ik drink het ook niet veel, gebruik het in de shake, dat vind ik met water niet zo, maar is het nu ongezond geworden?quote:Op maandag 3 november 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Precies. Ik voel mij wel iets gezonder sinds ik dat niet meer doe. Al drink ik de afgelopen maanden helemaal geen melk meer. Ik verwerk het hooguit nog door pannenkoeken beslag
Blijkbaar jaquote:Op maandag 3 november 2014 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik drink het ook niet veel, gebruik het in de shake, dat vind ik met water niet zo, maar is het nu ongezond geworden?
Ik was die hype voor!quote:Op maandag 3 november 2014 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik drink het ook niet veel, gebruik het in de shake, dat vind ik met water niet zo, maar is het nu ongezond geworden?
teveel is nooit goedquote:Op maandag 3 november 2014 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was die hype voor!
Maar ik heb gewoon een bijzonder lichaam. Als ik van sommige dingen teveel neem kan ik het gewoon weer op commando uitkotsen. Melk is er hier één van dus dan laat ik het links liggen. Het zal heus niet voor niks zijn.
Ja echt triest man. En de kaarten zijn nog goedkoop ook.quote:Op maandag 3 november 2014 13:12 schreef Saind het volgende:
[..]
De Seria A zit toch ook nog op een gemiddelde bezettingsgraad van 50% ofzo
ze zullen er toch wel meer dan 1 hebbenquote:Op maandag 3 november 2014 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Koffiemachine is kapot.
Nu hoef ik niks meer te doen
De nieuwe koffievrouw heeft melkpoeder in het bonenvak gedaanquote:Op maandag 3 november 2014 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zullen er toch wel meer dan 1 hebben
blond?quote:Op maandag 3 november 2014 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De nieuwe koffievrouw heeft melkpoeder in het bonenvak gedaan
Lijkt wel op het metro station bij Rotterdam CS. Gezellig bedoening weer.quote:Op maandag 3 november 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gefeliciteerd LR met je nieuwe station![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien binnenkort.quote:Op maandag 3 november 2014 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh jammer ik had het
Grunn goudhaantje
in gedachte omdat je dat zelf ook bent
quote:Op maandag 3 november 2014 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De nieuwe koffievrouw heeft melkpoeder in het bonenvak gedaan
mwa die hebben meestal alleen maar zondag vrij en werken dagelijks ook wat langer, dan maar liever een middagje met een domme koffiejuffrouwquote:Op maandag 3 november 2014 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit zou je zelfs de ergste chinees niet aandoen.
dat mensen dit doen, pfff om maar met Kieft te spreken, ik word hier zo moe vanquote:Op maandag 3 november 2014 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
FHF / Kerstpakkettenactie 2014
Dit soort topics zijn stiekem ultiem genot. Het lijkt allemaal kusjekroel maar ieder jaar wordt het weer 1 grote bitchfight omdat die het meer verdiend dan die of mevrouw uitkering blijkt rond te rijden in een mercedes.
Even TVP-tje plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |