Rheden genoteerd. Thanksquote:Op maandag 3 november 2014 17:12 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Waar precies op de veluwe? Die is nogal groot namelijk. Maar anders naar Rheden! Daar bij natuurmonumenten centrumding het bos in. Prachtige heidevelden, bossen, heuvels, singletrails etc! Op de veluwezoom!
Hoezo?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Rheden genoteerd. Thanks
En dank voor de felicitaties! Ik ga weer in de lurkstand (en vind het toch een beetje gek zo)
Uhu. Gewoon ff wennenquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoezo?
We zitten toch ook nog in het hardlooptopic?
We doen hier lekker de "owatishettochsuperhelemaaltop110%genietenfijnopdetrailenwatisasfaltmaarsaaiinvergelijking"posts, zonder dat we daar iemand van de serieuze hardlopers mee ontgerieven
Je trainingsplan? Of ehh...?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:23 schreef YUR het volgende:
323,4 kilometers met startnummer in de planning
Ik ken hetquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:35 schreef YUR het volgende:
Mijn normen zijn compleet verpest of weggevaagd
Die Trail by the Sea ook. Mijn eerste gedachte was: Hop, lekker inschrijven voor de lange afstandquote:
Ja, bizar. Wel erg tof om te doen, maar zoiets moet je ook echt met anderen doen om het nog toffer te makenquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:41 schreef Jero_nimo het volgende:
Een trainingkje over het gehele krijtlandpad enzo. Omdat het kan.
Ja, wanneer gaan we dat nou doen?quote:
Ah, je zin klinkt ineens een stuk logischer.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon, wedstrijdjes. Crossjes en trails en een marathon
Dit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik ga weer in de lurkstand (en vind het toch een beetje gek zo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |