Ben je weer labiel? Terug in je bullshit leven van alleen fokken en nix productiefs doen?quote:
wist wel dt jij dt wasquote:Op maandag 3 november 2014 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
K zat naast hem hoor. Je hebt wat gemist.
hmkeyquote:Op maandag 3 november 2014 21:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die zn hoofd niet liet zien. Duh
Kijk mijn comment en jouw reactie erop. Koekkoek.quote:Op maandag 3 november 2014 22:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je weer labiel? Terug in je bullshit leven van alleen fokken en nix productiefs doen?
Of ben je ongesteld? Je buien zijn niet in te schatten.
Tuurlijk meid. Save your soul. Jij bent nog te redden.quote:Op maandag 3 november 2014 22:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kijk mijn comment en jouw reactie erop. Koekkoek.
Op mijn 25 en 26ste had ik anders nog een zeer actief leven met vrienden etc. Pas na mijn 30ste werd ik als jij.quote:Op maandag 3 november 2014 22:12 schreef Landysh het volgende:
Gelukkig wel ja.
Jij bent een verloren zaak. Helemaaaal koekkoek.
kon geeneens onze conversatie afmaken.quote:Op maandag 3 november 2014 22:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Trouwens sorry voor mijn debiele leave en enter steeds. De app had echt geen stabiele verbinding, terwijl internet het gewoon doet. Cam van laptop is super crappy.
En ik kijk idd een beetje boos als ik naar zo'n klein oppervlak als een telefoon moet staren (naar beneden) in het donker. Dat jullie niet gaan denken van, wat is dat voor freak, ik kom niet naar de meet ofso... [ afbeelding ] Lachen op commando ben ik ook niet goed in. Dus.
Sorry als ik iets gemist heb. Zat op telefoon en die app heeft twee aparte vensters voor de camera en de chat, dus je moet steeds overschakelen. Probeerde camera aan de praat te houden/krijgen.quote:Op maandag 3 november 2014 22:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kon geeneens onze conversatie afmaken.
racist.quote:Op maandag 3 november 2014 22:30 schreef JanPiraat het volgende:
Iedereen eerst even langs een metaaldetector op de meet hoop ik ?
discriminazi.quote:Op maandag 3 november 2014 22:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Op basis van de haat en nijd hier, niet vanwege ras wazmetjou
omg.quote:Op maandag 3 november 2014 22:31 schreef TheMagnificent het volgende:
De overname is nu officieel. Verkade en Sultana zijn in Turkse handen.
http://www.unitedbiscuits(...)c9oJBeUYqiNivvjZo%3D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |