abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146257550

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Ja doei.
  maandag 3 november 2014 @ 16:22:12 #2
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_146257563
Zo kan het natuurlijk ook O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 3 november 2014 @ 16:22:17 #3
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_146257567
Thanks Mo :)

*zucht*
pi_146257568
Zo dan maar. Wist niet of 't zou werken. Eventuele verzoekjes voor OPwijzigingen even DMmen.
Ja doei.
pi_146257582
Thanks!

Maar, jij bent toch ook een eckte hardloper Moblo? Je loopt potdomme een HM in minder dan 2 uur.
pi_146257597
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
Zo dan maar. Wist niet of 't zou werken. Eventuele verzoekjes voor OPwijzigingen even DMmen.
O+ thnx
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_146257607
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
Goed gedaan! Mij lukte het niet :)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_146257623
quote:
99s.gif Op maandag 3 november 2014 16:23 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Goed gedaan! Mij lukte het niet :)
Heb je knopjes voor nodig.
Oude topic uit de reeks halen, hopen dat 't pakt, etc.
Ja doei.
pi_146257686
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:22 schreef hatsaflats het volgende:
Thanks!

Maar, jij bent toch ook een eckte hardloper Moblo? Je loopt potdomme een HM in minder dan 2 uur.
Maar dat was per ongeluk man! En op 'n trail!
Ja doei.
pi_146257920
quote:
10s.gif Op maandag 3 november 2014 16:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Maar dat was per ongeluk man! En op 'n trail!
:D

Maar wat eckte hardlopers in LIF moeten en niet in SPT blijft me een raadsel. Mij maakt het verder allemaal niet zoveel uit, ik vond vooral dat lopers die ook lekker relatief korte afstanden over zoveel mogelijk verharde paadjes hupsen meer moesten gaan posten, als tegenwicht voor al dat blije "ohwatisdattrailrunnentochallemachtigprachtigenwatloopiktochgraagdoorbosheiwatdanookenwatishetdanweerkutomoverasfalttelopen"-gepost, maar nu moet het blijkbaar allemaal gesplitst. Ik lurk wel bij dat trailgeweld, want er worden wel puike prestaties door die maffe veredelde hikers neergezet.
pi_146257969
Als je dit topic naar SPT wil hebben moet je dat even in FB aankaarten :) denk dat 't een kleine moeite is.

Omdat ik 'n nieuwe had geopend kon dat wel gewoon in SPT :+
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 november 2014 @ 16:32:55 #12
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_146258026
Gesplitst?
pi_146258138
quote:
11s.gif Op maandag 3 november 2014 16:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Gesplitst?
Ja, ze hebben nu een apart topic voor recreanten.
pi_146258151
quote:
11s.gif Op maandag 3 november 2014 16:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Gesplitst?
Nee, ze posten ff ergens anders een paar dagen.
pi_146258174
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:30 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Maar wat eckte hardlopers in LIF moeten en niet in SPT blijft me een raadsel. Mij maakt het verder allemaal niet zoveel uit, ik vond vooral dat lopers die ook lekker relatief korte afstanden over zoveel mogelijk verharde paadjes hupsen meer moesten gaan posten, als tegenwicht voor al dat blije "ohwatisdattrailrunnentochallemachtigprachtigenwatloopiktochgraagdoorbosheiwatdanookenwatishetdanweerkutomoverasfalttelopen"-gepost, maar nu moet het blijkbaar allemaal gesplitst. Ik lurk wel bij dat trailgeweld, want er worden wel puike prestaties door die maffe veredelde hikers neergezet.
:@ zo voelt het voor mij ook wel echt _O- althans, ik vind het niet het ergste op deze aardkloot, maar vergeleken met trails vind ik asfalt toch wel echt gewoon heel saai. En ik merk gewoon dat m'n lichaam veel blijer is als ik op zachtere ondergronden loop. Veel minder rugpijn ook, bijvoorbeeld!

Maar ik lees hier ook gewoon nog wel mee, maar m'n ohwatisdattrailrunnentochallemachtigprachtigenwatloopiktochgraagdoorbosheiwatdanookenwatishetdanweerkutomoverasfalttelopen-posts doe ik wel gewoon daar nu dan, op verzoek. Hč? Als mod luister je naar de users. Ofzo.
Ja doei.
pi_146258321
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:30 schreef hatsaflats het volgende:
veredelde hikers
Veredelde hikers? Veredelde hikers? Ik vind het ondermaats presterende bergbeklimmers. Met hun 300 meter in 15kilometer.

8)7
pi_146258439
Bij mij staat dit vanavond op het programma, de baantraining dus.
quote:
3 x 1200 als
200 m1 D3
200 m1 D1
Pz. 3 min
Ik ga hem nog D1/D2 doen, denk ik.
pi_146258491
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:@ zo voelt het voor mij ook wel echt _O- althans, ik vind het niet het ergste op deze aardkloot, maar vergeleken met trails vind ik asfalt toch wel echt gewoon heel saai. En ik merk gewoon dat m'n lichaam veel blijer is als ik op zachtere ondergronden loop. Veel minder rugpijn ook, bijvoorbeeld!

Maar ik lees hier ook gewoon nog wel mee, maar m'n ohwatisdattrailrunnentochallemachtigprachtigenwatloopiktochgraagdoorbosheiwatdanookenwatishetdanweerkutomoverasfalttelopen-posts doe ik wel gewoon daar nu dan, op verzoek. Hč? Als mod luister je naar de users. Ofzo.
Ik snap ook wel dat mensen het heel prettig vinden om over trails te rennen enzo, of nouja, ik wandel liever, want dan heb ik meer tijd om er ook echt naar te kijken, maar ik vind het ook wel heel fijn om wat vaker van mensen te horen die op asfalt hupsen. Dat het 50% ohwatisdattrailrunnentochallemachtigprachtigenwatloopiktochgraagdoorbosheiwatdanookenwatishetdanweerkutomoverasfalttelopen-posts is (en ik vind je blij-ei posts altijd heel leuk!) en 50% Evy/asfalt/baan/normalemensendiehooguit1marathonperjaarlopen is, ofzo. Maar de laatste groep is voor m'n gevoel de laatste tijd wat ondervertegenwoordigd, of gewoon stil.
pi_146258540
quote:
99s.gif Op maandag 3 november 2014 16:40 schreef mosselmossel het volgende:
Bij mij staat dit vanavond op het programma, de baantraining dus.

[..]

Ik ga hem nog D1/D2 doen, denk ik.
Je hebt ook al best een tijdje niet echt op de baan gelopen toch? Dan zou ik zeker lekker rustig aan doen, die extra demping is vaak best even wennen.
pi_146258609
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:42 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Je hebt ook al best een tijdje niet echt op de baan gelopen toch? Dan zou ik zeker lekker rustig aan doen, die extra demping is vaak best even wennen.
Ik heb de afgelopen twee weken wel gewoon op de baan gelopen op maandag. Alleen wel rustigere programma's ook toen. Dus hoef niet te wennen, maar ik moet gewoon nog steeds even rustig doen. Wacht nog op een training die echt weer lekker gaat.
  maandag 3 november 2014 @ 16:45:47 #21
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_146258694
Weet even niet waar dít in hemelsnaam te plaatsen ;)

SPOILER
pi_146258747
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:45 schreef Quoi het volgende:

SPOILER
w000t! Gefeliciteerd! *G*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 3 november 2014 @ 16:48:48 #23
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_146258818
quote:

SPOILER
*O* *O* *O*

SPOILER
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_146258864
quote:

SPOILER
Hoort dit niet in het trailtopic?
SPOILER
pi_146258928
quote:

SPOILER
*O* Super!!!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_146258968
Zo zag de sub 3 NYC Marathon van Erben Wennemars er uit.

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2014 16:52:18 ]
  maandag 3 november 2014 @ 16:52:09 #27
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_146258976
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:49 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Hoort dit niet in het trailtopic?
SPOILER
OOK! *O*
  maandag 3 november 2014 @ 16:52:43 #28
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_146259002
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:

SPOILER
O echt. Dank voor deze foto. Ik ga altijd stuk om die gozer :D
pi_146259017
quote:

SPOILER
hahaha briljant! Jammer dat er deze keer geen mooi interview van hem is..

Mijn vermoeden over Van der Weijden klopte ook wel trouwens, die is volledig ingestort, doorkomst op de HM nog op 2.05.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_146259119
Net weer voor 't eerst gelopen na vorige week woensdagavond een eerste halve marathon gelopen te hebben. Was vandaag vrij en had zin om het weer eens te proberen. Ik was benieuwd hoe het zou gaan en dat viel niet tegen eigenlijk. Ik heb heerlijk 8 kilometertjes door de regen en wind gelopen op gemiddeld 5:45min/km. Over asfalt .... en klinkers. Geen pijntjes. Niets. Gewoon lekker rustig gehobbeld. :)
pi_146259137
quote:

SPOILER
pi_146259153
quote:

SPOILER
_O-

Dat is wel afzien!
pi_146259184
Van Losse Veter:

Ook oud-wielrenner Michael Boogerd was van de partij. Hij wist de finish niet te bereiken. Hij stapte na 32 kilometer uit met een scheenbeenblessure. Hij liep de marathon in gezelschap van zijn ex-vrouw Nerena Ruinemans. De voormalig Miss Nederland liep de marathon wel uit en finishte in een tijd van 4:02.31.

He got chicked!!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_146259187
quote:

SPOILER
Wat???
Gaaf!!
Gefeliciteerd!!!
*O* *G* *O*
Gelukkig kijk ik hier ook nog anders had ik dit gemist ;)
pi_146259210
quote:

SPOILER
_O- _O- _O-
pi_146259219
Ook de familie Froger was flink vertegenwoordigd. René Froger liep de marathon van New York al vaker. Dit jaar wist hij zijn zoon Danny mee te krijgen. Froger junior bleek de snelste van het stel. Ze waren tot halverwege samen opgetrokken. Ze kwamen door in een tijd van 2:42.18. Voor beiden werd het zwaar, maar Danny Froger wist zijn vader op een achterstand van ruim drie kwartier te zetten. Hij finishte in een tijd van 5:50.17, zijn vader voltooide de ruim 42 kilometer in 6:28.58. René Froger deed over de tweede helft dus ruim drie uur en drie kwartier. Hij was daarmee overigens niet de langzaamste Nederlander. De volkszanger liet maar liefst 14 landgenoten achter zich.
  maandag 3 november 2014 @ 16:58:32 #37
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_146259238
quote:

SPOILER
*O* *O*!!
pi_146259262
quote:

SPOILER
The fuck! :')
pi_146259269
quote:

SPOILER
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 3 november 2014 @ 17:01:36 #40
50430 Yuki
Student Midwife
pi_146259365
Quoi *G*

Erben :X :o 8)7
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 3 november 2014 @ 17:03:29 #41
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_146259457
En ben even wat dagen afwezig geweest. Kan iemand even met mn dilemma helpen?

Dus ik deed gisteren een training over asfalt en klinkers en stoeptegels (15k, 1,5 uur) en dat post ik dan hier?

En als dat ter voorbereiding is op een loopje in Limburg van 15km die half op asfalt en half door weilanden gaat, mag dat dan nog of moet dat eigenlijk in het andere topic?

En de halve van Egmond, welk topic hoort die?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_146259549
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 17:03 schreef Frsh het volgende:
Dus ik deed gisteren een training over asfalt en klinkers en stoeptegels (15k, 1,5 uur) en dat post ik dan hier?
Zaten hier verkeersdrempels en stoepjes bij?
pi_146259614
Mossel hoort ook in het andere topic met de kustmarathon.

Quoi, super! *O* Gefeliciteerd! En wat een luxe ja, eisen stellen ;)
  maandag 3 november 2014 @ 17:11:06 #44
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_146259763
Effe he. Wat een belachelijk iets dat we blijkbaar 2 topics nodig hebben 8)7
pi_146259839
Gefeliciteerd Quoi *O*

Kenneth Perez heeft met 3:32:50 ook wel een hele nette tijd op de marathon gelopen.
  maandag 3 november 2014 @ 17:13:59 #46
387431 Frsh
pi_146259866
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 17:11 schreef GotC het volgende:
Effe he. Wat een belachelijk iets dat we blijkbaar 2 topics nodig hebben 8)7
Dit ^
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_146259934
Kom op, allemaal terug in 1 topic!
pi_146260013
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 17:16 schreef _Peach_ het volgende:
Wat die mensen hierboven allemaal zeggen!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_146260051
Ik ben er al, voor de 7^^! Daarna ben ik weer weg dan, tot ik eindelijk een marathon kan lopen in plaats van wandelen. ^O^
pi_146260108
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 17:16 schreef _Peach_ het volgende:
Maar dan wel in SPT. O-)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2014 17:21:12 ]
pi_146260165
Gefeliciteerd Quoi!!!! *G*

SPOILER
pi_146260234
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 17:19 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik ben er al, voor de 7^^! Daarna ben ik weer weg dan, tot ik eindelijk een marathon kan lopen in plaats van wandelen. ^O^
Nee, onzin! Gewoon blijven! Ik kruip een marathon (als ik dat al haal, arme knietjes).
Iedereen die kruipt/sjokt/rent/hardloopt/trailt/sprint moet in dit topic blijven!

En gefeliciteerd Quoi!! :)
pi_146260259
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 17:19 schreef Jero_nimo het volgende:
Volgens mij moet er voor jou en nog een paar een apart topic komen. Jullie lopen niet, jullie vliegen.
pi_146260264
Ik vind het eigenlijk wel leuk om nu een trailporntopic te hebben waar we gewoon ongegeneerd alleen maar trailporn kunnen posten :9
Ja doei.
pi_146260312
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel leuk om nu een trailporntopic te hebben waar we gewoon ongegeneerd alleen maar trailporn kunnen posten :9
Bedankt.. voor de beelden. -O-
pi_146260388
Laten we afspreken dat pics van Anna, Emelie en Ruby vanaf nu alleen nog in het andere topic mogen.
pi_146260429
In het wandeltopic dus
  maandag 3 november 2014 @ 17:30:56 #58
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_146260484
Help! ;)

er was volgens mij een site waar je je snelheidsdoel voor een bepaalde afstand kon opgeven. Dan kwam er een mooi schema uit met te lopen tempos en afstanden.

Weet iemand welke site dit is?

Tx :)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_146260533
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 17:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar dan wel in SPT. O-)
Er is al een centraal hardlooptopic in SPT. Voor "amateurhardlopers". En zijn we dat niet allemaal? Amateurhardlopers?
Just saying...
pi_146260601
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 17:30 schreef Jumparound het volgende:
Help! ;)

er was volgens mij een site waar je je snelheidsdoel voor een bepaalde afstand kon opgeven. Dan kwam er een mooi schema uit met te lopen tempos en afstanden.

De site van myasics?
  maandag 3 november 2014 @ 17:34:05 #61
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_146260604
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 17:30 schreef Jumparound het volgende:
Help! ;)

http://fellrnr.com/wiki/VDOT_Calculator
(voldoet op z'n minst gedeeltelijk aan je eisen)
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  maandag 3 november 2014 @ 17:37:15 #62
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_146260697
quote:

SPOILER
_O- :D
  maandag 3 november 2014 @ 17:38:16 #63
50430 Yuki
Student Midwife
pi_146260737
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 17:22 schreef Gogo83 het volgende:

SPOILER
Dit. Middelbare school, much? :{
  maandag 3 november 2014 @ 17:39:28 #64
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_146260789
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 17:33 schreef _Peach_ het volgende:

[..]

De site van myasics?
er gaat een belletje rinkelen...

quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 17:34 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

http://fellrnr.com/wiki/VDOT_Calculator
(voldoet op z'n minst gedeeltelijk aan je eisen)
nee, die was het niet ;)
Ecosia
  maandag 3 november 2014 @ 17:41:15 #65
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_146260849
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 17:38 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dit. Middelbare school, much? :{
Ik wil ook 1 topic :Y Juist als newbie vind ik het leuk om trail dingen te lezen, want zo leer ik nog eens wat O+
pi_146261104
Quoi, gefeliciteerd *O*

Ik vind de splitsing ook een beetje jammer eigenlijk.

Ik zal zelf vast ook niet in dit topic passen met m'n korte afstanden en slakjes tempo , maar lees graag al jullie ervaringen en vorderingen. Of dat nou al blubberend door de modder , op drassige bospaden of gruwelijk saai asfalt is .
  maandag 3 november 2014 @ 17:50:49 #67
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_146261221
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 17:47 schreef Shravani het volgende:
Quoi, gefeliciteerd *O*

Ik vind de splitsing ook een beetje jammer eigenlijk.

Ik zal zelf vast ook niet in dit topic passen met m'n korte afstanden en slakjes tempo , maar lees graag al jullie ervaringen en vorderingen. Of dat nou al blubberend door de modder , op drassige bospaden of gruwelijk saai asfalt is .
Dit,

maar veel kom ik hier toch niet aangezien ik de meeste tijd op een racefiets zit :P
Ecosia
  maandag 3 november 2014 @ 17:51:03 #68
50430 Yuki
Student Midwife
pi_146261229
45' herstelloop vanavond. Dat is langer fietsen dan hardlopen...
Ik heb nog niet echt zin, geloof ik :')
pi_146261510
Q. ^O^ !

Ik lees gewoon over de verhalen heen die mij niet boeien. Het maakt mij allemaal niet uit. Één topic met lopers, trailers, wandelaars, uitslovers, zeikerds, toeristen..... Imho kan dat best. Ik sluit me aan bij Gogo.

Ik heb niet over de mensen heen gelezen die mij gequote hadden maar mobiel is even lastig dus daar reageer ik later op (laat mij maar in de waan dat jullie er ook op zitten te wachten :P )

Ik overweeg aan het eind van het jaar een test te doen bij mijn fysio. Met lactaatmeting e.d. voor omslagpunten enzo. De eenvoudige wijze waarop dat nu is bepaald bij de club, dat werkt niet voor mij. En ik wil wel graag weten hoe ik effectief kan trainen in 2015. Want snelheid (minder langzaamheid ;) ) wordt de focus. Op de afstand t/m 10 km. Ik ga me voor de kwart marathon inschrijven bij de Halve van de Haar.

Oh ik herinner me nog mooie nieuwe schoentjes die voorbij kwamen van GotC :9
pi_146261763
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 17:47 schreef Shravani het volgende:

Dus eigenlijk hebben we een driedeling nodig!
-Snel en ver voor de HM en M lopers
-Het beginnerstopic
-Het trailtopic
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_146261808
Ik wil ook een apart topic voor mensen die met muziek lopen trouwens.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 3 november 2014 @ 18:07:38 #72
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_146261833
quote:
17s.gif Op maandag 3 november 2014 17:58 schreef Serinde het volgende:
Q. ^O^ !

Ik lees gewoon over de verhalen heen die mij niet boeien. Het maakt mij allemaal niet uit. Één topic met lopers, trailers, wandelaars, uitslovers, zeikerds, toeristen..... Imho kan dat best. Ik sluit me aan bij Gogo.

Weet je, dit lijkt t dieettopic ook wel alleen dan omgekeerd.

Van mij mag iedereen blijven.
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 3 november 2014 @ 18:08:22 #73
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_146261858
Ik wil gewoon graag lopen, en hoop daar hier mn pret mee te vinden.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_146261915
En het topic voor mensen die wel willen lopen maar zich er niet toe kunnen zetten. En het topic voor joggers. En het topic voor colour runners. En het topic voor mensen die met blinden rennen. Of met honden. Of met kinderwagens :P

Nog even mijn eigen niche bedenken.. Lekker een heel topic voor mezelf :P
pi_146261965
Een regio indeling zou ook fijn zijn. Ik heb niks met het westen 8-) al dat gelul over HAAG en hoe mooi het strand is etc :{w

Ik had net gezegd dat het me niet boeit :D
pi_146261971
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:09 schreef La_Tramposa het volgende:
En het topic voor mensen die wel willen lopen maar zich er niet toe kunnen zetten. En het topic voor joggers. En het topic voor colour runners. En het topic voor mensen die met blinden rennen. Of met honden. Of met kinderwagens :P

Ja doei.
  maandag 3 november 2014 @ 18:12:10 #77
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_146261996
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:09 schreef La_Tramposa het volgende:

ik ga weer figuurlopen, met kleurtjes... Ha, eigen topic :P
Ecosia
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 3 november 2014 @ 18:12:20 #78
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_146262003
quote:
11s.gif Op maandag 3 november 2014 18:11 schreef Serinde het volgende:
Een regio indeling zou ook fijn zijn. Ik heb niks met het westen 8-) al dat gelul over HAAG en hoe mooi het strand is etc :{w

Ik had net gezegd dat het me niet boeit :D
:D Zijn hier uberhaupt lopers in het Zuiden?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_146262037
Oja, ik kan natuurlijk een topic voor piemel-rondjes-lopers beginnen!
pi_146262045
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:12 schreef Ynske het volgende:

[..]

:D Zijn hier uberhaupt lopers in het Zuiden?
Is Den Bosch het Zuiden genoeg?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 3 november 2014 @ 18:14:41 #81
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_146262096
quote:
99s.gif Op maandag 3 november 2014 18:13 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Is Den Bosch het Zuiden genoeg?
Nee, Zuid Limburg >:O
Today is life -

Dale Carnegie
pi_146262141
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:14 schreef Ynske het volgende:

[..]

Nee, Zuid Limburg >:O
Die zitten toch allemaal op fok.ZL? ;)
pi_146262180
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb plots route-inspiratie.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 3 november 2014 @ 18:18:06 #84
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_146262205
Serinde, je hebt een goed selectief geheugen 8-)
  maandag 3 november 2014 @ 18:18:08 #85
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_146262207
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Zijn die broekjes daarom zo strak? :o
  maandag 3 november 2014 @ 18:21:09 #86
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_146262299
quote:
10s.gif Op maandag 3 november 2014 17:51 schreef Yuki het volgende:
45' herstelloop vanavond. Dat is langer fietsen dan hardlopen...
Ik heb nog niet echt zin, geloof ik :')
Ich bin dabei *O*

Ook al voel ik me 50/50...
F means you're fucked
pi_146262306
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:18 schreef Maraca het volgende:

[..]

Zijn die broekjes daarom zo strak? :o

Meer van dit..
  maandag 3 november 2014 @ 18:24:58 #88
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_146262419
Vandaag een dagje niet lopen, want eergisteren (hard gelopen over onverhard) en gisteren (iets minder hard gelopen over verhard) al gelopen.

Nu weet ik alleen niet of ik vandaag niet aan het weglopen of of dat ik niet aan het trailen ben. :o
pi_146262438
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:21 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

Meer van dit..
Arme eikel.
Ja doei.
  maandag 3 november 2014 @ 18:26:19 #90
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_146262463
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:21 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

Meer van dit..
_O-
pi_146262467
Hihi, een van de twee clubgenoten die de NYCM liepen gisteren is blijkbaar 'trending' op 'snapchat':

3.58.xx deed ze, overigens.

Al ging het vast om dat 'geval' achter haar ;)
Ja doei.
pi_146262494
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
Hihi, een van de twee clubgenoten die de NYCM liepen gisteren is blijkbaar 'trending' op 'snapchat':

[ afbeelding ]

3.58.xx deed ze, overigens.

Al ging het vast om dat 'geval' achter haar ;)
Ik snap hem niet :o
pi_146262513
Snapchat is een wereldwijde 'app' waar blijkbaar plaatjes 'trending' kunnen gaan, net als # op twitter. En op dat plaatje is dus onze clubgenote te zien! Al ging het vast om die persoon achter haar :')
Ja doei.
pi_146262572
He waar is mijn topic gebleven
pi_146262606
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
Snapchat is een wereldwijde 'app' waar blijkbaar plaatjes 'trending' kunnen gaan, net als # op twitter. En op dat plaatje is dus onze clubgenote te zien! Al ging het vast om die persoon achter haar :')
Ja oke dat snapte ik wel, ik snap alleen niet de verwijzing naar el nano :P
pi_146262618
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oh, ja, ik ook niet _O- :')
Ja doei.
pi_146262742
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Het is nogal een klein mannetje, zo te zien.
  FOK!fotograaf maandag 3 november 2014 @ 18:35:15 #98
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_146262748
Heerlijk weer eens spierpijn na m'n loop van gister.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_146262779
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 18:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is nogal een klein mannetje, zo te zien.
Hmmja maar ook weer niet zo klein dat het hilarisch of trending zou moeten zijn :P Enfin.
Ik ben nog steeds aan het werken :( Vanavond maar weer een 'brutal workout' en/of yoga, veel meer zal er niet in zitten.
pi_146262810
Motorbloemp hater. :(
pi_146263114
BREAKING:

mossel is een kloon van tong80.

SHO / Dit is toch triest ?..........
Ja doei.
  maandag 3 november 2014 @ 18:46:34 #102
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_146263150
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
BREAKING:

mossel is een kloon van tong80.

SHO / Dit is toch triest ?..........
Was toch allang bekend dat tong80 uit meerdere users bestond? :+
pi_146263825
Net gepijnigd door de fysio.
M'n schouders schieten nogal snel in de knoop . Kreeg het advies om met rennen pols gewichtjes om te doen om m'n schouders laag te houden.
Iemand dat wel eens geprobeerd?
pi_146263936
Is Maarten vd Weijden wel echt zo ingestort? Volgens mij heeft hij het gewoon matig gedaan. Ik kan me herinneren ergens gelezen te hebben dat zijn streeftijd al niet eens zo scherp was. Hoe dan ook, toch wel apart gezien zijn postuur.
  maandag 3 november 2014 @ 19:06:45 #105
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_146264004
Nanook :*
Het is, nu de Kepler dichterbij komt, belangrijk dat er goede nachtrust is en het is een geruststellende gedachte dat mijn vragen gewoon beantwoord worden als ik slaap ;) O+
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_146264144
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 19:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nanook :*
Het is, nu de Kepler dichterbij komt, belangrijk dat er goede nachtrust is en het is een geruststellende gedachte dat mijn vragen gewoon beantwoord worden als ik slaap ;) O+

Het kwam toevallig voorbij op mijn FB tijdlijn. ;)
  maandag 3 november 2014 @ 19:17:59 #107
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_146264576
in de nieuwste Trail Runner staat een uitgebreid artikel over lopers met een nagenoeg levenslange strijd met eating disorders... mocht er iemand geintresseerd zijn in dit artikel, laat het dan even weten dan OM ik het even
  maandag 3 november 2014 @ 19:21:34 #108
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_146264767
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 19:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
in de nieuwste Trail Runner staat een uitgebreid artikel over lopers met een nagenoeg levenslange strijd met eating disorders... mocht er iemand geintresseerd zijn in dit artikel, laat het dan even weten dan OM ik het even
Je bent net wakker hé? Misschien moet je een klein stukje teruglezen ;)
  maandag 3 november 2014 @ 19:22:29 #109
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_146264812
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 19:21 schreef Quoi het volgende:

[..]

Je bent net wakker hé? Misschien moet je een klein stukje teruglezen ;)
Quoi, ik geef niet in aan de vijfde colonne ;)
  maandag 3 november 2014 @ 19:24:07 #110
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_146264889
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 19:22 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Quoi, ik geef niet in aan de vijfde colonne ;)
Ojee, ik ben niet zo goed met spreekwoorden en gezegden :o :P
  maandag 3 november 2014 @ 19:24:50 #111
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_146264926
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 19:24 schreef Quoi het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Fifth_column
  maandag 3 november 2014 @ 19:25:39 #112
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_146264985
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 19:24 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik moest ook even Google aanslingeren :D
  maandag 3 november 2014 @ 19:25:52 #113
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_146264994
Froger pas in 6:28 over de finish op zijn M :o
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 3 november 2014 @ 19:26:06 #114
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_146265008
Ah, gelezen :) Ik snap.

Over colon gesproken. Die ga ik eens vullen :Y)
  maandag 3 november 2014 @ 19:30:26 #115
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_146265232
quote:
2s.gif Op maandag 3 november 2014 19:25 schreef SEMTEX het volgende:
toch nog stevig door gewandeld.....
pi_146265239
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 19:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
Graag!
pi_146265244
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 19:05 schreef wyccie het volgende:
rten vd Weijden wel echt zo ingestort? Volgens mij heeft hij het gewoon matig gedaan. Ik kan me herinneren ergens gelezen te hebben dat zijn streeftijd al niet eens zo scherp was. Hoe dan ook, toch wel apart gezien zijn postuur.
2 uur 5 halverwege en 4 uur 55 of zo gefinisht, dat noem ik wel ingestort ja.
  maandag 3 november 2014 @ 19:32:20 #118
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_146265325
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 19:30 schreef streamnl het volgende:

[..]

Graag!
er vroeg al iemand anders ook om dus ik scan het wel even en stuur het door...ik heb ooit eens gelezen dat er hier ook mensen zijn die er mee kampen dus voor hen maar even niet an public gezet
pi_146265434
Oh, op die manier. Ja, dan is hij wel te snel gestart.
Dacht dat zijn richttijd 4,5 uur was.
pi_146265985
Jullie posten echt veel, half uur moeten bijlezen hahaha
pi_146266017
quote:
2s.gif Op maandag 3 november 2014 19:25 schreef SEMTEX het volgende:
kan de slak in mijn tuin ook ! :Y
pi_146266128
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 19:44 schreef thelaudprince het volgende:
Jullie posten echt veel, half uur moeten bijlezen hahaha
Helemaal nu alles dubbel wordt gepost. Twee topics enzo. Jammerlijk zulks :N
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146266332
Ik las het ja, die splitsing
  maandag 3 november 2014 @ 19:54:46 #124
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_146266387
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 19:53 schreef thelaudprince het volgende:
Ik las het ja, die splitsing
ik moet schromelijk toegeven dat ik het WEER met mossel eens ben, ze posten gewoon een paar dagen ergens anders ;)
pi_146267438
CPC heeft me officieel tot B garnituur benoemd voor de HM via de mail ;)
  maandag 3 november 2014 @ 20:22:46 #126
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_146267544
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 3 november 2014 @ 20:55:09 #127
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_146269139
er zjin diverse mensen die mij benadert hebben over het artikel over lopers met eating disorders dus ik heb het maar even onder een spoiler gezet... niet de beste kwaliteit maar ik hoop dat het te lezen is...

SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 03-11-2014 21:14:41 ]
  maandag 3 november 2014 @ 20:55:59 #128
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_146269171
zal de laatste pagina even vervangen zie ik nu
  Moderator maandag 3 november 2014 @ 21:01:50 #129
155227 crew  Guppy
dus
pi_146269410
RD JIJ HEBT HIER VERDOMME HELEMAAL NIKS MEER TE ZOEKEN :(

SPOILER
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 3 november 2014 @ 21:03:06 #130
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_146269460
Zo, opgezegd bij mijn huidige hardloopvereniging. Misschien ben ik te rigoureus, maar het voelde al sinds de marathontrainingen veel beter bij GVAC en dus ga ik me daar inschrijven. Dat betekent dus ook dat ik 1 dag in de week 20km op een avond ga fietsen om te kunnen trainen. Het zij maar zo :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 3 november 2014 @ 21:05:13 #131
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_146269554
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 21:01 schreef Guppyfriend het volgende:
RD JIJ HEBT HIER VERDOMME HELEMAAL NIKS MEER TE ZOEKEN :(

SPOILER
Gup... ook al ben ik het niet altijd met iedereen eens hier en heb ik misschien wel eens dingen gezegd tegen sommigen die niet altijd even netjes waren.... hier zitten voor mij toch mijn "hardloopvrienden" van het eerste uur waarmee ik gejompeld heb toen we onze eerste 5 of 10km liepen.....
  Moderator maandag 3 november 2014 @ 21:09:54 #132
155227 crew  Guppy
dus
pi_146269787
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 21:05 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Gup... ook al ben ik het niet altijd met iedereen eens hier en heb ik misschien wel eens dingen gezegd tegen sommigen die niet altijd even netjes waren.... hier zitten voor mij toch mijn "hardloopvrienden" van het eerste uur waarmee ik gejompeld heb toen we onze eerste 5 of 10km liepen.....
Natuurlijk moet je hier wel blijven posten :* !! Het was maar een garpje, ik vind het juist veel leuker als iedereen hier blijft, en het lekker met elkaar eens, en oneens is. En voor elkaar juicht, hoe groot of klein die prestaties ook zijn.

Zie ook de spoiler ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_146269823
Ook al loop ik vrijwel alleen op asfalt, vind de verhalen over het trailen ook heel tof om te lezen. Dus wacht rustig af tot iedereen weer in 1 topic post.
pi_146269924
Kan deze erbij ? :)

[code]17 mei 2015 Leiden Marathon (Leiden)
• thelaudprince - HM[/code ]
  maandag 3 november 2014 @ 21:12:29 #135
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_146269929
Asfalt O+ :9
pi_146270096
Denk dat ik binnenkort mezelf maar weer 's op nieuwe schoenen trakteer !
pi_146270331
quote:
2s.gif Op maandag 3 november 2014 21:03 schreef SEMTEX het volgende:
Zo, opgezegd bij mijn huidige hardloopvereniging. Misschien ben ik te rigoureus, maar het voelde al sinds de marathontrainingen veel beter bij GVAC en dus ga ik me daar inschrijven. Dat betekent dus ook dat ik 1 dag in de week 20km op een avond ga fietsen om te kunnen trainen. Het zij maar zo :)
_O-
Ik wou een poll maken hoeveel uur het zou duren voordat je lid zou worden.

Wel gezellig!!
  maandag 3 november 2014 @ 21:21:28 #138
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_146270485
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 21:19 schreef streamnl het volgende:

[..]

_O-
Ik wou een poll maken hoeveel uur het zou duren voordat je lid zou worden.

Wel gezellig!!
Ik ben nog steeds geen officieel lid hč :P Al heb ik ze wel gemaild dat ik lid wil worden :)
  maandag 3 november 2014 @ 21:23:44 #139
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_146270618
Ik kan niet kiezen waar ik moet posten...dus ik denk dat ik gewoon helemaal niet meer ga posten ^O^
F means you're fucked
pi_146270693
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 21:23 schreef YUR het volgende:
Ik kan niet kiezen waar ik moet posten...dus ik denk dat ik gewoon helemaal niet meer ga posten ^O^
Tuurlijk wel, gekkie. Gewoon lekker posten! :P
pi_146270781
quote:
Struggles
pi_146270810
Kan iemand mij effe bijpraten? Ik heb een paar dagen geen tijd gehad om te lezen, wat is er nu gebeurd? Twee topics? Een voor trailrunners? Wie zijn dat dan?

En wat moet ik nu? Ik loop slechts rond de 5 km, maar loop nooit op asfalt. Kan er ook niks aan doen, het bos begint hier 100 m verderop.

Ik hoor zeker weer nergens bij -O-
  maandag 3 november 2014 @ 21:27:09 #143
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_146270837
krijg klachten dat het artikel slecht te lezen is dus heb het nu op pdf... voor degene die het willen lezen dm even ene mail adres of zo...
pi_146271117
Ik vind het maar raar. Er posten gewoon dezelfde mensen als hier .
pi_146271147
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 21:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat zijn onze alter ego's.
pi_146271180
Heerlijk met windkracht 6 en regen langs de maas lopen. De herfst is begonnen.
pi_146271271
Nou, dat was op zich best lekker lopen vanavond, maar tegen het eind begon toch weer mijn achillespees op te spelen. Van de trainer even wat pees-oefeningen meegekregen, dus daar maar mee aan de slag. Plus rust uiteraard. Dus donderdag niet mee met de heuveltraining, maar gewoon zelf rustig een rondje ofzo.

Wel lekker dat mijn benen niet meer zo volliepen als de afgelopen tijd. Dus ik zie vooruitgang.
pi_146271339
Ow. Het zeikte trouwens wel van de regen. En daar had ik nog niet echt rekening mee gehouden. Ik heb de zomer nog een beetje in m'n bol, dus had geen droge kleren mee naar de baan genomen.
pi_146271380
quote:
Meer tijd om te lopen ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 3 november 2014 @ 21:42:00 #150
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_146271791
Ik ga iedereen hier nog meer lastig vallen met trailgeneuzel :) Omdat het kan.
Zullen we een trailekiden houden? Dat we dan van een liaan een sjerp maken en die dan doorgeven en zo 42Km door het bos rossen? :9
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 3 november 2014 @ 21:49:47 #151
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_146272261
Swets/ET, andere R'dammers: De Kuip run niks voor jullie? (5 en 10km)
  maandag 3 november 2014 @ 21:51:17 #152
387431 Frsh
pi_146272347
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 21:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Kan iemand mij effe bijpraten? Ik heb een paar dagen geen tijd gehad om te lezen, wat is er nu gebeurd? Twee topics? Een voor trailrunners? Wie zijn dat dan?

En wat moet ik nu? Ik loop slechts rond de 5 km, maar loop nooit op asfalt. Kan er ook niks aan doen, het bos begint hier 100 m verderop.

Ik hoor zeker weer nergens bij -O-
Je hoort gewoon overal bij! :Y
  ESF Reporter maandag 3 november 2014 @ 21:51:23 #153
87554 Cee
Welluk?
pi_146272354
Quoi, gefeliciteerd! *O*

Ik ga stuk op de foto's van Erben. _O- Maar wat een tijd heeft hij gelopen zeg! En de foto's van Art zijn schitterend. O+ Heerlijk, dat marathonfoto-stalking.

Ik loop altijd met zand onder m'n schoen want ik ben te lui/vergeet steeds om de zolen schoon te maken. Soort van trailrunning incognito.
  maandag 3 november 2014 @ 21:52:15 #154
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_146272415
pi_146272462
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 21:51 schreef Cee het volgende:
Quoi, gefeliciteerd! *O*

Ik ga stuk op de foto's van Erben. _O- Maar wat een tijd heeft hij gelopen zeg! En de foto's van Art zijn schitterend. O+ Heerlijk, dat marathonfoto-stalking.

Ik loop altijd met zand onder m'n schoen want ik ben te lui/vergeet steeds om de zolen schoon te maken. Soort van trailrunning incognito.
Hoezo zou je zand van onder je schoenen vandaan halen dan? Dat loop je er toch gewoon de volgende keer weer af?
  maandag 3 november 2014 @ 21:54:21 #156
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_146272534
Yur wees me op iets leuks: Morgen herstelloopje op nieuwe schoenen O+ *O*
  ESF Reporter maandag 3 november 2014 @ 21:54:35 #157
87554 Cee
Welluk?
pi_146272549
quote:
99s.gif Op maandag 3 november 2014 21:53 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Hoezo zou je zand van onder je schoenen vandaan halen dan? Dat loop je er toch gewoon de volgende keer weer af?
Met m'n gestamp zou dat eigenlijk wel moeten gebeuren ja.
pi_146272940
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 21:54 schreef GotC het volgende:
Lekker! Hoop dat de saucony's goed bevallen! ^O^
  maandag 3 november 2014 @ 22:12:50 #159
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_146273614
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Lekker! Hoop dat de saucony's goed bevallen! ^O^
Hoop het ook! Nog nooit gehad, spannooond :9
pi_146273655
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 21:49 schreef SEMTEX het volgende:
Lijkt me een prima moment om mn Ajax-shirt er weer eens bij te pakken.
pi_146273709
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 21:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Trailen is eigenlijk een soort larpen, maar dan met andere outfits.
pi_146273841
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 21:54 schreef GotC het volgende:
Oja die had ik voorbij zien komen.
Hoop dat ze net zo O+ Rennen als ze eruit zien .
  maandag 3 november 2014 @ 22:25:05 #163
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_146274207
vanmorgen vroeg wezen hardlopen en ik merkte opeens het grote voordeel van 's morgens hardlopen....
in ons dorp staat de grootste melkpoederfabriek ter wereld en als er 15 miljoen liter melk per dag door heen moet betekent dat dat er om de 2 minuten een vrachtwagen de poort in en uit rijdt...
De weg waar ik aan woon leidt direkt naar de fabriek en heeft dan ook de nick "Udder Alley" maar tussen half 6 en 7 is er shiftwissel en geen tankwagens die het op me voorzien hebben *O*
pi_146274729
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
het grote voordeel van 's morgens hardlopen..
Hoax.
Ja doei.
pi_146277109
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Van Losse Veter:

Ook oud-wielrenner Michael Boogerd was van de partij. Hij wist de finish niet te bereiken. Hij stapte na 32 kilometer uit met een scheenbeenblessure. Hij liep de marathon in gezelschap van zijn ex-vrouw Nerena Ruinemans. De voormalig Miss Nederland liep de marathon wel uit en finishte in een tijd van 4:02.31.

He got chicked!!
Michael Boogerd loopt de 10km in 37 minuten, dus hij liep op het gemakje met haar mee.
pi_146281651
Ik denk dat ik vandaag maar eens een snelheidstraining moet gaan doen voor de 7^^. 6x1km/1500m misschien? Al komt dat waarschijnlijk wel erg rauw op mijn dak. Ik wil iig 1x een langere interval en 2x wat kortere doen voor die tijd, om een idee te hebben waar ik sta.
pi_146281728
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 07:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik denk dat ik vandaag maar eens een snelheidstraining moet gaan doen voor de 7^^. 6x1km/1500m misschien? Al komt dat waarschijnlijk wel erg rauw op mijn dak. Ik wil iig 1x een langere interval en 2x wat kortere doen voor die tijd, om een idee te hebben waar ik sta.
Dat kan toch prima? Als je je goed voelt, waarom niet?

Aan de andere kant. Je marathon is ook nog maar goed twee weken geleden. En ik had ook 'goede benen' toen ik binnen twee weken al een pittige snelheidstraining deed. En nu zit ik gewoon weer te kwakkelen. Je wint niks met die ene snelheidstraining naar de 7HL. Je kan er alleen maar mee cverliezen.

Ik heb ook al min of meer besloten om de Zevenheuvelenloop alleen maar rustigaan te doen. Zelfs niet lopen spookte gisteren al door mijn hoofd.
pi_146281770
Iemand nog tips om hardloopbehoefte op te wekken? Ik heb er sinds Amsterdam nog geen seconde zin in gehad :(
pi_146281859
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 07:35 schreef Stefanovic83 het volgende:
Iemand nog tips om hardloopbehoefte op te wekken? Ik heb er sinds Amsterdam nog geen seconde zin in gehad :(
Is het feit dat je behoefte wilt hebben al geen behoefte?
Ik zou gewoon eens een keer kijken of al die mooie instagram plaatjes waar zijn:

Dus gewoon gaan, en als je het (nog) niet voelt, dan moet je misschien een nieuw doel stellen, misschien dat dat helpt
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 november 2014 @ 07:52:37 #170
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_146281871
quote:
Dat is toch met :r trappen :r enzo?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 november 2014 @ 07:55:32 #171
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_146281891
quote:
:9 Under armour
  dinsdag 4 november 2014 @ 08:17:30 #173
387431 Frsh
pi_146282056
pi_146282120
quote:
Mijn pecs zijn (bij lange na) niet imposant genoeg voor die lijn :')
  dinsdag 4 november 2014 @ 08:23:25 #175
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_146282130
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:22 schreef Guard het volgende:

[..]

Die heb ik niet eens :D
F means you're fucked
pi_146282469
Hoe lang duurde het ook alweer voordat je spullen van Wiggle in huis hebt?
pi_146282490
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:49 schreef Guard het volgende:
Hoe lang duurde het ook alweer voordat je spullen van Wiggle in huis hebt?
Kan een week of 2 duren.
pi_146282529
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:51 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Kan een week of 2 duren.
Ah ok thanks!
Dat gaat niet meer lukken voor mijn vakantie.
Jammer, ben al een tijdje aan het kijken naar nieuwe schoenen (nieuw model van mijn huidige sloffen), en bij Wiggle lijken ze aan dagprijzen te doen. Vandaag kosten ze ¤90, vorige week nog ¤116 :o

Na de vakantie maar kijken dan
pi_146282533
quote:
Thanks! Ik moest nogsteeds winteroutfit scoren.
Is zo'n ColdGear Hoody een aanrader?
pi_146282545
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 12:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

ga eens met mij mee naar lage vuursche, ik heb het idee dat je er een verkeerd beeld van hebt.
Na de 7^^ datum prikken?

quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:06 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

150 euro per jaar is voor een officiële atletiekvereniging toch ook een normale contributie?
Ik las dat iemand de contributie voor een AV hoog vond volgens mij. Geen idee hoeveel je daar betaalt eigenlijk. Als dat vergelijkbaar is, vind ik het zeker niet veel.
  dinsdag 4 november 2014 @ 08:56:49 #182
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_146282576
quote:
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 november 2014 @ 08:58:38 #183
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_146282598
quote:
Ik gok dat dat om mijn uitgezakte ouwe mannen buik een stuk minder cool staat dan op deze plaatjes :{
pi_146282608
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:54 schreef Serinde het volgende:

Ik las dat iemand de contributie voor een AV hoog vond volgens mij. Geen idee hoeveel je daar betaalt eigenlijk. Als dat vergelijkbaar is, vind ik het zeker niet veel.
Dat was ik, maar dat was hier in Tilburg, en kost het ¤58 per kwartaal.
In Oisterwijk is het ¤ 36.50 per kwartaal, wat dan toch bijna ¤100 per jaar scheelt, vind ik veel
  dinsdag 4 november 2014 @ 09:00:03 #185
387431 Frsh
pi_146282620
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:22 schreef Guard het volgende:

[..]

En je guns dan?
  dinsdag 4 november 2014 @ 09:00:34 #186
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_146282631
Ik betaal volgens mij 195 euro per jaar ofzo
F means you're fucked
  dinsdag 4 november 2014 @ 09:01:57 #187
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_146282663
Mijn contributie is 25 euro per jaar :o
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 4 november 2014 @ 09:02:15 #188
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_146282669
NZ$100.- per seizoen , give and take 60 euro
pi_146282676
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 09:00 schreef Frsh het volgende:

[..]

En je guns dan?
Those are registered lethal weapons off course :')
pi_146282740
Bij mijn AV is het het eerste kwartaal 52 euro door de inschrijving bij de Atletiekunie. De kwartalen daarna zijn 36. Voor mij maar iets van 20 euro, want studentenkorting *O* :') :'(
pi_146282790
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:59 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat was ik, maar dat was hier in Tilburg, en kost het ¤58 per kwartaal.
In Oisterwijk is het ¤ 36.50 per kwartaal, wat dan toch bijna ¤100 per jaar scheelt, vind ik veel
232 p/jr is wel aan de hoge kant inderdaad.
Ik heb het even opgezocht, ik betaal 149 voor een jaar en dat is inclusief 36,50 lidmaatschap Atletiekunie.
  dinsdag 4 november 2014 @ 09:10:09 #192
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_146282814
Maarrrr bedenk ook even hoeveel trainingen je ervoor krijgt en wat er allemaal bij zit :P (Baan, krachthonk etc)
  dinsdag 4 november 2014 @ 09:10:21 #193
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_146282820
Bla :')
pi_146282967
Godsamme er zijn zelfs "weg"groepen in Tilburg die helemaal niet op de baan trainen. Dat is echt zonde, betaal je voor een club met een baan, loop je er niet op...
pi_146283002
Voor 25 pond per jaar krijg je hier eigenlijk helemaal niets. Maar wel een boel gezelligheid :') O+
Ja doei.
pi_146283024
Bah gezelligheid, daar wordt ik niet sneller van :(
pi_146283037
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 09:21 schreef Guard het volgende:
Bah gezelligheid, daar wordt ik niet sneller van :(
Je grammatica wordt er ook niet beter van ;(
Ja doei.
pi_146283044
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 09:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je grammatica wordt er ook niet beter van ;(
:6
pi_146283096
144 euro per jaar hier, exclusief wedstrijdlicentie. In totaal zal het dan rond de 180 euro per jaar uitkomen.

Voor een sportvereniging vind ik dat niet duur, maar nou is het wel verschil dat je bij de meeste sporten ook je wedstrijden krijgt in je contributie :P
  dinsdag 4 november 2014 @ 09:28:12 #200
258885 Solique
I Kill You !
pi_146283141
Ik blijf wel naar de sportschool gaan, daar af en toe een extra les meepakken en later de weg op is goedkoper dan bij de lokale vereniging gaan meelopen. Bij de lokale is het 202 per jaar.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_146283151
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 november 2014 07:28 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dat kan toch prima? Als je je goed voelt, waarom niet?

Aan de andere kant. Je marathon is ook nog maar goed twee weken geleden. En ik had ook 'goede benen' toen ik binnen twee weken al een pittige snelheidstraining deed. En nu zit ik gewoon weer te kwakkelen. Je wint niks met die ene snelheidstraining naar de 7HL. Je kan er alleen maar mee cverliezen.

Ik heb ook al min of meer besloten om de Zevenheuvelenloop alleen maar rustigaan te doen. Zelfs niet lopen spookte gisteren al door mijn hoofd.
Hmm ik denk dat ik daar juist best veel mee kan winnen, na maanden van vooral duurtrainingen, en nu 2 weken herstel, zijn een paar snelheidsprikkels juist echt nodig om weer op snelheid te komen. Die snelheid is niet weg, maar je moet je spieren weer even wakker schudden :P
Maar het herstel gaat wel een beetje met pieken en dalen dus dat herken ik wel, ik weet ook niet of ik nog wel voor een PR kan gaan.
Maar misschien doe ik vanavond een 10x400, van het weekend een 6x1000/1500 en dan volgende week nog 10x200 of zo, dan is het qua belastbaarheid beter te doen na het werk.
pi_146283227
quote:
Je wordt dik als je niet gaat lopen.
  dinsdag 4 november 2014 @ 09:34:28 #203
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_146283256
Ik betaal 40 euro per half jaar. Maar vlak niet uit: dan krijg ik korting op de trimloopjes en mag ik gratis schaatsen :') als er dus ijs ligt.
pi_146283274
quote:
Dat is trouwens een week voor de marathon van Rotterdam. Lijkt me een goed plan, een week voor de marathon een trappenloop doen :')
pi_146283288
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 09:34 schreef Quoi het volgende:
Ik betaal 40 euro per half jaar. Maar vlak niet uit: dan krijg ik korting op de trimloopjes en mag ik gratis schaatsen :') als er dus ijs ligt.
En jullie hebben puike loopjes in de zomer.
pi_146283309
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 09:35 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Dat is trouwens een week voor de marathon van Rotterdam. Lijkt me een goed plan, een week voor de marathon een trappenloop doen :')
Iig een beter idee dan een week na de marathon :P

http://www.nytimes.com/vi(...)n.html?smid=tw-share
pi_146283316
Ik wil in de toekomst ook wel lid worden van een AV. Het probleem is alleen dat ik dan voor m'n werk per jaar meer dan een half jaar niet in Nederland ben :P. Zal binnenkort wel eens navragen bij AV's in de buurt of er ook collega's op de vereniging zitten. Of anders moeten we zelf een maatpakket opstellen :D.
Get stoned
pi_146283324
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 09:37 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dan is het inderdaad ultieme horror.
pi_146283342
Ik heb de atletiekvereniging vorige week gemaild, nog steeds geen antwoord :( Tel nr kon ik niet vinden.
pi_146283368
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 09:37 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

_O- Die trappen naar de subway... Wat een hell :P
  dinsdag 4 november 2014 @ 09:41:28 #211
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_146283394
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 09:35 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Jammer dat het een trappenloop is idd :N
Maar! Mijn pa wil graag het hardlopen weer oppakken om specifiek hiervoor te trainen. Dat vind ik zo leuk, dat ik met hem meedoe :)

@spiritus: helemaal waar!
pi_146283413
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 09:40 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat muziekje eronder :') _O-
Ja doei.
pi_146283418
Ik train alleen en ga naar de sportschool, maar sluit niet uit dat ik in de toekomst ergens lid ga worden
pi_146283517
De halve marathon van Kopenhagen ziet er ook wel goed uit. Maar dan moet ik de Dam tot Damloop laten schieten...keuzes, keuzes :'( .
pi_146283538
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 09:46 schreef Devv het volgende:
De halve marathon van Kopenhagen ziet er ook wel goed uit. Maar dan moet ik de Dam tot Damloop laten schieten...keuzes, keuzes :'( .
Dat is toch helemaal geen moeilijke keuze? Als je de mogelijkheid hebt om in Kopenhagen te rennen zou ik dat zonder ook maar een seconde te twijfelen doen!
pi_146283584
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 09:46 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dat is toch helemaal geen moeilijke keuze? Als je de mogelijkheid hebt om in Kopenhagen te rennen zou ik dat zonder ook maar een seconde te twijfelen doen!
+1
  dinsdag 4 november 2014 @ 09:51:07 #217
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_146283645
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 09:46 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

+ honderdmiljoenmiljard
F means you're fucked
pi_146283675
Dam tot Dam is net zoiets als die colourruns, veel hype en "meelopers" ;)
  dinsdag 4 november 2014 @ 09:52:59 #219
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_146283694
Zowel DtD als Kopenhagen zijn er het volgende jaar ook :P
  dinsdag 4 november 2014 @ 09:53:50 #220
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_146283711
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 09:51 schreef thelaudprince het volgende:
Dam tot Dam is net zoiets als die colourruns, veel hype en "meelopers" ;)
Heb je de DtD weleens gelopen?
  dinsdag 4 november 2014 @ 09:53:55 #221
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_146283713
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 09:52 schreef Quoi het volgende:
Zowel DtD als Kopenhagen zijn er het volgende jaar ook :P
Weer het zelfde dilemma ;(
F means you're fucked
pi_146283727
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 09:53 schreef Quoi het volgende:

[..]

Heb je de DtD weleens gelopen?
Ik niet, veel mensen die ik ken wel
pi_146283856
UnderArmour O+O+O+

Van de week deze aangeschaft http://www.plutosport.nl/(...)ren-1257737-825.html

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:54 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Thanks! Ik moest nogsteeds winteroutfit scoren.
Is zo'n ColdGear Hoody een aanrader?
Deze? http://www.ibood.com/heal(...)/coldgear-hoody.html

Ik heb er 2 van, de 'storm' serie is O+ water loopt er zo vanaf (zou er alleen niet snel in hardlopen)
  dinsdag 4 november 2014 @ 10:03:28 #224
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_146283943
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:00 schreef CaLeX het volgende:
UnderArmour O+O+O+

[..]

Ik heb er 2 van, de 'storm' serie is O+ water loopt er zo vanaf (zou er alleen niet snel in hardlopen)
Phew, mijn maat hebben ze gelukkig niet meer bij de korte broeken die ik wil :D
pi_146283962
Oh nu herken ik het logo. Ik heb zo een sleeveless en ik vroeg me laatst af welk merk dat eigenlijk us.
pi_146283980
Ik zie alleen maar wijde mannenkleding, niet echt geschikt voor hardlopen toch?

Ik heb wel compressie tights en thermoshirts van underarmour, dat is wel echt fijn. Ik merk echt dat het het herstel bevordert.
pi_146284018
Ik denk ook wel dat het Kopenhagen gaat worden. Ik had ze alleen liever allebei gedaan, want ik vond de Dam tot Damloop echt geweldig. Het gaat volgend jaar wat dat betreft echt passen en meten worden met die reisjes naar het buitenland :P .
pi_146284072
Ik heb zojuist in België en Duitsland gesolliciteerd. Als het bij een van de twee (al is het eigenlijk hetzelfde bedrijf) iets wordt, zit ik altijd in het buitenland :P
pi_146284162
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:09 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb zojuist in België en Duitsland gesolliciteerd. Als het bij een van de twee (al is het eigenlijk hetzelfde bedrijf) iets wordt, zit ik altijd in het buitenland :P
Ik denk dat het in het belang van ons allemaal is dat je een van die banen krijgt. Kunnen we een keer een rondje bij je komen lopen :D
pi_146284182
Doe dan maar Duitsland ;) .
pi_146284213
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:14 schreef Devv het volgende:
Belgie kan ook mooi zijn, de Ardennen! Alleen zijn sommige delen van stedelijk Belgie, waar je dan waarschijnlijk gaat werken, nogal lelijk :P
  dinsdag 4 november 2014 @ 10:16:20 #232
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_146284225
quote:
Te ver. Vind dat hij naar België moet gaan :Y
pi_146284252
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:16 schreef Maraca het volgende:

[..]

Te ver. Vind dat hij naar België moet gaan :Y
Hij? :o
  dinsdag 4 november 2014 @ 10:17:20 #234
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_146284259
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:17 schreef Guard het volgende:

[..]

*kuch* Zij.. :@
  dinsdag 4 november 2014 @ 10:17:55 #235
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_146284274
Spannend Hats!!

En O+ hardlopen O+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_146284280
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:13 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik denk dat het in het belang van ons allemaal is dat je een van die banen krijgt. Kunnen we een keer een rondje bij je komen lopen :D
Dat zeker!

quote:
Functie in België is interessanter. En daar kan ik tenminste nog mensen verstaan (Nederlandstalige deel *O*) ;) Ik vrees voor de taal in Aken, aangezien ik zowel Duitsers als Limburgers niet versta.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:17 schreef Guard het volgende:

[..]

Mijn trainer was vanwege de correctiefactor die vrouwen krijgen bij de langeafstandscompetitie ook niet helemaal overtuigd van mijn vrouwelijkheid. Toen ik zei dat ze mijn vrouwelijkheid getest hadden door te kijken naar m'n inparkeerskills was dat ook weer over.
pi_146284315
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zie alleen maar wijde mannenkleding, niet echt geschikt voor hardlopen toch?
:@ ik loop er wel mee hard.
  dinsdag 4 november 2014 @ 10:19:44 #238
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_146284316
En O+ trailen O+
Maar die spierpijn :o
Auwauwauwwww!
pi_146284333
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:18 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dat zeker!

[..]

Functie in België is interessanter. En daar kan ik tenminste nog mensen verstaan (Nederlandstalige deel *O*) ;) Ik vrees voor de taal in Aken, aangezien ik zowel Duitsers als Limburgers niet versta.

[..]

Mijn trainer was vanwege de correctiefactor die vrouwen krijgen bij de langeafstandscompetitie ook niet helemaal overtuigd van mijn vrouwelijkheid. Toen ik zei dat ze mijn vrouwelijkheid getest hadden door te kijken naar m'n inparkeerskills was dat ook weer over.
  dinsdag 4 november 2014 @ 10:21:33 #240
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_146284362
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:19 schreef CaLeX het volgende:

[..]

:@ ik loop er wel mee hard.
Ik loop hard in een dansbroek :@ :D Zit gewoon heerlijk :P
pi_146284589
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:21 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik loop hard in een dansbroek :@ :D Zit gewoon heerlijk :P
Ik moet bij dansbroek gelijk aan MC Hammer denken.
  dinsdag 4 november 2014 @ 10:39:40 #242
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_146284758
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:31 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik moet bij dansbroek gelijk aan MC Hammer denken.
Haha, zo erg is het gelukkig ook weer niet :D

Meer zoiets:

SPOILER
  dinsdag 4 november 2014 @ 10:45:30 #243
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_146284898
@maraca: heb je er ook zo'n mooi buikje bij?
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_146284977
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:00 schreef CaLeX het volgende:
UnderArmour O+O+O+

[..]

Niet geschikt voor hardlopen? Te warm?
  dinsdag 4 november 2014 @ 10:49:29 #245
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_146285000
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:45 schreef Corniel het volgende:
Vrouwengek! :6
  dinsdag 4 november 2014 @ 10:52:10 #246
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_146285059
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:45 schreef Corniel het volgende:
I wish ;(
  dinsdag 4 november 2014 @ 10:52:20 #247
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_146285065
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:49 schreef Murmeli het volgende:
Vrouwengek! :6
Correctie, liefhebber. :)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_146285194
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:54 schreef Serinde het volgende:

[..]

Na de 7^^ datum prikken?

[..]

^O^ Het wordt dan wel zwaar en een beetje afzien.
  dinsdag 4 november 2014 @ 10:57:41 #249
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_146285208
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:52 schreef Corniel het volgende:

[..]

Correctie, liefhebber. :)
O+
pi_146285229
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:48 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Niet geschikt voor hardlopen? Te warm?
Ik vind uberhaupt een trui te warm :X

Maar het zal ook niet al te vochtafdrijvend zijn, heb er weleens mee geboard in Zoetermeer. En toen had ik een mooie ijsrugzak
pi_146285438
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 09:40 schreef Guard het volgende:

[..]

Bokito's
pi_146285904
Die Nike Flash Pack is wel weer om van te kwijlen maar ¤450,- voor een jack gaat mij toch wel een beetje ver :{w .
  dinsdag 4 november 2014 @ 11:29:33 #253
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_146285973
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 11:27 schreef Devv het volgende:
Die Nike Flash Pack is wel weer om van te kwijlen maar ¤450,- voor een jack gaat mij toch wel een beetje ver :{w .
Die is echt tof ja O+
F means you're fucked
  dinsdag 4 november 2014 @ 11:36:39 #254
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_146286148
quote:
Maar dat is toch fantastisch?
pi_146286252
quote:
Als je vrede hebt met een gilet kun je goedkoper flashen:
http://www.sportsshoes.co(...)sible-running-gilet/
pi_146286411
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

^O^ Het wordt dan wel zwaar en een beetje afzien.
hou ik niet van.
maar je mag me proberen te overtuigen. Omdat jij het bent :P
pi_146287415
Sinds ik weer studeer ben ik van 3x lopen in de week naar 2x naar nu soms nog maar 1x gegaan. En blijkbaar werkt afbouwen blessures ook in de hand, want ik kon zojuist geen stap meer zetten.

Had afgelopen vrijdag al last van m'n knieholte, dus toen vroegtijdig gestopt. Nu weer een poging, en op een gegeven moment viel ik zowat om van de pijn :'( Als ik wandel voel ik niets, dus tijdens m'n warming-up leek alles ook nog prima. De eerste 500m rennen ging ook nog goed, maar daarna begon de pijn langzaam weer op te komen.

Na een tijdje wordt het zo erg dat je echt niet meer verder kan lopen..

Blijkbaar is dat een ''lopersknie'' als ik Google moet geloven. En dat betekent dus het lopen helemaal staken voor een periode }:| }:| }:|

Snap er niets van. Toen ik nog vaak rende had ik nooit last, en nu ik door tijdnood en luiheid ben gaan afbouwen krijg ik opeens dit soort blessures..
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_146287589
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 11:40 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Als je vrede hebt met een gilet kun je goedkoper flashen:
http://www.sportsshoes.co(...)sible-running-gilet/
_O-
Volgens mij is dat item het meest in (en weer uit) mijn winkelwagentje gegaan.
  dinsdag 4 november 2014 @ 12:23:22 #259
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_146287635
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 12:21 schreef streamnl het volgende:

[..]

_O-
Volgens mij is dat item het meest in (en weer uit) mijn winkelwagentje gegaan.
Dat ding doet zn werk hier prima hoor ^O^
F means you're fucked
pi_146287767
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 12:23 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat ding doet zn werk hier prima hoor ^O^
Ik weet het. Dat had je mij al eens verteld. Maar ik ben bijna jarig en moet nog wat dingen doorgeven wat ik wil
pi_146287916
Deze zit bij mij in mijn wagentje... alleen nog maar de vraag wanneer ik hem ga halen :P

http://www.zalando.nl/sal(...)t-sa542f006-q11.html
pi_146287941
Jouw jasje ziet er heel warm uit.
  dinsdag 4 november 2014 @ 12:33:47 #263
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_146287960
Hij heeft dan ook geen natuurlijke isolatie. :P
  dinsdag 4 november 2014 @ 12:33:53 #264
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_146287963
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 12:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Deze zit bij mij in mijn wagentje... alleen nog maar de vraag wanneer ik hem ga halen :P

Hee, daar las ik al over op FB
F means you're fucked
pi_146287967
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 november 2014 12:16 schreef Blistering het volgende:
studeer ben ik van 3x lopen in de week naar 2x naar nu soms nog maar 1x gegaan. En blijkbaar werkt afbouwen blessures ook in de hand, want ik kon zojuist geen stap meer zetten.Had afgelopen vrijdag al last van m'n knieholte, dus toen vroegtijdig gestopt. Nu weer een poging, en op een gegeven moment viel ik zowat om van de pijn Als ik wandel voel ik niets, dus tijdens m'n warming-up leek alles ook nog prima. De eerste 500m rennen ging ook nog goed, maar daarna begon de pijn langzaam weer op te komen.
Is toch ook wel weer logisch? Toen waren je spieren het gewend, nu niet meer en wil je waarschijnlijk teveel in één keer. Maar het kan soms ook gewoon toeval zijn dat een blessure precies nu komt. Eerst goed over laten gaan is sowieso verstandig!
  dinsdag 4 november 2014 @ 12:34:29 #266
50430 Yuki
Student Midwife
pi_146287989
quote:

Mooi O+
pi_146287991
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 12:33 schreef streamnl het volgende:
Jouw jasje ziet er heel warm uit.
Is een 'moetje' voor de Eiger ultratrail.
pi_146288000
quote:

http://www.wiggle.nl/salomon-bonatti-waterproof-jacket-aw14/
Bij mij ook op de watchlist :D
pi_146288037
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 12:33 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Is toch ook wel weer logisch? Toen waren je spieren het gewend, nu niet meer en wil je waarschijnlijk teveel in één keer. Maar het kan soms ook gewoon toeval zijn dat een blessure precies nu komt. Eerst goed over laten gaan is sowieso verstandig!
Daar heb je wel een goed punt :Y Nouja, voorlopig maar even rust houden dan. Weet niet zo goed hoe lang ik dan rust moet houden. Heb al eens eerder gehad dat ik te vroeg weer ging rennen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_146288178
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 november 2014 12:36 schreef Blistering het volgende:

[..]

Daar heb je wel een goed punt :Y Nouja, voorlopig maar even rust houden dan. Weet niet zo goed hoe lang ik dan rust moet houden. Heb al eens eerder gehad dat ik te vroeg weer ging rennen.
Wel erg vervelend ja. Lopersknie heeft mij ook een tijdje aan de kant gehouden, bij mij kwam het door ineens veel op het asfalt lopen. Voor en na het lopen even die pees rekken schijnt bij mij wel goed te helpen moet ik zeggen.

En dan zo'n 20 seconden vasthouden per keer.

http://www.prorun.nl/trai(...)-tegen-overbelasting

Dat onderste plaatje wil ik ook wel even vasthouden... :9 :')
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:08:15 #271
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_146289025
Dit klinkt echt als een geweldig idee... :') :X

http://www.dailymail.co.u(...)thon-HIGH-HEELS.html
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:09:22 #272
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_146289058
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:08 schreef Wolve000 het volgende:
Dit klinkt echt als een geweldig idee... :') :X

http://www.dailymail.co.u(...)thon-HIGH-HEELS.html
_O-

In Amsterdam sprinten ze toch jaarlijks op hoge hakken? :D Dat lijkt me al moeilijk zat :P
pi_146289081
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:09 schreef Maraca het volgende:

[..]

_O-

In Amsterdam sprinten ze toch jaarlijks op hoge hakken? :D Dat lijkt me al moeilijk zat :P
Denk dat dat wel meevalt, gewoon zorgen dat je hakken de grond niet raken. En wel een beetje schoenen zoeken die niet al te spitse punten hebben ;).
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:12:03 #274
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_146289123
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:10 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Denk dat dat wel meevalt, gewoon zorgen dat je hakken de grond niet raken. En wel een beetje schoenen zoeken die niet al te spitse punten hebben ;).
Nah, mezelf kennende ga ik dan door mijn enkel _O-
pi_146289132
quote:

[..]

Ik denk dat je het hevig onderschat :P
Je moet ook nog je schoenen aan je voeten vasttapen, dat deden ze bij die glamour stiletto run iig meestal. Maar ik denk wel dat je flink pijnlijke voeten eraan overhoudt. Een vriendin van mij heeft dat ooit een keer gewonnen :o
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:15:01 #276
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_146289231
Overigens net terug van Evy, les 8. Merk echt een verbetering steeds *O* Volgens mij moet ik vanaf week 4 mijn route uitbreiden, dus als Endomondo weer online is eens even kijken waar ik 2 jaar geleden ( :') ) liep
pi_146289501
quote:

[..]

Ervaring mee? :P
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:25:01 #278
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_146289536
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:15 schreef Maraca het volgende:
Overigens net terug van Evy, les 8. Merk echt een verbetering steeds *O* Volgens mij moet ik vanaf week 4 mijn route uitbreiden, dus als Endomondo weer online is eens even kijken waar ik 2 jaar geleden ( :') ) liep
Supergoed *O* ^O^

Lekker je niveau van toen voorbij rennen :s)
F means you're fucked
pi_146289537
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:23 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Ervaring mee? :P
Haha, nee dat is waar. :P
pi_146289686
Ik heb trouwens besloten om zaterdag maar weer eens naar de outlet te gaan, en te gaan zoeken naar een mooi salomon jack (en hopelijk wat functionele longsleeves)
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:49:32 #281
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_146290421
Pottedikkie :)

SPOILER
Ik loop ook nog hard hoor. Vanavond mag ik weer :)
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:51:10 #282
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_146290476
Ohhh prikkert! *O*
pi_146290487
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:49 schreef Quoi het volgende:

SPOILER
Wat super dat je ze kunt combineren Quoi. Gefeliciteerd *O*
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:51:42 #284
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_146290493
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:25 schreef YUR het volgende:

[..]

Supergoed *O* ^O^

Lekker je niveau van toen voorbij rennen :s)
Merk inderdaad dat het beter gaat dan 2 jaar geleden :Y O+

quote:

SPOILER
Goed bezig _O_
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:52:08 #285
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_146290507
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:51 schreef GotC het volgende:
Ohhh prikkert! *O*
Jahaaaaa eindelijk hč?
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:52:21 #286
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_146290515
Quoi *O* *G* *O*
F means you're fucked
pi_146290624
quote:
en ik kan er beginnen
*O* *G* *O*
pi_146290848
quote:

SPOILER
Gefeliciteerd! ^O^.
Get stoned
pi_146290954
Gefeliciteerd Quoi! *G* Topcombinatie zo!!!
pi_146291108
quote:

SPOILER
Super zeg *O*
pi_146291522
Supergaaf Quoi, gefeliciteerd! *O*
pi_146291627
Gefeliciteerd Quoi! ^O^
Oh.
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:31:26 #293
50430 Yuki
Student Midwife
pi_146291746
Quoi!! *G*
I haz a jealouz... Jij prikkert! O+
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:34:45 #294
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_146291864
Net een kleine 6km langs het kanaal gelopen. Lekker verkeersvrij. Lang leve lunchpauzes van een uur! *O*
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:35:34 #295
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_146291905
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:34 schreef Wolve000 het volgende:
Net een kleine 6km langs het kanaal gelopen. Lekker verkeersvrij. Lang leve lunchpauzes van een uur! *O*
Ik werk in een looponvriendelijke omgeving. Kassen en vooral veel vrachtwagens ;(
F means you're fucked
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:38:46 #296
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_146291997
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:35 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik werk in een looponvriendelijke omgeving. Kassen en vooral veel vrachtwagens ;(
300 meter lopen met maar 1 weg oversteek en ik zit op het verkeersvrije pad. En dat pad loopt 200km door! :9

Ik ben overigens nog niet tot het eind van het pad gekomen. :P
pi_146292002
Vanavond weer rennen. Er staat een 400 en 1000-meter testloop op het programma, maar ik weet nog niet wat ik daarmee ga doen. Heeft weinig zin, en ik ben nog een beetje aan het herstellen van zondag.
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:39:13 #298
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_146292015
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:38 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

300 meter lopen met maar 1 weg oversteek en ik zit op het verkeersvrije pad. En dat pad loopt 200km door! :9

Ik ben overigens nog niet tot het eind van het pad gekomen. :P
Ik wil verhuizen
F means you're fucked
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:39:40 #299
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_146292033
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:39 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik wil verhuizen
Daar verandert je werkomgeving niet door. :P
pi_146292270
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:38 schreef Wolve000 het volgende:
Ik ben overigens nog niet tot het eind van het pad gekomen.
Dat valt me van je tegen!
Ja doei.
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:47:02 #301
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_146292277
;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: