Jep, maar 7 uur reizen hoeft van mij nu nietquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jah. Jij hebt vrij reizen nu toch? Ons kost het klauwen met geld voor de diesel...
Laat maarquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:31 schreef .Neovo. het volgende:
Ik denk dat ik em in Leeuwarden of Heerenveen neerleg.
Alles verder dan Zwolle valt voor mij automatisch afquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:44 schreef .Neovo. het volgende:
Hij ligt dus niet in Leeuwarden, ook niet in Heerenveen.
En alles onder Zwolle is juist a no-no for me.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles verder dan Zwolle valt voor mij automatisch af
Het kantelpunt inderdaad.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:59 schreef .Neovo. het volgende:
Komt dat even toevallig uit dat mijn school in Zwolle staat.
Nee, dat niet. Ik heb mijn auto bij het dichtstbijzijnde treinstation geparkeerd en met de trein de reis voortgezet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het kantelpunt inderdaad.
Jij bent toch niet speciaal vanavond naar Zwolle gereden?
Hé, hoe eerder terug waar hij op dit moment hoort te liggen hoe beterquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En alles onder Zwolle is juist a no-no for me.
Dank je. Hoewel ik er al een flink aantal heb gedaan. 5 of 6. 7 zelfs.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hé, hoe eerder terug waar hij op dit moment hoort te liggen hoe beter
Alhoewel ik jou ook wel een verplaatsinkje gun
Ik 11, je hebt nog wat in te halenquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dank je. Hoewel ik er al een flink aantal heb gedaan. 5 of 6. 7 zelfs.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat deze wel erg simpel is. Have Fun.
Ik heb em expres hier neergelegd, zodat ie (hopelijk) snel wordt opgepikt.
Waarom? Het is niet zover noorderlijk dan je dachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |