Goed politicus wel.quote:Op maandag 3 november 2014 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met eerdmans aan het roer van veiligheid bungel ik dan zo aan een lantaarnpaal.
Zeker wetenquote:Op maandag 3 november 2014 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo'n ding die je moet duwen zeg maar. Ouderwetse.
Mooi geluid maken die.
Je hebt kaartjes voor de wedstrijd? Anders snap ik het enthousiasme voor dit affiche niet helemaalquote:
Moet dat van je bitchquote:Op maandag 3 november 2014 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik leer op moment over de keltische kerk. Leuk hoor
quote:Op maandag 3 november 2014 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt kaartjes voor de wedstrijd? Anders snap ik het enthousiasme voor dit affiche niet helemaal
Ik ken eerlijk gezegd de geschiedenis van Sinterklaas niet zo goed maar gezien zijn religieuze achtergrond lijkt het me eerder een pedo die op exotische jongetjes viel dan een slavendrijver al zal dat in het rollenspel misschien wel voorgekomen zijnquote:Op maandag 3 november 2014 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Om Zwarte Piet-haters pure slavernij te laten zien, zouden we een VBL SC-trip naar de voetbalstadions in aanbouw @ Qatar en de kledingfabrieken in Bangladesh moeten maken.
Wie stemt voor.
Heyquote:Op maandag 3 november 2014 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt kaartjes voor de wedstrijd? Anders snap ik het enthousiasme voor dit affiche niet helemaal
Maar daar zingen ze wel even wat harder zodat je de trommels bijna niet meer hoortquote:Op maandag 3 november 2014 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mooie club maar uiteindelijk zijn het daar ook maar trommeljosti's op die tribune
Geweldig van genotenquote:Op maandag 3 november 2014 12:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey
Ik zie inmiddels het resultaat van onze unieke samenwerking op untappd.
Goed bezig!
Ik ben blij dat ik op deze manier toch nog een bijdrage kan leveren aan de algemene smaak op untappd. Meer reviews zullen volgen.quote:
dat wel maar het blijft een (gedirigeerd) orkestquote:Op maandag 3 november 2014 12:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar daar zingen ze wel even wat harder zodat je de trommels bijna niet meer hoort28.000 man die tekeer gaan. Blijft altijd een kippenvel moment.
Mag ik ook verzoekjes indienenquote:Op maandag 3 november 2014 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik op deze manier toch nog een bijdrage kan leveren aan de algemene smaak op untappd. Meer reviews zullen volgen.
Ik vind het wel mooi. Noem mij maar eens een club met meer sfeer?quote:Op maandag 3 november 2014 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat wel maar het blijft een (gedirigeerd) orkest
Hangt er van af of ik die toevallig in huis heb.quote:Op maandag 3 november 2014 13:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mag ik ook verzoekjes indienen
AGOVVquote:Op maandag 3 november 2014 13:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi. Noem mij maar eens een club met meer sfeer?
Cambuurquote:Op maandag 3 november 2014 13:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oh jammer ik had hetquote:Op maandag 3 november 2014 13:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hangt er van af of ik die toevallig in huis heb.
[ afbeelding ]
Deze mag je wel aanvragen.
PICS van Inso zn wijfquote:Op maandag 3 november 2014 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cambuur
LALALALALALALA LALALALALALALAL OHOHOHOHOHOHO OLELELELELEL LALALALALLALA CAMBUUR LALALALALALA
Ik mijd gewoon bewust wedstrijden van Cambuur
HEY HEY FCEquote:Op maandag 3 november 2014 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cambuur
LALALALALALALA LALALALALALALAL OHOHOHOHOHOHO OLELELELELEL LALALALALLALA CAMBUUR LALALALALALA
Ik hou niet zo van die gemaakte sfeer maar dat schijnt er tegenwoordig bij te horen, in Engeland is het spontaner, bij die Duitsers zijn ze gewend om te doen wat de leider zegt of voordoet.quote:Op maandag 3 november 2014 13:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 november 2014 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cambuur
Ik heb liever dat ze dat zingen dan YNWAquote:Op maandag 3 november 2014 13:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]Terechte klacht wel. Twente is ook pure aids ohohohohohohohoho Twente Twente Enschede ohohohohoh
Engeland daar kun je tegenwoordig bij elke club een speld horen vallen. Wat een dooie boel is dat zeg. Mourinho zei dat ook nog gisteren en heb er al meerdere over gehoord.quote:Op maandag 3 november 2014 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van die gemaakte sfeer maar dat schijnt er tegenwoordig bij te horen, in Engeland is het spontaner, bij die Duitsers zijn ze gewend om te doen wat de leider zegt of voordoet.
Als Ludogorets Juventus zou loten dan ga ik er heen. Maar Japanquote:Op maandag 3 november 2014 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind dat HAFC nu ook nog een wedstrijd in Bulgarije en Japan moet bezoeken om zijn wedstrijdasmogendheid compleet te maken.
T wordt ook wat duur voor de gewone hoolie.quote:Op maandag 3 november 2014 13:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Engeland daar kun je tegenwoordig bij elke club een speld horen vallen. Wat een dooie boel is dat zeg. Mourinho zei dat ook nog gisteren en heb er al meerdere over gehoord.
Daarom juist. Zitten alleen nog maar rijke Tata's.quote:Op maandag 3 november 2014 13:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
T wordt ook wat duur voor de gewone hoolie.
De Seria A zit toch ook nog op een gemiddelde bezettingsgraad van 50% ofzoquote:Op maandag 3 november 2014 13:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Engeland daar kun je tegenwoordig bij elke club een speld horen vallen. Wat een dooie boel is dat zeg. Mourinho zei dat ook nog gisteren en heb er al meerdere over gehoord.
EINTHOVEUH EINTHOVEUH EINTHOVEUHHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 3 november 2014 13:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]Terechte klacht wel. Twente is ook pure aids ohohohohohohohoho Twente Twente Enschede ohohohohoh
Dit weekend ook weer in Utrecht en Amsterdam. Dan heb je nog geluk dat Den Haag en Vitesse uit moesten spelenquote:Op maandag 3 november 2014 13:12 schreef Saind het volgende:
[..]
De Seria A zit toch ook nog op een gemiddelde bezettingsgraad van 50% ofzo
Goed om te zien dat het goed gaat met Bruno na zijn verbanningquote:
Ik dronk vroeger een pak melk per dag. Dat was niet bestquote:Op maandag 3 november 2014 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wow. Na dit glaasje melk krijg ik gelijk t gevoel dat er een mogelijkheid bestaat dat ik deze dag zal overleven.
Ik ook ja. Mijn ouders kochten 7 van die 2 liter jerrycans per week en ik dronk er daar 4 a 5 van.quote:Op maandag 3 november 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dronk vroeger een pak melk per dag. Dat was niet best
Precies. Ik voel mij wel iets gezonder sinds ik dat niet meer doe. Al drink ik de afgelopen maanden helemaal geen melk meer. Ik verwerk het hooguit nog door pannenkoeken beslagquote:Op maandag 3 november 2014 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ook ja. Mijn ouders kochten 7 van die 2 liter jerrycans per week en ik dronk er daar 4 a 5 van.
Half broodje met pindakaas on the side.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |