Jaquote:Op maandag 3 november 2014 19:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Als we in NL zijn is het ook echt gewoon STOM dat er zoveel privéland is tussen bijvoorbeeld de weilanden in. Hier zou je daar gewoon overheen mogen rennen/wandelen.
Nu heel veel aan het roeien. Dus kom ik, qua hardlopen, niet verder dan af en toe een rondje door de buurt.quote:
voel me als ultra-trailer nog steeds een roepende in de woestijn zonder eigen topic...quote:
Ook boomwortelsquote:Op maandag 3 november 2014 20:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Nijmegen en veluwezoom hebben ook heuvels
Jij kent daywalker nog niet...quote:Op maandag 3 november 2014 20:13 schreef Guard het volgende:
In de Loonse en Drunense Duinen, daar hebben ze pas wortels:
[ afbeelding ]
Maar deze zul je niet heel snel over het hoofd zien....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Rheden kan ik je van harte aanbevelen (ik woon erquote:Op maandag 3 november 2014 17:12 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Waar precies op de veluwe? Die is nogal groot namelijk. Maar anders naar Rheden! Daar bij natuurmonumenten centrumding het bos in. Prachtige heidevelden, bossen, heuvels, singletrails etc! Op de veluwezoom!
Dit is een mooie: http://app.endomondo.com/workouts/290337955/11291298quote:Op maandag 3 november 2014 20:55 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ja Rheden kan ik je van harte aanbevelen (ik woon er) Zal zo ff een mooie route voor je opzoeken, ff kijken of dat lukt op mobiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |