Ja, de klootzakken.quote:Op maandag 3 november 2014 18:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat is denk ik precies de bedoeling.
Ze noemt mij een diefstal, ze noemt mij een fraude.quote:Op maandag 3 november 2014 17:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
die plaatjes zijn een mindfuck ahahahah
Beetje laat daarvoor.quote:Op maandag 3 november 2014 18:08 schreef Santello het volgende:
Crip. Doe jezelf een plezier en ga in zee met Sait. De Turk van altijdgeslaagd.nl
Daar heb ik m ook gehaald. Ik was stomverbaasd :p
Sowieso moet hij voorrang verlenen aan B. En dit is geen gewoon kruispunt. + beeld je deze situatie in het echt in.quote:
Als A rechtsaf gaat hoeft hij geen vooraang te verlenen aan B. Maar we kunnen niet zien welke kant hij op wil gaan.quote:Op maandag 3 november 2014 18:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sowieso moet hij voorrang verlenen aan B. En dit is geen gewoon kruispunt. + beeld je deze situatie in het echt in.
Grapje AIVD, echt waar.quote:Op maandag 3 november 2014 18:11 schreef Crip het volgende:
Als ik morgen zak ga ik aanslag plegen op CBR.
zijn filmpjes over de overheidquote:Op maandag 3 november 2014 18:08 schreef Santello het volgende:
Crip. Doe jezelf een plezier en ga in zee met Sait. De Turk van altijdgeslaagd.nl
Ik haat hemmmmmmm/.quote:Op maandag 3 november 2014 18:08 schreef Santello het volgende:
Saidquote:Op maandag 3 november 2014 18:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zijn filmpjes over de overheid
wat negeer je mij op de appquote:Op maandag 3 november 2014 18:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zijn filmpjes over de overheid
sorryquote:Op maandag 3 november 2014 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat negeer je mij op de app
laat stimo hierheen komen.quote:
Ik heb het gegoogeld maar ik kan er weinig concreets over vinden.quote:Op maandag 3 november 2014 18:26 schreef Montelly het volgende:
Ik ga ff Busty Housewifes kijken, ben zo terug.
f=vquote:Op maandag 3 november 2014 18:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb het gegoogeld maar ik kan er weinig concreets over vinden.
lolwatquote:Op maandag 3 november 2014 17:55 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet zeker of het een soort van invoeren is wat die auto doet wat van de zijkant komt maar als het zo is is het een bijzondere manoeuvre of weet ik veel![]()
en hij gaat gwn recht door dus hij hoeft niet door te laten gaan.
Denk ik.
Maar zo op mijn gemak kan ik het rustig bekijken, met tijdslimiet is het wel meer stress voor me.
fmlquote:Op maandag 3 november 2014 18:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
lolwat
- Geen borden; gelijkwaardige kruising; rechts heeft voorrang.
- Zelfde wegtype (geen sprake van onverhard vs. verhard).
Ergo: C moet voorrang verlenen aan A, want A komt van rechts.
Wel mee eens dat de situatie onduidelijk is (omdat het geen 'echte' (T-)kruising is.)
quote:Op maandag 3 november 2014 17:57 schreef Montelly het volgende:
HHHHHHHHHHHHHNNGGGGGGG
http://instagram.com/hannahstocking.Zulke vrouwen lijken mij enorm vermoeiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ambirol ben jij dat?
quote:Op maandag 3 november 2014 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
yeah right en ik ben beatrix
Momentquote:
Lijkt me in ieder geval wel high maintenance.quote:Op maandag 3 november 2014 18:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zulke vrouwen lijken mij enorm vermoeiend.
Ja man, volgens mij zijn ze allemaal van 't CBR. Open je ogen, Crip!quote:Op maandag 3 november 2014 18:34 schreef Deuce92 het volgende:
Kijk dan TM, volgens mij heeft niemand onze discussie gezien.
quote:Op maandag 3 november 2014 17:57 schreef Montelly het volgende:
HHHHHHHHHHHHHNNGGGGGGG
http://instagram.com/hannahstocking.saai man dit soort wijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ambirol ben jij dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |