SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NB:quote:Op maandag 3 november 2014 17:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Andere opties droppen betekent dat deze zijn uitgesloten voor een nieuwe battle.
[ Bericht 3% gewijzigd door Grobbel op 03-11-2014 17:24:28 ]
Moet eigenlijk wel idd. Andere opties droppen betekent uitgesloten voor een nieuwe battle.quote:
Ik voeg het toe aan de OP.quote:Op maandag 3 november 2014 17:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Moet eigenlijk wel idd. Andere opties droppen betekent uitgesloten voor een nieuwe battle.
En bedankt voor 't openen!
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:52 schreef cafca het volgende:
Tja, ik ben niet echt een fan van New Order, maar dit is wel beter dan MJ
Bij Olijf moet ik altijd aan Des'ree denken incl het doedoedoedoe erachteraan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoor ook bij die bende.
Overigens wel een best goeie clip zo voor die tijd bij I'm Olijf.
idem.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:42 schreef methodmich het volgende:
Ik sluit me aan bij de bende die op The Hollies stemt.
Don't mind doin' it for the kids, maar neequote:Op zaterdag 15 november 2014 14:02 schreef methodmich het volgende:
Heb je nog iets met Sinten, Pieten, paarden, boten, pepernoten, cadeautjes, roeden, zakken, kruidnoten, taaitaai of speculaas in de aanbieding vandaag n00bie?
Er zijn er meer, volgens de tussenstand. Maar die maken zich tot op heden niet bekend.quote:
Ok het aantal stemmen bij die valt net weg in de grafiek dus kan niet zien wat er stondquote:Op zondag 16 november 2014 17:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Er zijn er meer, volgens de tussenstand. Maar die maken zich tot op heden niet bekend.
Haha, okee. Ik zie het ook niet, maar zie wel dat er 13 keer is gestemd en dat er 10 voor MGMT zijn. Dus vandaar. Of er is blanco gestemd.quote:Op zondag 16 november 2014 17:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Ok het aantal stemmen bij die valt net weg in de grafiek dus kan niet zien wat er stond
oja het totaal aantal; stemmen staat er ookquote:Op zondag 16 november 2014 17:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Haha, okee. Ik zie het ook niet, maar zie wel dat er 13 keer is gestemd en dat er 10 voor MGMT zijn. Dus vandaar. Of er is blanco gestemd.
Nu wel maar als 10 stemmen 83,7% (zoiets in elk geval) is haak ik afquote:Op maandag 17 november 2014 10:06 schreef pipster het volgende:
Of even omrekenen via het percentage, 12 stemmen met 80% maakt 20% 3 stemmen om op 100 te komen.
Ik heb getwijfeld over Belgie, maar niet over Enrique. Dan maar dat andere... euh, ding?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:13 schreef methodmich het volgende:
Ja, moeilijk... Toch maar Paradisio, maar zegt wel wat dat ik heb getwijfeld over Enrique.
En als een gewapend personage je zou bedreigen en eist dat je kiest, wie zou je dan gekozen hebben? Gewoon uit nieuwsgierigheid.quote:
Als een bewapend persoon mij met zo een keuze zou bedreigen, zou ik ws door mn hoofd geschoten worden omdat ik ws in het lachen uitbarst.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
En als een gewapend personage je zou bedreigen en eist dat je kiest, wie zou je dan gekozen hebben? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Weten we het nog niet...quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als een bewapend persoon mij met zo een keuze zou bedreigen, zou ik ws door mn hoofd geschoten worden omdat ik ws in het lachen uitbarst.
Agree.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:54 schreef cafca het volgende:
Lastige keuze deze. Hank heeft een toffe fiddle, maar die van Todd klinkt toch iets minder belegen
quote:Op zondag 30 november 2014 18:56 schreef methodmich het volgende:
Ik zit al heel erg te zoeken of er niet een nummer is van Gorki dat dezelfde titel heeft als een nummer van een andere Nederlandstalige artiest. Zou een mooi eerbetoon zijn. Als ik het had gevonden, had ik het naar n00bie gestuurd. Maar kom er helaas nog steeds niet op...
Wat Cafca zegt!quote:Op maandag 1 december 2014 10:32 schreef cafca het volgende:
Clout is best leuk, maar the Who is beter!
Ken alleen Mia, mar op basis van de titels die ik op Spotify tegenkom, zou dit bijv. kunnen:quote:Op zondag 30 november 2014 18:56 schreef methodmich het volgende:
Ik zit al heel erg te zoeken of er niet een nummer is van Gorki dat dezelfde titel heeft als een nummer van een andere Nederlandstalige artiest. Zou een mooi eerbetoon zijn. Als ik het had gevonden, had ik het naar n00bie gestuurd. Maar kom er helaas nog steeds niet op...
"XTC" van Toten Hosen of "X-T-C" van Accept hadden ook gekund naast XTC van Gorkiquote:Op maandag 1 december 2014 17:53 schreef methodmich het volgende:
Hmm ja, maar dat zijn op Anja na niet echt de meest aansprekende Gorki-nummers wat mij betreft. Wel goed gevonden!
Vandaag voor The Who gegaan trouwens.
Ik vind deze toch wel spannend, gaat er überhaupt iemand stemmen op Jive Jones.quote:Op zondag 7 december 2014 17:29 schreef methodmich het volgende:
De laatste duels worden niet echt gekenmerkt door spanning....
quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:05 schreef laxus13 het volgende:
Absoluut Nick Drake, Johan heb ik nou nooit iets aan gevonden
quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:05 schreef laxus13 het volgende:
Absoluut Nick Drake, Johan heb ik nou nooit iets aan gevonden
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het allebei niet zoveel , maar op Drake getemd om het spannend te houden
7-7 nu.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:27 schreef methodmich het volgende:
Kijk, dit is strijd! Momenteel 7-5 voor Johan, maar komt Drake nog met een inhaalslag?
Die kan ik nog wel eens tegenover Theo Diepenbrock zettenquote:Op maandag 15 december 2014 18:18 schreef cafca het volgende:
Ik ga uit nostalgische overwegingen voor de Beatles-cover
Oeh, dat wordt dan weer een duivelsdilemma!quote:Op maandag 15 december 2014 18:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die kan ik nog wel eens tegenover Theo Diepenbrock zetten
quote:Op maandag 15 december 2014 18:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
When we are together,
I kiss you te pletter
Toch niet van:quote:Op maandag 15 december 2014 18:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die kan ik nog wel eens tegenover Theo Diepenbrock zetten
Is dat de vader van Rene Diepenbrock ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:59 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Toch niet van:
Jeugdsentiment! ( nou ja..) Leeftie nog?
On topic.
Ik ga voor Ritchie Valens natuurlijk.
Wat een toeval he?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:38 schreef methodmich het volgende:
Mooi duel trouwens, op de dag dat bekend wordt dat Dotan zo hoog binnenstormt in de top 2000.
Ook die van vandaag is puur toeval..quote:
Er is nog iemand die dat duel had ingezonden maar met 1 ander nummer, en ik heb nog steeds niet besloten welke ik zal doenquote:Op zondag 21 december 2014 17:03 schreef methodmich het volgende:
Ook die van vandaag is goed gekozen. Maar als het dan toch over kou gaat, heb ik je ook ooit een suggestie gestuurd. Die is een beetje bevroren nu denk ik. Geeft niet, komt vanzelf.
Ik stem vandaag op Tori Amos trouwens.
Oeh, spannend.quote:Op zondag 21 december 2014 17:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er is nog iemand die dat duel had ingezonden maar met 1 ander nummer, en ik heb nog steeds niet besloten welke ik zal doen
1 van die rappers versus popliedjes zal rap pop-uppen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oeh, spannend.Nou ja, doe dan maar 1 van die rappers versus popliedjes, vind ik ook goed. Al moet je het zelf weten uiteraard, jij bent de baas van dit topic!
Dat is mooi nieuws op de zondagavond.quote:Op zondag 21 december 2014 17:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
1 van die rappers versus popliedjes zal rap pop-uppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 december 2014 20:08 schreef cafca het volgende:
Qua geluid vind ik ze gelijkwaardig, als ik het visuele aspect meetel, wint the SoundOok na de plastische chirurgie...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was toch vooral een combinatie van verkeerde make-up en een slechte belichting?quote:Op zondag 21 december 2014 21:49 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ook na de plastische chirurgie...?
quote:Op maandag 22 december 2014 16:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat was toch vooral een combinatie van verkeerde make-up en een slechte belichting?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:27 schreef pipster het volgende:
De muziek van heer 2Tupac heeft me nooit kunnen boeien, die van de Beach Boys wel, die dus.
Nou, die van de Beach Boys is toch ook wel een beetje een klassieker, hoor!quote:Op woensdag 24 december 2014 15:23 schreef belsen het volgende:
Eitje. Eentje is een klassieker, de andere niet.
Inderdaad. Ik vind ook dat belsen dat nummer nu wat onderschat.quote:Op woensdag 24 december 2014 15:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, die van de Beach Boys is toch ook wel een beetje een klassieker, hoor!
The Evening-Rushquote:Op woensdag 24 december 2014 18:52 schreef methodmich het volgende:
Jennifer Rush, voor romantiek op de kerstavond.
Mijn stem voor Billy komt vooral door mijn intense afkeer van Brunoquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:41 schreef methodmich het volgende:
Billy lijkt inderdaad te gaan winnen. Komt vast door Leo Blokhuis en zijn verhaal over Joel tijdens Top 2000 A Go Go.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga voor dat nummer van Talk Talk ...
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga voor dat nummer van the Hothouse Flowers...
Wats Up n00bie, ook al geen inzendingen bij de Poptrivia.... heb je een nieuwe hobby??quote:Op maandag 12 januari 2015 12:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
*kick*
Stem nu het nog kan mensen. Ik heb zojuist besloten dat dit het laatste topic wordt.
Het is vooral dat het hele MUZ een beetje op zijn gat ligt en daarmee ook mijn interesse begint te verliezen. Er waaien gewoon tumbleweeds doorheen.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:45 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Wats Up n00bie, ook al geen inzendingen bij de Poptrivia.... heb je een nieuwe hobby??
Sluit ik me bij aan!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:02 schreef pipster het volgende:
Ik ook, toevallig.
En al gun ik Ash graag een stem, in dit geval toch naar LRD.
Goede clip. Tot leven gewekte knuffelbeesten, altijd goed. Maar het levert hen nog niet genoeg stemmen op voor de winst. Op dit moment dan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:14 schreef Grobbel het volgende:
Degenen die het nummer van Les Rhythmes Digitales niet kennen moeten de clip er maar eens bij kijken.
Neil Sedaka staat hier al gewoon tussen hoorquote:Op maandag 19 januari 2015 17:24 schreef methodmich het volgende:
Die kan misschien in deel 7 wel weer eens komen. Want stiekem moet je natuurlijk eigenlijk wel gewoon verder gaan. Topic is te leuk om te stoppen!
Maar niet in de Eric & Kitty-uitvoering!!!!quote:Op maandag 19 januari 2015 17:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Neil Sedaka staat hier al gewoon tussen hoor
Dus als ik het goed begrijp had ik hier gewoon een ouderwetse keuze uit 2 kunnen doenquote:Op maandag 19 januari 2015 19:55 schreef pipster het volgende:
Oops heb ik nu op Bastille geklikt, ik ging toch echt voor Ministry.
quote:Op maandag 19 januari 2015 17:33 schreef Gehenna het volgende:
De anderen niet geluisterd, maarMinistry
Ik vind het toch wel een lekkere plaat van Supergrassquote:Op maandag 19 januari 2015 17:22 schreef methodmich het volgende:
Ik ook. Tenminste, in die zin dat ik qua artiest blind voor Supergrass zou gaan, maar dit is niet hun beste nummer. Desondanks toch Supergrass gekozen.
Die lijken te gaan winnen.quote:
Nou..vind juist van niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is nog wel even serieus lastig
Iemand anders kan toch gewoon verder gaanquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Doodzonde ja. Weer een leuk topic weg.
Het topic draagt de naam van n00bie, dan kan toch alleen n00bie het doen? Anders wordt het Gehenna's same title, different song shoot out. Is toch anders. Maar kan zeker ook leuk zijn!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:13 schreef Gehenna het volgende:
Iemand anders kan toch gewoon verder gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |