quote:Op maandag 3 november 2014 22:40 schreef Montelly het volgende:
Ja niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bangin' vrouwtje hoor
ik wist hetquote:Op maandag 3 november 2014 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
K zat naast hem hoor. Je hebt wat gemist.
That ass. Damnnnnn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bangin' vrouwtje hoor
Zijn haar borsten fake?
Wie is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bangin' vrouwtje hoorCroce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
schijnt dat ze gedaan heeft, in dat geval goed gelukt dan..quote:Op maandag 3 november 2014 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
That ass. Damnnnnn.
Zijn haar borsten fake?
Doe maar niet, kan daar slecht tegen. Maar ik zag wel een stukje arm en krullend haar.quote:
Hoe zag stim eruit?quote:Op maandag 3 november 2014 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe maar niet, kan daar slecht tegen. Maar ik zag wel een stukje arm en krullend haar.IK WIST HET.
Ik wil grapjes maken maar dan wordt big B boos.quote:Op maandag 3 november 2014 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe maar niet, kan daar slecht tegen. Maar ik zag wel een stukje arm en krullend haar.IK WIST HET.
B? Bilal? Bullent? Baki? Basri?quote:Op maandag 3 november 2014 22:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil grapjes maken maar dan wordt big B boos.
Ik zag alleen een stukje van haar arm en beetje haar> GEEN HOOFDEN GEZIEN. Oh en de kin van che.quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 22:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil grapjes maken maar dan wordt big B boos.
Dat was stimo niet..quote:Op maandag 3 november 2014 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg crip, na je tutorial ging ik ook proberen en ik was vergeten mijn lippenstift eraf te halen net. Krijg al twee opmerkingen op werk 'heb je make-up op?'. Ik heb altijd make-up op maar nu blijkbaar te veel. Meteen naar de wc gerend en ben het er nu af aan het halen. En tijd rekken naturlich.quote:
Extreem geloofwaardigquote:
is dit de fancy forum?quote:Op maandag 3 november 2014 22:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Omg crip, na je tutorial ging ik ook proberen en ik was vergeten mijn lippenstift eraf te halen net. Krijg al twee opmerkingen op werk 'heb je make-up op?'. Ik heb altijd make-up op maar nu blijkbaar te veel. Meteen naar de wc gerend en ben het er nu af aan het halen. En tijd rekken naturlich.
quote:Op maandag 3 november 2014 22:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude. Yeter.
Geef gewoon toe dat we nu samenwonen. Boeie.
Al een trouwjurk gekocht?quote:Op maandag 3 november 2014 22:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude. Yeter.
Geef gewoon toe dat we nu samenwonen. Boeie.
Of je negeert t?quote:Op maandag 3 november 2014 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, kap met deze poppenkast of get a room ofzo.
Hide! Nu gaat stimo apeshit op jou.quote:Op maandag 3 november 2014 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Jullie happen op stimo. Heb vanaf begin gezegd dat dat stimo niet was. Zij deed haar cam niet aan.quote:Op maandag 3 november 2014 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Of jullie komen uit de kastquote:Op maandag 3 november 2014 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of je negeert t?
Of moet t altijd gaan over iets wat jij wil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |