Jij deelt alleen maar uit heb ik het idee.quote:Op maandag 3 november 2014 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En dat was n grap. Als je uitdeelt moet je ook zelf slikken.
Aju.
Niemand deelt hier uit. Mannen daargelaten. Die zijn wel straight.quote:Op maandag 3 november 2014 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij deelt alleen maar uit heb ik het idee.
Jij niet zeker? Hoe noemde je mij ook alweer?quote:Op maandag 3 november 2014 22:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niemand deelt hier uit. Mannen daargelaten. Die zijn wel straight.
The chicks hier zijn zoooo 2 faced men. Gewoon bah.
Nou. Dit was t.
Altijd dat standaard gezeik van jou. Ik post niet iedere detail over mijn leven hier en al zat ik 24/7 thuis, dat mijn leven er niet hetzelfde uitziet als de jouwe op jouw leeftijd zegt niks over de mate van geluk die ik proef. Ik hoef niet te bewijzen dat ik gelukkig ben of iedere keer dat ik niet op fok zit hier te posten zodat anderen denken dat ik een 'tof' leven heb.quote:Op maandag 3 november 2014 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op mijn 25 en 26ste had ik anders nog een zeer actief leven met vrienden etc. Pas na mijn 30ste werd ik als jij.Doe je PC uit en ga eens nr buiten morgen
Zal je goed doen ipv mensen hier continu te bitchen sinds je terug bent van je wereldreisje.
Slaap lekker he zo
Maak je niet druk, je hebt een zachte g, jij wintquote:Op maandag 3 november 2014 22:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Altijd dat standaard gezeik van jou. Ik post niet iedere detail over mijn leven hier en al zat ik 24/7 thuis, dat mijn leven er niet hetzelfde uitziet als de jouwe op jouw leeftijd zegt niks over de mate van geluk die ik proef. Ik hoef niet te bewijzen dat ik gelukkig ben of iedere keer dat ik niet op fok zit hier te posten zodat anderen denken dat ik een 'tof' leven heb.
Wat een triest wijf ben jij dat jij die behoefte blijkbaar wel heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bangin' vrouwtje hoor
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Niet gelezen. Dank voor de moeite tho.quote:Op maandag 3 november 2014 22:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Altijd dat standaard gezeik van jou. Ik post niet iedere detail over mijn leven hier en al zat ik 24/7 thuis, dat mijn leven er niet hetzelfde uitziet als de jouwe op jouw leeftijd zegt niks over de mate van geluk die ik proef. Ik hoef niet te bewijzen dat ik gelukkig ben of iedere keer dat ik niet op fok zit hier te posten zodat anderen denken dat ik een 'tof' leven heb.
Wat een triest wijf ben jij dat jij die behoefte blijkbaar wel heb.
Als grapje, zuur mens. Niet zo onzekerquote:Op maandag 3 november 2014 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij niet zeker? Hoe noemde je mij ook alweer?Zusje van amar.
quote:Op maandag 3 november 2014 22:40 schreef Montelly het volgende:
Ja niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bangin' vrouwtje hoor
ik wist hetquote:Op maandag 3 november 2014 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
K zat naast hem hoor. Je hebt wat gemist.
That ass. Damnnnnn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bangin' vrouwtje hoor
Zijn haar borsten fake?
Wie is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bangin' vrouwtje hoorCroce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
schijnt dat ze gedaan heeft, in dat geval goed gelukt dan..quote:Op maandag 3 november 2014 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
That ass. Damnnnnn.
Zijn haar borsten fake?
Doe maar niet, kan daar slecht tegen. Maar ik zag wel een stukje arm en krullend haar.quote:
Hoe zag stim eruit?quote:Op maandag 3 november 2014 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe maar niet, kan daar slecht tegen. Maar ik zag wel een stukje arm en krullend haar.IK WIST HET.
Ik wil grapjes maken maar dan wordt big B boos.quote:Op maandag 3 november 2014 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe maar niet, kan daar slecht tegen. Maar ik zag wel een stukje arm en krullend haar.IK WIST HET.
B? Bilal? Bullent? Baki? Basri?quote:Op maandag 3 november 2014 22:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil grapjes maken maar dan wordt big B boos.
Ik zag alleen een stukje van haar arm en beetje haar> GEEN HOOFDEN GEZIEN. Oh en de kin van che.quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 22:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil grapjes maken maar dan wordt big B boos.
Dat was stimo niet..quote:Op maandag 3 november 2014 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |