Wat leuk, die marothon!quote:Op maandag 3 november 2014 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Laat ik dan meteen maar even gaan lief-dagboeken.
Godverdomme. Ik had zoveel willen doen dit jaar. 2 trail M's, een opstap naar de ultra's, en toen ging alles na M1 stuk. Gewoon stuk. Rug stuk, energie stuk en later ook nog weer voeten stuk door blaren. En dat maakt me verdrietig. Want nu heb ik maar 1 M gelopen die ook nog eens gewoon kút ging en dat terwijl ik weet dat er ergens zóveel meer in me zit qua duurlopen en afstanden. De snelheid gaat ook langzaam vooruit (see what I did there), en ik wil het gewoon zó graag, zo graag die afstanden met enig vorm van gemak kunnen rennen... maar m'n lichaam denkt gewoon 'hihihahahahoho nee. Punt'. Vind ik stom.
Maar 2015 wordt mijn jaar. Ik voel het. Die ultra gaat er komen. Die blaren gaan eraan en die rug gaat geen pijn meer doen. Sowieso in mei een 24uurs relay die me ook tot M-afstand + een beetje gaat brengen, en een Bob Graham Round vooral wandelen maar ook wat rennen.
En 2014 sluit ik af met de Marothon: Elke dag op z'n minst 25 minuten of 5km rennen, waarvan ik zoveel mogelijk op de trails ga doen. Maargoed, soms ontkom je niet aan de weg..... *kras*
Ik wil 2015 wel met je delen hoor!quote:Op maandag 3 november 2014 13:44 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
verdorie 2015 wordt het Motorbloempjes jaar. Wanneer wordt het nu eens mijn jaar.
Weg jij hier je hebt je eigen topic.quote:Op maandag 3 november 2014 13:44 schreef Tja..1986 het volgende:
Echt heel veel respect![]()
Maar niets voor mij. Ik houd het op vlak en bij voorkeur asfalt. Ik baal er al van als in de plaatselijke halve marathon 500m gewalst grindpad is opgenomen
Nee hoor het is je gegund met al je tegenslagen.quote:Op maandag 3 november 2014 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik wil 2015 wel met je delen hoor!
Fouten? Haha!quote:Op maandag 3 november 2014 13:51 schreef streamnl het volgende:
Dan wil ik 2016 wel hebben.
Dan volg ik komend jaar wat jullie doen en dan leer ik van jullie fouten![]()
Ik blijf voorlopig nog rond de 30km punt zitten.
(al zegt M van Scarabee dat alles na de 35km toch zwaar is, dus je kan dan net zo goed doorlopen op de juiste tempo)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Ik kom alleen maar maar respect brengen jaquote:Op maandag 3 november 2014 13:45 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Weg jij hier je hebt je eigen topic.
Je kan beter leren van wat iemand goed doet. Niet te hard starten bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 november 2014 13:51 schreef streamnl het volgende:
(al zegt M van Scarabee dat alles na de 35km toch zwaar is, dus je kan dan net zo goed doorlopen op de juiste tempo)
Pascal van Norden zei vorig jaar nadat hij fluitend over de finish kwam bij de 75k van de Sallandtrail dat alles na 40 kut is.. dus die indicatie klopt aardigquote:Op maandag 3 november 2014 13:51 schreef streamnl het volgende:
LOLquote:Op maandag 3 november 2014 14:02 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je kan beter leren van wat iemand goed doet. Niet te hard starten bijvoorbeeld.
Fluitend....quote:Op maandag 3 november 2014 14:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Pascal van Norden zei vorig jaar nadat hij fluitend over de finish kwam bij de 75k van de Sallandtrail dat alles na 40 kut is.. dus die indicatie klopt aardig
Ik zorg wel goed voor mijn volgersquote:Op maandag 3 november 2014 14:12 schreef Guard het volgende:
Oh, en we zijn een sport, geen lifestyle
Mijn eerste "trail" was samen met Jero. Dat was in Leudal.quote:Op maandag 3 november 2014 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zorg wel goed voor mijn volgers![]()
Vind 't wel leuk dat 't trailen zoveel zieltjes heeft gewonnen inmiddels. RD was volgens mij de eerste, toen verhuisden wij naar het VK en raakten wij verknocht, vervolgens ontdekte Jero zijn misselijkmakende trailtalent..... etc. etc.
Ja, maar wij lopen niet hard. Dat je 't even weet.quote:Op maandag 3 november 2014 14:29 schreef Guard het volgende:
Waar moeten de obstacle runners nu eigenlijk zijn?
Want dat past ook vast niet in de hardloopbeleving bij LIF...![]()
Van mij mogen ze hier komen hoor, ik ga niemand wegdrijven die hardloopt.
oh ja helemaal vergeten, kunnen we niet mergen met Topicreeks: (Berg)wandelen, hiken en alles wat daarbij hoort #1?quote:Op maandag 3 november 2014 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar wij lopen niet hard. Dat je 't even weet.
Dat was wel mijn eerste ideequote:Op maandag 3 november 2014 14:33 schreef Guard het volgende:
[..]
oh ja helemaal vergeten, kunnen we niet mergen met Topicreeks: (Berg)wandelen, hiken en alles wat daarbij hoort #1?
Misschien ook het hardlooptopic er dan maar bij voegen? Die bewegen zich namelijk ook op twee benen voort!quote:Op maandag 3 november 2014 14:33 schreef Guard het volgende:
[..]
oh ja helemaal vergeten, kunnen we niet mergen met Topicreeks: (Berg)wandelen, hiken en alles wat daarbij hoort #1?
OUD.quote:Op maandag 3 november 2014 14:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben een fervent snelwandelaar. Waar kan ik terecht?
Hoho, dat is helemaal niet vergelijkbaar...quote:Op maandag 3 november 2014 14:34 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Misschien ook het hardlooptopic er dan maar bij voegen? Die bewegen zich namelijk ook op twee benen voort!
Nu nogquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:24 schreef GotC het volgende:
Kak. We keken net een filmpje van de Eiger trail en het eerste wat ik zei: 'Zo hoort lopen toch te zijn, niet op dat stomme asfalt.'
Het is wel een heel andere tak van sport. Misschien ook een eigen topic samen met survival?quote:Op maandag 3 november 2014 14:29 schreef Guard het volgende:
Waar moeten de obstacle runners nu eigenlijk zijn?
Want dat past ook vast niet in de hardloopbeleving bij LIF...![]()
[..]
Je kan ook beginnen met nummer 3 en dan komt de rest vanzelfquote:Op maandag 3 november 2014 14:39 schreef GotC het volgende:
Ik lees voorzichtig mee. Geloof dat trailen m'n interesse gewekt heeft:
Nu nog
1) Sterker worden
2) Verder lopen
3) Gaan trailen
Survival is ook weer anders, die moeten ook een eigen topic (zal wel stormloop (quote:Op maandag 3 november 2014 14:39 schreef Devv het volgende:
[..]
Het is wel een heel andere tak van sport. Misschien ook een eigen topic samen met survival?
Welkomquote:Op maandag 3 november 2014 14:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Nu nog
1) Sterker worden
2) Verder lopen
3) Gaan trailen
Je hoeft niet per se sterker te zijn voor trails. Hoewel het wel wat stabiliteit in de enkels vergt. Hoewel mijn stabiliteit niet briljant schijnt te zijn, maar ik red me aardig. Het komt meer neer op je snelheid aanpassen aan het terrein. Je zal neit met dezelfde snelheid bultop gaan als op een stuk vlak, maar dat spreekt toch wel voor zich. Maar je hoeft niet snel te zijn om je er aan te wagen! En ver hoeft ook niet (meteen).quote:Op maandag 3 november 2014 14:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Nu nog
1) Sterker worden
2) Verder lopen
3) Gaan trailen
Nou, ik vind snelheid nog steeds belangrijk hoorquote:Op maandag 3 november 2014 14:58 schreef GotC het volgende:
Jullie hebben idd wel gelijk! Het is idd een kwestie van een mentale knop omzetten (niet richten op snelheid) maar gewoon genieten.
[..]
Dan nog, die 75km moet in sub6.quote:Op maandag 3 november 2014 15:09 schreef Devv het volgende:
[..]
Nou, ik vind snelheid nog steeds belangrijk hoor. Dat zal wel anders worden als je voorbij een marathonafstand gaat, maar anders wil ik echt wel zo snel mogelijk over dat terrein rossen.
Waarom luister je dan wel naar M, maar niet naar mij, want dat roep ik ook al een tijdje.quote:Op maandag 3 november 2014 13:51 schreef streamnl het volgende:
Ik heb geen haastquote:Op maandag 3 november 2014 15:09 schreef Devv het volgende:
[..]
Nou, ik vind snelheid nog steeds belangrijk hoor. Dat zal wel anders worden als je voorbij een marathonafstand gaat, maar anders wil ik echt wel zo snel mogelijk over dat terrein rossen.
Omdat jij niet menselijk bentquote:Op maandag 3 november 2014 15:12 schreef Jero_nimo het volgende:
Waarom luister je dan wel naar M, maar niet naar mij, want dat roep ik ook al een tijdje.
quote:
Hij heeft wel gelijk....quote:
1 2 | [code][b]Datum - [url=webadres van het evenement]Naam van het evenement (plaats)[/url][/b] [*] Naam - Afstand[/code ] |
1 2 | [b]16 november 2014 - [url=http://www.gvac.nl/recreatief-hardlopen/witvencross]witvencross (Veldhoven) [b][/url] • streamnl - 8.090 meter |
1 2 3 4 5 6 7 | [b]30 november 2014 - [url=http://tisvoorniks.nl/]'T is voor niks (Geldrop) [/url] • Frsh - 30 km • Streamnl - 30 km • Daywalk3r - 30 km • runninglinda - 21 km • SEMTEX - 30 km • Bos81 - 15 km |
1 2 3 4 5 | [b]14 december 2014 - [url=http://www.mescherbergloop.nl/]Mescherbergloop (Eijsden)[/url][/b] • Guard - 15 km • Frsh - 15 km • Streamnl - 15 km • Daywalk3r - 15 km |
1 2 3 4 5 6 | [b]11 april 2015 - [url=http://caubergtrail.jimdo.com/] Cauberg Trail Run (Valkenburg)[/url][/b] • Guard - 28 km • Streamnl - 28 km • Murmeli - 9 km • Pijll - 9km • Runninglinda - 28 km |
Het gaat sneller dan die andere.quote:Op maandag 3 november 2014 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
Zullen we eerst 's kijken hoe dit topic draait voordat we allerhande OP's in elkaar gaan klussen?
Ja verdomme niet jij ook al. Ik was net zo blij dat je weer regelmatig aan het posten was, blijkt dat je van plan bent om te gaan overlopenquote:Op maandag 3 november 2014 14:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Nu nog
1) Sterker worden
2) Verder lopen
3) Gaan trailen
Dittum.quote:Op maandag 3 november 2014 15:44 schreef Wolve000 het volgende:
DW moet daar toch wel wat leuke routes kennen!
Geen zorgen hoor, ik eet gewoon van twee walletjesquote:Op maandag 3 november 2014 15:44 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja verdomme niet jij ook al. Ik was net zo blij dat je weer regelmatig aan het posten was, blijkt dat je van plan bent om te gaan overlopen![]()
En dit bezoek was slechts uit nieuwsgierigheid, ik heb allesbehalve trailplannen. Hiken lijkt me daarentegen nog wel aardig.
En waarom staat dit veredelde wandel-topic wel in SPT, en het hardlooptopic niet?
Tot zover mijn bijdrage.
Ik? Waar?quote:Op maandag 3 november 2014 15:44 schreef Wolve000 het volgende:
DW moet daar toch wel wat leuke routes kennen!
Nee joh! Bossen, bosjes, overal kun je trailen!quote:Op maandag 3 november 2014 15:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
Trailen lijkt mij leuk maar in mijn directe omgeving is er weinig te trailen.
Dan heb je toch echt heuvels en (modder)paden bij nodig..
Voor mij op dit moment alleen de focus op gewoon asfalt lopen, maar ik lees wel gezellig mee
Je moet niets...quote:Op maandag 3 november 2014 15:59 schreef Yuki het volgende:
*gluurt*
Ik vind het nog steeds stom. Nu moet ik 2 topic bijhouden
Ik ben er zegge en schrijve 1 keer geweest, maar volgens mij zijn bij de diverse bezoekerscentra wel een boel routes uitgezet.quote:Op maandag 3 november 2014 15:42 schreef Quoi het volgende:
Oh hai![]()
En net nu had ik een keer een trail-gerelateerde vraag![]()
Meneer wil komende zaterdag een trailerig stukje gaan rennen op de Veluwe. Max 20 km. Iemand een leuke suggestie voor een route?
Ik ben op dieetquote:Op maandag 3 november 2014 16:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Je moet niets...
Come over to the dark side
We've got cake
Ik woon aan de sallandse heuvelrugquote:
Ja, maar wij zijn geen serieuze hardlopers, Yuk... we moeten maar gewoon, nou ja, weg. Sorry. Maar je bent hier wel welkom hoor!quote:Op maandag 3 november 2014 15:59 schreef Yuki het volgende:
*gluurt*
Ik vind het nog steeds stom. Nu moet ik 2 topic bijhouden
Vanuit hier gezien is dat hetzelfde, of ligt dat op z'n minst aan elkaar vast.quote:Op maandag 3 november 2014 16:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik woon aan de sallandse heuvelrug![]()
Ik denk dat Jero wel wat weet op de veluwe.
Diëten doe je maar in LIF hoor, dit is SPTquote:Op maandag 3 november 2014 16:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben op dieet
En ik vind MoBlo's blij-ei verslagen veel te leuk om dit níet te volgen. En Jero's heldenloopjes. En de avonturen van andere trailfanaten.
Dus ik moet.
Ik vind het gezeik over "wie hoort waar en waarom" eigenlijk vooral stomvervelend. Terug op de middelbare school, much?quote:Op maandag 3 november 2014 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar wij zijn geen serieuze hardlopers, Yuk... we moeten maar gewoon, nou ja, weg. Sorry. Maar je bent hier wel welkom hoor!Ook als wel serieuze hardloper!
+1. En vooral erg onnodigquote:Op maandag 3 november 2014 16:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind het gezeik over "wie hoort waar en waarom" eigenlijk vooral stomvervelend.
quote:Op maandag 3 november 2014 16:07 schreef Mr.B. het volgende:
Eigenlijk wil ik in SPT posten en niet in LIF.
Kan ik ook hier terecht ook al heb ik helemaal niets met zandpaadjes en belachelijk lange afstanden?
Lekker kort jaartjequote:Op maandag 3 november 2014 16:11 schreef Wolve000 het volgende:
Doelen? Ehhhh....
April: marathon
Mei: 24-uurs relay
Loosdrechtse plassen...quote:Op maandag 3 november 2014 15:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
Trailen lijkt mij leuk maar in mijn directe omgeving is er weinig te trailen.
Dan heb je toch echt heuvels en (modder)paden bij nodig..
Voor mij op dit moment alleen de focus op gewoon asfalt lopen, maar ik lees wel gezellig mee
Ik las ook al ergens 'Duinen' en dacht "oh ja, daar kan het ook inderdaad"quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 16:21 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik las ook al ergens 'Duinen' en dacht "oh ja, daar kan het ook inderdaad"
En....quote:
Kijk dat begint ergens op te lijkenquote:Op maandag 3 november 2014 16:23 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
En....
10 jan: Yorkshire XC championships
24 jan: Nothern XC championships
2 mei: trail HM in Wales
3 mei: trail 10k-ish in Wales
13 juni: weg-HM op Skye
Najaar: nog een marathon als de eerste bevalt
En dan nog de vele lokale loopjes met de club. Lig voor dit jaar op schema voor 50 loopjes... Dat zal volgend jaar wel niet heel anders zijn.
ik ook nog 1, weg blijft ook nog steeds leukquote:Op maandag 3 november 2014 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Hebben dit jaar nog één wegwedstrijd staan, oh, nee, 2. Barnsley 10K en Percy Pud!
En de Denby Dale travellers 6 wellicht voor de interne club competitie.quote:Op maandag 3 november 2014 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Hebben dit jaar nog één wegwedstrijd staan, oh, nee, 2. Barnsley 10K en Percy Pud!
Is dat ook weg? Potdomme, straks moet ik nog weg hierquote:Op maandag 3 november 2014 16:28 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
En de Denby Dale travellers 6 wellicht voor de interne club competitie.
quote:Op maandag 3 november 2014 16:41 schreef Wolve000 het volgende:
Wat eeb belachelijk competetief veld hadden we toch afgelopen zaterdag. Ik zie net dat ik (van mijn leg van de relay) 163e van de 165 mensen ben geworden. Ondanks een pace van 5:12/km.
wow... ze hadden alle snelle op jouw leg gezet, wat flauwquote:Op maandag 3 november 2014 16:41 schreef Wolve000 het volgende:
Wat eeb belachelijk competetief veld hadden we toch afgelopen zaterdag. Ik zie net dat ik (van mijn leg van de relay) 163e van de 165 mensen ben geworden. Ondanks een pace van 5:12/km.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 november 2014 16:49 schreef Quoi het volgende:
Geen trail, geen weg, maar effe ego-isch in beide topicsGefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je al mooie trails gevonden om er heen (of naar huis) te lopen?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Geen trail, geen weg, maar effe ego-isch in beide topicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen trail, geen weg, maar effe ego-isch in beide topicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
En die hardlopers maar klagen dat trailen net wandelen isquote:Op maandag 3 november 2014 16:41 schreef Wolve000 het volgende:
Ik zie zo gauw maar een iemand in leg 4 die er langer over deed.quote:Op maandag 3 november 2014 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
![]()
!
Ocherm! Kan je dat ook voor mij zien?
Geen trail, geen weg, maar effe ego-isch in beide topicsGefeliciteerd!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 3 november 2014 16:49 schreef Quoi het volgende:
Geen trail, geen weg, maar effe ego-isch in beide topicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Waarom staan die niet in de OP??quote:Op maandag 3 november 2014 16:23 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
En....
10 jan: Yorkshire XC championships
24 jan: Nothern XC championships
2 mei: trail HM in Wales
3 mei: trail 10k-ish in Wales
13 juni: weg-HM op Skye
Najaar: nog een marathon als de eerste bevalt
En dan nog de vele lokale loopjes met de club. Lig voor dit jaar op schema voor 50 loopjes... Dat zal volgend jaar wel niet heel anders zijn.
Goeie vraag.quote:
Helaas. Enige groen dat ik dan tegenkom is een golfbaan. Die zijn vast niet blij met mequote:Op maandag 3 november 2014 16:50 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Heb je al mooie trails gevonden om er heen (of naar huis) te lopen?
Kun jij jouw runningdinges voor de trailers gaan uitbouwenquote:Op maandag 3 november 2014 16:56 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Ze staan wel in m'n eigen kalender. Die is belangrijker.
Waar precies op de veluwe? Die is nogal groot namelijk. Maar anders naar Rheden! Daar bij natuurmonumenten centrumding het bos in. Prachtige heidevelden, bossen, heuvels, singletrails etc! Op de veluwezoom!quote:Op maandag 3 november 2014 15:42 schreef Quoi het volgende:
Oh hai![]()
En net nu had ik een keer een trail-gerelateerde vraag![]()
Meneer wil komende zaterdag een trailerig stukje gaan rennen op de Veluwe. Max 20 km. Iemand een leuke suggestie voor een route?
quote:
Nope, na vandaag ben ik weer druk druk drukquote:Op maandag 3 november 2014 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
WEETJEWAT, WE GAAN DIT TOPIC VOLPOSTEN EN DAN MAG JIJ DE NIEUWE OP!
Datquote:Op maandag 3 november 2014 17:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
(Niet de veluwezoom alleen...)
Is eigenlijk gewoon een hartstikke vlak pad.quote:Op maandag 3 november 2014 17:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 november 2014 17:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
Public footpathsquote:Op maandag 3 november 2014 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee joh! Bossen, bosjes, overal kun je trailen!
Nou ja, in NL is het wel wat minder open vaak, dat is waar. Hier is alles zowat public footpath
In mijn... hier komt ie weer.. In mijn Excel lijstje;quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 18:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Public footpaths![]()
Wat een uitvinding
Dit is het ook, gewoon lekker heuveltjes afknallen in Nederland is al heerlijk (en naar boven klauteren vind ik ook geweldig), laat staan in de echte bergenquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 19:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Dit is het ook, gewoon lekker heuveltjes afknallen in Nederland is al heerlijk (en naar boven klauteren vind ik ook geweldig), laat staan in de echte bergen
Allebei geen Nederlandquote:Op maandag 3 november 2014 19:20 schreef Guard het volgende:
Zuid-Limburg, Ardennen, allemaal relatief dichtbij
Jaquote:Op maandag 3 november 2014 19:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Als we in NL zijn is het ook echt gewoon STOM dat er zoveel privéland is tussen bijvoorbeeld de weilanden in. Hier zou je daar gewoon overheen mogen rennen/wandelen.
Nu heel veel aan het roeien. Dus kom ik, qua hardlopen, niet verder dan af en toe een rondje door de buurt.quote:
voel me als ultra-trailer nog steeds een roepende in de woestijn zonder eigen topic...quote:
Ook boomwortelsquote:Op maandag 3 november 2014 20:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Nijmegen en veluwezoom hebben ook heuvels
Jij kent daywalker nog niet...quote:Op maandag 3 november 2014 20:13 schreef Guard het volgende:
In de Loonse en Drunense Duinen, daar hebben ze pas wortels:
[ afbeelding ]
Maar deze zul je niet heel snel over het hoofd zien....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Rheden kan ik je van harte aanbevelen (ik woon erquote:Op maandag 3 november 2014 17:12 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Waar precies op de veluwe? Die is nogal groot namelijk. Maar anders naar Rheden! Daar bij natuurmonumenten centrumding het bos in. Prachtige heidevelden, bossen, heuvels, singletrails etc! Op de veluwezoom!
Dit is een mooie: http://app.endomondo.com/workouts/290337955/11291298quote:Op maandag 3 november 2014 20:55 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ja Rheden kan ik je van harte aanbevelen (ik woon er) Zal zo ff een mooie route voor je opzoeken, ff kijken of dat lukt op mobiel.
Dat gaat stream doen.quote:Op maandag 3 november 2014 21:25 schreef Frsh het volgende:
Je kunt ook naar Schoorl komen voor duinen van 50 meter hoog! Het mooie is: ze doen ook 50 meter naar beneden!
Heeft er al iemand een OP gemaakt voor dit topic?
heb je linkje naar route voor als we weer eens op familiebezoek zijn?quote:Op maandag 3 november 2014 21:30 schreef Jero_nimo het volgende:
Of iets doorrijden door de veluwe naar Doetinchem, en dan daar de Zeddam MTB-route lopen. Mijn god dat was nog eens een gave route!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die singletrails!![]()
![]()
http://www.mtbroutes.nl/index.php/route/507/Zeddamquote:Op maandag 3 november 2014 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb je linkje naar route voor als we weer eens op familiebezoek zijn?
quote:Nieuws
Editie 2015
De Buff Veluwezoomtrail vindt op zaterdag 27 en zondag 28 juni 2015 plaats.
Dit jaar wordt de Buff Veluwezoomtrail uitgebreid met de mogelijkheid om een 2-daagse wedstrijd over in totaal 3 afstanden te lopen. Daarnaast vindt er op zaterdag een Kidsrun plaats. De zondag blijft ongewijzigd en zal net als voorgaande editie uit 3 afstanden bestaan. Op dit moment zijn de voorbereidingen in volle gang, medio november wordt de definitieve opzet bekent.
Beetje kort op de Eiger voor de lange afstand denk ik...quote:Op maandag 3 november 2014 21:41 schreef Guard het volgende:
Over de Veluwezoom gesproken:
[..]Bekent...
![]()
Dat is ook wel erg gaaf, trailweekendje
Lekker de 27 doen, goeie voorbereidingquote:Op maandag 3 november 2014 21:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Beetje kort op de Eiger voor de lange afstand denk ik...
Ben benieuwd wat precies het idee wordt van die meerdaagse wedstrijd. Ook wel gaaf misschien. Of anders weer de 52 kmquote:Op maandag 3 november 2014 21:41 schreef Guard het volgende:
[..]Bekent...
![]()
misschien wel meerdere loopjes over het weekend? Zo gaan wij 2/3 mei in Wales lopen. Eerste dag zijn er een 10 en een HM trail en dag twee een 10 mijler ofzo? Dat is op zich ook wel tof.quote:Op maandag 3 november 2014 21:46 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat precies het idee wordt van die meerdaagse wedstrijd. Ook wel gaaf misschien. Of anders weer de 52 km
Omlaag, omhoog of beide?quote:
Ik zie dat er ook kortere routes zijn!quote:Op maandag 3 november 2014 21:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
http://www.mtbroutes.nl/index.php/route/507/Zeddam
Staat ook gewoon op 1 bij mtbroutes.nl zie ik nu, geen wonder
En geen leuke afdalingen en singletrails enzo. Gewoon wandelpaden...quote:Op maandag 3 november 2014 22:00 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik zie dat er ook kortere routes zijn!
https://www.natuurmonumenten.nl/natuurgebied/bergherbos/routes
-edit- lijken alleen niet bewegwijzerd.
Ik wacht ook even af wat dat weekend wordt, maar misschien ga ik wel gewoon weer terug voor de 27 km.quote:Op maandag 3 november 2014 21:46 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat precies het idee wordt van die meerdaagse wedstrijd. Ook wel gaaf misschien. Of anders weer de 52 km
quote:
Stond ook in dat ene lijstjequote:Op maandag 3 november 2014 21:34 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik achter de PC zit even bookmarken!
Gaaf. Even in de gaten houden en vergelijken met de Xtrails. En dan beslissen welke ik wil doenquote:Op maandag 3 november 2014 21:41 schreef Guard het volgende:
[..]Bekent...
![]()
Doe je een keertje mee met een weekendje Sauerland? Ik weet nog wel een goed slaapadresje (voah weinagh), en een heleboel leuke paadjes.quote:
UHT, UK, Sauerland... Er gaan mooie dingen uit dit topic voortkomenquote:Op maandag 3 november 2014 22:11 schreef Frsh het volgende:
[..]
Doe je een keertje mee met een weekendje Sauerland? Ik weet nog wel een goed slaapadresje (voah weinagh), en een heleboel leuke paadjes.
Zwabber wordt de eerste trailgastquote:Op maandag 3 november 2014 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, we wachten nog steeds op de eerste trailgasten
Jaquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 21:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
http://www.mtbroutes.nl/index.php/route/507/Zeddam
Staat ook gewoon op 1 bij mtbroutes.nl zie ik nu, geen wonder
Neem aan dat je als loper/wandelaar/renner daar wel gewoon kosteloos mag spelen?quote:Om de route te mogen rijden is een vergunning nodig. Een jaarvergunning voor mountainbikers kost ? 7,50.
Geen idee, ik heb niets betaald in ieder geval... Denk niet dat ze daar moeilijk over doen. Zeg je dat je gewoon aan het wandelen bent toch...quote:Op maandag 3 november 2014 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Neem aan dat je als loper/wandelaar/renner daar wel gewoon kosteloos mag spelen?of is dat nu dom van me?
Ze zullen sowieso het verschil niet zien bij mijquote:Op maandag 3 november 2014 22:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niets betaald in ieder geval... Denk niet dat ze daar moeilijk over doen. Zeg je dat je gewoon aan het wandelen bent toch...
Ja hoor dat mag gewoon.quote:Op maandag 3 november 2014 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Neem aan dat je als loper/wandelaar/renner daar wel gewoon kosteloos mag spelen?of is dat nu dom van me?
Immers, wij wandelen altijd kilometers lang!quote:Op maandag 3 november 2014 22:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niets betaald in ieder geval... Denk niet dat ze daar moeilijk over doen. Zeg je dat je gewoon aan het wandelen bent toch...
owwww Winterberg! dat is mooi!quote:
Om in Februari jullie kant op te komen, ligt op de onderhandelingstafel. Mijn vrouw wil zelf ook iets doen dan. En NEE, zij ziet trailen niet als een leuk vakantie vulling.quote:Op maandag 3 november 2014 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
Of kom met stream als een soort bromance double date naar ons toe
Geen 42 iig, eens kijken wat er nog meer te doen is qua afstandenquote:Op dinsdag 4 november 2014 07:35 schreef Frsh het volgende:
Stream, Guard, misschien in februari dan toch ook Trail by the Sea doen?
20quote:Op dinsdag 4 november 2014 07:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Geen 42 iig, eens kijken wat er nog meer te doen is qua afstanden
Das wel een leuke afstand voor eind februari.quote:
Ik was verrast door filmpjes van die trail. Lijkt me best leuk, misschien ga ik voor de kortere afstandquote:Op dinsdag 4 november 2014 07:35 schreef Frsh het volgende:
Stream, Guard, misschien in februari dan toch ook Trail by the Sea doen?
En net terug van een ochtendwandeling. 7k binnen de 35minuten. Het wordt nog eens wat met mij.
Team 20quote:Op dinsdag 4 november 2014 07:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Das wel een leuke afstand voor eind februari.
Denk wel dat deze erbij komt
Is er 1 om te onthouden. De 20 dan.quote:
"schat zullen we eens een dagje naar zee gaan, lekker uitwaaien?"quote:Op dinsdag 4 november 2014 08:26 schreef streamnl het volgende:
[..]
Is er 1 om te onthouden. De 20 dan.
Maar nogmaals, even kijken wat mijn vrouw allemaal wilt in die periode.
Gewoon thuislaten johquote:Op dinsdag 4 november 2014 08:26 schreef streamnl het volgende:
[..]
Is er 1 om te onthouden. De 20 dan.
Maar nogmaals, even kijken wat mijn vrouw allemaal wilt in die periode.
Zeker 'een dagje naar zee gaan, lekker uitwaaien'?quote:Op dinsdag 4 november 2014 08:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Ga je gezellig mee? Ik heb me ingeschreven voor de 20km
"hier hou mijn tas even vast, ik ga lekker een stukje rennen, tot straks"quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Zeker 'een dagje naar zee gaan, lekker uitwaaien'?
Lekker gezonde frisse winterse zeeluchten, dat vind die kleine vast fijnquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Zeker 'een dagje naar zee gaan, lekker uitwaaien'?
Da's de praktijk jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:05 schreef Guard het volgende:
[..]
"hier hou mijn tas even vast, ik ga lekker een stukje rennen, tot straks"
quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:05 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Gewoon zeggen dat je sigaretten gaat halen.
Ik ga er volgend jaar heen, als ik er toch in de buurt ben.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
Over twee jaar ofzo, als we weer geld hebben
Rheden genoteerd. Thanksquote:Op maandag 3 november 2014 17:12 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Waar precies op de veluwe? Die is nogal groot namelijk. Maar anders naar Rheden! Daar bij natuurmonumenten centrumding het bos in. Prachtige heidevelden, bossen, heuvels, singletrails etc! Op de veluwezoom!
Hoezo?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Rheden genoteerd. Thanks
En dank voor de felicitaties! Ik ga weer in de lurkstand (en vind het toch een beetje gek zo)
Uhu. Gewoon ff wennenquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoezo?
We zitten toch ook nog in het hardlooptopic?
We doen hier lekker de "owatishettochsuperhelemaaltop110%genietenfijnopdetrailenwatisasfaltmaarsaaiinvergelijking"posts, zonder dat we daar iemand van de serieuze hardlopers mee ontgerieven
Je trainingsplan? Of ehh...?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:23 schreef YUR het volgende:
323,4 kilometers met startnummer in de planning
Ik ken hetquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:35 schreef YUR het volgende:
Mijn normen zijn compleet verpest of weggevaagd
Die Trail by the Sea ook. Mijn eerste gedachte was: Hop, lekker inschrijven voor de lange afstandquote:
Ja, bizar. Wel erg tof om te doen, maar zoiets moet je ook echt met anderen doen om het nog toffer te makenquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:41 schreef Jero_nimo het volgende:
Een trainingkje over het gehele krijtlandpad enzo. Omdat het kan.
Ja, wanneer gaan we dat nou doen?quote:
Ah, je zin klinkt ineens een stuk logischer.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon, wedstrijdjes. Crossjes en trails en een marathon
Dit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik ga weer in de lurkstand (en vind het toch een beetje gek zo)
Wou jij dat ook ja, het is wel meer dan 30km he?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, wanneer gaan we dat nou doen?
Wie hier houdt van dingen regelen/plannen?
Ik niet
En meneer M?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wou jij dat ook ja, het is wel meer dan 30km he?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:22 schreef Wolve000 het volgende:
Volgens mij heb ik wat gemist... wat is de UHT? Utrechtse Heuvelrug Trail?
http://www.mudsweattrails.nl/UHT-OPEN2015quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:22 schreef Wolve000 het volgende:
Volgens mij heb ik wat gemist... wat is de UHT? Utrechtse Heuvelrug Trail?
Dat is al een leuk lijstjequote:Op dinsdag 4 november 2014 11:18 schreef Jero_nimo het volgende:
Wie willen er nou allemaal meedoen met de UHT dan?
Frsh
YUR
Streamnl
Guard
TWC
Tarahumara
Daywalk3r
Jero_nimo
Zoiets?
Jij was toch een van de mensen die vond dat we de splitsing moesten proberen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Rheden genoteerd. Thanks
En dank voor de felicitaties! Ik ga weer in de lurkstand (en vind het toch een beetje gek zo)
Klopt. Ik ben nogal van 'geen woorden maar daden'quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij was toch een van de mensen die vond dat we de splitsing moesten proberen?
Leuk lijstje idd! SEMTEX nog?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:18 schreef Jero_nimo het volgende:
Frsh
YUR
Streamnl
Guard
TWC
Tarahumara
Daywalk3r
Jero_nimo
Zoiets?
Als het alleen 30 km kan, dan niet idd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wou jij dat ook ja, het is wel meer dan 30km he?
Tis van A naar B dus veel keus is er nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als het alleen 30 km kan, dan niet idd.
Wie weet later, als ik groot ben
Dan krijg ik weer te horen dat we nooit samen ergens heen gaanquote:
Je bent meestal niet de enige...quote:
Present!quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:18 schreef Jero_nimo het volgende:
Frsh
YUR
Streamnl
Guard
TWC
Tarahumara
Daywalk3r
Jero_nimo
Zoiets?
Die heb je alquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:10 schreef Jero_nimo het volgende:
Voorkeur voor dit jaar nog, of liever begin volgend jaar? Misschien een idee om mij jullie emailadressen te PBen, zodat ik een datumprikker kan aanmaken? Dan zal ik eens even wat gaan regelen.
quote:
Misschien hebben we het er dan toch wel vaak overquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:20 schreef streamnl het volgende:
Toch al bijna een heel topic vol gelult over trails!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |