Beeldscherm van pc of dergelijke?quote:Op maandag 3 november 2014 18:33 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn tv is kapot en ik heb geen geld voor de reparatiekosten of een nieuwe tv
Daar gaat m'n gametijd.
Ja heb ik nog ergens staan, is niet fantastisch maar beter iets dan nietsquote:Op maandag 3 november 2014 18:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Beeldscherm van pc of dergelijke?
Jup, maar DS4 controller werkt nog niet. Ze zijn er op xda hard mee bezig volgens mij.quote:Op maandag 3 november 2014 19:14 schreef Donderjagers het volgende:
Iemand Remote Play app op een android toestel al geprobeerd? De connectie valt bij mij steeds weg wanneer ik de DS4 controller activeer.
PS home button + Share button ingedrukt houden een paar seconden. Dan gaat de controller in 'connection mode' en wordt ie los gekoppeld van je PS4, en kan je em dus aan je Z3 hangen.quote:Op maandag 3 november 2014 21:16 schreef Donderjagers het volgende:
Het is heel vaag.
Wanneer Remote Play geactiveerd is druk ik op de home button op de DS4 om de DS4 te koppelen aan mijn Xperia Z3. De sensor gaat dan rood branden.
Vervolgens gaat de Playstation terug naar het scherm om een user te kiezen. Als ik voor mijn standaard user kies (die gekoppeld is met PS+) wordt mijn verbinding verbroken met de PS4.
Als ik kies voor een ''gast gebruiker'' kan ik wel gewoon navigeren door XMB via mijn Xperia Z3 met de DS4.
Wanneer de PS4 gekoppeld is met mijn Z3 kan ik wel navigeren door XMB met de toetsen op het scherm van mijn Z3. Totdat ik dus de DS4 probeer te koppelen...
Gisteren heel even geprobeerd, maar kwam idd ook niet in een game. Tot hoe laat loopt die alpha vanavond? Tot 19:00 uur toch? Dan ben ik misschien nèt thuis om het nog eens te proberenquote:Op maandag 3 november 2014 22:01 schreef Mystikvm het volgende:
Heb die Evolve Alpha nog niet kunnen spelen. Matchmaking issues, kan geen game joinen. Morgen loopt hij af, maar ben ik er niet.
Jammer dan
Ja dat merk ik ook, heb een captain vermoord, staat ie een tijdje later weer gewoon voor je neus.quote:Op dinsdag 4 november 2014 06:27 schreef Aurelius het volgende:
De tering, hoe krijg ik die Orcs permanent dood in Shadow of Mordor?!?
Ik heb dat ook gehad volgens mij, ik zweerde echt dat ik die captain afmaakte, maar ging daarna zelf dood. Misschien registreert het spel dat dan niet ofzo. Of hij kan net aan wegrennen ofzo waardoor hij twee dingen tegelijk doet (vluchten/dood gaan)?quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:05 schreef janrad het volgende:
[..]
Ja dat merk ik ook, heb een captain vermoord, staat ie een tijdje later weer gewoon voor je neus.
Was dat niet ook in de film het geval?quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij komt hij alleen niet meer terug, wanneer je zijn hoofd er af hakt
Dit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Ja, daar heb ik ook last van. Eentje door het vuur getrapt en vervolgens omgelegd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 06:27 schreef Aurelius het volgende:
De tering, hoe krijg ik die Orcs permanent dood in Shadow of Mordor?!?
Dat is toch juist tof?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:02 schreef Nicky2309 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook last van. Eentje door het vuur getrapt en vervolgens omgelegd.
Kom ik hem even later weer tegen met verband om z'n hoofd....
Ja, dat had ik al door. Ze zien er dan ook anders uit in het overzichtsscherm. Alleen is hoofd afhakken nogal random als je een execution als finisher gebruikt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Is dan wel weer humor. SoM is zowiezo heerlijk om te spelen vind ik.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:02 schreef Nicky2309 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook last van. Eentje door het vuur getrapt en vervolgens omgelegd.
Kom ik hem even later weer tegen met verband om z'n hoofd....
Jup.. Via de PSN storequote:Op dinsdag 4 november 2014 10:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hebben jullie GTA gepreorderd? Zo ja, waar?
Volgens mij doe je dat met een combat finisher altijd. Ik heb vrij weinig orcs terug zien komen namelijkquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:06 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al door. Ze zien er dan ook anders uit in het overzichtsscherm. Alleen is hoofd afhakken nogal random als je een execution als finisher gebruikt.
Volgens mij wel... Eurootje of 10 tegenover een bol.com om maar iets te noemen.quote:
Je kan ze ook op een creatieve manier ombrengen door een pijl in een kampvuur te schieten als er een captain dichtbij staat. Of je schiet een homp vlees naar beneden zodat ze door de aanstormende beesten worden verscheurd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:06 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al door. Ze zien er dan ook anders uit in het overzichtsscherm. Alleen is hoofd afhakken nogal random als je een execution als finisher gebruikt.
Jup.. Maar bij sommige games vind ik het fijner om hem digitaal te hebben en dan ben ik bereid om daar iets meer van mijn niet-zo-zuurverdiende centen aan te spenderenquote:
Waarom dan? Om de lens te sparen of gebruiksgemak ofzo?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jup.. Maar bij sommige games vind ik het fijner om hem digitaal te hebben en dan ben ik bereid om daar iets meer van mijn niet-zo-zuurverdiende centen aan te spenderen
All4games.nlquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Niet, heb m al op ps3 uitgespeeld.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gebruiksgemak\ luiheid; Mancave is op zolder, maar PS4 staat meer dan regelmatig beneden. Heb zo ook minder past van het ejectprobleemquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom dan? Om de lens te sparen of gebruiksgemak ofzo?
Persoonlijk vind ik fysieke kopieën altijd het relaxt, maar daar komt ook de show-off factor bij kijken
Enig idee hoe betrouwbaar zijn zij met het bezorgen op de release dag?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
All4games.nl
edit: zie dat hij daar nu wel iets duurder is dan toen ik een pre-order plaatste
Logisch, heb je overigens veel last van het ejectprobleem? Heb het tot dusverre gelukkig nog maar 1 keer gehad.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gebruiksgemak\ luiheid; Mancave is op zolder, maar PS4 staat meer dan regelmatig beneden. Heb zo ook minder past van het ejectprobleem
Heb GTA V ook al op de X360 (cadeau) dus ook geen zin om die game nogmaals in de kast te zetten
Geen idee. Is mijn eerste bestelling daarquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Enig idee hoe betrouwbaar zijn zij met het bezorgen op de release dag?
Vaker dan ik wil.. Eigenlijk regelmatig. Heb nu een test lopen die nu een week naar tevredenheid werkt: PS4 op een rubberen tegel gezet met een uitsparing voor die vinnetjes zodat de PS4 daar niet op steuntquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Logisch, heb je overigens veel last van het ejectprobleem? Heb het tot dusverre gelukkig nog maar 1 keer gehad.
Weleens wat bij dat All4games besteld... Geen problemen mee gehad itt een Bol.com, die leveren bij mij bijna nooit op de afgesproken datumquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen idee. Is mijn eerste bestelling daarReviews zijn wisselend, maar ze hebben wel een echt keurmerk + staan relatief hoog aangeschreven op Tweakers.
edit: ze zijn sowieso niet meer de goedkoopste
http://tweakers.net/price(...)v-playstation-4.html
edit 2: Nedgame
Die paar euro verschil maakt niet zoveel uit, betrouwbaarheid en snelheid is belangrijker imho.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen idee. Is mijn eerste bestelling daarReviews zijn wisselend, maar ze hebben wel een echt keurmerk + staan relatief hoog aangeschreven op Tweakers.
edit: ze zijn sowieso niet meer de goedkoopste
http://tweakers.net/price(...)v-playstation-4.html
edit 2: Nedgame
Is het afhankelijk van warmte dan ofzo? Zo ja, dan moet ik daar ook snel wat op verzinnen, mijn PS ligt in de ruimte in de kast onder de TV. Lijkt me ook niet erg verstandig qua luchtroulatiequote:Op dinsdag 4 november 2014 11:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vaker dan ik wil.. Eigenlijk regelmatig. Heb nu een test lopen die nu een week naar tevredenheid werkt: PS4 op een rubberen tegel gezet met een uitsparing voor die vinnetjes zodat de PS4 daar niet op steunt
Bij alle webshops kan het eens misgaan. Of dat nu een Bol is een All4games is, waar mensen werken worden fouten gemaakt. Enige manier om hem echt op de releasedatum te krijgen is via de PSN store. Ik weet even niet of het tot 4 november of t/m 4 november was, maar dan krijg je via de PSN store nog $300k extra cashquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Die paar euro verschil maakt niet zoveel uit, betrouwbaarheid en snelheid is belangrijker imho.
Wat moet je dan doen als die vast staatquote:De enige oplossing hiervoor is de stroomkabel uit de PlayStation trekken. Sony raadt gebruikers dit echter af omdat dit andere nadelige gevolgen zou kunnen hebben voor de console.
Ontwerpfout maar Sony ontkent dat uiteraard.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is het afhankelijk van warmte dan ofzo? Zo ja, dan moet ik daar ook snel wat op verzinnen, mijn PS ligt in de ruimte in de kast onder de TV. Lijkt me ook niet erg verstandig qua luchtroulatie
Ik ga denk ik de stad wel in om hem te halen, wacht nu denk ik anderhalve maand om hem weer te spelen omdat ik persé een PS4 moest hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij alle webshops kan het eens misgaan. Of dat nu een Bol is een All4games is, waar mensen werken worden fouten gemaakt. Enige manier om hem echt op de releasedatum te krijgen is via de PSN store. Ik weet even niet of het tot 4 november of t/m 4 november was, maar dan krijg je via de PSN store nog $300k extra cash
Heb bij mij het idee dat het puur die vinnen zijn. De PS4 drukt op die vinnen, werkt hem onder\ tegen de ejectknop op en dan begint het geouweteringhoer.. Dat de warmte daar invloed op heeft klinkt wel logisch; hoe warmer hoe sneller dat rubberen vinnetje gaat lopen ouweteringhoeren?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Die paar euro verschil maakt niet zoveel uit, betrouwbaarheid en snelheid is belangrijker imho.
[..]
Is het afhankelijk van warmte dan ofzo? Zo ja, dan moet ik daar ook snel wat op verzinnen, mijn PS ligt in de ruimte in de kast onder de TV. Lijkt me ook niet erg verstandig qua luchtroulatie
Dan loop je wel $1 mio misquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ga denk ik de stad wel in om hem te halen, wacht nu denk ik anderhalve maand om hem weer te spelen omdat ik persé een PS4 moest hebben
Klopt, enige wat je kan doen is bij een bepaalde shop blijven als je weet dat die de afgesproken data meestal haalt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij alle webshops kan het eens misgaan. Of dat nu een Bol is een All4games is, waar mensen werken worden fouten gemaakt. Enige manier om hem echt op de releasedatum te krijgen is via de PSN store. Ik weet even niet of het tot 4 november of t/m 4 november was, maar dan krijg je via de PSN store nog $300k extra cash
500k singleplayer verdien je zo met een paar missies en online heb ik nog 11 miljoen ofzo. Geen gemis dus verder!quote:
Het is sowieso een ontwerpfout. Waarom laat je die console niet op alle hoeken steunen (zoals ieder apparaat?) ipv de 2 tyfusvinnetjes? Dat apparaat staat vaak ook instabiel (wiebelt etc)quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ontwerpfout maar Sony ontkent dat uiteraard.
Durf ik niet te zeggen maar klinkt logisch iddquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb bij mij het idee dat het puur die vinnen zijn. De PS4 drukt op die vinnen, werkt hem onder\ tegen de ejectknop op en dan begint het geouweteringhoer.. Dat de warmte daar invloed op heeft klinkt wel logisch; hoe warmer hoe sneller dat rubberen vinnetje gaat lopen ouweteringhoeren?
Bij mij is de console een aantal keren midden in de nacht uit zichzelf aangegaan vanuit standby mode om te gaan ejecten, de console was toen echt niet meer warm ofzo want ik lag al uren te slapen, lijkt me dus dat warmte niet de oorzaak is.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb bij mij het idee dat het puur die vinnen zijn. De PS4 drukt op die vinnen, werkt hem onder\ tegen de ejectknop op en dan begint het geouweteringhoer.. Dat de warmte daar invloed op heeft klinkt wel logisch; hoe warmer hoe sneller dat rubberen vinnetje gaat lopen ouweteringhoeren?
Sneller is iets anders als "de oorzaak".quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij mij is de console een aantal keren midden in de nacht uit zichzelf aangegaan vanuit standby mode om te gaan ejecten, de console was toen echt niet meer warm ofzo want ik lag al uren te slapen, lijkt me dus dat warmte niet de oorzaak is.
2e batch schijnt beter te zijn, kijk naar een serienummer die begint met 2. Verder moet je ff van die pookhoesjes kopen!quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:00 schreef jackson het volgende:
Weet iemand al of de huidige PS4 controllers verschillen van de eerste lichting? Die pookjes blijven hier slijten alsof er geen morgen meer is maar continu naar de winkel rennen is niet mijn hobby. Wilde pas ermee terug gaan als er daadwerkelijk nieuwe geleverd worden, die beter zijn, anders schroef ik er wel andere sticks in.
Dank!quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
2e batch schijnt beter te zijn, kijk naar een serienummer die begint met 2. Verder moet je ff van die pookhoesjes kopen!
Heb je geen gameshop in de buurt? Daar liggen ze meestal wel op voorraad voor een tientje ofzoquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Dank!
Ja, al gedaan maar die zijn nog niet binnen. Wil het liefst die Grip-it dingen maar ik ga geen 10 pond verzendkosten betalen voor een levering van 5 pond. Zie nog nergens waar ik ze voor weinig kan over laten komen.
Hij komt uit de Betuwe. In dat achtergestelde gebied heb je alleen maar veevoederhandelarenquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heb je geen gameshop in de buurt? Daar liggen ze meestal wel op voorraad voor een tientje ofzo
Geen specifieke game-shop als in een game-mania of iets dergelijks. Bij welke keten heb jij ze zo zien liggen dan? Voor mij is alles binnen NL in de buurt, mijn auto rijdt op water.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heb je geen gameshop in de buurt? Daar liggen ze meestal wel op voorraad voor een tientje ofzo
Dit!quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hij komt uit de Betuwe. In dat achtergestelde gebied heb je alleen maar veevoederhandelaren
Had jij die weekly nu al gedaan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen specifieke game-shop als in een game-mania of iets dergelijks. Bij welke keten heb jij ze zo zien liggen dan? Voor mij is alles binnen NL in de buurt, mijn auto rijdt op water.
[..]
Dit!
Hou die rust Teunisquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Had jij die weekly nu al gedaan?
Ah nee kan natuurlijk pas vanaf vandaag. Stom van me.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Hou die rust Teunis. Ik kan er allemaal ook niks aan doen, zoals je leest kom ik uit de Betuwe en die mensen hebben allemaal een klap van de molen gehad. Dat heb je ook vaak, molens in die gebieden.
Geen idee, heb ik die gedaan ja?
Had zomaar gekund dat ik die gedaan had anders hoor... Ik ben nogal van het hoereren met Destiny, ik tippel de verschillende vriendengroepen af en join overal maar een beetje.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ah nee kan natuurlijk pas vanaf vandaag. Stom van me.
Waarom je stuur je het niet op naar Sony, daarvoor heb je garantie.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gebruiksgemak\ luiheid; Mancave is op zolder, maar PS4 staat meer dan regelmatig beneden. Heb zo ook minder past van het ejectprobleem
Heb GTA V ook al op de X360 (cadeau) dus ook geen zin om die game nogmaals in de kast te zetten
Omdat ik overal op internet lees dat Sony geen idee heeft wat het is en hoe ze het op moeten lossen? Dooie paarden, daar trekken we niet aan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Waarom je stuur je het niet op naar Sony, daarvoor heb je garantie.
Ik heb twee controllers. De oudste controller heeft een serienummer beginnende met een 2. Mijn nieuwe controller (die net iets anders is aan de pookjes) begint juist met een 1.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
2e batch schijnt beter te zijn, kijk naar een serienummer die begint met 2. Verder moet je ff van die pookhoesjes kopen!
Pookhoesjes?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is gewoon een bekend probleem bij sony.Als je hem opstuurt krijg je een nieuwe ps4quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omdat ik overal op internet lees dat Sony geen idee heeft wat het is en hoe ze het op moeten lossen? Dooie paarden, daar trekken we niet aan.
Nee hoor, dan krijg je eerst een mooi emailtje met hoe je het op kan lossen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:19 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Is gewoon een bekend probleem bij sony.Als je hem opstuurt krijg je een nieuwe ps4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Ja, ik zag de eerste gameplay beelden onlangs en dat zag er eigenlijk prima uit... Multiplayer-sessie gedaan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:41 schreef videonatic het volgende:
Nieuwe call of duty is me er wel weer eentje hoorvanmorgen even een eerste sessie gehad.
Net eens geprobeerd mijn probleempje aan te kaarten bij Sony. Ook op dat vlak liggen ze mijlenver achter op Microsoft, wat een bende is die websitequote:Op dinsdag 4 november 2014 14:19 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Is gewoon een bekend probleem bij sony.Als je hem opstuurt krijg je een nieuwe ps4
stuur maar deze kant opquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:59 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.playstationlif(...)e-giveaway/#/slide/1
hier kan je er ook nog een paar vinden.
En beach bedankt dat je er een naar me toe stuurde manWas alleen net voorzien en zag je berichtje te laat
Maar nogmaals bedankt gast![]()
(Misschien kan je friday12 er blij mee maken, die gast wil ook spelen las ik )
klik de link hierboven danquote:
Bedanktquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:59 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
En beach bedankt dat je er een naar me toe stuurde manWas alleen net voorzien en zag je berichtje te laat
Hier wel, en ging prima.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:59 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Spamquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:48 schreef Pheno het volgende:
Er zijn nog gewoon keys op FOK! te krijgen hoorhttp://frontpage.fok.nl/s(...)ta-van-the-crew.html
Dat koop je in de winkelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |