
Dragon Age Inquisition ziet er zo baas uit.
Heeft iemand de eerdere delen op de console gespeeld? Ben nu bezig met Origins op de PC en ik zie niet zo hoe deze gameplay goed kan werken op de PS4.
ahja die paar tientjes is het best nog een keer waard.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2014 10:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik krijg echt bijna een stijve toen ik die take-off in die F16 zag in dat filmpje
Uurtje of 4.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:55 schreef Jimbo het volgende:
wanneer zou de store update er zijn ? uurtje of 12?
is coolquote:Op woensdag 5 november 2014 10:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
laat maar ff weten of t iets is al je hem koopt.
zit er ook over na te denken
ahja, dan is het mooi klaar als ik thuis ben (als mn ps4 nog uit zn coma komt)quote:
ja ga je voor AC ?quote:Op woensdag 5 november 2014 10:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
is cool
misschien dat ik hem voor PC haal en Assassins Creed voor de PS4, keuzes keuzes
Het is meer een kwestie van tijd dan geld in de meeste gevallen denk ikquote:Op woensdag 5 november 2014 10:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ahja die paar tientjes is het best nog een keer waard.
hehehequote:Op woensdag 5 november 2014 10:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja ga je voor AC ?
Mag je me ook laten weten hoe die is. Na Mass Effect geloof ik jou op je woord als het op games aan komt
tijd om te gamen..quote:Op woensdag 5 november 2014 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is meer een kwestie van tijd dan geld in de meeste gevallen denk ik
ik moet deel 3 nog uitspelen een keerquote:Op woensdag 5 november 2014 11:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
hehehe
Maar Mass Effect kan ik iedereen aan raden. Mijn favoriete gameserie van de vorige generatie.
Zonde man, deeltje 3 is ook meer dan prima.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik moet deel 3 nog uitspelen een keer
Kan er gewoon niet inkomen, zo niet op de ps3 dan wel op de pc.
Deel 3 trekt me gewoon totaal niet
Tijd heb ik tegenwoordig weer zat, geld helaas niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is meer een kwestie van tijd dan geld in de meeste gevallen denk ik
nee jij bent meer dan primaquote:Op woensdag 5 november 2014 11:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zonde man, deeltje 3 is ook meer dan prima.
Volledig mee eensquote:Op woensdag 5 november 2014 11:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
hehehe
Maar Mass Effect kan ik iedereen aan raden. Mijn favoriete gameserie van de vorige generatie.
nee je moet precies op de minuut dat de andere afloopt je nieuwe activeren, anders werkt het nietquote:Op woensdag 5 november 2014 12:19 schreef jackson het volgende:
Als ik een nieuwe 365 dagen plus abbo koop, telt hij deze bij mijn huidige dagen bij toch?
Uiteraardquote:Op woensdag 5 november 2014 12:19 schreef jackson het volgende:
Als ik een nieuwe 365 dagen plus abbo koop, telt hij deze bij mijn huidige dagen bij toch?
* Rossdale slaps Jimbo around a bit with a large troutquote:Op woensdag 5 november 2014 12:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee je moet precies op de minuut dat de andere afloopt je nieuwe activeren, anders werkt het niet
Dat is met vriendinnen zo ja...quote:Op woensdag 5 november 2014 12:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee je moet precies op de minuut dat de andere afloopt je nieuwe activeren, anders werkt het niet
Dank, leek me ook al maar toch ff een check.quote:
Dit is een goede vraag dames en heren!!quote:Op woensdag 5 november 2014 12:31 schreef Rossdale het volgende:
Waar kun je zien hoeveel dagen je nog PS+ hebt?
En dit is dan ook nog eens de One 720p versie.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:54 schreef kreuk050 het volgende:
Wow, dat ziet er geweldig uit. Volgens mij hebben ze de CL rechten
De ps4 is nog mooier?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En dit is dan ook nog eens de One 720p versie.
PS4 is 1080p dus iig scherper.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:55 schreef kreuk050 het volgende:
D
[..]
De ps4 is nog mooier?
Ik weet niet man, lonkt wel nog een voetbalspel maar ben al zo druk met FUT...
Tuurlijk kom deze er!quote:Op woensdag 5 november 2014 10:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
laat maar ff weten of t iets is al je hem koopt.
zit er ook over na te denken
Settings > PSN > Account Information > Service List > Playstation Plusquote:Op woensdag 5 november 2014 12:31 schreef Rossdale het volgende:
Waar kun je zien hoeveel dagen je nog PS+ hebt?
Hey hoe ken jij die mensen uit die party??quote:Op woensdag 5 november 2014 10:38 schreef n8n het volgende:
[..]
doen jullie ook wel eens bf raids? Was gezellig gister als enige zonder destiny
Heb het eens zitten bekijken maar het komt voor mijn gevoel niet in de buurt van FUT qua beleving, al is dat natuurlijk moeilijk te zeggen zo. Sowieso wil je bij de opstelling etc gewoon gezichten / namen / etc hebben maar misschien ben ik wel teveel gewend aan FUT.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
PS4 is 1080p dus iig scherper.
Er zit nu ook een ''FUT'' in PES he, MyClub.
Ik heb geen idee, ik speel nooit FUT.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb het eens zitten bekijken maar het komt voor mijn gevoel niet in de buurt van FUT qua beleving, al is dat natuurlijk moeilijk te zeggen zo. Sowieso wil je bij de opstelling etc gewoon gezichten / namen / etc hebben maar misschien ben ik wel teveel gewend aan FUT.
Fuck yes, ik riep het al na een potje van de 2015 demo gespeeld te hebben; PES is gewoon fucking terug. Ik ga die game helemaal kapot spelen.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:49 schreef PBateman1978 het volgende:
En PES 2015 final code gameplay:
Thanks, maar ik hoopte eigenlijk dat ik dit gewoon via de PC ergens kon zien. Via de SEN store kan ik het iig niet vinden..quote:Op woensdag 5 november 2014 13:19 schreef cerpintaxt het volgende:
[..]
Settings > PSN > Account Information > Service List > Playstation Plus
Ik had je post helemaal gemistquote:Op woensdag 5 november 2014 10:38 schreef n8n het volgende:
[..]
doen jullie ook wel eens bf raids? Was gezellig gister als enige zonder destiny
Moet zeggen dat ik me momenteel wel kapot erger aan Fifa 15 maar of dit qua gameplay nu heel veel beter is? Ben zeer benieuwd naar je ervaringen want ik maak momenteel de meest aparte dingen mee in Fifa. Die keepers doen maar wat en ik verlies op de meest onmogelijke manieren. Ook maar ik zelf af en toe doelpunten dat ik denk: Daar gaat een controller aan de andere kantquote:Op woensdag 5 november 2014 13:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Fuck yes, ik riep het al na een potje van de 2015 demo gespeeld te hebben; PES is gewoon fucking terug. Ik ga die game helemaal kapot spelen.
Ik weet niet of je ooit oudere PES-sen gespeeld hebt? De hoogtijdagen van PES waren deel 5 en 6, daar doet de gameplay van 2015 heel erg aan denken. Vanaf de ps3 werd het echt allemaal bagger, strage en houterige gameplay etc.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik me momenteel wel kapot erger aan Fifa 15 maar of dit qua gameplay nu heel veel beter is? Ben zeer benieuwd naar je ervaringen want ik maak momenteel de meest aparte dingen mee in Fifa. Die keepers doen maar wat en ik verlies op de meest onmogelijke manieren. Ook maar ik zelf af en toe doelpunten dat ik denk: Daar gaat een controller aan de andere kant.
quote:Dít is Pro Evolution Soccer
Waar EA Sports zich met FIFA 15 concentreerde op de beleving en intensiteit van de voetbalsport, kiest Konami ervoor om de gloriedagen te doen herleven. Helaas zorgt dit er wel voor dat PES 2015 visueel het onderspit moet delven. De grasmat lijkt wel een veredeld biljartlaken en de ontlading van het publiek valt toch tegen als je net de laatste editie van FIFA uit je console hebt gehaald. Niettemin is de wedstrijdervaring fantastisch: het controleren van het veld, de bal in de ploeg houden, al zoekende naar die ene beslissende pass, het verwoestend uithalen van afstand: dit is PES ten voeten uit.
De onlogische en stroeve besturing lijkt voorgoed aan banden gelegd. Heel natuurlijk dribbel je met de thumbsticks over het veld en heel snel kun je een korte aanpassing in je richting maken. Niets geeft meer voldoening dan op snelheid twee á drie spelers passeren, over een sliding te springen om vervolgens met een majesteuze steekpass door het midden Van Persie alleen voor de goal te zetten.
Voortaan is dit mogelijk, omdat de kunstmatige intelligentie sterk verbeterd is. Spelers staan correct en maken op het juiste moment een loopactie. Wel heeft de camera door het snelle voetbal nogal moeite om alles goed vast te leggen. Soms schiet het beeld alle kanten op waardoor je het overzicht verliest.
Onvoorspelbaarheid is een groot goed
Onvoorspelbaar, dat is PES 2015 ten voeten uit. Frutgoals, ziekenhuisballen die per ongeluk goed uitpakken, arbitrale blunders, cruciale verdedigingsfouten en meer: ook dit is voetbal. Wie regelmatig wedstrijden kijkt weet dat zelfs op het hoogste niveau dit soort fouten worden gemaakt. Het geeft een wedstrijd een verhaal en zorgt voor een levendige boel, iedere wedstrijd weer. De kunst is dat je desondanks de rust bewaart en je het voetballend blijft oplossen. Ga je gefrustreerd tegenstanders op de hak trappen, dan resulteert dit in een genadeloze rode kaart.
Is de franchise terug met PES 2015?
Laat één ding duidelijk zijn: PES 2015 zomaar afschrijven is het slechtste dat je kunt doen. Voor het eerst in jaren lijkt de inhaalslag in volle sprint te zijn ingezet. De footie keert terug naar de gloriejaren en schotelt weer snelle, arcade voetbal voor waarin plezier de boventoon voert. Toegegeven, de beperkte licenties zijn een doorn in het oog en visueel breekt de nieuwe editie geen potten – ook niet op next-gen – maar daar staat gelukkig ijzersterke gameplay tegenover. De wederopstanding van Pro Evolution Soccer is aanstaande, maar of de footie gelijk de troon opeist valt nog te bezien.
Ben je blind ofzo?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:02 schreef Catch22- het volgende:
wat leuk, weer een paar van die one-trick-pony-schijt-indies in de Plus
Het lijkt er wel stukken minder uit te zien ja... Dat viel mij ook direct op. Verwacht niet te gaan switchen naar PES maar wellicht dat iemand in mijn vriendenkring hem oppikt, dan ga ik zeker eens langs. PES zal het echt van de gameplay moeten hebben want die is om moedeloos van te worden binnen FIFA.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ooit oudere PES-sen gespeeld hebt? De hoogtijdagen van PES waren deel 5 en 6, daar doet de gameplay van 2015 heel erg aan denken. Vanaf de ps3 werd het echt allemaal bagger, strage en houterige gameplay etc.
Nu zijn de gameplay, het combineren en de individuele acties weer heerlijk snel en soepel. Het is weer bikkelen voor iedere meter op het middenveld en het belangrijkste is; iedere goal is weer uniek. Op basis van mijn eigen ervaringen met de demo, en het feit dat ik echt alleen maar positieve dingen lees over de beta-versie, denk ik dat dit echt weer de PES van weleer is. Ze zijn weer teruggekeerd naar hun roots.
[..]
Probeer het gewoon een keer bij iemand via Share Playquote:Op woensdag 5 november 2014 14:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Het lijkt er wel stukken minder uit te zien ja... Dat viel mij ook direct op. Verwacht niet te gaan switchen naar PES maar wellicht dat iemand in mijn vriendenkring hem oppikt, dan ga ik zeker eens langs. PES zal het echt van de gameplay moeten hebben want die is om moedeloos van te worden binnen FIFA.
Ahja, anders moet ik mijn huis uit, dat is vrij eng.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Probeer het gewoon een keer bij iemand via Share Play
Trouwens, volgens mij kunnen we zo toch gewoon alsnog coop FIFA spelen toch?
''Stukken minder'' vind ik overdreven.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Het lijkt er wel stukken minder uit te zien ja... Dat viel mij ook direct op. Verwacht niet te gaan switchen naar PES maar wellicht dat iemand in mijn vriendenkring hem oppikt, dan ga ik zeker eens langs. PES zal het echt van de gameplay moeten hebben want die is om moedeloos van te worden binnen FIFA.
ik kreeg die share play niet aan de praat gisteren, kon alleen meekijken.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Probeer het gewoon een keer bij iemand via Share Play
Trouwens, volgens mij kunnen we zo toch gewoon alsnog coop FIFA spelen toch?
Degene bij wie je meekijkt moet jou 'de controller overhandigen' en wel via een knop in het drop down menu van Share Play.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik kreeg die share play niet aan de praat gisteren, kon alleen meekijken.
Volgens mij werkt het niet in/met elk spel.
Precies, dit in party als met share knop geprobeerd en ook controller dus overhandigd. Maar geen succes met BF4 en Driveclub.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:35 schreef Morri het volgende:
[..]
Degene bij wie je meekijkt moet jou 'de controller overhandigen' en wel via een knop in het drop down menu van Share Play.
Ok.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Stukken minder'' vind ik overdreven.
FIFA vind ik erg ''cartoony''
Heb je de demo gespeeld van PES?quote:
Nee, heb ik nietquote:Op woensdag 5 november 2014 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je de demo gespeeld van PES?
Mwah, op phone-gebied had je dat dit jaar met de OnePlus, dus het is niet onmogelijkquote:Op woensdag 5 november 2014 15:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet. Maar ik geloof je, zal het tzt zelf eens moeten ervaren denk ik om er echt iets zinnigs over te kunnen zeggen. Kan me alleen niet voorstellen dat PES out of the blue ineens veel beter is, daar gelaten dat ik het vanuit de filmpjes ook niet als "veel beter" ervaar.
Hetzelfde als er morgen ineens een nieuw automerk is met het rijcomfort van BMW, de afwerking van Mercedes en de looks van Audi. Je denkt dan toch bij jezelf: Dat zullen we dan nog wel eens zien
oh tering, je hebt hem bijgewerktquote:Op woensdag 5 november 2014 13:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Tuurlijk kom deze er!
Trouwens nog niets opgemerkt aan de OP
is hij bij pes ook zo gigiantisch pay to win of ?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
PS4 is 1080p dus iig scherper.
Er zit nu ook een ''FUT'' in PES he, MyClub.
Nopequote:Op woensdag 5 november 2014 09:21 schreef Vlaggenroof het volgende:
Volledig eens met je FIFA 15 stuk. Ik vond 14 echt helemaal top maar het is nu een collectief drama op het veld. Vooral bij de aftrap, dan is ineens iedereen de weg kwijt...quote:Op woensdag 5 november 2014 15:46 schreef Yi-Long het volgende:
FIFA15 vind ik echt een gigantische stap terug vergeleken met FIFA14, wat betreft de gameplay. Online is het helemaal verschrikkelijk. Heeft jammer genoeg helemaal niets meer met voetbal te maken. Het dribbelen slaat nergens op, het verdedigen slaat nergens op, het schieten slaat nergens op, etc etc.
Ik verkoop eigenlijk nooit games, maar zit het bij FIFA15 sterk te overwegen.
Wat PES15 betreft wacht ik nog even af. Vorig jaar bij de launch gekocht omdat ik onder de indruk was van de demo, maar eind-product was weer verschrikkelijk. Die fout maak ik dus niet nog een keer. Net als iedereen wel een groot fan van deel 4 en 5 destijds.
Jammer dat ze FIFA zo gigantisch hebben weten te verneuken. Na FIFA09 werd het eigenlijk ieder jaar steeds iets beter, maar 15 vind ik echt verschrikkelijk. De laatste jaren wist FIFA dat 'trots' gevoel wel op te wekken wanneer je mooi scoorde, maar in FIFA15 voelt dat weer veel meer als 'mazzel' en 'scripted', ipv dat het je eigen prestatie was...
Waardeloos.
Vanavond Binding of IsaacZeer benieuwd.
Luftrausers voor PS3 lijkt me trouwens ook tof.
neger watquote:Op woensdag 5 november 2014 14:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Yup, PES = echt gameplay. Al zien de bekende spelers er wel echt hyper-realistisch uit, de animaties zijn ook niet verkeerd. Dingen als het publiek en het veld zijn altijd minder geweest.
Ik heb het over PES 2015.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
neger wat
de animaties zuigen echt kont, in vorige PES delen iig, geen idee hoe het nu i
ze liepen alsof ze een bezem in hadden geslikt
net als de kuip.quote:
wel een fruitpersquote:
Het is een racegame die tussen Gran Turismo en Need for Speed ligt. Make up your mindquote:Op woensdag 5 november 2014 16:38 schreef NutKees het volgende:
Ps4 met DriveClub, 2 controllers en Camera gekocht. Is DriveClub een beetje leuk of moet ik die op marktplaats knallen? Zit nu nog in seal...
Denk dat je dan toch meer plezier hebt aan The Crew, zeker ook met die grote map al is de verhaallijn verder niet boeiend. Mocht je een race game willen dan is het wachten op Project CARS die komt (als het goed is) 20 maart.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:38 schreef NutKees het volgende:
Ps4 met DriveClub, 2 controllers en Camera gekocht. Is DriveClub een beetje leuk of moet ik die op marktplaats knallen? Zit nu nog in seal...
Is niet een beetje leuk maar SUPERFUCKINGVETGODVERDOMME.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:38 schreef NutKees het volgende:
Ik pre-order dat ding, 1 dag later (!!!) stellen ze hem even vier maanden uitquote:Op woensdag 5 november 2014 16:48 schreef Nober het volgende:
Project CARS die komt (als het goed is) 20 maart.
ja , pixelbrijquote:Op woensdag 5 november 2014 17:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Iemand al The Binding of Isaac gespot?
ditquote:Op woensdag 5 november 2014 17:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Meh, kan binding of isaac nog steeds niet vinden. Vage shit.
ers gooi je hem in dit topic.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:38 schreef NutKees het volgende:
In de US staat ie er wel al gewoon op. Of zou Duitsland weer hebben lopen klagenquote:Op woensdag 5 november 2014 17:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit
maarja het is een spel waar een geaborteerde foetus met tranen alles en iedereen dood wil maken in een wereld van stront om zo revange te hebben op zn moeder,.
Ik kan me voorstellen dat er weer wat tere zieltjes geklaagd hebben
Denk niet dat dat de reden isquote:Op woensdag 5 november 2014 17:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit
maarja het is een spel waar een geaborteerde foetus met tranen alles en iedereen dood wil maken in een wereld van stront om zo revange te hebben op zn moeder,.
Ik kan me voorstellen dat er weer wat tere zieltjes geklaagd hebben
nogmaals, kom dan eens langs manquote:
jaquote:Op woensdag 5 november 2014 17:44 schreef Morri het volgende:
Er is ook een systeemupdate vandaag. De beschrijiving was erg vaag. Zit daar nou een oplossing in voor het vastlopen van de PS4 als-ie in standby mode schiet?
Zie die games ook nog niet in de store, alleen de oude gamesquote:Op woensdag 5 november 2014 15:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Escape Plan en Steamworld Dig zijn nu gratis te downloaden.
Binding of Isaac nog nergens te bekennen...
ja is een hoaxquote:Op woensdag 5 november 2014 18:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
http://www.gamespot.com/a(...)ppears/1100-6423376/
Fallout
![]()
@raptor1998 The Hoax was that someone tried to trademark the misspelled name. The real "Shadow of Boston" has a trademark now.quote:
quote:Er is woensdag een kleine update voor de Playstation 4 verschenen die de problemen moet verhelpen die werden veroorzaakt door firmware 2.0.
De 2.0-update voor Sony's nieuwste console bracht onder meer de SharePlay-functie, waarmee spelers virtueel de controller kunnen doorgeven aan online vrienden.
De nieuwe firmware veroorzaakte echter ook problemen, onder meer door aanpassingen aan Rest Mode, de stand-by-functie van het apparaat. Verschillende gebruikers meldden dat hun Playstation 4 na het installeren van de nieuwe firmware na gebruik van de Rest Mode niet meer aanging. In dat geval was een volledige reset nodig om hun apparaat weer aan de praat te krijgen.
Firmwareupdate 2.01 moet dit euvel verhelpen. De update is inmiddels te downloaden.
Door: Gamer.nl
Beeld: AFP/Bloomberg
The Binding of Isaac: Rebirthquote:Op woensdag 5 november 2014 19:44 schreef Sharpdressedman het volgende:
Wat is nu het correcte lijstje met gratis games?
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh tering, je hebt hem bijgewerkt
Deze boooi![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Binding of Isaac![]()
![]()
Al die items
Het spel is zo heerlijk dark en de muziek
en first person mogelijkheid.quote:
rossdale staat in m'n lijstquote:Op woensdag 5 november 2014 13:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hey hoe ken jij die mensen uit die party??
Ik was er namelijk ook op uitnodiging rond 2200 met mijn driveclub
Yeah, best wel awesome. Wel tof dat elke restart compleet random is. Op de 'eindbaas' na dan.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Binding of Isaac![]()
![]()
Al die items
Het spel is zo heerlijk dark en de muziek
quote:
op een knopje drukkenquote:
L1. Specials linksboven gebruik je dmv L2, cards en pills rechtsonder met r1.quote:
Ok en wat als je 99 coins heb? Snap er geen zag vanquote:Op woensdag 5 november 2014 22:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
L1. Specials linksboven gebruik je dmv L2, cards en pills rechtsonder met r1.
dan heb je 99 coins, but a bitch aint onequote:Op woensdag 5 november 2014 22:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ok en wat als je 99 coins heb? Snap er geen zag van
Hier staat het één en ander wat niet zou werken en een lijst wat wel zou werken:quote:Op woensdag 5 november 2014 22:06 schreef Typisch het volgende:
Is er ergens een lijst met games waar Shareplay bij werkt?
Met coins kan je shit kopen... items enzoquote:Op woensdag 5 november 2014 22:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan heb je 99 coins, but a bitch aint one
Maar ik kan toch niet met een maatje multiplayeren in Destiny hé?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Met coins kan je shit kopen... items enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |