Echt van die huismoeders met teveel tijd. Leer eens japans koken om je man te verwennen ofzoquote:Op maandag 3 november 2014 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat mensen dit doen, pfff om maar met Kieft te spreken, ik word hier zo moe van
Ga jij een gever of een ontvanger worden?quote:Op maandag 3 november 2014 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
FHF / Kerstpakkettenactie 2014
Dit soort topics zijn stiekem ultiem genot. Het lijkt allemaal kusjekroel maar ieder jaar wordt het weer 1 grote bitchfight omdat die het meer verdiend dan die of mevrouw uitkering blijkt rond te rijden in een mercedes.
Even TVP-tje plaatsen
dat is alvast beter, ik kan niet zo goed tegen die valse barmhartigheid wat opkomt als poepen zo voor de feestdagenquote:Op maandag 3 november 2014 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt van die huismoeders met teveel tijd. Leer eens japans koken om je man te verwennen ofzo
quote:Op maandag 3 november 2014 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is alvast beter, ik kan niet zo goed tegen die valse barmhartigheid wat opkomt als poepen zo voor de feestdagen
Je hebt dit ook nog eens gemist:quote:Op maandag 3 november 2014 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
Daar is FHF nogal mee gevuld verder
Niet gekeken man was uit eten en naar bioscoopquote:Op maandag 3 november 2014 15:11 schreef Smoofie het volgende:
Insom , wat was Brady weer geweldig hé , met Gronk
Omg, ze waren zo goed, lijkt wel of brady steroids spuit in zijn schouder man. En gronk, one-handed backward catch, echt ongelofelijk.quote:Op maandag 3 november 2014 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet gekeken man was uit eten en naar bioscoop
Had Gronk wel in m'n fantasy opgesteld gelukkig.quote:Op maandag 3 november 2014 15:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omg, ze waren zo goed, lijkt wel of brady steroids spuit in zijn schouder man. En gronk, one-handed backward catch, echt ongelofelijk.
Ik zag vandaag in de stad meerdere borden die opdringerig riepen de WoW expansion te moeten preorderen. Kan je de spanning nog aan?quote:Op maandag 3 november 2014 15:11 schreef Smoofie het volgende:
Insom , wat was Brady weer geweldig hé , met Gronk
http://www.nfl.com/videos(...)Tom-Brady-highlightsquote:Op maandag 3 november 2014 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had Gronk wel in m'n fantasy opgesteld gelukkig.
TUurlijkquote:Op maandag 3 november 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag vandaag in de stad meerdere borden die opdringerig riepen de WoW expansion te moeten preorderen. Kan je de spanning nog aan?
Heb er extreem veel zin in.quote:Op maandag 3 november 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag vandaag in de stad meerdere borden die opdringerig riepen de WoW expansion te moeten preorderen. Kan je de spanning nog aan?
goede playsquote:Op maandag 3 november 2014 15:14 schreef Smoofie het volgende:
Of beter insom, kijk gewoon de hele 2:30
Post eens gifjequote:Op maandag 3 november 2014 15:18 schreef Smoofie het volgende:
Zag je die catch van gronk insom? Dat is toch bijna onmenselijk.
zieke catch die gozer heeft ook echt kolenschoppen handenquote:Op maandag 3 november 2014 15:18 schreef Smoofie het volgende:
Zag je die catch van gronk insom? Dat is toch bijna onmenselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |