Goed idee wel.quote:
Pas geleden nog op. Af en toe is het best lekkerquote:Op maandag 3 november 2014 17:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Malibu, dat is lang geleden.
Vond ik vroeg altijd erg lekker.
Dan geef je die maar afquote:
Bestaat dat?quote:
oh vertelquote:Op maandag 3 november 2014 17:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed idee wel.
Ik mis mijn koffieautomaat uit de winkel, daar zet echt super lekkere warme chocomel in.
Ik ben nog niet van zolder afgeweest...quote:Op maandag 3 november 2014 17:22 schreef Inolvidable het volgende:
Brrr.. Koud. Warme chocomelk.
Goede oude tijden, dat was vroeger mijn msn naam.
Ik ben allang vergeten wat de mijne wasquote:Op maandag 3 november 2014 17:22 schreef Inolvidable het volgende:
Goede naam welquote:Op maandag 3 november 2014 17:22 schreef Inolvidable het volgende:
Jij durft!quote:Op maandag 3 november 2014 17:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ben nog niet van zolder afgeweest...
Maar mn NRG drink is op, dus zo even naar buiten
Zelf maken.quote:Op maandag 3 november 2014 17:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan geef je die maar af
[..]
Bestaat dat?
Hoe doe je dat danquote:
De winters waren vroeger heel koud, dat laat ik liever achter me.quote:Op maandag 3 november 2014 17:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goede naam welWaarom hier veranderd in Inolvidable?
Even allemaal geld verdienen voor Myrquote:Op maandag 3 november 2014 17:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Staat op Myr haar blog. (en klik gelijk even op de ads als je er toch bent).
En hij moet ook iets kopen dan he.quote:Op maandag 3 november 2014 17:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op maandag 3 november 2014 17:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien beginnen mensen smaak te krijgen?quote:Op maandag 3 november 2014 17:29 schreef Inolvidable het volgende:
Waarom is het zo moeilijk om likes te krijgen op een pagina? Ik ga wel Chinezen inhuren.
Omdat er miljarden pagina's zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 17:29 schreef Inolvidable het volgende:
Waarom is het zo moeilijk om likes te krijgen op een pagina? Ik ga wel Chinezen inhuren.
Oh ja.quote:Op maandag 3 november 2014 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat er miljarden pagina's zijn.
Omdat mensen vaak alleen klikken als je van die like en win acties hebt.quote:Op maandag 3 november 2014 17:29 schreef Inolvidable het volgende:
Ja maar dat kan niet als je maar 50 likes hebt.quote:Op maandag 3 november 2014 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat mensen vaak alleen klikken als je van die like en win acties hebt.
Dark.quote:Op maandag 3 november 2014 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil Chocomelk Dark met 2 grote Marsen
Wel als je actie goed genoeg is dat als zij de actie delen er weer meer mensen gaan delen.quote:Op maandag 3 november 2014 17:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja maar dat kan niet als je maar 50 likes hebt.
Lekker zo dik worden dat ik de deur niet meer uit kanquote:
Ik verkoop sieraden. Maar de helft van de likers is man.quote:Op maandag 3 november 2014 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel als je actie goed genoeg is dat als zij de actie delen er weer meer mensen gaan delen.
Alleen de vraag is wel of het waardevolle likes zijn.
Waarom likes? Beter verkoop je sieraden?quote:Op maandag 3 november 2014 17:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik verkoop sieraden. Maar de helft van de likers is man.![]()
En ik heb geen geduld.![]()
Kutleven.
Dat kan niet zonder likes.quote:Op maandag 3 november 2014 17:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom likes? Beter verkoop je sieraden?
Oh dat moet best te doen zijn toch.quote:Op maandag 3 november 2014 17:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik verkoop sieraden. Maar de helft van de likers is man.![]()
En ik heb geen geduld.![]()
Kutleven.
#viesdikleefquote:Op maandag 3 november 2014 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker zo dik worden dat ik de deur niet meer uit kan
Hm, ja ik heb mijn vriendenlijst al uitgenodigd en gevraagd of mensen willen liken en delen. Maar ik wil mensen niet overspoelen met informatie dus staan er pas twee producten op (wel verschillende kleuren). Maar misschien moet ik binnenkort dan toch een Like en Win actie doen.quote:Op maandag 3 november 2014 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dat moet best te doen zijn toch.
Verzin een leuke like, share en win actie en dan moet je best likes kunnen krijgen.
Juist vrouwen zijn daar gevoelig voor.
En nodig je vriendenlijst uit, en vraag hen ook om je pagina te delen.
Waarom niet?quote:
Ik zou wel meer producten doen. En heb je ook een website met webshop?quote:Op maandag 3 november 2014 17:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hm, ja ik heb mijn vriendenlijst al uitgenodigd en gevraagd of mensen willen liken en delen. Maar ik wil mensen niet overspoelen met informatie dus staan er pas twee producten op (wel verschillende kleuren). Maar misschien moet ik binnenkort dan toch een Like en Win actie doen.
Wait wut?quote:Op maandag 3 november 2014 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
#viesdikleef
Hep en ik kunnen al bijna niet samen in één bed.
Moet je nagaan hoeveel we gegeten hebben dit weekend.quote:Op maandag 3 november 2014 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wait wut?
Dat bed waar we met zijn 6'en oplagen?
En dit...quote:Op maandag 3 november 2014 17:38 schreef Yvie_lu het volgende:
Sieraden verkoop/koop je toch ook eerder op marktkraampjes/braderie dan online neem ik aan?
Ik wilde het eerst uitproberen op Facebook en daarna pas echt gaan investeren met een website/webshop en inkoop op de beurs etc.quote:Op maandag 3 november 2014 17:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom niet?
Een like zegt alleen dat ze het tof vinden. Niet dat ze er geld voor willen uitgeven.
Probeer buitenlanders dan geinteresseerd te krijgen. Nederlanders staan nu eenmaal bekend als het meest krenterige volk ter wereld
Niet perse hoor. De laatste tijd wordt het best vaak via Facebook gedaan.quote:Op maandag 3 november 2014 17:38 schreef Yvie_lu het volgende:
Sieraden verkoop/koop je toch ook eerder op marktkraampjes/braderie dan online neem ik aan?
Nope. Eind deze week/begin volgende week krijg ik nieuwe producten binnen.quote:Op maandag 3 november 2014 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou wel meer producten doen. En heb je ook een website met webshop?
Stelletje fattiesquote:Op maandag 3 november 2014 17:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel we gegeten hebben dit weekend.
Ja dat ook.quote:Op maandag 3 november 2014 17:38 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh, je maakt ze niet zelf?!?quote:Op maandag 3 november 2014 17:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nope. Eind deze week/begin volgende week krijg ik nieuwe producten binnen.
Ik heb er best vrede mee op zich. Maar wil toch m'n leven gaan beteren. Lukt doordeweeks best aardig, alleen de weekenden zijn schandalig.quote:Op maandag 3 november 2014 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stelletje fatties
Ik stond net even voor de spiegel en was best trots op mijn omvang.
Gewoon inkopen bij Roemenen en Polen voor een habbekrats. ja tog??quote:
Dat onderscheiden, daar heb ik juist geen moeite mee.quote:Op maandag 3 november 2014 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat ook.
Al lijkt het me sowieso een hele moeilijke markt omdat die de laatste jaren echt met bosjes erbij zijn gekomen.
En moeilijk om je te onderscheiden denk ik.
Ja schijnbaar.quote:Op maandag 3 november 2014 17:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon inkopen bij Roemenen en Polen voor een habbekrats. ja tog??
Gewoon doen. Die bolle dieet maar meequote:Op maandag 3 november 2014 17:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er best vrede mee op zich. Maar wil toch m'n leven gaan beteren. Lukt doordeweeks best aardig, alleen de weekenden zijn schandalig.
Nee geen Oostblok.quote:
Zondigen mag best op zijn tijd. Toch wat strenger voor jezelf zijn dan, maar dat lukt je welquote:Op maandag 3 november 2014 17:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er best vrede mee op zich. Maar wil toch m'n leven gaan beteren. Lukt doordeweeks best aardig, alleen de weekenden zijn schandalig.
Ik weet dat het best mag. Soms. Maar het gebeurt iets te vaak.quote:Op maandag 3 november 2014 17:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zondigen mag best op zijn tijd. Toch wat strenger voor jezelf zijn dan, maar dat lukt je wel
Maak ik me ook schuldig aan hoorquote:Op maandag 3 november 2014 17:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet dat het best mag. Soms. Maar het gebeurt iets te vaak.
Dus je verkoopt kwalitatief betere sieraden dan de meeste webshops tegen een goedkope prijs?quote:Op maandag 3 november 2014 17:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat onderscheiden, daar heb ik juist geen moeite mee.
Ik ben goedkoop, dat zegt nog niet zoveel natuurlijk want er zijn wel meer goedkope sieradenwinkels etc. De foto's die ik maak bieden echt inzicht in het product, elk detail is te zien en de omschrijvingen bevatten ook alle informatie. Het ziet er dus wel echt professioneel uit. Eigenlijk iets te professioneel want als ik aan mensen vraag of ze het willen Liken krijg ik de vraag van: 'Huh is dat van jou dan?'
Jep.quote:Op maandag 3 november 2014 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je verkoopt kwalitatief betere sieraden dan de meeste webshops tegen een goedkope prijs?
Warm aankleden, twee paracetamol, kop thee en vroeg naar bed.quote:
HAHAHA.quote:
Tofquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 17:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
HAHAHA."Even mezelf ontdekken.
"
Nee hoorquote:Op maandag 3 november 2014 17:56 schreef Lady_Sunshine het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik kan doen...
Ziekmelden ja.... heb nachtdienst...quote:Op maandag 3 november 2014 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Warm aankleden, twee paracetamol, kop thee en vroeg naar bed.
Ai.quote:Op maandag 3 november 2014 17:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ziekmelden ja.... heb nachtdienst...
Ik ben nog geen 7 dagen lid dus ik mag geen persoonlijk bericht sturen.quote:Op maandag 3 november 2014 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je verkoopt kwalitatief betere sieraden dan de meeste webshops tegen een goedkope prijs?
Gvd duur.quote:Op maandag 3 november 2014 17:57 schreef Fascination het volgende:
Net 6 x een bestand laten printen: 101 euro.Ziet er nu wel kkmooi uit, dat dan weer wel.
Zo, ook netjes ingebonden etc neem ik aan voor dat geld?quote:Op maandag 3 november 2014 17:57 schreef Fascination het volgende:
Net 6 x een bestand laten printen: 101 euro.Ziet er nu wel kkmooi uit, dat dan weer wel.
Ja. Elk kopje is in kleur, dus dat tikt nogal aan.quote:Op maandag 3 november 2014 17:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo, ook netjes ingebonden etc neem ik aan voor dat geld?
Whut?quote:Op maandag 3 november 2014 17:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel we gegeten hebben dit weekend.
Geen zin in...quote:Op maandag 3 november 2014 17:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wait whut? Waarom maak je hier geen gebruik van?
Niet alles serieus nemen.quote:
Noem je bogie nu bol?quote:Op maandag 3 november 2014 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon doen. Die bolle dieet maar mee
Haha.. inderdaad! Zal nog es lief doen...quote:Op maandag 3 november 2014 17:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wait whut? Waarom maak je hier geen gebruik van?
Bogie is ook een fatty ja.quote:
Ja sorry hoor. De volgende keer zal ik graag ondeugende foto's naar je sturen nadat ik je in DM m'n nummer gegeven heb....quote:Op maandag 3 november 2014 18:00 schreef Lady_Sunshine het volgende:
[..]
Haha.. inderdaad! Zal nog es lief doen...
Is wel goed voor hem. Wil hij eigenlijk ook. Maar discipline op dat gebied kennen we allebei niet.quote:Op maandag 3 november 2014 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon doen. Die bolle dieet maar mee
Whahah! Noujaaaa.. Je bent écht ziek!quote:Op maandag 3 november 2014 18:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja sorry hoor. De volgende keer zal ik graag ondeugende foto's naar je sturen nadat ik je in DM m'n nummer gegeven heb....
Gelukkig, nog niet zo ziek en non-Faxie dat wij ons ongerust moeten makenquote:Op maandag 3 november 2014 18:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja sorry hoor. De volgende keer zal ik graag ondeugende foto's naar je sturen nadat ik je in DM m'n nummer gegeven heb....
Joh...Ik had door dat je niet serieus was.quote:Op maandag 3 november 2014 18:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet alles serieus nemen.
Maar het was wel beschamend.
Bogie is niet fat. Alleen wat castratiepondjes. Maar hij krijgt serieus niets anders te eten dan zijn broekjes en af en toe een koekje. En elke dag een paar keer rennen en een lange wandeling.quote:Op maandag 3 november 2014 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bogie is ook een fatty ja.
Maar ik doelde natuurlijk op Hep.
Zo zonde.quote:Op maandag 3 november 2014 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Is wel goed voor hem. Wil hij eigenlijk ook. Maar discipline op dat gebied kennen we allebei niet.
Bij jou weet je het niet.quote:Op maandag 3 november 2014 18:02 schreef yats het volgende:
[..]
Joh...Ik had door dat je niet serieus was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |