SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sorry vind het maar scary.quote:Op maandag 3 november 2014 14:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Crip, meisje, jij met je mental image...
Zaandamquote:Op maandag 3 november 2014 15:26 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.nu.nl/ondernem(...)n-turkse-handen.html
Zaandam is nu eindelijk officieel Turks, zou tijd worden!
Vlaggen uit in Poelenburg
Ben ongeveer 3 weken begonnen met leren, heb elke dag geleerd sinds ik mijn theorie datum had vastgesteld. Eerst theorie doorgenomen( na elk hoofdstuk een hoofdstuk toets) en toen gevaarherkenning doorgenomen en toen examens blijven oefenen. Wat ik nu ook al de hele dag doe. Maar alsnog blij ik voor een groot deel zakken.quote:Op maandag 3 november 2014 15:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe pak je het aan? Ik neem aan dat je oefent op je pc met theorieprogramma's?
De Turken uit Zaandam zijn ook tokkiesquote:Op maandag 3 november 2014 15:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een beetje respect voor het oord van Tokkies, Turken en de Primark hoor
Zijn het vragen over bepaalde onderdelen die je niet haalt, of steeds iets anders?quote:Op maandag 3 november 2014 15:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben ongeveer 3 weken begonnen met leren, heb elke dag geleerd sinds ik mijn theorie datum had vastgesteld. Eerst theorie doorgenomen( na elk hoofdstuk een hoofdstuk toets) en toen gevaarherkenning doorgenomen en toen examens blijven oefenen. Wat ik nu ook al de hele dag doe. Maar alsnog blij ik voor een groot deel zakken.
Als het goed weet je op welk(e) onderde(e)l(en) je zwak scoort, dus je die punten dan wat meer kunnen doornemen.quote:Op maandag 3 november 2014 15:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben ongeveer 3 weken begonnen met leren, heb elke dag geleerd sinds ik mijn theorie datum had vastgesteld. Eerst theorie doorgenomen( na elk hoofdstuk een hoofdstuk toets) en toen gevaarherkenning doorgenomen en toen examens blijven oefenen. Wat ik nu ook al de hele dag doe. Maar alsnog blij ik voor een groot deel zakken.
quote:Op maandag 3 november 2014 15:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zijn het vragen over bepaalde onderdelen die je niet haalt, of steeds iets anders?
En als je het niet haalt kun je toch zo vaak herexamen doen als je wilt. Het is echt niet het einde van de wereld hoor.
Ik twijfel heel vaak aan mezelf dat is het ook denk ik.. of op zulke stress momenten draai ik woorden om en lees ik iets compleet anders waardoor in de vraag verkeerd interpreteer ( heb geen dyslexie)quote:Op maandag 3 november 2014 16:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als het goed weet je op welk(e) onderde(e)l(en) je zwak scoort, dus je die punten dan wat meer kunnen doornemen.
Waar gaat het mis dan? Kan me niet voorstellen dat je na 3 weken oefenen nog steeds dezelfde fouten maakt.
Heb jij nou al wel of geen praktijklessen gehad?quote:Op maandag 3 november 2014 16:50 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Ik twijfel heel vaak aan mezelf dat is het ook denk ik.. of op zulke stress momenten draai ik woorden om en lees ik iets compleet anders waardoor in de vraag verkeerd interpreteer ( heb geen dyslexie)
Verder vind ik het redelijk veel stof en blijf ik onzeker over wat ik kan verwachten. Elk examen is weer anders.
En dit gaat echt stupid klinken maar die vragen over voorrang situatie's bij kruispunten die laten me echt in de war raken. Ik weet dat rechts voorrang krijgt maar sommige dingen zijn als nog verwarrend om snel te overzien.
14quote:Op maandag 3 november 2014 17:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij nou al wel of geen praktijklessen gehad?
Heb je een voorbeeld van zo'n voorrangssituatie waar je in de war van raakt?quote:
Congrats. Locatie en activiteit voor de meet gevonden!quote:Op maandag 3 november 2014 17:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dankjewel jij.
Moet nog best wat gebeuren.
Thanks!quote:Op maandag 3 november 2014 17:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Niceeeee, gefeli met je nieuwe woning!![]()
Iedereen neemt zijn verfspullen mee.quote:Op maandag 3 november 2014 17:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Congrats. Locatie en activiteit voor de meet gevonden!
Paintbalspullen*quote:Op maandag 3 november 2014 17:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iedereen neemt zijn verfspullen mee.
Dit bijvoorbeeld, hier van raak ik echt in de war hhh.quote:Op maandag 3 november 2014 17:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld van zo'n voorrangssituatie waar je in de war van raakt?
Ik heb het stof in de boeken nooit echt doorgenomen. Praktijkervaring, gezonde verstand en vooral veel oefenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 november 2014 17:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit bijvoorbeeld, hier van raak ik echt in de war hhh.Wat is jouw antwoord en waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 november 2014 17:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit bijvoorbeeld, hier van raak ik echt in de war hhh.Ik wilde bijna antwoord geven... Wat denk jij dat het is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Wat Peunage zegt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2014 17:50:21 ]
quote:
Ik weet niet zeker of het een soort van invoeren is wat die auto doet wat van de zijkant komt maar als het zo is is het een bijzondere manoeuvre of weet ik veelquote:Op maandag 3 november 2014 17:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wilde bijna antwoord geven... Wat denk jij dat het is?
Edit: Wat Peunage zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ambirol ben jij dat?Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op maandag 3 november 2014 17:57 schreef Montelly het volgende:
HHHHHHHHHHHHHNNGGGGGGG
http://instagram.com/hannahstocking.Lekker poseren met je shakebaker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ambirol ben jij dat?![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 17:55 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet zeker of het een soort van invoeren is wat die auto doet wat van de zijkant komt maar als het zo is is het een bijzondere manoeuvre of weet ik veel![]()
en hij gaat gwn recht door dus hij hoeft niet door te laten gaan.
Denk ik.
Maar zo op mijn gemak kan ik het rustig bekijken, met tijdslimiet is het wel meer stress voor me.
quote:Op maandag 3 november 2014 17:57 schreef Montelly het volgende:
HHHHHHHHHHHHHNNGGGGGGG
http://instagram.com/hannahstocking.leuke shoes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ambirol ben jij dat?
In die lijn dacht ik ook, maar auto A moet sowieso op auto B wachten, dus ging ik weer twijfelen. Maar dat zou voor auto C niets uit moeten maken. Damn.quote:Op maandag 3 november 2014 17:56 schreef Deuce92 het volgende:
Van dat plaatje raak ik ook in de war om eerlijk te zijn. Ik zie geen (voorrangs)borden of haaientanden, en de weg waar auto A op rijdt ziet er ook niet onverhard uit. Dus ik zou zeggen; rechts (auto A) gaat voor. Misschien mis ik echter iets.
Misschien gaat auto A wel naar rechts, dan hoeft hij niet op B te wachten. Zou ook niet uit moeten maken; als C op A moet wachten, en A op B, moet C dus lekker blijven staan.quote:Op maandag 3 november 2014 17:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In die lijn dacht ik ook, maar auto A moet sowieso op auto B wachten, dus ging ik weer twijfelen.
Precies, zie edit. Ik twijfel omdat het geen recht kruispunt is, maar geen idee of dat überhaupt iets uitmaakt. Lang geleden dit.quote:Op maandag 3 november 2014 18:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Misschien gaat auto A wel naar rechts, dan hoeft hij niet op B te wachten. Zou ook niet uit moeten maken; als C op A moet wachten, en A op B, moet C dus lekker blijven staan.
Dat is denk ik precies de bedoeling.quote:Op maandag 3 november 2014 18:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Precies, zie edit. Ik raak in de war omdat het geen recht kruispunt is. Lang geleden dit.
Waarom dan?quote:Op maandag 3 november 2014 18:03 schreef Peunage het volgende:
Het antwoord is Nee. Auto A moet voorrang verlenen aan beide.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |