Ja, de klootzakken.quote:Op maandag 3 november 2014 18:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat is denk ik precies de bedoeling.
Ze noemt mij een diefstal, ze noemt mij een fraude.quote:Op maandag 3 november 2014 17:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
die plaatjes zijn een mindfuck ahahahah
Beetje laat daarvoor.quote:Op maandag 3 november 2014 18:08 schreef Santello het volgende:
Crip. Doe jezelf een plezier en ga in zee met Sait. De Turk van altijdgeslaagd.nl
Daar heb ik m ook gehaald. Ik was stomverbaasd :p
Sowieso moet hij voorrang verlenen aan B. En dit is geen gewoon kruispunt. + beeld je deze situatie in het echt in.quote:
Als A rechtsaf gaat hoeft hij geen vooraang te verlenen aan B. Maar we kunnen niet zien welke kant hij op wil gaan.quote:Op maandag 3 november 2014 18:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sowieso moet hij voorrang verlenen aan B. En dit is geen gewoon kruispunt. + beeld je deze situatie in het echt in.
Grapje AIVD, echt waar.quote:Op maandag 3 november 2014 18:11 schreef Crip het volgende:
Als ik morgen zak ga ik aanslag plegen op CBR.
zijn filmpjes over de overheidquote:Op maandag 3 november 2014 18:08 schreef Santello het volgende:
Crip. Doe jezelf een plezier en ga in zee met Sait. De Turk van altijdgeslaagd.nl
Ik haat hemmmmmmm/.quote:Op maandag 3 november 2014 18:08 schreef Santello het volgende:
Saidquote:Op maandag 3 november 2014 18:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zijn filmpjes over de overheid
wat negeer je mij op de appquote:Op maandag 3 november 2014 18:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zijn filmpjes over de overheid
sorryquote:Op maandag 3 november 2014 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat negeer je mij op de app
laat stimo hierheen komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |