vanaf Zwolle nog geen halfuurtjequote:Op zaterdag 15 november 2014 09:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waarom? Het is niet zover noorderlijk dan je dacht
Doe dan Texel of Vlieland, de 2 eilanden die nog moetenquote:
Net dat half uurtje dat het verschil maakt, Zwolle is al aardig ver genoeg.quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
vanaf Zwolle nog geen halfuurtje
Nee.. wel een vermoeden maar de streetview data is verouderd Denk ik....quote:Op zaterdag 15 november 2014 07:41 schreef .Neovo. het volgende:
Al gevonden? Anders is ie straks weer weg.
In Nootdorp bestond die hele weg nog niet, toch gevondenquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Nee.. wel een vermoeden maar de streetview data is verouderd Denk ik....
En dan nog kijken of ik zin heb om om te rijden
Ach.. dan had je kunnen streetviewen.. waar die NIET kon liggenquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Nootdorp bestond die hele weg nog niet, toch gevonden
Vroeger hadden ze niet eens streetview.
Goed, ik zoek hem wel...quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Ach.. dan had je kunnen streetviewen.. waar die NIET kon liggenblijft er van zelf wat over
Morgen dan? Trouwens gister zeiden ze toch dat Sinterklaas droog over zou komen? Niets van waar weer...quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:10 schreef KolonelBroodje het volgende:
Leuk Steenwijk. Net binnen mijn bereik maar niet met dit weer. En vanmiddag naar de sinterklaas intochtik pass deze ook.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen dan? Trouwens gister zeiden ze toch dat Sinterklaas droog over zou komen? Niets van waar weer...![]()
Dat deed ik express. En omdat ik maar een halfuurtje had. 10 min lopen vanaf station, paar minuten foto's maken en weer terug.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:11 schreef Nattekat het volgende:
A god, dit meen je niet toch? Eerste poging direct raak
Ou-Tannu kon hem niet vinden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:12 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat deed ik express. En omdat ik maar een halfuurtje had. 10 min lopen vanaf station, paar minuten foto's maken en weer terug.
dan moet je stevig doorgelopen hebben ?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:12 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat deed ik express. En omdat ik maar een halfuurtje had. 10 min lopen vanaf station, paar minuten foto's maken en weer terug.
Is ie al terug in Zuid-Holland? Dat houdt het tempo er een beetje in.quote:
Klopt. Beetje joggen :pquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dan moet je stevig doorgelopen hebben ?
Ik wist niet dat het zo dood was in het noorden met dit spel.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:48 schreef Molurus het volgende:
[..]
Is ie al terug in Zuid-Holland? Dat houdt het tempo er een beetje in.
ben er nog niet aan toe gekomen om te kijken op locatiequote:Op dinsdag 18 november 2014 18:00 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Klopt. Beetje joggen :p
Ik ga morgen weer kijken, tenzij ie al opgehaald is.
De spoeling is hier wat dun (geworden) inderdaad. Voor mij is deze locatie nu ook niet direct naast de deur.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:01 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo dood was in het noorden met dit spel.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:10 schreef .Neovo. het volgende:
voor mij te ver haha maar zit er een slot op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat deze wel erg simpel is. Have Fun.
Ik heb em expres hier neergelegd, zodat ie (hopelijk) snel wordt opgepikt.
Nee?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:01 schreef T42 het volgende:
[..]
voor mij te ver haha maar zit er een slot op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |