Goed politicus wel.quote:Op maandag 3 november 2014 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met eerdmans aan het roer van veiligheid bungel ik dan zo aan een lantaarnpaal.
Zeker wetenquote:Op maandag 3 november 2014 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo'n ding die je moet duwen zeg maar. Ouderwetse.
Mooi geluid maken die.
Je hebt kaartjes voor de wedstrijd? Anders snap ik het enthousiasme voor dit affiche niet helemaalquote:
Moet dat van je bitchquote:Op maandag 3 november 2014 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik leer op moment over de keltische kerk. Leuk hoor
quote:Op maandag 3 november 2014 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt kaartjes voor de wedstrijd? Anders snap ik het enthousiasme voor dit affiche niet helemaal
Ik ken eerlijk gezegd de geschiedenis van Sinterklaas niet zo goed maar gezien zijn religieuze achtergrond lijkt het me eerder een pedo die op exotische jongetjes viel dan een slavendrijver al zal dat in het rollenspel misschien wel voorgekomen zijnquote:Op maandag 3 november 2014 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Om Zwarte Piet-haters pure slavernij te laten zien, zouden we een VBL SC-trip naar de voetbalstadions in aanbouw @ Qatar en de kledingfabrieken in Bangladesh moeten maken.
Wie stemt voor.
Heyquote:Op maandag 3 november 2014 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt kaartjes voor de wedstrijd? Anders snap ik het enthousiasme voor dit affiche niet helemaal
Maar daar zingen ze wel even wat harder zodat je de trommels bijna niet meer hoortquote:Op maandag 3 november 2014 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mooie club maar uiteindelijk zijn het daar ook maar trommeljosti's op die tribune
Geweldig van genotenquote:Op maandag 3 november 2014 12:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey
Ik zie inmiddels het resultaat van onze unieke samenwerking op untappd.
Goed bezig!
Ik ben blij dat ik op deze manier toch nog een bijdrage kan leveren aan de algemene smaak op untappd. Meer reviews zullen volgen.quote:
dat wel maar het blijft een (gedirigeerd) orkestquote:Op maandag 3 november 2014 12:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar daar zingen ze wel even wat harder zodat je de trommels bijna niet meer hoort28.000 man die tekeer gaan. Blijft altijd een kippenvel moment.
Mag ik ook verzoekjes indienenquote:Op maandag 3 november 2014 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik op deze manier toch nog een bijdrage kan leveren aan de algemene smaak op untappd. Meer reviews zullen volgen.
Ik vind het wel mooi. Noem mij maar eens een club met meer sfeer?quote:Op maandag 3 november 2014 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat wel maar het blijft een (gedirigeerd) orkest
Hangt er van af of ik die toevallig in huis heb.quote:Op maandag 3 november 2014 13:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mag ik ook verzoekjes indienen
AGOVVquote:Op maandag 3 november 2014 13:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi. Noem mij maar eens een club met meer sfeer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |