Survival is ook weer anders, die moeten ook een eigen topic (zal wel stormloop (quote:Op maandag 3 november 2014 14:39 schreef Devv het volgende:
[..]
Het is wel een heel andere tak van sport. Misschien ook een eigen topic samen met survival?
Welkomquote:Op maandag 3 november 2014 14:39 schreef GotC het volgende:
Ik lees voorzichtig mee. Geloof dat trailen m'n interesse gewekt heeft:
[..]
Nu nog
1) Sterker worden
2) Verder lopen
3) Gaan trailen
Je hoeft niet per se sterker te zijn voor trails. Hoewel het wel wat stabiliteit in de enkels vergt. Hoewel mijn stabiliteit niet briljant schijnt te zijn, maar ik red me aardig. Het komt meer neer op je snelheid aanpassen aan het terrein. Je zal neit met dezelfde snelheid bultop gaan als op een stuk vlak, maar dat spreekt toch wel voor zich. Maar je hoeft niet snel te zijn om je er aan te wagen! En ver hoeft ook niet (meteen).quote:Op maandag 3 november 2014 14:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Nu nog
1) Sterker worden
2) Verder lopen
3) Gaan trailen
Nou, ik vind snelheid nog steeds belangrijk hoorquote:Op maandag 3 november 2014 14:58 schreef GotC het volgende:
Jullie hebben idd wel gelijk! Het is idd een kwestie van een mentale knop omzetten (niet richten op snelheid) maar gewoon genieten.
[..]
Dan nog, die 75km moet in sub6.quote:Op maandag 3 november 2014 15:09 schreef Devv het volgende:
[..]
Nou, ik vind snelheid nog steeds belangrijk hoor. Dat zal wel anders worden als je voorbij een marathonafstand gaat, maar anders wil ik echt wel zo snel mogelijk over dat terrein rossen.
Waarom luister je dan wel naar M, maar niet naar mij, want dat roep ik ook al een tijdje.quote:Op maandag 3 november 2014 13:51 schreef streamnl het volgende:
Dan wil ik 2016 wel hebben.
Dan volg ik komend jaar wat jullie doen en dan leer ik van jullie fouten![]()
Ik blijf voorlopig nog rond de 30km punt zitten.
(al zegt M van Scarabee dat alles na de 35km toch zwaar is, dus je kan dan net zo goed doorlopen op de juiste tempo)
Ik heb geen haastquote:Op maandag 3 november 2014 15:09 schreef Devv het volgende:
[..]
Nou, ik vind snelheid nog steeds belangrijk hoor. Dat zal wel anders worden als je voorbij een marathonafstand gaat, maar anders wil ik echt wel zo snel mogelijk over dat terrein rossen.
Omdat jij niet menselijk bentquote:Op maandag 3 november 2014 15:12 schreef Jero_nimo het volgende:
Waarom luister je dan wel naar M, maar niet naar mij, want dat roep ik ook al een tijdje.
quote:
Hij heeft wel gelijk....quote:
1 2 | [code][b]Datum - [url=webadres van het evenement]Naam van het evenement (plaats)[/url][/b] [*] Naam - Afstand[/code ] |
1 2 | [b]16 november 2014 - [url=http://www.gvac.nl/recreatief-hardlopen/witvencross]witvencross (Veldhoven) [b][/url] • streamnl - 8.090 meter |
1 2 3 4 5 6 7 | [b]30 november 2014 - [url=http://tisvoorniks.nl/]'T is voor niks (Geldrop) [/url] • Frsh - 30 km • Streamnl - 30 km • Daywalk3r - 30 km • runninglinda - 21 km • SEMTEX - 30 km • Bos81 - 15 km |
1 2 3 4 5 | [b]14 december 2014 - [url=http://www.mescherbergloop.nl/]Mescherbergloop (Eijsden)[/url][/b] • Guard - 15 km • Frsh - 15 km • Streamnl - 15 km • Daywalk3r - 15 km |
1 2 3 4 5 6 | [b]11 april 2015 - [url=http://caubergtrail.jimdo.com/] Cauberg Trail Run (Valkenburg)[/url][/b] • Guard - 28 km • Streamnl - 28 km • Murmeli - 9 km • Pijll - 9km • Runninglinda - 28 km |
Het gaat sneller dan die andere.quote:Op maandag 3 november 2014 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
Zullen we eerst 's kijken hoe dit topic draait voordat we allerhande OP's in elkaar gaan klussen?
Ja verdomme niet jij ook al. Ik was net zo blij dat je weer regelmatig aan het posten was, blijkt dat je van plan bent om te gaan overlopenquote:Op maandag 3 november 2014 14:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Nu nog
1) Sterker worden
2) Verder lopen
3) Gaan trailen
Dittum.quote:Op maandag 3 november 2014 15:44 schreef Wolve000 het volgende:
DW moet daar toch wel wat leuke routes kennen!
Geen zorgen hoor, ik eet gewoon van twee walletjesquote:Op maandag 3 november 2014 15:44 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja verdomme niet jij ook al. Ik was net zo blij dat je weer regelmatig aan het posten was, blijkt dat je van plan bent om te gaan overlopen![]()
En dit bezoek was slechts uit nieuwsgierigheid, ik heb allesbehalve trailplannen. Hiken lijkt me daarentegen nog wel aardig.
En waarom staat dit veredelde wandel-topic wel in SPT, en het hardlooptopic niet?
Tot zover mijn bijdrage.
Ik? Waar?quote:Op maandag 3 november 2014 15:44 schreef Wolve000 het volgende:
DW moet daar toch wel wat leuke routes kennen!
Nee joh! Bossen, bosjes, overal kun je trailen!quote:Op maandag 3 november 2014 15:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
Trailen lijkt mij leuk maar in mijn directe omgeving is er weinig te trailen.
Dan heb je toch echt heuvels en (modder)paden bij nodig..
Voor mij op dit moment alleen de focus op gewoon asfalt lopen, maar ik lees wel gezellig mee
Je moet niets...quote:Op maandag 3 november 2014 15:59 schreef Yuki het volgende:
*gluurt*
Ik vind het nog steeds stom. Nu moet ik 2 topic bijhouden
Ik ben er zegge en schrijve 1 keer geweest, maar volgens mij zijn bij de diverse bezoekerscentra wel een boel routes uitgezet.quote:Op maandag 3 november 2014 15:42 schreef Quoi het volgende:
Oh hai![]()
En net nu had ik een keer een trail-gerelateerde vraag![]()
Meneer wil komende zaterdag een trailerig stukje gaan rennen op de Veluwe. Max 20 km. Iemand een leuke suggestie voor een route?
Ik ben op dieetquote:Op maandag 3 november 2014 16:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Je moet niets...
Come over to the dark side
We've got cake
Ik woon aan de sallandse heuvelrugquote:
Ja, maar wij zijn geen serieuze hardlopers, Yuk... we moeten maar gewoon, nou ja, weg. Sorry. Maar je bent hier wel welkom hoor!quote:Op maandag 3 november 2014 15:59 schreef Yuki het volgende:
*gluurt*
Ik vind het nog steeds stom. Nu moet ik 2 topic bijhouden
Vanuit hier gezien is dat hetzelfde, of ligt dat op z'n minst aan elkaar vast.quote:Op maandag 3 november 2014 16:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik woon aan de sallandse heuvelrug![]()
Ik denk dat Jero wel wat weet op de veluwe.
Diëten doe je maar in LIF hoor, dit is SPTquote:Op maandag 3 november 2014 16:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben op dieet
En ik vind MoBlo's blij-ei verslagen veel te leuk om dit níet te volgen. En Jero's heldenloopjes. En de avonturen van andere trailfanaten.
Dus ik moet.
Ik vind het gezeik over "wie hoort waar en waarom" eigenlijk vooral stomvervelend. Terug op de middelbare school, much?quote:Op maandag 3 november 2014 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar wij zijn geen serieuze hardlopers, Yuk... we moeten maar gewoon, nou ja, weg. Sorry. Maar je bent hier wel welkom hoor!Ook als wel serieuze hardloper!
+1. En vooral erg onnodigquote:Op maandag 3 november 2014 16:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind het gezeik over "wie hoort waar en waarom" eigenlijk vooral stomvervelend.
quote:Op maandag 3 november 2014 16:07 schreef Mr.B. het volgende:
Eigenlijk wil ik in SPT posten en niet in LIF.
Kan ik ook hier terecht ook al heb ik helemaal niets met zandpaadjes en belachelijk lange afstanden?
Lekker kort jaartjequote:Op maandag 3 november 2014 16:11 schreef Wolve000 het volgende:
Doelen? Ehhhh....
April: marathon
Mei: 24-uurs relay
Loosdrechtse plassen...quote:Op maandag 3 november 2014 15:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
Trailen lijkt mij leuk maar in mijn directe omgeving is er weinig te trailen.
Dan heb je toch echt heuvels en (modder)paden bij nodig..
Voor mij op dit moment alleen de focus op gewoon asfalt lopen, maar ik lees wel gezellig mee
Ik las ook al ergens 'Duinen' en dacht "oh ja, daar kan het ook inderdaad"quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 16:21 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik las ook al ergens 'Duinen' en dacht "oh ja, daar kan het ook inderdaad"
En....quote:
Kijk dat begint ergens op te lijkenquote:Op maandag 3 november 2014 16:23 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
En....
10 jan: Yorkshire XC championships
24 jan: Nothern XC championships
2 mei: trail HM in Wales
3 mei: trail 10k-ish in Wales
13 juni: weg-HM op Skye
Najaar: nog een marathon als de eerste bevalt
En dan nog de vele lokale loopjes met de club. Lig voor dit jaar op schema voor 50 loopjes... Dat zal volgend jaar wel niet heel anders zijn.
ik ook nog 1, weg blijft ook nog steeds leukquote:Op maandag 3 november 2014 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Hebben dit jaar nog één wegwedstrijd staan, oh, nee, 2. Barnsley 10K en Percy Pud!
En de Denby Dale travellers 6 wellicht voor de interne club competitie.quote:Op maandag 3 november 2014 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Hebben dit jaar nog één wegwedstrijd staan, oh, nee, 2. Barnsley 10K en Percy Pud!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |