quote:Op maandag 3 november 2014 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Onlogisch heeft zijn overwinning van de maandag ook weer binnen.
Vooruitziende blik, vooruitziende blikquote:Op maandag 3 november 2014 12:14 schreef onlogisch het volgende:
Goeie TT trouwens. Zou ook zomaar de volgende kunnen zijn
Dat duurt nog wel even.quote:Op maandag 3 november 2014 11:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
moment dat je dan echt kan slapen is wel goddelijk
L enfant terrible lijkt me ook wel bijzonderquote:Op maandag 3 november 2014 12:06 schreef Saind het volgende:
Noblesse VSOP of Extraordinaire
Extase
Belle Fleur
Jij hebt alleen een terugziende blik.quote:Op maandag 3 november 2014 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Vooruitziende blik, vooruitziende blik
Harde diss dit Stijn. Hier moet ik even van bijkomen.quote:Op maandag 3 november 2014 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt alleen een terugziende blik.
Non.quote:Op maandag 3 november 2014 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je een fietscomputer met ant +
Ja. Pijn man.quote:
Waarom heb jij die Jezus-like hondenanus uit de OP verwijderd.quote:Op maandag 3 november 2014 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Harde diss dit Stijn. Hier moet ik even van bijkomen.
Gewoon, omdat het kan.quote:Op maandag 3 november 2014 12:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom heb jij die Jezus-like hondenanus uit de OP verwijderd.
Nee. Debiel.quote:Op maandag 3 november 2014 12:21 schreef onlogisch het volgende:
Maar geen nood, ik heb een veel rullevantere TT uitgekozen.
Als je van zuur houdt welquote:Op maandag 3 november 2014 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
L enfant terrible lijkt me ook wel bijzonder
Die hadden we het vorige topic ook al. Ik zou inzake de tt willen opteren voor negersex.quote:Op maandag 3 november 2014 12:21 schreef onlogisch het volgende:
Maar geen nood, ik heb een veel rullevantere TT uitgekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |